Purnonsensowna bajka o wartościach

- Trzeba walczyć ukochana!

- Noooo, a o co?

- O wszystko! Świat się rozpada! Lewactwo w ataku! - Dyszał ciężko. Kropelki potu świeciły mu na czole, a oddech wyrywał się z klatki piersiowej jak spłoszony ptak. - Nie pozwólmy! Do boju! Chocim...Zbaraż...

Aż przystanął podniecony własnymi wizjami. Obok przemykały samochody, ludzie i czas, ale on upojony obrazami w głowie, tego nie widział. Pod stropem miał szum skrzydeł husarii, która rozjeżdża oddziały gejów, lesbijek, ateistów i podstępnych bisurmanów – genderowców.

Znowu tabuny wiernych ciągną do świątyń, radio i telewizja jest tylko jedna i właściwa, a akademie i rocznice tchną wiarą w Boga i ojczyznę, nadymane jak balon braci Montgolfier.

Później przyjdzie czas na ocalenie Europy...

- Obudź się Ojczyźniany. - Larwa szarpała go za rękaw. - Znowu zboczeńcy idą.

Ulicą szedł pochód składający się z tęczowych, na czarno ubranych kobiet z parasolkami, niepełnosprawnych, obrońców konstytucji i wolności macicy.

- Co za motłoch. - westchnął Ojczyźniany. - Trzeba by przysłać lotne oddziały kiboli. Zaraz byłby porządek. Choć policja też sobie poradzi.

Larwa pogładziła go po policzku.

- Mój ty dzielny obrońco wartości. Pełen cnót. Chodźmy do parku. Nie będziemy oglądać tej lewackiej tłuszczy.

Wzięli się za ręce i nucąc „Ojczyznę wolną” przeszli przez bramę.

- Cóż za zdziczenie – perorował. - Nie doceniają dobrej zmiany i wartości chrześcijańskich. Batem trzeba to wbijać do łbów. Zbiorę naszych w parafii i za... uff...

Potknął się o parę kopulujących transwestytów i wyrżnął łbem w kamień.

Zadudniło głucho i pusto. Czerep rozpadł się na pół i wyskoczyła z niego... nie, nie Pallas Atena. Stara ropucha pokryta mchem.

-Tak się ginie za ojczyznę i wartości – wyszeptał i wyzionął ducha.

Larwa stała przez chwilę, przypatrując się ukochanemu. Nagle kopnęła truchło, krzyknęła dziko i zaczęła zrzucać ubranie. Ukazały się tęczowe majtki, a na sutkach miała błyskawice.

Zawyła „Wyklęty powstań ludu ziemi” i ruszyła w stronę manifestantów.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (64)

  • DEMONul1234 17.07.2021
    Mam jedno pytanie.................................................................................Dlaczego?
  • DEMONul1234 17.07.2021
    Dlaczego?
  • pansowa 17.07.2021
    DEMONul1234 Co?
  • laura123 17.07.2021
    Przyboczna będzie zachwycona i zawyje... z rozkoszy. Hahaha
  • pansowa 17.07.2021
    :)))
  • laura123 17.07.2021
    Pacjenci, to jednak mają fantazję... dobrze, że to wirtualny świat, w realu pewnie by pobił ''taki literat''
  • pansowa 17.07.2021
    :)))
  • Tjeri 17.07.2021
    Początek trochę jakby na siłę, potem lżej i zabawniej.
    Tematyki nie komentuję, bo mam jej dość.
  • pansowa 17.07.2021
    Ja też, ale nie bardzo da się uciec jak wyskakuje z lodówki.
    Tylko czekać na wiekopomne dzieło najlepszej z najlepszych:)
    Miłość chrześcijańska skłoni do natychmiastowej odpowiedzi.
    Byle na poziomie.
  • Tjeri 17.07.2021
    pansowa właśnie widać jak masz dość.
  • pansowa 17.07.2021
    Tjeri Nie będzie ...pluł mi w twarz.
  • pansowa 17.07.2021
    To zresztą jest satyra polityczna, a że dobrałem do niej nielubiane i prostackie postaci?
    Wola autora i nie ma się czemu dziwić.
  • laura123 17.07.2021
    pansowa gdybym zechciała, gdyby mi się zechciało, a ostatnio nie bardzo mi się chce, ale pomijając ten szczegół, to tak bym ci pojechała, że klepki by wreszcie spadły z oczu i byś zobaczył, jakim śmieciem jesteś... i kto wie czy nie pojadę... jak się bawić, to się bawić.
  • pansowa 17.07.2021
    laura123 :)))
  • laura123 17.07.2021
    pansowa jak myślisz, czy twoja miłość do przybocznej, to dobry temat? Tyle lat czekasz, wiernie, jak pies?
    Może nowy Tristan i Izolda, może Romeo i Julia... można ckliwie, bo to wzruszające... no pomyślę.
  • pansowa 17.07.2021
    laura123 :)))
  • laura123 17.07.2021
    Źle chłopczyku wybrałeś, akurat uderzyłeś w osobę, której o tej ''miłości'' opowiadałeś... widzisz jaki ty głupi jesteś?
    Ja mogę ''faktami'' pojechać, a ty prymitywnie i prostacko, z takimi wymysłami, że analfabeta by cię wyśmiał... no głupi jesteś. Ale to twój wybór...

    Narka.
  • pansowa 17.07.2021
    laura123 :)))
  • I znów mamy miłą dyskusję.
  • pansowa 17.07.2021
    Marek Adam Grabowski Zależy kto przychodzi.
    Największym skurwysyństwem vel kurewstwem jest grzebanie w cudzych (wyimaginowanych) życiorysach czy chorobach.
    A kto to tutaj robi - wiadomo.
  • Jak na cię - słabe.
    Ale na nią w sam raz.
  • pansowa 17.07.2021
    Nie siliłem się, bo nie ma po co i dla kogo.
    Jaki jest koń, każdy widzi i wie.
  • Angela 17.07.2021
    Musiałeś...?
    No jasne, że musiałeś?
  • pansowa 17.07.2021
    Nie da się obejść ani przeskoczyć.
    Stoi toto na drodze i zawadza.
  • Targówek 17.07.2021
    Masz obsesję
  • pansowa 17.07.2021
    A ty jesteś zdrowy.
  • Jako satyra polityczna jest to OK, gorzej że uderzasz w konkretnych ludzi, i dlatego zaniżam ocenę o jeden stopień. Pozdrawiam 4
  • pansowa 17.07.2021
    Przeca nie ma tu niczyich nicków!
  • pansowa nicków nie ma, ale wszyscy wiedzą o togo chodzi.
  • pansowa 17.07.2021
    Marek Adam Grabowski Bo tak trzeba pisać, aby było wiadomo, kto jest skurwielem w tym gronie, a jednocześnie nie wymieniać z nicku :)
  • Józef Kemilk 17.07.2021
    Fajnie w opowiadaniu pokazałeś dawne ideały ("szum skrzydeł husarii"), z lewicowym dążeniem do przyszłości ("Potknął się o parę kopulujących transwestytów"). To naprawdę mocne i cieszę się, że umiesz ponad podziałami pokazać, że osoba nieco nierozgarnięta (główny bohater), mimo swojej ciapowatości (potknięcie się) i nie najwyższej inteligencji i tak o niebo przewyższa nowe ("Nagle kopnęła truchło, krzyknęła dziko i zaczęła zrzucać ubranie. Ukazały się tęczowe majtki, a na sutkach miała błyskawice.")
    Mocne i prawdziwe opowiadanie.
    Pozdrawiam piąteczką.
  • pansowa 17.07.2021
    Podziękował :)
  • Szpilka 18.07.2021
    Hahahahhaha, świetne, z pazurem i humorem napisane, a ta ksywka - Ojczyźniany wymiata, ech, żeby tak inni twórcy potrafili finezyjnie uszczypnąć, niestety, większość potrafi tylko rzygnąć inwektywami, smutne, ale do miana literatów się pucują, do miotły im!

    ?
  • pansowa 18.07.2021
    I to jest niestety prawda.
    Ci "uzdolnieni" potrafią walić co najwyżej prostackie paszkwile.
  • laura123 18.07.2021
    pansowa a to jest literatura najwyższych lotów? Nie paszkwil?

    Hahaha
  • pansowa 18.07.2021
    laura123 Znowu wariatka tu tańczy (:
  • laura123 18.07.2021
    pansowa nie, ja dopiero zatańczę... teraz to się śmieję... z prostactwa. Obsmarował dupę i to nie jest paszkwil... tylko literatura.
    Wy naprawdę macie tutaj ludzi za takich głąbów? Pocieszające... dla nich. Hahaha
  • pansowa 18.07.2021
    laura123 Idź stąd ścierko
  • laura123 18.07.2021
    pansowa zapłacę ci za to... hojnie! hahaha
  • pansowa 18.07.2021
    laura123 Wrzód na dupie jest mniej uciążliwy niż ty
  • laura123 18.07.2021
    pansowa to życzę tych wrzodów. hahaha
  • pansowa 18.07.2021
    laura123 Spadaj
  • poco 18.07.2021
    paniesowo
    miarkuj słowo
    nie uchodzi
    ranić damę
  • pansowa 18.07.2021
    Najpierw damy trzeba, a nie idiotki
  • poco 18.07.2021
    oj - pansowa
    zły, niegrzeczny
    jego takt dla dam
    jest wsteczny

    kto kobietę
    rani wściekle
    tego czeka wieczność
    w piekle
  • pansowa 18.07.2021
    Skończ już tutaj te błazenady.
    Para błaznów mi wystarczy.
  • laura123 18.07.2021
    Skop mu dupę poco, to mięczak, który lubi bić kobiety.
  • pansowa 18.07.2021
    laura123 Spadaj
  • poco 18.07.2021
    pansowa
    błazenada
    na cię rada
    zły, paskudny
    cham, szkarada

    i nie ptak
    kto marnie gada
    bardziej bliżej
    mu do gada
  • pansowa 18.07.2021
    poco a teraz aut błaźnie
  • poco 18.07.2021
    pansowa
    jak to aut?
    ja żem skaut
    czasem błazen
    lecz tym razem

    przesadziłeś
    wszak niewiastę obraziłeś
    a to grzech niewybaczalny
    koniec twój więc będzie marny

    jako żem wkurzony wsciekle
    skończysz u mnie
    w kotle, w piekle
  • poco 18.07.2021
    laura123
    Twe życzenie
    jest rozkazem
    z bańki, z glana
    w oczy gazem

    taka mnie agresja bierze
    nie pomogą mu pacierze
    gdy zaskomli - daruj, proszę!
    ja już będę ostrzył kosę
  • skandal 18.07.2021
    Sztokholm, Berlin, Pragę szablą odbierzemy! Zaolzie powróci do macierzy! Bagnet na broń!
  • skandal 18.07.2021
    a trup będzie słał pagóry
  • Patriota 18.07.2021
    Na nazwanie tego tworu świetnym mogą sobie pozwolić kompletne beztalencia artystyczne i osobniki o bardzo niskiej moralności.
  • laura123 18.07.2021
    Patriota, no musiał zrobić z nas kochanków, żeby nie czuł się osamotniony... zawsze to raźniej, kiedy ktoś jeszcze tapla się w gównie.
    Trzeba zrozumieć... hahaha
  • Szpilka 18.07.2021
    Patriota, wkleić Twoje rzygi na mnie i Dekaosa? Jak oko do (_!_) to Twoje pisanie porównując do powyzszego. Potrafisz tylko wyzwać od durnych babsk albo idiotów i pojęcia nie masz o pisaniu z humorem.
  • laura123 18.07.2021
    Jak również tych, którzy te sporty po prostu lubią...
  • Patriota 18.07.2021
    Tak, gdyby tego nie zrobił, byłby jeszcze bardziej chory. Jeśli to pomoże w czymkolwiek w terapii, to niech tam się bawi.
  • pansowa 18.07.2021
    Patriota spadaj ze swoją gwiazdą, bo to już nudne
  • pansowa 18.07.2021
    Długo tu te moralne ścieki będą się produkować?
  • poco 18.07.2021
    długo, paniesowo
    niesmiertelne wszak
    jest słowo

    przecie ono
    było pierwsze
    a nie, najpierw
    były moje wiersze
  • Dekaos Dondi 19.07.2021
    Pansowa↔Tekst taki obrazowy, żwawy, pełen zapału i tego tam i każdy rozumie, co mu w duszy gra.
    Dzieje się↔Pozdrawiam:)↔%
  • pansowa 19.07.2021
    Purnonsens z wartościami i znanymi postaciami w tle :)
    Ty lubisz podobne klimaty.
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania