Toksyczna małolata - Rozdział 1

Obudził mnie dźwięk budzika, niechętnie wyciągnąłem rękę w jego stronę, wyłączyłem alarm i leniwie podnosząc powieki spojrzałem na godzinę było dwadzieścia po szóstej. Leżałem jeszcze pięć minut po czym wstałem i podszedłem do okna. Ciepłe letnie promienie pobudziły me ciało, otwarłem okno , wziąwszy głęboki wdech spojrzałem na okalający mnie pejzaż. W ogrodzie kwiaty mieniły się różnorakimi kolorami, drzewa które nie tak dawno temu szare i powykręcane teraz były zielone i majestatyczne w całej swej okazałości. Szum morza w oddali i śpiew ptaków koiły me myśli.

 

-W końcu lato- westchnąłem.

 

- Dziś ten wielki dzień, dziś się wszystko rozstrzygnie, dasz radę !- powtarzałem sobie co parę minut.

 

Szybki prysznic, potem mocna kawa , włożyłem garnitur, spakowałem najważniejsze dokumenty i szybko chwytając kluczyki od auta, wyszedłem z domu. Udając się w kierunku garażu usłyszałem znajomy głos, obróciłem się przy małej furtce stała moja sąsiadka Patrycja , wysoka szczupła blondynka, o anielskiej buzi, długich do pasa włosach. Ubrana w obcisłe białe spodenki , krótką czarną bluzkę i różowe sportowe trampki machał do mnie.

- Eh znowu ten dzieciak- miała za ledwie siedemnaście lat a ja dwadzieścia osiem- wymamrotałem pod nosem udając się w jej kierunku.

 

-Hejka Adam- przywitała się ze mną żując gumę i co jakiś czas owijając ją wokół palca.

 

-Cześć Patrycjo, co tu robisz o tak wczesnej porze? Nie powinnaś szykować się do szkoły ?!- powiedziałem bezbarwnym i stanowczym głosem.

 

- Och głuptasku, są wakacje i to od tygodnia.

 

- Ach no tak wybacz ale- nie skończyłem zdania gdy dalej żując gumę i ciągle wpatrując się na moją nie dopiętą koszulę zaczęła się uśmiechać.

 

-Super wyglądasz w tym garniaku, no i niezłe ciacho z Ciebie, podobasz się wszystkim moim kumpelą- zbliżyła się , poczułem słodki zapach perfum a jej ręce spoczęły na mej klatce.

 

- Łoł, łoł co ty robisz !?, tak nie wolno przestań ! - prawie wykrzyczałem nerwowym głosem.

 

- Jak to co ? chce zapiąć twoje guziki – mówiąc to posłała mi zalotne spojrzenie- ale jak nie chcesz to nie, twoja strata – Uśmiechnęła się, powolnym ruchem jej dłonie zsunęły się z mojego torsu. Zrobiła krok w tył, w lubieżnym geście przejechała rękami po swych jędrnych piersiach.

 

- Szepnij tylko słowo a one będą Twoje przystojniaku – dodała wskazując na nie palcami- po czym przeciągnęła się jak kocica.

 

- To ja lecę dalej pobiegać pa, ciacho – i jak by nic się nie stało podążyła w stronę plaży, co jakiś czas ukradkiem obracając głowę w moją stronę.

 

- No nie mogę co za pokręcona dziewczyna !- zawsze taka spokojna tylko hej no hej uśmiech i to wszystko a dzisiaj ?!, pffff- westchnąłem oszołomiony tym co przed zaszło.

 

Ale sam kiedyś miałem te naście lat, hormony buzowały i pamiętam jak będąc w jej wieku podkochiwałem się w informatyczce. Na pewno Pati się ze mnie nabijała, i teraz ma dobry ubaw po tym wszystkim. Machnąłem ręką i zaśmiałem się, po czym spojrzałem na zegarek.

 

- No ładnie ! spóźnię się na zebranie ! – Dopiąłem koszulę, otworzyłem bramę, wrzuciłem teczkę do auta i pojechałem .Po paru minutach mijając wzniesieniem plażę, zamyśliłem się, czułem jeszcze zapach jej słodkich perfum, dotyk jej dłoni.

 

- No nie Adam chłopie weź się w garść- karcącym sam siebie głosem ocknąłem się, włączyłem muzykę, otworzyłem boczne szyby i myśląc teraz tylko o zebraniu pomknąłem dalej…

 

Nithael

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 31.03.2015
    Ciekawy pomysł. Podobało mi się. 5:)
  • kamila25910 31.03.2015
    Świetne! CZekam na kolejne części :)
  • PolkaPL 31.03.2015
    Podoba mi sie ciekawa jestem co dalej 4 :-)
  • KarolaKorman 01.04.2015
    Romansidło pisane przez faceta, wow! Tego jeszcze nie było. Dobrze się zaczęło. Wkradło ci się kilka literówek, ale każdemu się zdarza. Są też dwa wersy dialogowe wypowiadane przez Pat, ale wyglądające w tekście jakby jeden mówiła ona, a drugi on. Dam 5 i czekam na kontynuację :)
  • NataliaO 01.04.2015
    Zgadzam się z KarolaK romansidło pisane przez mężczyznę. Nie było Karola.
  • Neli 01.04.2015
    ode mnie takie +3 ;)
  • Neli 01.04.2015
    * +4 miało być ;)
  • BreezyLove 03.04.2015
    O jej, to jest naprawdę super :) 5
  • Judy 04.04.2015
    Świetne opowiadanie :D Ode mnie 5 ;-)
  • DuŚka ^.^ 07.04.2015
    Mi się również bardzo spodobało ;) Czytam dalej

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania