Pokaż listęUkryj listę

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Stuwela: Nocne dylematy dyżurnego radiotelegrafisty w drugiej połowie dwudziestego wieku

- Nie ma żarcia, dziś nic nie dostaniesz. - Kot patrzał złym wzrokiem i wystukiwał ogonem Morse'a. Może to był pies? Moja pewność z każdą chwilą cofała się w kierunku zera.

Co on nadaje? Ti ta ti ta? Kurwa, ruski szpieg. Nogi ugięły się pode mną. Łaził za mną od kilku dni. Znowu nie dadzą urlopu.

- Ti ta ti ta, ta tit, ta ta ta. - Akcent zdawał mi się zbyt twardy. Niezłe tempo. Osiemnastka jak drut. A może to szkop? Też swołocz, byle tylko się nażreć. Widział. Wczoraj odstąpiłem moro pepiczkowi. Za jegera.

Jak mu nie dam żreć, doniesie jak nic. Sukinkot.

---------------------------------------------------------------

alfabet Morse'a:

. "ti" (kropka)

- "ta" ( kreska)

._._ (alfabet ros.) "я" (ja)

-. N

--- O

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • piliery 29.06.2021
    Opublikowany pół godziny temu a na liście i w rzeczywistości od pięciu. Jak tu zegary chodzą? :)
  • Narrator 29.06.2021
    Policzyłem, równiutko sto słów. Trochę sobie pomogłeś Morsem. A jak odgadnąć czy koci ogon nadaje kropkę, czy kreskę? Kot też pies, a pies też człowiek, a skoro człowiek to musi być Pepik, w dodatku umundurowany, gotów wstąpić do Legii Cudzoziemskiej, bo Czesi to najlepsi żołnierze. W końcu to oni pokonali Krzyżaków. Motyw z urlopem też dobry, życiowy.

    Każdy zegar chodzi inaczej. Nikomu to nie przeszkadzało, dopóki nie wynaleźli kolei. Bo wtedy się okazało, że pociąg przyjechał do Birmingham o wcześniejszej godzinie niż wyjechał z Londynu.
  • piliery 29.06.2021
    Proste. Na słuch. Kropka to szybkie uderzenie, jakby urwane w pół; Kreska jest mocna, zdecydowana i lekko przytrzymana. :) Pepik to również cwany wojak Szwejk :)
  • JamCi 29.06.2021
    Uśmiałam się.
    Jak długo nic nie publikowałeś to od nowa czeka na zatwierdzenie i pojawia sie z opóźnieniem. Tez tak mam.
  • piliery 29.06.2021
    Dzięki. Sam się bawiłem pisząc. :)
  • JamCi 29.06.2021
    piliery Tośmy się ubawili oboje :-)
  • laura123 29.06.2021
    Przeczytałam z uśmiechem i zostawiam ślad. 5
    Pozdrawiam.
  • piliery 29.06.2021
    Dzięki za uśmiech i za 5. To wyrywka większej formy, którą może, kiedyś...
  • laura123 29.06.2021
    Grzecznie poczekam...
  • piliery 29.06.2021
    laura123 obawiam się że to długo potrwa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania