TW 2.0 - Wielki sekret

Zaległa praca na TW - przepraszam lojalnie. A zarazem uprzedzam przed zawartością.

 

Postać: Promyczek

Miejsce: Łysa polana

Zdarzenie: Brodzenie w kisielu

Emocje: Wesołość/Sympatia

 

---

 

Wspominałam wam kiedyś o wspaniałej, niezwykłej przygodzie? Podróży zmieniającej bieg historii, życia i tym podobnych sformułowań? Naprawdę nie? Otóż posłuchajcie.

 

Pędziłam, jak to zwykle, przez piękną krainę. Była urodziwa, przez wzgląd na biegające we wszystkie strony, jelonki. Coś niesamowitego. Wysyłałam im swoją pozytywną energię. A na tej połaci terenu, niezwykle ciężko się to robi. Wreszcie znalazłam pomysł na swoje życie.

 

Jelonki poszły dawno spać, księżyc wnioskował o swój rychły powrót do pracy, a ja zamierzałam wykorzystać chwilę swojej wolności do poszukiwań.

 

Wszędzie, gdzie nie spojrzałam, ogromne połacie terenu. Nigdzie nie potrafiłam odnaleźć swojego celu poszukiwań. A przepływa przeze mnie nutka podróżniczki.

 

Mam! W siedzibie jelonków znalazłam kuferek. One smacznie spały, księżyc wypełniał swoją robotę, więc otworzyłam magiczne, drewniane "opakowanie". Wylałam zawartość. Najprawdziwsza, najczystsza materia doskonałości. Coś tak niemożliwie pięknego, że musiałam wypędzić mojego łysego przyjaciela. Nastał nowy dzień.

 

Zapraszam panie i panowie. Wielkie jezioro - pełne smaku i zapachu. Delikatne, w konsystencji śluzowate. Bawcie się, pływajcie, jedźcie. Naśladujcie mnie! Osłodzę wasze dni. Wszak kocham was wszystkich. A najbardziej zawartość tego pięknego kufra!

 

Wnet przyszedł księżyc, walnął mnie w twarz, po czym... sam poznał piękno... czego? Cholernego kisielu.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Margerita 18.03.2018
    pięć oczami wyobraźnie się tam przeniosłam cudo
  • Something 21.03.2018
    Dziękuję za odwiedzinki :)
  • Elorence 18.03.2018
    Ode mnie piątka, ale nie gra mi coś z "ja", którego użyłaś dwa razy. Psuje (jak dla mnie) tekst.
    W tym kufrze to musiały być jakieś narkotyki, bo ta końcówka mówi sama za siebie :D
    Pozdrawiam ;)
  • Something 21.03.2018
    Dziękuję za sugestię, pozdrawiam :)
  • Canulas 19.03.2018
    Trochę krótkie, ale ok przez pryzmat doboru emocji. Ja, gdybym takie emocje dostał, to bym zwątpił.
  • Something 21.03.2018
    Cóż, wyszło jak wyszło :) Dzięki za zerknięcie :)
  • Agnieszka Gu 19.03.2018
    Witam,
    Fajnie, lekko napisane opowiadanko ;) Sprawnie zostały zawarte w nim wszystkie elementy TW.
    Pozdrawiam :)
  • Something 21.03.2018
    Dziękuję, że mnie odwiedziłaś i poczytałaś :) Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 19.03.2018
    Jest bajkowy klimat. Słodki na końcu. Widocznie jelonkom kisiel się przejadł. Chociaż z tekstu jasno nie wynika, czy Księżyc spróbował czy...jak te jelonki. Pozdrawiam→5
  • Something 21.03.2018
    Dzięki za zerknięcie, pozdrawiam :)
  • Pasja 19.03.2018
    Wszystko zawarte jak należy i czyta się lekko i z zaciekawieniem. Tylko szybko koniec następuje.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Something 21.03.2018
    Dziękuję za zerknięcie, pozdrawiam :)
  • Felicjanna 20.03.2018
    mankament to -połacie terenu- użyte w jednym krótkim tekście
    A tak? Urocze to to, słodziakowate. Można się uśmiechnąć i poczuć słońce, gdy za oknem- brrr!
    Pozdrówka
  • Something 21.03.2018
    Dziękuję za zerknięcie, pozdrawiam :)
  • Ritha 21.03.2018
    Po pierwsze – cieszę się Cosia, że się nie poddałaś, bo już myślałam, ze nam się zgubiłaś w tw ;)
    Brodzenie w kiślu... No tak. Te zestawy :D
    „Była urodziwa, przez wzgląd na biegające we wszystkie strony, jelonki” – urocze
    Jak na pierwszy raz całkiem zgrabnie. Ogólnie zgrabnie, ino krótko, ale często zdarzają się krótki tw, więc spox.

    Ps. Góra komentarzy, zero odpowiedzi. Nie, żebym cuś narzucała, tudzież zgryźliwie się czepiała, ale drobna sugestia - czytelnicy lubią interakcje z autorem ;)
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 21.03.2018
    Ano, kurwa, lubią.
  • Something 21.03.2018
    To też zależy od czasu, czytam wszystkie komentarze i biorę sobie do serca wszelkie sugestie. Nie jestem na nie obojętna, bardzo dziękuję, że jest takie zainteresowanie tak prostą twórczością amatorki. Tobie również dziękuję za zerknięcie :)
  • Something 21.03.2018
    Canulas :)
  • fanthomas 10.05.2018
    brodzenie w kisielu w sennym troche bajkowym troche narkotycznym transie. ciekawe
  • fanthomas 10.05.2018
    no i ten promyczek jako bohater to trudne zadanie było

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania