Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW 19 - Rodzinka.pl - Ludwik ucieka oknem

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Ludwik postanowił pójść do burdelu. Gdy już udał się na górę, przybiegła przerażona druga prostytutka, Dżesika.

 

Dżesika: Stary przyszedł!

 

Wanessa: Kurwa mać! Ludwik, chowaj się do szafy!

 

Ludwik czym prędzej schował się w szafie. Do środka wszedł owy *stary*.

 

Stary: Jak tam? Gotowe na BDSM?

 

Ludwik nie wierzył własnym oczom. Oto do pokoju przyszedł Stefan Paznokieć, skrajnie lewicowy poseł. Tymczasem Ludwika zaczęły cisnąć gazy. W końcu nie wytrzymał i głośno pierdnął.

 

Paznokieć: Kurwa, co to było?

 

Wanessa: Jedna koleżanka przestawia stół na górze.

 

Paznokieć: Aaa.

 

Niestety w szafie zaczęło potwornie śmierdzieć kebabem, kiełbasą i piwskiem, wobec czego Ludwik musiał się ewakuować. Wybiegł z szafy i próbował uciec przez okno, ale poseł Paznokieć zabił go zrzucając na niego swój łupież.

 

KONIEC

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Bogumił 15.10.2019
    Tomku ten ‚stary’ to Niesiołowski?
  • betti 15.10.2019
    Wybiegł z szafy i próbował uciec przez okno, ale poseł Paznokieć zabił go zrzucając na niego swój łupież. - nie mogę przestać się śmiać. Kocham taki absurd. Piąteczka bezwarunkowo!
  • fanthomas 15.10.2019
    Rzygłem
  • Witamy nowy tekst! :)
  • Angela 15.10.2019
    Kolejny tekst Tomusia świadczący o całym szeregu zaburzeń psychicznych.
  • betti 15.10.2019
    Ty masz chyba zaburzenia, kiedy prostego tekstu nie rozumiesz...
  • Angela 15.10.2019
    betti Twoja opinia jako osoby oceniającej JAKĄKOLWIEK pracę, zeszła poniżej dna i właśnie
    dokonuje odwiertu, tak więc...
  • Bogumił 15.10.2019
    Zaburzeń niektórych czytelników
  • betti 15.10.2019
    Angela ty g. czaisz, nawet czegoś tak prostego jak absurd nie ogarniasz. Żenada...
  • Angela 15.10.2019
    Bogumił ładnie szczekasz, dokładnie tak jak lubię : D
    Ale naparzać się z tobą dzisiaj nie będę. Nie chce mi się.
  • Angela 15.10.2019
    betti absurd absurdem, natomiast teksty Tomcia są monotematyczne (kebaby i pierdy) i zwyczajnie
    niesmaczne. Tyle ode mnie.
    Idę sobie.
  • betti 15.10.2019
    Angela niesmaczne to są Twoje komentarze, bo zawsze pod publiczkę, samodzielnie myśleć nie potrafisz. Tyle ode mnie.
  • betti 15.10.2019
    Miał poseł Niesiołowski seksaferę? Miał i to jest nawiązanie, a taki osioł g. wie i w d. był, ale głos musi zabrać. Dno...
  • Witam,
    Masz swój styl - to raz. Dwa - błędów nie dostrzegłam - to dwa.
    Same opowiadanko - no, takie nawet, ale bez szału.
    Pozdrawiam
  • Zapomniałam zupełnie - Tom Bordo - ometkowałeś to opowiadanie TW 19 a nie widzę wylosowanego zestawu? ani odniesienia do niego? Bez sensu to zupełnie...
    Stajesz do konkursu TW a nie spełniasz jego wymogów. Jaki w tym sens?
  • Ritha 15.10.2019
    Bordo Tom
    Kulawy pies
    Gównoburza w pksie

    To jest Twój zestaw. Gdzie jest nawiązanie do psa, tudzież do PKSu?
    Słabizna jak zawsze. Stać Cię na więcej.
    Pozdro
  • fanthomas 16.10.2019
    No właśnie nawet próby nawiązania do danego przeze mnie zestawu nie było
  • franekzawór 16.10.2019
    Tomasz. To już drugi tekst o BDSM, widzę twoją szczerą fascynację. Pani Laura z Warszawy czeka, z nią akurat wywiad był bardzo ciekawy na 7 metrów, bo ostatnio zaczynają się rzeczy typu: "Dzisiaj opowiem o mojej wizycie u fryzjera, bo jestem śliczny i chcę się powdzięczyć".
  • Przykro nam, ale jako że Trening Wyobraźni poza dobrą zabawą chciałby także w przyszłości być kojarzony z przynajmniej minimalną wartością literacką, tym razem Twój tekst nie przeszedł pozytywnej weryfikacji i jako taki nie jest klasyfikowany. Nie zamykamy drogi, jednak w przyszłości prosimy o nieco większe zaangażowanie.
    Z wyrazami szacunku.
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...
  • pkropka 26.10.2019
    Nie będę się wtrącać w to, co cię kręci. Ale z technicznych rzeczy trochę się zacięłam na początku. Fakt, że poszedł do burdelu nie znaczy, że był z kimś w pokoju. Warto to zaznaczyć, umiejscowić fabułę.
    Zostawiam bez oceny.
  • pkropka 26.10.2019
    No i szkoda zestawu, bo był fajny.
  • szopciuszek 27.10.2019
    Nie na temat, mam nadzieję, że w końcu wyjdziesz że strefy komfortu ;)
  • Canulas 28.10.2019
    Czytam teksty TW, to i ten wymiot dziabnę.
    Słodkie jeden again

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania