Poprzednie częściSeks

Seks część 2

Kobieta i mężczyzna późnym wieczorem wrócili z pracy. Natychmiast poszli do łóżka i zaczęli się rozbierać. On jej zaczął ściągać majtki a ona jemu. Zaczął jej masować i całować piersi. Następnie kobieta zaczęła lizać siusiaka. Mężczyzna wstychał. W końcu kobieta rozłożyła nogi a on włożył jej go do cipki i ruszał a ona znowu zaczęła krzyczeć z rozkoszy. Później ponownie pieścił jej piersi. Kobieta była w niebie. Mężczyzna również przeżywał piękne chwile. Nagle znowu nastał ranek i znów musieli iść do pracy.

Następne częściSeks ostatnia część Seks Seks

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Baba Szora 27.12.2021
    No i tu nasuwa się pytanie: czy autor jest pełnoletni????
  • D.E.M.O.N 27.12.2021
    nie ważne :D tekst jest tak dobry, że obudziłem żonę... ze śmiechu :D
  • Akwadar 28.12.2021
    W jednym i w drugim przypadku niedobrze... ;)
  • Fionka99 27.12.2021
    Seks - takie to proste, a ludzie robią z tego nie-wiadomo-co. Praca-sex-praca, życie człowieka na Ziemi.
  • "a ludzie robią z tego nie-wiadomo-co"

    Widziałem te pornole - muszę przyznać - rzeczywiście....
  • Ant 27.12.2021
    Brzmi to trochę jak notatka policyjna
  • Fionka99 28.12.2021
    hahaha, no racja, taka krótka relacja z terenu :)
  • MartynaM 28.12.2021
    Jakbym czytała Mar... i "wstychal" - akcja non stop, można powiedzieć. Dobrze że chodzili do pracy, chociaż trochę odpoczywali...
  • On rozładowywał łopatą transporty gruzu, ona zalewała posadzki.

    "wstychal" - fikuśnie erotycznie.
  • poco 28.12.2021
    wiencej, wiencej takih liter
  • Fionka99 28.12.2021
    im młodsi autorzy, tym bardziej oszczędni w literach, przecież sens oddała, nie można się tak czepiać, wszyscy zrozumieli, niektórzy powstychali :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania