Seria pt. ZNANE OSOBOWOŚCI - CHUPACHUPS20

Dzisiaj zajmiemy się ostatnio napotkanym trollem - CHUPACHUPS20.

 

***

 

,,Pewnego dnia idąc do sklepu napotkałem na kradzież. Złodziej ukradł dwie laski białej kiełbasy . " O kurwa! Lecę po policję!!!

,,Najśmieszniejsze jest to ,że była to staruszka , ktora zdolała uciec przed sprzedawcą . Było to dosć zabawne , co nie zmienia faktu ,że byla to kradzież. No ale to bardzo zabawna sytuacja , która rozbawiła wielu ludzi. Po staruszcze nic nie pozostało , tylko zapach skradzionej kiełbasy." Słaby początek, bez urazy...

,,Muszę zająć się dziennikarstwem , ponieważ jest to moja pasja i talent odkryty niedawno w też niezwykłej sytuacji..." Myślę, że ocenimy tu wszystkie teksty danego użytkownika, bo są dość krótkie. Końcówka - 6/10. Mogło być lepiej.

Kolejny jego tekst to nowa seria: Opowieść o wspomnieniu. Niestety nie znalazłem drugiej części poprzedniego tekstu.

,,Mam na imię Franek. Jestem bardzo zabiegany i szalony. Nigdy nie mam na nic czasu na nic. Mam dopiero czternaście lat , ale umysłowo czuje się co najmniej cztery lata młodszy . Myślę , że to bardzo dobrze. Każdy chce być młodszy , a niestety tak nie jest. Sam chciałbym być młodszy , a niestety starzeje się jak wszyscy ludzie na planecie – ZIEMIA - . No , ale tak to już jest . Nikt tego nie zmieni , może jedynie za długi czas jacyś naukowcy. Pożyjemy zobaczymy. Na razie jestem młodym chłopakiem i cieszę się z tego. " Bardzo irytujący styl, musisz pracować nad ortografią i interpunkcją.

,,Nie chcę zmienić nic i nikogo z mojego otoczenia. Szczególnie nowo poznaną koleżankę na wakacjach. " Co to za początek! Może opowiesz mniejsze szczegóły...? Pamiętajcie! Zawsze, ale to zawsze, w swoich tekstach wspominajcie o życiu prywatnym! Inaczej będzie wpierdol.

,,Byliśmy tam razem przez całe dwa tygodnie i nie żałuje żadnej chwili w takim towarzystwie. Nie zamieniłbym takich ludzi na żadnych innych . " Na pewno są jeszcze takie same dziewczyny jak ona... nie przesadzaj, chłopie!

,,Teraz widzimy się dość rzadko , ale każda chwila spotkania jest zapamiętana na wieczność." Dlaczego te opowiadania są takie, kurwa, krótkie? No w chuj, kurna, nawet ja takich krótkich nie robię.

,,Ostatnie spotkanie było dość dziwne ,bo przyszliśmy do parku i jak rozmawialiśmy to zauważyłem dziwne zachowanie Leny . Była roztargniona ,smutna i dziwnie nastawiona do życia. Po chwili wszystko stało się jasne . Pokłóciła się z najlepszą koleżanką o bardzo poważne tematy. Nie będę was wtajemniczał w ten temat , ponieważ zostało to tylko miedzy mną a Lenką .

***

Następny dzień

Dzisiejszy dzień przeleciał tak szybko jak samolot w niebie." Chujowa część. No comment. Trzeciej części już nie ma...

Kolejny tekst:

,,Boli mnie to , że ludzie obrażają mnie i innych bez przyczyny.

Nie znają mnie , a mówią czy jestem głupi czy mądry.

Nie wiem po co oceniać człowieka widząc jego teksty czy zdjęcie profilowe.

Nie do końca rozumiem po co robić krzywdę ludziom całkiem obcym.

Czuje się okropnie , gdy widzę opinie, które ludzie piszą nie znając obcej osoby .

Piszą swoje opinie na temat innych ludzi , a tak naprawdę nie mają o nich zielonego pojęcia.

Nie wiedzą co ich spotkało , co przeżyli i co czują do tej pory.

Mogą czuć złość , żal i tęsknotę . Mogli stracić wszystko , mogli zostać całkiem sami." Będziesz się tak wyżalać? Dupny tekścik...

Pora na kultową serię - "Znane osoby " czenść 1 .

,,Dzisiaj zajmiemy się znanym piłkarzem - Jakubem Błaszczykowskim." Okej, fajnie. Poczytam coś chętnie o nim.

,,Jakub Błaszczykowski jest bardzo lubianym , polskim piłkarzem .

Lubią go miliony ludzi na całym świecie.

Jest założycielem działającej w Opolu charytatywnej fundacji – „Fundacja Ludzki Gest Jakub Błaszczykowski”, która powstała w celu pomagania dzieciom i młodzieży potrzebującym pomocy. Fundacja organizuje dużo wyjazdów dla młodych piłkarzy i nie tylko. Jeden coroczny turniej ''Kuba Cup'' odbywa się w Truskolasach ( miejscowość , w której wychował się Kuba). W uznaniu swojej działalności dobroczynnej 29 października 2016 został odznaczony Orderem Uśmiechu." Fajny początek! Ciekawe, ciekawe...

,,(Życie prywatne Jakuba Błaszczykowskiego)

Siostrzeniec Jerzego Brzęczka, byłego piłkarza i kapitana reprezentacji Polski. W wieku 11 lat przeżył rodzinną tragedię, gdy jego ojciec ugodził nożem jego matkę. Rana okazała się śmiertelna, a ojca skazano na 15 lat pozbawienia wolności. Następnie mieszkał i wychowywał się z babcią Felicją, której w opiece pomagał również jego wujek, Jerzy Brzęczek. Brat Błaszczykowskiego, Dawid, również był związany z piłką nożną, przez pewien okres pełnił funkcję asystenta trenera Jerzego Brzęczka w Rakowie Częstochowa." Nie ma to jak tekst z wikipedii... JUŻ wyczuwam jedynkę...

,,19 czerwca 2010 roku Jakub Błaszczykowski ożenił się z Agatą Gołaszewską.20 kwietnia 2011, tuż przed północą na świat przyszła ich córka Oliwka,zaś 26 czerwca 2014 druga córka Lenka." Kurwa, mocnym trzeba być, mówić pełne słowa, kurwa, trzeba czuć to pierdolnięcie, w naszym programie nie może być za słodko.

,,Studiował na Akademii im.Jana Długosza w Częstochowie na kierunku turystyka i rekreacja." Zajebiście! A po chuj mi ta wiedza?

,,W 2015 roku wraz z dziennikarką Małgorzatą Domagalik wydał autobiografię pt. Kuba." Poczytam. Na pewno będzie lepsza niż połowa tekstu wklejona z wikipedii.

Kolejna część...

,,Dzisiaj zajmiemy się dziennikarzem – Łukaszem Jakóbiakiem , który jest znany z nagrywania na YouTube ciekawych talk-show." Nie znam gościa.

,,(Wykształcenie i kariera)

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Wcześniej mieszkał w Radomiu. W 2010 wywiesił przed wejściem do siedziby EMI Music Poland największy w Polsce list motywacyjny i CV o rozmiarze 3 x 6 metrów.

Jest twórcą i prowadzącym internetowy talk-show, 20m2. Od maja 2012 zaprasza do swojej kawalerki znane osoby , które są sportowcami , politykami , muzykami i aktorami oraz innymi dziennikarzami np. Maryla Rodowicz,Marcin Prokop, Cezary Pazura , Justyna Steczkowska, Tomasz Oświeciński, Janusz Korwin-Mikke ,a nawet zagościł u Łukasza znany ks. Jan Kaczkowski.

15 listopada 2016 wyemitował na swoim kanale na YouTube pierwszy odcinek swojego drugiego programu internetowego pt. Jak mieszkają gwiazdy? Był u Tomasza Oświecińskiego." Wytłumacz mi, proszę, co komu da taka krótka kariera? Życie normalnej gwiazdy... Ni cholery, jeśli mam być grzeczny...

Trzecia część (ostatnia)...

,,Dzisiaj zajmiemy się kolejną znaną osobą. Jest nią Kamil Bednarek-piosenkarz śpiewa głównie -dancehall, reggae ." Fajnie. Lubię gościa. Kawał skurwiela z niego, fajną muzykę robi, niech mu tak dalej idzie a będzie medalik.

,,W 2008 roku wraz z przyjaciółmi założył zespół Star Guard Muffin, który zadebiutował w rodzinnej miejscowości - Brzegu,poprzedzając występ EastWest Rockers. Rok później, po kilku wygranych przeglądach muzycznych, ukazał się debiutancki minialbum formacji Ziemia Obiecana. Materiał został wydany samodzielnie przez zespół." Przygody, przygody, sam nie wiem, wikipedia... Ano, dzięki!

,,W 2010 roku Bednarek wziął udział w III edycji programu ‘’Mam talent’’! emitowanego przez stację telewizyjną TVN. Na castingu zaprezentował piosenkę „I" z repertuaru Kurta Nilsena. Jednogłośnie przeszedł do kolejnego etapu, na którym zaśpiewał „Tears in Heaven" Erica Claptona. Głosami telewidzów awansował do finału. Po finałowym wykonaniu „Is This Love" Boba Marleya, zdobył 2. miejsce na podium show." No dobra, co jak co, Bob Marley jest tylko jeden.

 

***oceny***

Pierwszy tekst - 6/10

Drugi tekst - 4/10

Trzeci tekst - 3/10

Czwarty tekst - 2/10

Piąty tekst - 3/10

Szósty tekst - 2/10

Siódmy tekst - 7/10

 

Ogólna ocena autora: 2/10

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • TeodorMaj 07.12.2016
    Jeszcze Ci się nie znudziło?
  • Pan Buczybór 07.12.2016
    Nudne to Detektywie. Zajmij się czymś innym.
  • Nuncjusz 07.12.2016
    Niech się odrobaczy
  • Neurotyk 07.12.2016
    Nuncjusz XD
  • Pan Buczybór 07.12.2016
    Nuncjusz Masz rację
  • Julsia 07.12.2016
    Detektywie, polecam maść na ból dupy. 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania