YOU GOT PRANKED

YOU GOT PRANKED

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Pan Buczybór 02.08.2021
    Ekhm, chyba w imieniu czytelników powinienem napisać, że jest to informacja szokująca i można się wręcz poczuć oszukanym, ale... No nie wiem co o tym pomyśleć xd. W życiu bym się czegoś takiego nie spodziewał xd.
    I w ogóle świetnych masz znajomych. Zawładnęłi twoim kontem i każdy jeden tak podobnie do siebie pisał, że nikt przez cały ten czas nawet nie podejrzewał, że coś jest nie tak.
    A "Spisek Pisarzy" i dotychczasowe komentarze kt9 pisał?
  • DEMONul1234 02.08.2021
    Uwzględniłem tylko opowiadania, które w 100% jestem pewien kto pisał. Komentarze szczerze pojęcia nie mam.
  • Abbie Faria 02.08.2021
    DEMONul1234 Powinieneś się zwać Nicolas Bourbaki.
  • Patriota 02.08.2021
    Oni tak wszyscy się męczyli i ciężko po nocach harowali dla nas. Wzruszające.
  • DEMONul1234 02.08.2021
    A ty kto?
  • Patriota 02.08.2021
    DEMONul1234 a jakie to tutaj ma znaczenie. Gdybym ja napisał prawdę o swoim koncie, spadłbyś z krzesła i więcej się nie podniósł. Pozdrawiam.
  • Onyx 02.08.2021
    DEMONul1234 to Bogumił
  • kigja 03.08.2021
    Patriota Boguś napisz PRAWDĘ O SWOIM KONCIE, hmmmm...
    o KONTACH, o WSZYSTKICH KONTACH BOGUSIU, napisz.
    To może być całkiem interesujące... xd
  • pansowa 02.08.2021
    Przekazanie komuś konta?
    Co najmniej dziwne to,Po co komuś czyjeś konto jak ma swoje?
    Pytanie nie dotyczy znanego nam wieloklonowca, bo on pożąda nowych kont jak małpa bananów.
  • Patriota 02.08.2021
    Cichy lot
    Sensei
    Jagódka
    Puszek
    Nosferatu
    ..... itp. itd.
  • pansowa 02.08.2021
    Patriota Uderz w stół... :)))
  • pansowa 02.08.2021
    A nosferatu to jakaś nowość.
    Gdzie cygan i swan song? :)))
  • Patriota 02.08.2021
    Jak Ty się dziecino w tym połapiesz. Musi Ci się nieźle grzać mózgownica.
  • Patriota 02.08.2021
    pansowa o cyganie zapomniałem. Muszę jakąś listę zrobić.
  • pansowa 02.08.2021
    Patriota Uderz w stół... :)))
  • kigja 02.08.2021
    Przyganiał kocioł garnkowi ???
  • kigja 02.08.2021
    Przyganiał kocioł garnkowi ???
  • pansowa 02.08.2021
    kigja A gdzież ni tam do miszcza? (:
  • Patriota 02.08.2021
    kigja no jakie ja jeszcze mam? Skoro łotr ukradł mi Morusa, a później uciekł jak go zdemaskowałem na miesiąc i się nie pokazywał, to naturalne że mam nowe. Ty też zakładasz nowe, w proteście przeciw terrorowi i cenzurze. I co z tego. Chociaż muszę szczerze przyznać, że na tych dwóch poprzednich byłaś delikatnie mówiąc nieelegancka, a kigję teraz to do rany można przyłożyć, ideał opowijskiej grzeczności, kultury, taktu i dobrego smaku.
  • kigja 02.08.2021
    Patriota
    Idąc za WASZYM przykładem założyłam nowy profil Królowa tautogramów, ale w żadnym razie ani przez moment się z tym nie kryłam.
    A ty owszem i nie udawaj, że nie masz innych aktywnych kont, bo i tak ci nie uwierzę. Kłamiesz, jak z nut. Brzydko postępujesz i nieszlachetnie.
    Jak prawdziwy katolik.
  • kigja 02.08.2021
    pansowa
    Oj, nie wiem, nie wiem, który z WAS ma więcej kont na tym portalu...
    Ale z chęcia się dowiem ?
  • pansowa 02.08.2021
    kigja Ja mam 10.
    Co to jest przy miszczu?
  • kigja 02.08.2021
    pansowa
    Masz 10 kont?! No, nie wierzę! Serio? Nieprawda, oszukujesz mnie...
    Boguś może mieć więcej...

    I założyliście tyle maili? Ja nie mogę...
  • Patriota 02.08.2021
    kigja on już sam nie wie ile ma tych kont, nie panuje nad nimi.
  • pansowa 02.08.2021
    Patriota Stolec był?
  • pansowa 02.08.2021
    kigja Jak bum cyk cyk.
    A patriota nie kłamie,
    To dobry katolik to nie splamiłby się kłamstwem, czy oszczerstwem.
    On nie ma żadnego, a ja mam 10 :)
  • kigja 02.08.2021
    pansowa hahahahaha, ale ubaw z wami ?
  • pansowa 03.08.2021
    kigja ja też się nie kryłem, to natychmiast doniósł.
    Jak się oszołomie narazisz to na ciebie też doniesie.
    Sam oczywiście nie ma żadnych.
    Ciekawe ilu tu jest naiwnych, aby w bajki takiej kreatury wierzyć.
  • pansowa 03.08.2021
    Oszołomowi*
  • kigja 03.08.2021
    pansowa Donosicielstwo jest NAJGORSZĄ cechą POLAKÓW
  • kigja 03.08.2021
    pansowa i urwało mnie komentarz! Przypadek? Nie sądzę!
  • kigja 03.08.2021
    pansowa Więc Donosicielstwo jest najgorszą cechą polaków i charakterystyczna dla tego narodu. W sądach są sprawy, jak z filmów Barei, a to kubełek stoi nie w tym miejscu przy furtce, a to na balkonie wiszą majtki, a to zasłon w oknach nie ma i wszystko widać, miliony różnych pierdół. Donoszą, oskarżają, obrażają, państwo na włościach...
    Żal.pl normalnie.
  • Szpilka 03.08.2021
    Kigja

    Bareja świetne filmy robił, Kutz, co czerwonej władzy w doopę właził, nazwał sarkastycznie twórczość Barei bareizmem, a tu zonk, bo bareizm dziś kojarzy się z czymś kultowym, a nie ze szmirą. Czytałam wywiad z Bareją, żalił się, że mu dziad Kutz strasznie życie utrudniał.
  • pansowa 03.08.2021
    kigja To kwestia punktu widzenia.
    Powinno się donieść jak widzisz zło, przestępstwo i zagrożenie własnego bezpieczeństwa.
    Alu u pacjenta widać donosicielstwo jako część mentalności.
    Bo najgłośniej o złodziejstwie krzyczy złodziej.
  • kigja 03.08.2021
    Szpilka
    Ale ja nie obraziłam Barei w żaden sposób. Kutz nie był tak odważny, jak kolega Bareja. Nie będę go osądzała, bo nie znam pobudek, które nim kierowały.
    Każdy z nas jest inny i czym innym sie kieruje w życiu.
  • kigja 03.08.2021
    pansowa Zgadzam się, że powinno się informować władzę, jakąkolwiek, o złych czynach. Jednak polacy donoszą na rodaków za pierdoły.
    Nie wypowiem się o donosicielstwie Bogumiła, bo moja wiedza w tym zakresie jest zerowa.
  • pansowa 03.08.2021
    kigja A mnie się nie chce jego mentalności omawiać.
    Amen.
  • kigja 03.08.2021
    pansowa Ależ czemuż to? Przecież lubisz xddd
  • Szpilka 03.08.2021
    Kigja

    Dyć to tylko taki wtręt o Barei, bardzo lubię jego filmy, czy Polacy są donosicielami? Hmmm, trudno mi orzec, czy przodują w tym procederze ponad inne nacje, z własnego doświadczenia czerpiąc, mogę rzec, że są zawistni ?
  • Szpilka
    Zawistni są strasznie, np o dobre utwory literackie???
  • pansowa 03.08.2021
    kigja Ruszy, omówimy. Nie ruszy, pies go trącał.
  • kigja 03.08.2021
    pansowa albo pies mu fejsa lizał ?
  • pansowa 03.08.2021
    kigja :)))
  • Szpilka 03.08.2021
    Królowo, coś w tym jest, ongiś na toksycznym portalu /jeszcze wtedy nie wiedziałam, że są takie/, przyczepił się do mojego wiersza toksyczny z funkcją moderatora, grzebał i grzebał, i nic nie wygrzebał, to się przyczepił do słowa - trzewia, że to archaizm, a doopa biskupa, bo to nie archaizm. Dostał po nosie, zaś pod jego profilem userzy pisali, że go znajdą i zaj...bią, to sobie wyobraź, jaka to gnida była ?
  • kigja 03.08.2021
    Szpilka
    Tacy ludzie nie powinni pełnić żadnych wyższych stanowisk, bo sa to ludzie zakompleksieni, którzy za lata niepowodzeń szkolnych mszczą się za bobu ducha winnych postronnych osobników.

    A tego moderatora to od razu powinni pozbawić stołka i wywalić z portalu.

    Psychopatów należy odizolować, albo posłać na terapię...
  • Szpilka 03.08.2021
    Kigja

    A tu? Tu też powinno się coś przedsięwziąć, ale nic się nie robi, bo fajnie mieć bekę z innych, tacy właśnie jesteśmy - wredni ?
  • kigja 03.08.2021
    Szpilka
    Kiedyś było znacznie gorzej.
    Niektóre gwiazdy usiadły na tyłkach i tylko od czasu do czasu próbują podnieść głos z podłogi...
    Opowi jest jarmarczne, ale ma to swój urok. Możemy sobie napisać prawie wszystko i jakoś to przechodzi. Takie słownictwo nie przeszłoby na orgu, tam Mateusz, jak mściwy terminator likwiduje wszystko, co nie jest związanie z utworami i to też nie jest złe...

    Wyobrażasz sobie opowi, gdzie panuje ścisły zamordyzm, w którym nie można powiedzieć nic oprócz - dobry wiersz, ciekawa proza?

    Bo gdyby tak było, to wielu użytkowników dawno by stąd wyemigrowało...
  • Szpilka 03.08.2021
    Kigja

    Tyż prawda, długi czas byłam na cukierkowym portalu, tylko milusio, tylko słodziutko i portal opustoszał, na rzygi zbiera taki wymuszony cukier. Jakiś czas temu warknęłam do moderatorki, tylko warknęłam, ale najpierw grzecznie oznajmiłam, że tak nie jest, a następnie, że duby smalone plecie i przedstawiłam dowody. Olaboga! Komentarze usunięto, bo psują doskonały obraz portalu.
    Też chora taka postawa, dlatego najlepszy jest środek - złoty, nie przeginać w żadną stronę ani z demokracją, ani z reżimem. O!

    Ciao i udanego dzionka ?
  • kigja 03.08.2021
    Szpilka

    Bajó :)))
  • Szpilka 02.08.2021
    Rzeczywiście dziwne, nie wiem, co o tym myśleć ?
  • Bardzo ładne to opowiadanie.
  • Akwadar 02.08.2021
    Fikcja czy prawda? Żart czy powaga? Rozdwojenie jaźni czy głupota, a może tylko smutna rzeczywistość? Opowieść czy spowiedź? Zwrócenie czy odwrócenie uwagi? Demon czy pajac?
  • DEMONul1234 02.08.2021
    Żart
  • Onyx 02.08.2021
    Eeeee, to jest żart, czy prawda?
  • DEMONul1234 02.08.2021
    Żart
  • Targówek 03.08.2021
    Onyx już myślałem, że nie żyjesz
  • Onyx 03.08.2021
    Targówek żyje żyje, spokojnie
  • DEMONul1234 02.08.2021
    YOU GOT PRANKED ???
  • Targówek 03.08.2021
    No cóż
  • Rexil 09.12.2021
    what a fuck?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania