----

-------------

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Nuncjusz 10.12.2016
    Prawdę mówiąc, nie rozumiem takich ludzi. Oni muszą być specjalnej konstrukcji. Próbowałem swojego czasu i nie byłem w stanie codziennie chlać, zawsze potrzebowałem ok tygodnia by dojść do siebie. Tak że moja częstotliwość to było co tydzień. Też trzeba być odpowiedniej konstrukcji psychicznej, nie tylko fizycznej, środowisko lumpów jest strasznie przaśne, nie idzie w nimi długo wytrzymać.
    tak że ja z tego zrezygnowałem i teraz, już od kilku lat, w ogóle nie piję, no chyba że fajne towarzystwo, na poziomie i można pogadać - wtedy chętnie.
    Mam zero cugu do picia.
    Tak więc, tacy ludzie budzą we mnie swoisty podziw pomieszany za wstretem i obrzydzeniem - takie widac geny...
  • Neurotyk 10.12.2016
    Geny do picia. Miałem w rodzinie, mam sąsiada, który dzień w dzień, dzień za dniem. Prze wiele lat. Aż ostał udaru mózgu.

    Tak ja Nuncjusz – nie jestem w stanie pić codziennie większe ilości. Co tydzień – tak, ale po takim matronie kilku tygodniowym człowiek się zmienia, błędnik w mózgu nie ten sam.

    Osobiście nie mogę wpaść u uzależnienie, bo po prostu nie dam rady pić systematycznie, bo wymiękam pod względem organizmu.

    Nuncjusz, jeśli znasz środowisko lumpów, napisz o lumpach z planety Lumpia, w stylu Lema.

    pzdr

    nie mylić z PZPR!
  • Nuncjusz 10.12.2016
    Neurotyk no przeciez napisałem coś tam
    http://www.opowi.pl/male-robinsonady-a14747/
  • Pan Buczybór 10.12.2016
    Czy to już stan ostateczny? Tego nie wiem. Pewno w Rosji gorsze przypadki widywano. 5
  • Violet 10.12.2016
    Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że chociaż teraz już w większości nie widać tego po takich ludziach, byli oni wartościowymi osobami, niegłupimi i często mającymi jakąś pozycję w społeczeństwie. Powiem banalnie: Co ta wódka robi z ludzi?! Co się kiedyś stało, że są tym, kim są teraz?
  • Angela 10.12.2016
    Problem znany mi jedynie z obserwacji i muszę zgodzić się z Violet i Buczyborem. Zdarza się nader często, że takie
    nieszczęście spotyka ludzi, którzy niegdyś reprezentowali sobą wysoki poziom, a opisywany stan, to już sam koniec.
    Dlatego ja piję tylko mleko : ) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania