Świat dla wybranych, a reszta ma się zaszczepić!

Zniewolić naród i zredukować wolność człowieka, to znaczy:

- zniszczyć środki produkcji (szlag trafił nasze fabryki, po co nam kopalnie i stocznie?);

- usunąć wszelką własność lub jej użytkowanie ograniczyć (nadmierne opodatkować wszystko, łącznie z posiadaniem psa, wymyślać coraz to śmieszniejsze podatki, jak ten typu "od cukru");

- zlikwidować tradycyjną rodzinę (dwóch facetów razem i surogatka to lepsze);

- zniszczyć kulturę (opluć religię, bo każdy ksiądz to.., liczy się tylko w kinie pornografia);

- zdemoralizować społeczeństwo (aborcja to rzekomo życie, seks to przyjemność, a dzieci nie trzeba, czyli zaadoptuj sobie przy okazji pieska);

- zawłaszczyć handel (zapędzić lud do obcych supermarketów i pokazywać świecidełka w celu wprowadzenia w stan otępienia);

- zawładnąć umysłem człowieka, aby przestał myśleć (pokazywać skandale, afery, reklamy i głosić historyjki o złudzeniu: typu umrzesz, to dopiero będzie ci dobrze, a przy okazji zwolnisz miejsce na świecie, czyli go uratujesz dla innych, czyli promować ideał bohaterstwa ekologicznego).

Po co to?

Sprawa prosta: Wielki Kapitał istnieje tylko na bazie zniewolenia (czytaj: "Kapitał' K. Marksa).

To Wielki Kapitał rządzi światem. Aby rządzić, potrzebuje on niewolników, bo sam bez nich nie przetrwa - oto tajemnica świata.

Pamiętajcie, że niewolnik:

- nie ma rodziny;

- nie ma własności;

- nie ma kultury;

- nie ma religii;

- nie ma ojczyzny!

A to, co się dzieje na naszych oczach, te wszelkie zmiany, to droga do zniewolenia człowieka w celu wzbogacenia Wielkiego Kapitału.

Do tego są potrzebni politycy, media i banki = świat dla wybranych, a reszta ma się zaszczepić!

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Bajkopisarz 06.12.2020
    A Ty, jak widzę, nadal pod wpływem gry X-Com. Na jakim poziomie grasz?
  • SwanSong 06.12.2020
    To troll.
  • Zaciekawiony 06.12.2020
    A już się żegnałeś. Nawet zapowiadałeś, że zmienisz kontro. Wydało się, że Mycroft to twoje, ile jeszcze ich tu masz?
  • Onyx 06.12.2020
    Człowieku...
  • Lotos 06.12.2020
    Na szczęście Ty się nie zaszczepisz i wyprowadzisz swój lód na pustynię, a Twoi kapłani powiedzą:nic nie mamy, ale jesteśmy wolni, Bóg będzie nas karmił manną z nieba i nastanie wieczne szczęście.
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Połowa Polaków nie chce się szczepić, więc nic nowego. Zresztą to są dwie dawki w odstępie miesiąca i ochrona na 3 do 6 miesiąca. Naprawdę warto?
    Dodatkowo trzeba liczyć, iż w Polsce przeszło Covid od 6 do 11 mln Polaków (szacuje się, że odnotowane przypadki mnożymy od 6 do 10 razy), więc niedługo będzie odporność zbiorowa.
    Inna sprawa to czy szczepionki są właściwie przebadane. Zazwyczaj cykl tworzenia nowej szczepionki trwa kilka lat tutaj niecały rok.
    Skuteczność szczepionek to podobno 90-95%. Liczba osób przechodzących Covid bezobjawowo to około 85%. Niewielka różnica.
    Masz rację Matt, a pisz o czym lubisz, bo czemu by nie?
  • Jerzy 21.12.2020
    A ja mam swoją "kulturę" w TVP. Na Sylwestra znowu będą katować Martyniukiem. Tym narodowym gównem pana Kurskiego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania