Poprzednie częścisedno obiecane

Sedno obiecane

Ostatni ryż na szczęście z siewek przy kościele

wykłasza się w jesiennych wypłaszczeniach.

Będzie mniej niż co dziesiąty snopek odbitego światła

z czułości, płaczu, intencji. Nie na odrobek.

 

Życie ma nice pleców kobiety przetaczającej naszą krew

w albumach. Nie ma co na siebie włożyć oprócz dotyku dłoni.

Przekroczyłem ją, wewnętrzne morze, poza słowa pogłębiające.

Nie pójdę w domniemania. Widziałem, co jest do ujrzenia.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Lotos rok temu
    Dzieło epokowe, szczególnie ta cirpliwość próchnicy, jest prawie jak twoja kupa w pampersa. No genialnie, ten wiersz powinien być wyrecytowany osobiście przez Czarnka i od piątej podstawówki w szkolnym podręczniku.
  • Grain rok temu
    spadaj zjebie
  • Lotos rok temu
    Geniuszu, no co ty ja cię tu wychwalam, a ty... no dobra geniuszowi wszystko wolno no bo jest geniuszem, a paiętsz Introwerkę?
  • Lotos rok temu
    Jakoś trudno mi uwierzyć w twoje wnuki,powiedz coś o nich...
  • Grain rok temu
    No dobra, Starszego Wożnego nie ma. Dzisiaj ty jesteś głupszy.
  • Lotos rok temu
    No, zapewne, ale powiedz co6o swoich wnukach.
  • A co cię obchodzą czyjeś wnuki? Zajmij się pisaniem, a nie dociekaniem o cudze dzieci!
  • Lotos rok temu
    słone paluszki a co Cię ja obchodzę? Temu gościowi dowalam, by se nie myślał, że tylko on ma wyłączność na ubliżanie innym.
  • Grain rok temu
    zjebie, dowali to ty możesz tylko w swojej chorej łepetynie
  • Lotos rok temu
    Grain jak ja lubię jak się tak denerwujesz.
  • Lotos
    Ależ dowalaj, nic mnie to nie obchodzi, bo zasłużył.
    Jednak dzieci czy wnuki zostaw w spokoju, bo to niepokojące, kiedy tak się ciągle dopytujesz...
    Jesteś księdzem?
  • Lotos rok temu
    słone paluszki on też dowalam pewnej pani odnośnie jej rodziców, a poza tym, śmiem wątpić w te jego wnuki.
  • Lotos rok temu
    słone paluszki poza tym, ten człowiek obraża wszystkich w bardzo wulgarny sposób i uważa, że mu wolno, oczywiście wolno, ale...
  • Lotos
    Nawet, jeśli ma wymyślone wnuki, to poprzez swoje pytania zaczepiasz osoby nieletnie.
    Gdybyś zaczepiał tak moje dzieci, wnuki, prawnuki, to bądź pewny, że nie puściłabym tego płazem.
    Jesteś inteligentny. Wypróbuj inną metodę.
  • Lotos rok temu
    słone paluszki ok. Nie będę już tyka jego wnuków, masz rację, ale dopóki on będzie obrażał innych, ja też będę do niego zaglądał
  • Grain rok temu
    słone paluszki ON INTELIGENTNY.
  • Lotos
    Masz moje błogosławieństwo.
  • Grain
    Każdy Człowiek jest inteligentny. Mniej lub bardziej, ale jest.

    Opuszczam tę salę tortur.
  • Lotos rok temu
    Grain powiedz za co wyleciałeś z ósmego?
  • Grain rok temu
    nie, to tylko prawda
  • Lotos rok temu
    A jak tam wnuki, może napiszesz o nich wierszyk.
  • Grain rok temu
    Oewnie niejeden, bo potrafię, Ty tylko wywalasz z siebie gówno.
  • Lotos rok temu
    Super!!! No przecież jesteś największym współczesnym poetą, Gliński już tam dla Ciebie szykuje odznaczenie
  • Grain rok temu
    Gliński, nie ma nic wspólnego z twoim stanem zdrowia. Jesteś ikoną opowi.
  • Lotos rok temu
    Nie, no co ty, za kiepski jestem. Ty natomiast jesteś legędą wszystkich portali , Pocięgiel, Witka,kornelo nie pamiętam kim byłeś na ósmym, przypomnij.
  • Grain rok temu
    Mania prześladowcza
  • Grain rok temu
    Objawowa, nieleczona mania prześladowcza
  • Lotos rok temu
    Hahaha....
  • Lotos rok temu
    No, a powiedz co kierowało Tobą by dowalać np. Introwerce?
  • Grain rok temu
    Nie znam kobiety, pewnie skrytykowałem akiś jej tekst /po to są portale/ Nie lubisz krytyki, żle ją odbierasz nie publikuj.
    A ty bidoku, po dwóch krytycznie ocenionych tekstach wpadłeś w tę jednostkę chorobową, z której objawami mamy do czynienia. Zdrowia.
  • Lotos rok temu
    Nie, to nie byl jeden komentarz, po jej skardze zbanował cie6na pisarskim, ale zmieniłeś nicka o wróciłeś, nie udawaj, dobrze wiesz o kogo chodzi.
  • Lotos rok temu
    Na ósmym już nie możesz publikować, ale obserwujesz i dowalasz co niektórym tutaj, mój kochany pamietniczku, hihi...
    .
  • Grain rok temu
    Lotos ZDROWIA
  • Grain rok temu
    i kartona paluszków
  • Lotos rok temu
    Grain napisz coś tam jeszcze, uwielbiam twoją poezję, jest taka oslizła i tak pięknie życzy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania