Pokaż listęUkryj listę

Tylko rzeczy, które sprawiają ból, są prawdziwe

Kiedy patrzyła na niego od niechcenia, z jakiegoś powodu, ich oczy zawsze się spotykały. Nawet jeśli to tylko przypadek, jestem pewien, że sprawiało mu to radość. Mężczyzna nie zwlekał dużej i zapytał: „Czy zamieszkasz ze mną?” Po drugiej stronie stołu kobieta uśmiechając się najsmutniejszym uśmiechem, jaki kiedykolwiek widziałem, odpowiedziała: „Żadnych łańcuchów, kajdanek, obietnic, po prostu złapmy się za ręce i ucieknijmy zamieniać w słońcu rzeczy, które nagle przychodzą do głowy, w wiersze i opowiadania„ Zbyt piękne by mogło być prawdziwe. Tak naprawdę wszystko, czego szukali, to kłamstwo pełne współczucia. Wkrótce nadszedł ranek i obydwoje odlecieli do swoich klatek.

 

https://www.youtube.com/watch?v=E3VGZMNzo8U

Następne częściTylko po to by wydłużyć lot

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Aleks99 rok temu
    Krótkie, ale jakże treściwe. Dobra robota :)
  • o nim pseud rok temu
    Zawsze do usług ;)
  • MartynaM rok temu
    Smutne... prawie tak smutne jak życie, pomimo chwilowego światła, chociaż czy ono nie wystarczy, żeby ogrzać?

    Zostawiam 6
  • o nim pseud rok temu
    chwilowego światła

    "Co mam zrobić, gdy ciemność zabierze mi światło? Odpowiedziała: Zapal zapałkę, a gdy zgaśnie zapal nową.
    Jeśli zapałki wkrótce się skończą, po prostu poczekaj do świtu. Wszystko, co musisz zrobić, to zaakceptować a wkrótce, wiatr rozwieje ślady po naszych snach."

    Wyciąłem z tekstu, odpowiedz na twoje pytanie, przed publikacją.
  • Nie posiadając kompletnie żadnego doświadczenia w związkach, i nie spodziewając się takowe uzyskać, jestem pod wrażeniem, bo tutaj jest cała prawda o kłamstwie ?
    LOVE ♥️

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania