Spotkanie w składziku

dziś nawet jedwab rani skórę jak ostrze

stalowe oczy i dłoń

kurczowo zaciśnięta

na skraju

(materiał chłonie brud)

jak gdybyś palcami błagał o ratunek

i win odpuszczenie

 

o zmroku twój profil stanie się niewyraźny

i chyba przyjdzie czas

spalić czerwoną sukienkę

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (79)

  • Bzdety, bzdety droga Pani, słabizna. Wstyd to było wstawiać.
  • Angela rok temu
    Szanuję opinię, ale bądź tak dobry i spłyń, bo wlazłeś i chyba zadymy szukasz.
    U mnie jej nie znajdziesz.
  • Angela prawdę takiej napisać i obraza. Dama urażona.
  • Angela rok temu
    Ciemna Strona Mocy XXXXXXXXXXX (cenzura) : )
  • Dekaos Dondi rok temu
    Angela↔"dziś nawet jedwab rani skórę jak ostrze"→ Tym bardziej, że może zaskoczyć takim wyczynem, gdyż w sumie, to nie jego natura. To tak, jak czule gładzić - miejsce -, papierem ściernym, gruboziarnistym. Chociaż sam wiersz, delikatnie brzmi. Pomimo.
    Pół wieczności u Ciebie nie byłem↔Pozdrawiam?:)
  • Angela rok temu
    Dekaos Dondi Witam Cię DD : ))) Wiesz, czasami człowiek ma wszystkie zakończenia nerwowe
    na wierzchu, to i jedwab może zranić i nic ulgi nie przyniesie.
    Fajnie Cię było gościć.
    Kłaniam się i pozdrawiam : )))
  • Dekaos Dondi rok temu
    Angela↔Ano tak. Nie zajarzyłem:))↔Nawet nitka burzy przepływ strumienia:))
  • Angela rok temu
    Dekaos Dondi Ładne napisane, może sobie pożyczę kiedyś to zdanie. Mogę?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Angela↔Tak!↔Poza tym jesteś współautorką:~)Bez wiersza Twego, by mnie to nie napadło?:)
  • Akwadar rok temu
    Jeszcze tu zajrzałem, nie znam się, ale mnie się podobuje. Dam cztery z plusem ;)
  • Angela rok temu
    ? Dziękuję za zaglądnięcie. Cieszę się :)
  • Poncki rok temu
    Cóż za emocje?
  • Angela rok temu
    Poncki, ale ułożyło Ci, że bez treści nieobyczajnych? ?
  • Poncki rok temu
    Angela treść to tylko treść. Mnie tam nie przeszkadza jak się pierś albo członek z literek wyłoni. Raczej do tych wstydliwych nie należę.
  • To jest dobra produkcja, trzeba tylko mieć dość szarych komórek, żeby przeczytać między wierszami ? czerwone suknie działają na mnie jak wrota wymiarów, znikam myślami pod koronkowym wzorem, nawet jeśli jest gładka ?
  • Angela rok temu
    Burton, bardzo mi miło, że zaglądnąłeś i że się podobało, tym bardziej że czołgam się dopiero
    z powrotem w stronę pisania. Czerwony to dość interesujący kolor, może wyrażać i negatywne,
    jak i pozytywne uczucia.
    Kłaniam się : )
  • Angela fajnie, że jesteś, tęsknię za starą paczką z 2015, trzeba by popisać tu i ówdzie, może wróci ktoś. Gosia coś skrobie, ale nie publikuje, parę innych osób trzeba by na Facebooku odnaleźć
  • Angela rok temu
    Burton The Scribe no, wtedy było jakoś fajniej, ale to już raczej nie wróci. Chyba ci, którzy
    jeszcze coś tam skrobią, woleli przejść na t3. Fajnie, gdyby Gosia coś wstawiła, tęsknię
    za jej pełnym emocji pisaniem. Nawet nie wiem kogo ze starej ekipy mam jeszcze w znajomych.
  • Angela Czy fajniej... Ludzie byli znajomi i jakoś tak bliżej siebie. Teraz więcej chyba osób się udziela, toteż jest trochę luźniej między ludźmi. Niestety mam mniej czasu na czytanie (męczę klasyki, Władca Pierścieni, Hobbit), przebranżawiam się, a do tego piszę... W każdym razie trzymam kciuki ??
  • NataliaO rok temu
    Angela Dobrze, że wróciłaś ;)
  • NataliaO rok temu
    Burton The Scribe Fajniej. Wiesz wydaje mi się lepiej. Była większa... ;)
  • Angela rok temu
    NataliaO staram się coś skrobać, zobaczymy jak będzie
  • Dawno żadnych wierzy nie wrzucałaś. Ten jest mocny. Przy okazji pochwalę się, moje dwa opowiadania "Życie na prowincji jest spokojne" https://www.opowi.pl/zycie-na-prowincji-jest-spokojne-a49873/ i "Pomniki w Śródmieściu" https://www.opowi.pl/pomniki-w-srodmiesciu-a47213/ zostały opublikowane w czwartej antologii Stajni Literackiej SPP "Do czytania".
  • Angela rok temu
    Cieszę się, że jest ok, jednak muszę wyznać Ci szczerze, że jestem na Ciebie lekko obrażona.
    Po tym jak wstawiłeś pięć Bogusiowi za wiersz mieszający mnie z błotem, obiecałam sobie
    nie komentować Twoich utworów.
    Kłaniam się.
  • Angela Przepraszam. Ale pamiętaj, że zrobiłem to tylko dlatego, że przedtem dałem pięć dla wiersza antyBogumił i chciałem zachować równowagę.
  • Angela rok temu
    Marek Adam Grabowski o jakiej równowadze Ty mówisz? Czy Yanko atakował kogoś
    postronnego? Nie. Nie brałam wtedy udziału w konflikcie, więc dlaczego oberwałam?
    Dla mnie takie coś, jest zwyczajnie naganne i na tym temat zakończę.
  • Angela Przyjmuje. Popełniłem błąd, ale przeszłości nie zmienię. Tak czy owak, dobrze, że mnie poinformowałeś o swoich uczuciach. Pozdrawiam
  • Noico1 rok temu
    Marku, nie daj się manipulować. Już się chyba przekonałeś na przykładzie poprzedniej koleżanki i nie tylko jej, że przez włażenie w d. i kajanie nie ściągniesz nikogo pod swoje teksty. Rzekoma neutralność też nic nie zmieni, bo albo się opowiadasz po stronie dobra, albo zła. Jedna strona tak czy owak będzie ci miała za złe, a po środku obydwie i wtedy w ogóle stracisz czytelników. Po prostu opowiedz się po tej stronie jaki właśnie jesteś. I odpowiedz sobie na pytanie Marku, czy rzeczywiście podobna ci się wiersz Angeliki, czy tylko przyszedłeś w nadziei na ściągnięcie kolejnej czytelniczki? Co z tego niby wiersza rozumiesz, bo ja nic.
  • Angela rok temu
    Noico1 to, że Ty jakoś nic nie zrozumiałeś jakoś mnie nie dziwi. To, że inni zrozumieli,
    a Ty jeden nie, powinno doprowadzić cię do pewnych wniosków.
    Stawiasz mnie po stronie zła, a siebie dobra? Czyżby?
    Oceni to Ktoś większy od nas i nie wiem, czy wtedy będzie Ci do śmiechu.
  • Noico1 Po prostu nie chcę być brany jako strona w głupich sporach. Również nie potrzebnie dałem wtedy 5 Jankowi za wiersz przeciwko topie. Pozdrawiam
  • Noico1 rok temu
    Angela słusznie, kto inny to rozstrzygnie. Trzymasz po stronie trolli, szczerzysz do nich zęby, więc pokazałem tobie jak wygląda trolling na czyjejś osobie. Odczułaś, skoro do dzisiaj tak to wspominasz. Ale wcześniejsze zachowanie śmierdziela i ataki na niewinnego człowieka ci się podobały, wtedy jak Kali ukraść komuś krowę to się radowałaś, jak Kalemu ukraść krowę, a to wtedy to było źle. Przemyśl to.
  • Angela rok temu
    Noico1 jaką niewinną osobę masz na myśli, bo chyba nie siebie? Wskaż mi proszę, kogo
    to niby pierwsza zaatakowałam? I niby jakim trollom przyklaskuję?
    Zasada jest prosta, trzymasz się ode mnie z daleka, nie zaczepiasz i ogólnie zachowujesz
    się przyzwoicie, zostawiam Cię w spokoju. W przeciwnym razie, z cała pewnością
    dosięgnie Cię odwet. Capisci?
  • Noico1 rok temu
    Mógłbym Cię posądzić o współudział i współpracę z trollem, ale nie jestem pamiętliwy Marku. A. nawet za laika się obraża. Nie wiem tylko czemu ataki na niewinnych ludzi nazywasz konfliktem, czy ja wchodzę w interakcje, pod teksty, albo odpowiadam temu śmierdzielowi. Zobacz ile razy próbuje mnie nieudolnie gryźć po kostkach, co rozbawienie nb. budzi. Czy ja tu nieustannie wypisuję teksty o innych ludziach? Zauważyłeś to. Tutaj całe konkursy Antek organizuje, żeby wyszydzać innych, całego to towarzycho spod ciemnej gwiazdy z pasją i dekaosem na czele bryluje w tych konkursach. Śmieszne to.
  • Noico1 rok temu
    Angela nie sadź, to nie będziesz sądzona. Ja również zostawiam ciebie w pokoju i pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Czerwień jest oznaką ognia w związku, tutaj spalenie gasi... no i reszta ukazuje obraz winy i kary.
    Bardzo dołująca treść. 5
  • Cygan rok temu
    Małtyna chwalidupa, Małtyna chwalidupa!
  • Angela rok temu
    MM dziękuję za komentarz. Tak, wierszyk jest obrazem wypalonego uczucia.
    Kłaniam się : )
  • Angela rok temu
    Cygan do budy!
  • MartynaM rok temu
    Cygan imbecyl!
  • Cygan rok temu
    Angela grzesznico idź sie modlić i wybaczenie grzechów błagać??????
  • Cygan rok temu
    Małtynka chorągiewka, Małtynka chorągiewka ?????????
  • Angela rok temu
    Cygan mogę cię grzecznie poprosić, żebyś wypierdalał? Dziękuję : )
  • MartynaM rok temu
    Cygan, dlaczego chorągiewka?
  • MartynaM rok temu
    Cygan zaniemówił?
  • Cygan rok temu
    Małtynka szukam twoich piesków, bo sama cienko szczekasz ????
  • Angela rok temu
    Cygan to może szukaj ich gdzie indziej, a teraz ładnie wypierdalaj? Nie mam ochoty wziąć cię na smycz i wyprowadzić, więc...
  • Cygan rok temu
    Angela możesz sobie poprowadzać Łukaszka i Pana swego ??????
  • Angela rok temu
    Cygan dziecino, będziesz szczekać, to jeszcze kaganiec Ci dołożę : )
    Prosisz się o manto
  • Łukaszenkow rok temu
    Ciekawy
  • Angela rok temu
    Dzięki, mam nadzieję, że to dobrze : )
    Kłaniam się
  • Łukaszenkow rok temu
    Angela To ja się kłaniam tobie ;)
  • Angela rok temu
    Łukaszenkow : ))
  • sekator rok temu
    lepiej coś przeczytaj
  • Angela rok temu
    Masz coś konkretnego na myśli?
  • sekator rok temu
    Angela cokolwiek z literatury
  • Rok rok temu
    Pierwszy wers do usunięcia, sugeruje gostka ubranego w jedwab.
    I czemu "sukienka"? Peelka chyba dziewczynką nie jest? Suknia nada powagi decyzji.
    Pozdrawiam.
  • Angela rok temu
    Albo kobietę, której skraju sukni dotyka niegodny mężczyzna, ale każdy widzi co chce.
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam
  • Rok rok temu
    Angela, jak ostrze łączy się że stalowymi oczami. Może rozbuduj opis kobiety na początku scenki. Ale oczywiście nie narzucam.
  • Angela rok temu
    Rok jest jak być powinno. Czy powinnam Ci wytłumaczyć, o czym jest historia w wierszyku?
  • Rok rok temu
    Angela, okey xd
  • Angela rok temu
    Rok ok, czyli życzysz sobie, czy odpuszczasz? : )))
  • Rok rok temu
    Angela , a czemu mam naciskać w kwestii urody nie mojego wiersza? Ściskam xd
  • Angela rok temu
    Rok pozdrawiam :)))
  • Piękny wiersz i dociągnięty warsztatowo. Komentarze bardzo rozrywkowe także, poniekąd. Patronuje duch portalu i darzy.
  • Angela rok temu
    Komentarze lepsze od wiersza, to złoto normalnie. Yanko, ja nie mam żadnego warsztatu,
    wszystko na czója. Miło mi, że Ci się podobało.
    Kłaniam się
  • NataliaO rok temu
    Mój materiał chłonne łzy, krew i pot. Bardzo mądry wiersz. ;)
  • Angela rok temu
    Taka rola materiału, dobrze gdyby chłonął łzy szczęścia.
    Dziękuję że zajrzałaś Natalio
    Pozdrawiam :)
  • NataliaO rok temu
    Angela staraj się pisać masz do tego "naturalność " ;) serdecznie Pozdrawiam :*
  • Angela rok temu
    NataliaO a kiedy mogę spodziewać się, że i Ty coś wstawisz? Tęsknię za Twoimi
    pełnymi emocji tekstami, zwłaszcza w tematyce BL : )
    Burton wspominał, że coś jest pisane.
  • NataliaO rok temu
    Angela Mam Tak piszę. Skończyłam historię BL. Teraz to ogarniam. Tu wstawić? Echh... A już widzę minę Burtona jakby zobaczył tu tekst i to bl hahaaa :)
  • Angela rok temu
    NataliaO ja wstawiam bl-kę i w nosie mam, co kto myśli. Czytelnicy się znajdą, nawet jeśli będą zerkać po cichu i przez palce?
  • NataliaO rok temu
    Angela Ja tam lubię każdą miłość. Tak krótko tu żyjemy i czasem w nędzy, że szczęście każdemu się należy. Ja czytam :)
  • Angela rok temu
    NataliaO fajnie że czytasz, tylko wiesz co...? Ja też bym poczytała.
    Co do samej miłości, zgadzam się w stu procentach.
  • NataliaO rok temu
    Angela Mamy się na fb, bo ja szczerze nie pamiętam?
  • Angela rok temu
    NataliaO tak, mamy☺
  • NataliaO rok temu
    Angela o to dobrze :)
  • NataliaO rok temu
    *chłonie
  • Pasja rok temu
    Składziki są złomowiskiem rzeczy potrzebnych i nie potrzebnych. Na skraju zawsze się wyolbrzymiają cienie i maja barwę nieokreślonego spojrzenia. Czerwień jak w kalejdoskopie zmienia sukienki, tak jak nasze sumienie.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Z przyjemnością pragnę zaprosić do Bitwy, bo warto rozwijać wyobraźnię i dzielić się z innymi słowem. Myślę, że czas obudzić w sobie zachetę na opowiedzenie historii o kimś, kto nie jest człowiekiem, ale tak jak my myśli i ma serce, i pragnie żyć, potrzebuje przyjaźni, zrozumienia i miłości. Tak po prostu!
    Bohaterem naszych wyzwań ma być ktoś ze świata fauny. Może będzie to niebanalna opowieść, albo bajka, fantasy, albo prawdziwe zasłyszane zdarzenie, zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytające czytelnika za serce.

    Gorąco zapraszam i liczę na zainteresowanie. Piszemy do końca marca, do północy. Liczę na ciebie!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania