Poprzednie częściSeks

Seks ostatnia część

W końcu nastała noc kobieta i mężczyzna znów zaczęli uprawiać seks. On pieścił jej piersi i włożył w nią penisa. Kobieta zaczęła wstychać. Mężczyzna był w niebie. Kobieta rozpływała się z rozkoszy Gdy ich zastał ranek to tym razem nie poszli do pracy było im tak dobrze że zrezygnowai i znów postanowili uprawiać seks.

Następne częściSeks Seks Seks

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Baba Szora 27.12.2021
    Yhym...
  • D.E.M.O.N 27.12.2021
    no wreszcie! trzy dni im to zajęło :D hahaha.
  • Fionka99 27.12.2021
    wczoraj on wstychał, dzisiaj ona wstychała :-) idę i ja chyba powstychać!
    w ogolę doceniam autorkę za poczucie humoru, groteskowość i umiar w ozdobnikach. Kolejną trylogię napisz o miłości :D
  • Karola, nieźle wkręcasz ludzi. Na którym roku psychologii jesteś?
  • Baba Szora 28.12.2021
    Myślę, że w podstawówce nie ma takiego przedmiotu...Ale w sumie może coś się zmieniło...
  • MartynaM 28.12.2021
    O masz... nie poszli do pracy. Wykończą się i co to będzie?
    To powinno być w kategorii "dramat"
  • Ant 28.12.2021
    Jeśli jest koniec roku to może byli na długim urlopie. Aczkolwiek narrator zaznacza, że nie poszli do pracy, więc mogę się domyślać, że nie planowali niepójścia. Wniosek taki, że spontanicznie do pracy nie poszli oboje, ponieważ ogarnięci amokiem podjęli niespodziewaną decyzję o dalszym uprawianiu seksu.
  • Baba Szora 28.12.2021
    W sumie też bym tak chciała - zrezygnować z pracy tylko po to by wstychać i rozpływać się z rozkoszy...
    Jak dla mnie ***** za wypowiedzenie na głos moich marzeń :-P
  • Qrdę są takie roboty - jest taka branża filmowa, gdzie praca i seks to jedno.
  • Baba Szora 28.12.2021
    yanko wojownik 1125 Są takie branże, oczywiście, że są. Ale nikt w miarę normalny chyba tam nie ląduje :-)
  • Baba Szora, Wariaci? - koledzy, literaci też wariaci...
  • Baba Szora 28.12.2021
    yanko wojownik 1125 Sprzedawać ciało a sprzedawać złote myśli to to samo? Moze i tak, kwestia kto jaki ekhibicjonizm woli.
  • Baba Szora 28.12.2021
    I tak, masz rację - wszyscy jesteśmy wariatami. Bo kto tak naprawdę jest w stanie zdefiniować normalność. Dla mnie osobiście określeniem normalny/nienormalny ludzie rzucają gdy brakuje im słów - i tak też bylo w przypadku mojego poprzedniego
    komentarza :-P
  • Baba Szora, Jesteśmy bardziej wariaci i nastawieni frajersko, dajemy litery poskładane w zdania za free - kuźwa!
    Normalni są dziwni.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania