Trollom dedykowane

Trollom dedykowane. Dotyczy: https://www.opowi.pl/krakow-w-botanicznym-wybor-a67912/

 

Odkąd zamieściłam na „Opowi” cykl wyrażających wyłącznie osobiste poglądy tekstów, to natychmiast posypały się pały. I tak trwa do dziś ;-)

 

Portal nie pilnuje kont użytkowników, stąd tyle negatywnie wściekłych „głosów” pod najniewinniejszymi na świecie utworami autorstwa hejterowanych twórców z gatunku opisowej liryki lub innych gawęd o roślin(k)ach.

 

Pacyny bowiem działają anonimowo; te rozmnażające się jak drożdże klony „oceniają” zza tzw. węgła znienawidzonego przez siebie użytkownika, paskudząc mu niemożebnie niczym te z greckiej mitologii śmierdzące harpie, które swoim ofiarom kakały wprost do talerza.

 

Dokonałam zatem pewnego eksperymentu [bynajmniej nie nowego, gdyż niejeden raz tak czynili moi Poprzednicy] zamieszczając, a właściwie poddając pod ocenę wybór miniatur pióra jednego z najwybitniejszych poetów polskich [i jednocześnie krakowsko karpackich] JERZEGO HARASYMOWICZA (1932-1999) zamieszczonych w poetyckim arkuszu: „W BOTANICZNYM. WIERSZE ZEN’. Kraków, „Universitas”, 1992, 24 ss.

 

Jaki rezultat? Zob. oceny :-D

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Ellie Victoriano 16.04.2021
    Jak dobrze, że dokarmiasz te trolle!
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Tak, czekoladkami przeczyszczającymi ;-)
  • Ellie Victoriano 16.04.2021
    Wątpię, by kogoś to dotknęło. Najgorszą rzeczą dla trolla jest brak reakcji :p
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Ellie Victoriano Dobre rady dla gromady; najlepiej zacząć od samej siebie ;-)
  • Ellie Victoriano 16.04.2021
    Ależ ja olewam cały portal, nie wstawiając tekstów ?
  • Liv12365 16.04.2021
    Żeby jeszcze te oceny miały jakiekolwiek odzwierciedlenie w tekście...
    Niemiarodajny sposób oceny tekstu, więc po prostu radzę się tym nie przejmować. :)
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Przejmować się nie ma czym, jednak portalowemu, przepraszam za wyrażenie: klonującemu się kurestwu, trzeba z ich syfilicznych kulfonów, zrobić - od czasu do czasu - mazaki ;-)
    A była EchoKrakowska "druidka aba" jest w tej "profesji" podobno niezła :-D

    Serdecznie :-)
  • Targówek 16.04.2021
    Słusznie Befana
  • befana_di_campi 16.04.2021
    :-)
  • Cichy człowiek 16.04.2021
    Biedna Pani Befana, oj biedna. Złe trole pały wstawiły, jak śmiały?
    Proszę się nie smutać, zostawię pięć dla poprawy nastroju.
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Łaski bez :p
  • Cichy człowiek 16.04.2021
    befana_di_campi zostawiłem z przyjemnością. Proszę się nie gniewać.
  • laura123 16.04.2021
    Befanko szczerze mówiąc, to raczej nic nie da, bo zaraz przybędzie tu ''armia cieni'' i będzie dowodzić, że cos tam przeżywasz, konkretnie jedynki. Mało kto zobaczy, że chodzi o co innego, a nawet ci zostaną zakrzyczeni, bo przecież tu niektórzy mają po kilka dodatkowych nicków i często sami z sobą prowadzą rozmowy, nawet się kłócą, żeby tylko przekonać innych do swoich racji, punktu widzenia. Niektórzy się na to, jak widać, łapią, dlatego ten proceder będzie kwitł.

    Najważniejsze przecież, żebyśmy byli zdrowi, reszta to pikuś.
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Lauro, ja to wszystko wiem oraz znam, ale co mi szkodzi częstować takiego o wielu maskach albo charakteryzacjach dubeltową sałatką przyprawioną sosem na bazie rącznika dłoniastego?
    Mam kolejny pomysł, lecz na razie muszę poukładać go sobie w głowie :-D

    Serdecznie :-)
  • laura123 16.04.2021
    Świni możesz pluć, ona i tak powie, że deszcz pada. Ale skoro masz z tego brechę...

    Miłego dnia.
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    laura123 Szuwarowej inteligencji vel Armii Zbawienia nie przeszkadza rynsztokowy język brytfany?
    Bo umówmy się: brytfana rzuca mięsiskiem i skisłym.
    Ale Lołra aplauzuje, piątunie stawia i nie zająknie się o kulturze.
  • laura123 16.04.2021
    Opalony Ernest masz jakiś problem, że nie możesz o mnie zapomnieć? Może to się leczy?
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    laura123 Wytykłę aby twą hipokryzję.
    Zawodzisz tu co rusz na okoliczność wulgaryzmów, a u brytfany ich nie widzisz.
    Jakaś wzrokowość wybiórcza?
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Opalony Ernest Idź do swojego umiłowanego Mirusia, Refluksie, a stąd się wymiksuj! Już więcej ci nie odpowiem, bo nie mam ochoty ;-)
  • laura123 16.04.2021
    Opalony Ernest na co zawodzę, to moja sprawa. Ty zawodzisz na okoliczność alkoholizmu i co wytykam ci? Raczej g...no mnie to obchodzi.
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    befana_di_campi A nie odpowiadaj. A do poziomu Sowiastego, to cię lata świetlne dzielą. Brytfano.
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    laura123 Jak zwykle erystyka spod remizy.
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    * literackiego poziomu
  • laura123 16.04.2021
    Opalony Ernest a co ty wiesz o poziomie, jak ty tylko leżysz? A remiza, to twoje klimaty... najwięcej o tym wiesz.
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    laura123 Zabolało wytknięcie hipokryzji.
  • laura123 16.04.2021
    Opalony Ernest a co ty wiesz o hipokryzji, jak ty swojej nie widzisz?
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    laura123 To jak to, Lołra, jest, że omdlewasz silnie poruszona na chamstwo i wulgaryzmy, a pod komętami krwistymi brytfany jesteś nadzwyczajnie przytomna? Hę?
  • Zaciekawiony 16.04.2021
    Czyli uprawiasz tutaj trollowanie.
  • skandal 16.04.2021
    a ładnie to cudze podawać jako swoje?
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    skandal Zarządzający stroną może sprawdzić kiedy pojawił się cudzysłów.
    Zaciekawiony też nie jest durniem, i skoro widzał, toi wdział, to i na wspomnianym przez niego forum administrujący powie czy było i kiedy znikło.

    refluks se zara może wstawić we swój profil mało znany wiersz Norwida, apotem dźeć japę, że prowokacja.

    Brytfaba powinna zaliczyć stąd odlot.
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Opalony Ernest Razem z tobą!
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    befana_di_campi refluks publikuje swoje i tylko swoje teksty.
    I nigdy nie miał tygla pod nimi.
    Jak ty, brytfano.
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Opalony Ernest Ńie znam żadnej brytfanny, z wyjątkiem tej, w której piekę drób. I ortografii się doucz, refluksie vel insza "Angelico", którą Miruś czołga po pawimentach :p
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Ooo, i kolejne zwielokrotnienie posiekanego na drobnej cząstki gadziny. 1 tekścik plus befana. W sumie komentarze tylko o befanie ;-)
    Sławna jestem!!! :-D :-D :-D
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    befana_di_campi No i wyjaśnienie jest sytuacji. Skurczony jedyny zwój mózgowy. Z biologii cienki jestem, ale zaspekuluję, że to nie zwój mózgowy, a jelito grube się w czerep przemieściło-
  • befana_di_campi 16.04.2021
    Coś przeskoczyło, dlatego poprawiam: "Ooo, i kolejne zwielokrotnienie posiekanej na drobne cząstki gadziny. 1 tekścik plus befana. W sumie komentarze o befanie ;-)"
  • Opalony Ernest 16.04.2021
    befana_di_campi "W sumie komentarze o befanie " Kiepsko to świadczy o twej twórczości.
    Aby uwagi o twym troglotoryzmie.
  • Zaciekawiony 16.04.2021
    To chyba o czymś świadczy, że dostawałaś plusy, gdy wrzucałaś cudze teksty.
  • befana_di_campi 16.04.2021
    ???

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania