Sucre Koronko, jako dobranocka, okruszynka w kapeluszu, czy którym jeszcze klonem taki debilizm wyPISujesz? Tylu was,...
ireneo a paszoł won spod mojego wiersza.
Bernadetta12345 gdybym był złośliwy odpowiedziałbym że masz, masz również prawo go nie mieć, ale nie jestem...
abs.... O kurcze, 3, 5, 11? Popatrz popatrz nie doliczyłem się ...grafomanie. Radziłem koronko, abyś zabrała się...
Piszesz konstruktywne komenty, to i ja napiszę, Za dużo zwłok na początku, rozumiem zamysł i zabawę słowem ale...
jjzielezinski Monologi PISzesz ortografie?. No to przyznajesz żeś jak ściana do której można mówić, mówićc a...
jjzielezinski Tu też jesteś dzban. Najpierw skończmy sutenera. Zatrybiłeś już dlaczego nie stawiając kropki po...
ireneo Aaa... To dlatego ty tak często cytujesz siebie (pisząc niekończące się monologii)... ;) :D XDD
ireneo ejże, ejże! Zapomniałeś KROPKI po "TW" ;) :D XDDD
Masz pewien swój styl, liryczny, delikatny… Ładny wiersz, subtelny, zadający odbiorcy pytanie...
realista Piękny wiersz. Przepraszam, że tam kiedyś źle Ciebie osądziłem posądzając o lewactwo, czy jakoś tak....
Jakub Andrzej Tomkiewicz z wzajemnością… i na szczęście
Ireneo kobietom dał zupełnie coś innego😉wy mężczyźni wiecie o co chodzi, nawet jeśli udajecie że nie macie...
Bernadetta12345 ? xD wszystko w porządku? Przepraszam, nie spodziewałem, że Pani niezdolność do udzielenia...
Ostatnie dwie strofy najpiękniejsze, ale wszystkie ładne.