Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (414)

  • Dobra idea, warto bronić ludzi, co mają do siebie dystans, aktywnych userów. Można Szpilkę lubić, można nie, ale w określonych sytuacjach, polać bez uzasadniania.
  • Szpilka 01.02.2022
    Dziękuję za komentarz i ?
  • Narrator 01.02.2022
    Nie mam pojęcia o kim jest ten wiersz (przypuszczam, że o kimś ważnym), ale podoba mi się rytm, dobór słów i cięty dowcip. Na literackim portalu to jest najważniejsze. Tak trzymać!
  • Szpilka 01.02.2022
    To o Cosiku, któremu po twórczości pojechali i to bardzo nie fair, Cosik sobie poszedł, a to ktoś, kto miał coś do powiedzenia, a nie tylko mówił.

    https://www.opowi.pl/lbnd-38-budka-w-parzymiechach-a74391/

    Dziękuję za pochlebne słówko ?
  • Noico 01.02.2022
    Tak o pewnym wyjątkowo podłym chamie. Wczoraj w niedwuznaczny sposób sugerował kobiecie prostytucję.
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    To się jedzie po autorze, gdy się źle zachowuje, a nie po jego pisaniu. Róbcie tak dalej, to sami niedługo zostaniecie.
  • Noico 01.02.2022
    No ale, że nie szpilce, więc go postanowiła bronić. W ten sposób wyhodowano Hitlera, że jedni nie potrafili ująć się za drugimi. Elementarny brak empatii na krzywdę innych. Na szczęście admin usunął ten jego ordynarny tekst. Facet nadający ze zmywaka a sypiący tutaj takimi bluzgami i obrzydliwymi tekstami, że szkoda gadać.
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka szczególnie te jego ciągłe defekacje pod cudzymi tekstami były cudne. Nawet janko już się tego oduczył.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jeszcze Kota wkurwiliście, nie tylko mnie, dobre jaja, ale wyzwiska powinien ban być od razu, także Bogumił po każdym tekście - BAN.

    Ja nie mam siły powtarzać sto razy, że mam jedno konto i że administrator to potwierdzi bez problemu.

    Na razie rybki, do następnego roku!
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Dobra, Cukiereczku, ile razy mi naubliżałeś, hę? Najpierw trzeba zacząć od siebie, żeby innych napominać.
  • Noico 01.02.2022
    satyrekrol on też ciągle powtarzał, że ma jedno, a się okazało ile miał, jak wyleciał.
  • Szpilka 01.02.2022
    satyrekrol

    Na razie, dziękuję za wizytę ?
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    No Ty się wykazałeś empatią, nabijając się z jego pisania, teraz wypadałoby założyć kilka kont i ponabijać się z Twojego pisania, ale wesoło będzie, c'nie? ?
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka ciebie trza pochwalić, bo się zrobiłaś nieinwazyjna i grzecn. To ci się chwali, do przeszłości nie ma co wracać.
  • Noico 01.02.2022
    err grzeczna
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka moje pisanie się samo obroni.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Boguś, ty jakbyś miał rozumu tyle, co kot napłakał, chociaż tyle, to minimum, to byś przeczytał jeden tekst mój, nawet ten ostatni skróty wiadomości, potem cudzy i natychmiast widać, że ja mam jedno konto, bo u mnie nie ma co poprawiać.

    Ale twoje odzywki z rynstoka rodem wcale nie są lepsze od odzywek Kota, i ponieneś BANA dostać, jakby tutaj była adimistracja uczciwa. Bo miewasz odzywki rynsztokowe, niestety, bogobojny chłopcze.
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Z natury jestem grzeczna, natomiast prowokacje pewnych userów przestały być zajmujące, no powtarza się wciąż ten sam schemat.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ja zostawiłem piątkę, wszystkiego dobrego, ja już nie mam czasu na relaks :(
  • Szpilka 01.02.2022
    satyrekrol

    Dziękuję i też wszystkiego dobrego życzę ?
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Nom, dobrze jest wierzyć w siebie, żeby jeszcze tylko inni uwierzyli ?
  • MartynaM 01.02.2022
    Super wierszyk, Szpileczko, aż mi tylko żal, że po Tobie nie jechał... pięknie byś wtedy o tym napisała, jak Ciebie znam.
    Ale co tu dużo gadać piąteczka się należy. Brawo Ty!
  • satyrekrol 01.02.2022
    Powinnaś dostać tak samo Bana, bo kłóciłaś się z Panem Kotkiem, więc obydwoje za śmiecenie pod cudzymi tekstami BANIK na jakiś czas, ale to się chyba nie zdarzy tam gdzie jest miłość katolicko-katolicka ;)
  • Noico 01.02.2022
    A co do tych wiekopomnych tekstów to na pitoleniu ogłosiliśmy minutę ciszy, po tej niepowetowanej stracie.
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynko, Ty po mnie jechałaś i Twoi kolesie, i po mnie, i po twórczości. Dziękuję za pozytywny odbiór ?
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Ty też nie zostaniesz ani znanym literatem, ani poetą, dlatego daruj sobie, co?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Nie tylko Kotek Bana, tylko cała mądra trójka razem z Bogumiłkiem i Martynką, bo przyłażą pod cudze teksty i śmiecą i wyzywają się słownictwem z rynsztoka rodem jak jaskiniowcy, a to podobno Literaci są... z czasów epoki kamienia łupanego.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Słownictwo rodem z epoki kamienia łupanego, a w niedzielę latają do Kościoła.
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka już jestem. Jak na hobbystę bez wykształcenia humanistycznego to i tak Himalaje osiągnąłem. Szlimanowi też wszyscy naukowcy powtarzali, że kupiec nie ma się co parać archeologią, bo ciemny i wyśmiewali. Ale to on rozkopał wzgórze Hisarlik, a nie jego prześmiewcy.
  • Szpilka 01.02.2022
    satyrekrol

    Wiem, ale jak ktoś coś tworzy, niech sobie tworzy, po co umniejszać?
  • Noico 01.02.2022
    Wstąp do Muzeum Pergamońskiego i poczytaj jego historię, jak mu ci wszyscy wybitni naukowcy z niemieckich uniwersytetów odmawiali prawa do własnych badań i wniosków. Ale to on odkrył skarb trojański i dużo innych ciekawych rzeczy w Grecji, o których się tamtym nie śniło, bo mówili, że Homer to legenda.
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Eeee tam, sam się wydrukowałeś, porównać Twoje rozważania historyczne z Normanem Daviesem...
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Rozmawiamy o pisaniu i albo jest przeciętne, dobre, średnie, bardzo dobre, albo wybitne. Dziś wielu pisze, przeciętne nie zachwyci.
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, tak, tak... Ty nigdy po nikim. ?

    Milusiego dnia.
  • Szpilka 01.02.2022
    MartynaM

    Owszem, ja też, ale nigdy pierwsza, milusiego ?
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka ha, ha, ha. Nawet w czasopismach literackich miałem publikację wierszy. Nie przypominam sobie, żeby, któreś z nich ostatnio zakupił. Więc daruj sobie takie komentarze. Piszę na konkretne tematy, koło których nawet wasze myśli nie błądzą, a nie o pupie Maryni, jak 90 procent tutejszych literatów od siedmiu boleści. To przeciętnych do bólu literatów tak tutaj wkurza. Żeby pisać na takie tematy, trzeba mieć choćby minimalną wiedzę o nich. A oni jej nie mają. Żałuję, że nie mają.
  • Akwadar 01.02.2022
    Ale jajcarz :))
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, to tak jak ja.

    A tak miedzy nami, uważasz że Cosik dobrze pisał? Ja tego nie zauważyłam?
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Ale ja się akurat na klasyku poniekąd znam, zatem bajery tu nie wstawiaj, ktoś, kto nie ma pojęcia o pisaniu pewnikiem Ci uwierzy, ja nie i bez urazy ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jest to możliwe, że jesteś dobrze wykształcony Kruszynko, ale poza propaganda i wierszami na jedno nic nie pokazujesz. Może możesz albo mógłbyś, ale od wielu lat jest jedna melodia w kółko.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Wodniczek!
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Pisał bardzo poprawnie po polsku, to już coś, no i był ciekawy dyskutantem ?
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol mysikrólik!
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, to Twój jakiś znajomy?
  • Szpilka 01.02.2022
    *ciekawym
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pewnie, że Kotek nie był głupi, bo przecież pisał, że na co dzień się posługuje innym językiem niż polski. Ale Mamcia musi wieść prym i kłócić się z każdym!
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Z Opowi tylko, ostry był w dyskusji, za to nienudny ?
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka wszyscy są dla ciebie ciekawymi dyskutantami, dopóki nie defekują pod Twoimi tekstami. Weź poczytaj jego bluzgi, nawet i paskudne wstawki, nawet Reflukską telepnęło, której chyba nie posądzasz o brak empatii.
  • Szpilka 01.02.2022
    satyrekrol

    No i znał się na polityce i innych dziedzinach ?
  • Akwadar 01.02.2022
    Szpilka samo zło :))
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    A czy ja zaprzeczam? Ale musiałeś jego twórczość umniejszać? Nie musiałeś, trzeba było po nim pojechać!
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ty swoje poczytaj niektóre, że się niedobrze robi, jakbyś nie bredził, to Kot by był grzecznym Kotem w Butach.
  • Szpilka 01.02.2022
    Akwadar

    Na to wygląda ?
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka Facet przez rok, albo dłużej defekował pod moimi tekstami, w sensie dosłownym wulgarnym, bezwzględnie niszcząc ją, nie że pod jednym, dwoma, że mu się zdarzył rzut chorobowy, tylko systematycznie więc mu wreszcie napisałem, co sądzę o jego. Nie o autorze, ale o jego tekstach. Jak obraza majestatu, po prostu korona spadła. Zresztą nie tylko ja uważam je za paskudne.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Akwuś jak tam? Przestudiowałem konta dokładnie i myślę, że jesteś kobietą :D Tak się mi zdaje.
  • Akwadar 01.02.2022
    Nie inaczej :)
    Też uwazam, że jesteś dziewczynką.
  • Rozmawia ze zwierzętami, z końmi rozmawia, qń wi o Akwa płci...
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 a tyle ich jest... :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Akwuś ma takie odzywki trochę jak kobita hi hi hi ha ha ha
  • satyrekrol 01.02.2022
    hi hi
  • Akwadar, Wiedza stadna.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol ha, ha, ha miszcz normalnie! :))
  • satyrekrol, To da się wytłumaczyć, od takiej rudej mu się biorą.
  • satyrekrol, Hobbysta koloru...
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 nie deprawuj dziewczynki!
  • satyrekrol 01.02.2022
    i też Akwuś stwierdził, że ja zbok mam się od Akwusia z daleka absolutnie trzymać, to też wskazówka ze kobita hi hi hi h ih Akwuś
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol aleś mnie rozszyfrował :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    no widzisz :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol jestem pod wrażeniem
  • Akwadar, On/a, nie - nie wiem, wszyscy będziemy trans.
  • satyrekrol 01.02.2022
    cieszę się, nie łatwo kobiecie zaimponować
  • satyrekrol 01.02.2022
    jaki facet by pisal ciagle hi hi hi tylklo baba moze
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol czyli jestem pierwszą? :))
    Szkoda...
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol pewnie że baba, zgadzam się całkowicie hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    ze pierwsza ktorej zaiponowalem? Troche ich bylo jednak do tej pory, bo ja jestem bardzo mila osoba jak mnie nikt nie wkur!@# :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol byly... ale przy bliższym poznaniu uciekają hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    oj bo ty już wiesz wszysto o mnie lepiej niz ja sam :D

    hi hi hi
  • Akwadar, I tak omija je szczęście w perspektywie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    nie ze byly w przeszlosci, tylko ze byly takie w moim zyciu, ktorym zaimponowalem ale ja w końcu jestem juz nad grobem podobno :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol ty też jesteś baba! Też piszesz hi,hi i na dodatek blondynka, bo papugujesz! hłe, hłe, hłe
  • satyrekrol 01.02.2022
    jest jeszcze hłe hłe hłe faktycznie

    masz te swoje takie fiksacje

    ale nie mow ze ja pisze tyle co ty hi hi hi bo na pewno nie
  • satyrekrol 01.02.2022
    bom żem i inne fiksejszyns
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol już zaczynasz, jak nic blondyneczka :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    to twoje hi hi hi jest takie naturalne

    a moje wymuszone i udawane
  • satyrekrol, MartynaM jest fajna na dłuższą metę i naprawdę, to myślę, że z Akwadarem się lubią, może to i nie miłość, ale jakiś rodzaj sympatii na pewno.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol były ale się zmyły hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pewnie że się lubią, skoro pod każdym teksem są razem. Chyba jest Akwadar bardziej strawna kobieta, bo Betti uwielbia rządzić wszystkim.
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 posądzasz MM o homoseksualizm?! Nawet ja bym sìę nie odważył :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Zmyły się niektóre, ale z kobietami nie ma problemu w tych czasach - ich jest aż za dużo moim zdaniem
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol jesteś zajebista! ha, ha, ha
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pewnie fajna jest Betti jak nie jest rozzłoszczona, takie wiersze dobre pisze to musi mieć miękkie seruszko
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol lesba jesteś, fajnie hi, hi, hi
  • pansowa 01.02.2022
    Akwadar Pod warunkiem, że ma serduszko.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Betti jest bardzo wrażliwa, a z wierzchu taka gruboskórna - boi się odsłonić
  • satyrekrol 01.02.2022
    Panie Sowo, chyba ci sie nicki pomylily bo oba na czarnym tle, ale ja jestem facetem, a Akwadar to hi hi hi kobita
  • Akwadar, Widziałem w internecie gdzieś wpis - artykuł "Jak sprawdzić czy dziewczyna nie jest gejem" i zgłupiałem na minutę albo na kilka, potem zrozumiałem, choć nie było napisane wprost.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol jestem i ty też jesteś moja blondyneczko hi, hi, hi
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 grunt, że doszłes do siebie
  • satyrekrol 01.02.2022
    Przykro mi Akwuś, ale ja już prawie nie mam wlosów, gole sie na lyso
  • satyrekrol 01.02.2022
    I to mnie bardzo odmładza
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol łysa blondyneczka... seksownie hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    mysle ze dobrze wygladam bo ja strzyge co jakis czas na lyso ale mam bardzo symetryczny wyglad

    jak mnich buddyjski
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol chyba mniszka hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    mniszka hi hi hi ty jestes kobia bo to widac po gadce twoje jak na tacy
  • satyrekrol 01.02.2022
    ale w ogole to rozwalilo mnie totalnie bo znalazlem u ciebie, ze nie chce ci sie w wordzie pauz na myslniki czy cos i mi tez sie nie chcialo pewnego razu
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol po twojej też widać żeś blondynka hi, hi, hi
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol i co, leżysz rozwalona?
  • satyrekrol 01.02.2022
    mnie nie ruszaja te twoje zaczepki hi hi hi bo ja nie mam wołosów w ogółe
  • satyrekrol, Depilacja jest wciąż na fali, ale chyba już po renesansie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    ale ja nie depiluje głlowy tylko od lat strzyge maszynka mam dobry model moge polecic
  • satyrekrol 01.02.2022
    Akwadar się maskuje, bo jest babą i mnie oskarża, a to jest koleżanka Pasji
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol wołosów ruszają, ruszają... hi, hi, hi
  • satyrekrol, Albo multikonto Pasji.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pewnie ze to bedzie kobita za taka maska z takiego filmu romantycznego.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol a ty jesteś koleżanką Chrum Chrum hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ja mógłbym dojść do tego bardzo szybko kto jest kto, bo można się doszukać po prostu stosując komendy komputerowe - i tak odkryłem Akwusia, poszukałbym dłużej i wszystko bym widział
  • satyrekrol 01.02.2022
    AginieszkaGu jest też trochę z gadki podobna, ale to trzeba by więcej porównań zrobić, już mi się nie chce
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ciężka tu jest sprawa, bo Florian też np. mówi "kuźwa", ale to trzeba by całą maskę porównań zrobić i wykluczać różne osoby.
  • satyrekrol, AginieszkaGu, A skąd ją znasz? Raczej dawno tu nie publikuje.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Tzn. ten kto mówi specyficznie używa "bom", "żem", "mnie się podbuje" to bardzo szybko widać kto tak samo mówi nie i wszystko widać :D to jest jeszcze zabawa ciekawsza niż pisanie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    No, parę razy tu z nią rozmawiałem, ale mi się wydaje, że to jest Kobieta na poziomie.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol chrum, chrum wyszlo z porównań, tak samo mówią i wyszło szydło z chlewika hi, hi, hi
  • satyrekrol, Ludzie przejmują zwyczaje i odzywki innych ludzi, tak bywa i są zmylenia potem.

    Na poziomie i to kosmicznym, ale dawno jej nie było akurat tutaj, może tona innym portalu rozmawiałeś?
    Ona inaczej pisze niż Akwadar.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Tzn. z Agnieszką i jak porównasz wypowiedzi to są trochę podobne, tylko że tutaj jest problem taki, że osoby niektóre się naśladują, jak ktoś powtarza "mnie się podobuje" to osoba następna to jest albo ta sama, albo taka, co powtarza, dlatego tutaj by trzeba dłużej w detektywa się bawić i uważnie bardzo porównywać
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 stara uzerka z tego mysikrólika
  • satyrekrol , To ja też o tym właśnie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Yanko ja się zgadzam, że ludzie się naśladują, ale jak zrobisz bardzo uważne porównania gadki to dojdziesz zawsze kto jest kto. Np. nasz "Akwadarek" mówi "mnie się podobuje" i tak samo identycznie mówi Onyx itd. to nie jest przypadek
  • Akwadar, Nie mogę po twórczości odgadnąć, ale też mi się widzi, że już tu bywała, filmy mi podrzuca fajne - skąd wie, że akurat będą dla nie git?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Agnieszka to nie będzie chyba, bo ona by mi nie pisała o jakichś blondynkach.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol dobra poddaję się, jestem Wilczką.. ;)
  • satyrekrol 01.02.2022
    Znaczy, że jesteś Dekaosem, to jest ciężka sprawa, bo on albo ona te znaczki swoje wstawia i już w ogóle kaplica
  • satyrekrol 01.02.2022
    Sprawdź np. Shogun mówi też "Mnie się podbuje" i to będzie chyba Akwadar też i pisze sobie komentarze ta laseczka wesoła hi hi hi
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol a tera miedzy nami babami, nie wspomniałeś jeszcze o kilku nickach ;) Popraw się, oj popraw, bo tracisz na wiarygodności hi, hi, hi
  • satyrekrol, Czemu znikły Ci teksty?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Dlatego, że pisali mi, że kilka kont i daję oceny sam sobie, a ja jestem honorowy - nie daję jedynek, nie wystawiam NIGDY sobie ocen. Na razie robię przerwę od pisania.
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 kurde, jeszcze z czasó Akwamena pamiętam, że była jakaś uzerka, która dochodziła kto kim jest, ale nie pamiętam...
  • Cicho_sza 01.02.2022
    Akwadar Co?? ?? To Ty sam żeś na tym portalu jest?
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 boi się porównania, ale zawsze są jakieś gdzieś skopiowane ;)
  • Akwadar 01.02.2022
    Cicho_sza na to wychodzi... :))
  • satyrekrol, Ja w ogóle na oceny nie zwracam uwagi.
  • Cicho_sza 01.02.2022
    Akwadar nic dziwnego żeś taki non stop zarobiony/a, jak pół głównej musisz zapełnić ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    No dobrze, no to w takim razie "Mnie się podobuje" piszą Kocwiaczek, Canulas, Maurycy, Mogwador, Shogun, Riggs i to trzeba powiedzieć, że to podobuje jest bardzo charakterystyczne.
  • Cicho_sza, Sam być nie może, qnie mu pomagają.
  • satyrekrol 01.02.2022
    No i nasza gwiazdeczka Akwadar też tak właśnie pisze "Mnie się podobuje" :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol no i masz ból dupy hi, hi, hi
  • Cicho_sza 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 a no to zmienia postać rzeczy. Bo już się bałam, że to cyborg o wielu rękach, co to jednocześnie kilka historii pisze ?
  • Akwadar, Adres strony z tekstem i dawaj w sieć, ale wszystkich to się nie chce.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Gwiazdeczko, ja ci tylko pokazuje jak bardzo łatwo można dojść inne konta :) Wczle nie mam żadnego bólu
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol bom ja wymyślił, oni wszyscy są mną hi, hi, hi
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 wszystko w swoim czasie :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Tzn. - nie. Wszyscy nie są, ale ktoś, myślę, że np. Shogun bez wątpienia. No i oczywiście akwamen mówi podbuje. A niektórzy cię naśladują, gwiazdeczko.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Widzisz, jaki tutaj dedektyw :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol i nie dojdziesz, bo, kuźwa, mam tylko jedno hi, hi, hi
    I tak to się dzieje, jak za szpiegowanie bierze się łysa blondynka hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    ale jak jedno jak ten sam adres email na akwamenie, wiec klamczuszkujesz tu nam
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol blondyneczko bo akwadar to dawny akwamen, ciemniaku
  • Cicho_sza 01.02.2022
    O słodki jeżu, nie mam głowy na te rozkminy. Bawcie się dobrze panowie i panie, czy jak tam se o sobie myślicie ? Peace.
  • satyrekrol 01.02.2022
    nazywasz mnie ciemniakiem, a nie mozesz zrozumiec, ze ty nie mowisz w wypowiedziach sztywno, tylko masz swoj styl i dlatego bardzo latwo jest znalezc inne konta

    a taka geniuszka z tej gwiazdeczki
  • satyrekrol 01.02.2022
    oj jaka geniuszka hi hi hi

    tera bede film konczyl Lepiej byc nie moze, jest dobry ten film
  • satyrekrol 01.02.2022
    na razie, gwiazdeczko!
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol bom jest troll, naczelny troll opowi i mówię, jak chcę, kiedy chcę i do kogo chcę!
  • satyrekrol 01.02.2022
    wlasnie wcale nie mowisz tak jak chcesz tylko masz styl i na kazdym koncie z tych co tu masz on bedzie bo uzywasz roznych w jezyku rzeczy, ktore cie pozwalaja bardzo latwo namierzyc
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol na razie blondyneczko ;)
    aha akwamen i akwadar nie mogą mieć tego samego adresu, ponieważ nie mógłbym założyć drugiego konta.
  • satyrekrol 01.02.2022
    widzisz jak latwo znalazlem akwamena i Shoguna

    miłego popołudnia, gwiazdeczko!
  • satyrekrol 01.02.2022
    alez maja - na obu jest patrykross78@gmail.com
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol no to podaj te konta, blond gwiazdo hi, hi, hi
  • satyrekrol 01.02.2022
    no to podalem ci np. akwamena, Shoguna, po co wiecej

    jak Shogun to twoje kolejne konto i sobie sama piszesz komentarze z niego

    ale to geniuszka hi hi hi i gwiazdeczka nie blondynczeka
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol jasne detektywie :)) Otworzyłeś zakładkę o mnie, brawo ty!
    Adres do korespondencji dla opowi hi, hi, hi
  • Cicho_sza, Można odnieść wrażenie także, gdyż przyciąga żaby i one skaczą po klawiszach, pełzają po ekranach dotykowych... żaby, takie kumple qni.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ładnie to tak sobie samej pisać komentarze, gwiazdeczko, z Shoguna :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol no to się Samuraj ucieszy :))
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol napisz pod ten adres do Cysorza ;)
  • satyrekrol 01.02.2022
    no ale ten sam adres jest w zakladce na akwamenie i Akwadarze

    a do porównywania gadki sluza programy informatyczne i tak znalazlem twoje alter ego Shoguna gwiazdeczko, spod ktorego sobie pisze komentarze pochlebne aj ty gwiazdeczkom hi hih himhh
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol kuźwa, jaki gamoń, wszyscy wiedzą, że akwamen i akwadar to jedna osoba!
  • satyrekrol 01.02.2022
    ale ja nie wiedzialem ze to ta sama osoba wyszukal mi program do porwnywania wpisów

    ale on jeszcze Shogunika wyszukał aj ty klonku gwuiazdeczko!
  • satyrekrol 01.02.2022
    i ciagle musisz obrazac innych od blondynek i gamoni, ale czy to przystoi mlodej kobiecie taki jezyk?
  • MartynaM 01.02.2022
    Akwadar ?

    Akwadar Ty nie udawaj żeś akwamenem, bo nikt Ci nie uwierzy...?
  • satyrekrol 01.02.2022
    To porównaj sobie wypowiedzi Shoguna dokładnie i Akwadara i zobaczysz, ze to ta sama osoba, albo taka, ktora sie loguje na te konta

    aj ta gwiazdeczka taka przebiegła a jak wpadła :D jak ją Król wziął pod magiel.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol teraz to żeś się ośmieszyła, prawdziwa blondynka jesteś. Zapodaj pegasusa, bo ten program co masz to o kant dupy potłuc hi, hi, hi
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM za cholerę nie uwierzy! :))
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol z ciebie taki król jak i detektyw... idź spać , dzieciaku, bo betti umrze ze śmiechu :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Dobra pegasus gwiazdeczko, ide ten film ogladac w koncu.

    Zycze wsyztskim wspanialego popoludnia!

    Tu nikt w nic nie wierzy, no ale jak może wierzyć, jak Boguś ma 100 kont.
  • MartynaM 01.02.2022
    Akwadar, ja nie wiem, ale to wygląda jakby robił sobie jaja. Przecież nikt nie może być taki tępy.

    Ciekawe jaki mi przypisal nick...opowi ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jak to jaki ci przpisal ty jesteś Betti, ale to nie trzeba bylo szukac, tylko zobaczylam jak fuknelas na kotka i wszystko bylo wiadomo, ze to Betti
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM kużwa, najgorzej, że jak uzna, że ja to ty, a Ty to ja... co wtedy zrobimy?!
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ale wy macie jakieś moim zdaniem z Akwadarkiem kompleksy na punkcie tej głupoty bo ciagle kazdego wyzywacie, gwiazxdeczki.
  • MartynaM 01.02.2022
    satyrekrol no i wszystko jasne, ale betti już dawno temu umarła...

    Ajwadar, kuźwa, to bylo dobre...?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Betti to nie będzie Akwadar, bo Betti jest taka SROGA i nie pisze nigdy takich tekstów długich jak Akwuś.
  • MartynaM 01.02.2022
    by bylo - korekta
  • MartynaM 01.02.2022
    satyrekrol ja jestem fajna, a ty się mylisz.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol moja mała blondyneczko, aleś bystra jak wyschnięty strumyk :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Akwuś to jest jakaś inna gwiadeczka - nie Betti, bo za długie teksty są na koncie, a ja pamiętam, że Bettisława nie piesze takich długich.
  • MartynaM 01.02.2022
    satyrekrol ja w ogóle pisać nie umiem, nie to co ty... ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Także ja się nie mylę.
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM jak to nie piszesz długich tekstów?! Popraw się, koniecznie, bo źle wyjdziesz w programie komentarzowym :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Umiesz pisać wiersze dobre.
  • MartynaM 01.02.2022
    Akwadar po pracy skrobnę jakaś prozę albo co.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Betti nie pisze takich długaśnych jak ty Akwuś, Betti czasem próbowała dawniej ale szło jej tak sobie i najlepsze i jest nie do pobicia na tej stronie, ma wiersze białe. Aj, gwiazdeczki, gwiazdeczki.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol naprawdę? ale się cieszę :))
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM koniecznie, a ja będę chwalił jak swoje! :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jak wy tu zmyślacie obie to szkok! Dobra, lecę!

    To nie będzie ta sama osoba, bo jej program z gadki nie wytypował. Czyli Betti to nie Akwuś.
  • MartynaM 01.02.2022
    Akwadar nie, na takie wyżyny to ja nie wejdę, ostatecznie prozą poetycką mogę, zeby jako tako bylo.
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM nie udawaj, i tak Cię program zdemaskuje :))
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol cześć Laluniu, zrób sobie pazurki, to humorek ci się poprawi :)
  • MartynaM 01.02.2022
    Nie jestem Twoją rodzina, satyrcostam,po raz kolejny przypominam. Z komentarzy można wywnioskować, że jesteś starszy ode mnie. Taka nudna postać.

    Ostry, bo wulgaryzmami jechał, Szpileczko?
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka, ostry w dyskusji na różne tematy, wulgaryzmów nie popieram, tylko w utworach do tego przeznaczonych ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jak myślisz, ile mam lat? To już nie musisz być taka obrażalska, jakbyś się trochę wyluzowała, to ci dobrze zrobiło.
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, ja widzialam go jedynie jako wulgarnego chama, a może Ty o kimś innym?
  • satyrekrol 01.02.2022
    ale was boli ten krol w nicku a to specjalnie zeby na ambicje wjechac
  • MartynaM 01.02.2022
    satyrekrol myślę że jesteś nad grobem, tylko rękami i nogami bronisz się przed wejściem do trumny...
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Mnie nie naubliżał, więc z Twoją opinią się nie zgadzam, poza tym, kto prowokuje, ten bluzgi zbiera ?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Nad samym grobem :(
  • MartynaM 01.02.2022
    satyrekrol ale tu o costam chodzi a nie o ciebie, więc czemu ty odbierasz komentarze?
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpilka aha, więc napisanie że tekst słaby, to prowokacja?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Dlatego m.in. że śmieciłaś pod tekstem, kłócą się z kotem i za odzywki powinnaś dostać bana.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pod moim a nie powinnaś tak robić jak nastolatka - dorosła baba....
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol i znowu baba ci dokucza, hi, hi, hi
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Nie zaczynaj, dokonale wiesz, co potrafisz, Cosik by nie odszedł, gdybyście nie zaczęli obśmiewać jego pisanie ?
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, no sorry, ale w porównaniu do Akwadara czy choćby panasowy, to on łapał bardzo niskie stany, więc zamiast atakować chamsko powinien trochę się wziąć do roboty, a nie za wulgaryzmy.
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM masz dobre serduszko... podobno :)
  • MartynaM 01.02.2022
    Akwadar nie psuj mi opinii...?
  • Noico 01.02.2022
    MartynaM jakich my czasów dożyliśmy, że ktoś przerósł mistrzów.
  • MartynaM, I rozrywkowa bardzo jesteś.
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM też się dziwię... ;)
  • Akwadar,
    satyrekrol wykasowała teksty - ciekawe.
  • Akwadar 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 bardzo ciekawe, bardzo...
  • Noico 01.02.2022
    Równie dobrze mogłabyś napisać wiersz w obronie krowiego nawozu. Miałby taką samą wartość artystyczną.
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    To moskaliki, od tego są, żeby coś uwypuklić ?
  • Szpilka 01.02.2022
    Poza tym, każdy ma prawo do obrońcy, c'nie? Dwóch na jednego to nie bardzo czysta zagrywka.
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, a gdzie Ty byłaś, kiedy wczoraj u mnie, bylo pięciu na jedną? Byłaś i atakowałas z nimi... ?
  • Noico 01.02.2022
    Szpilka jakby po tobie zaczął jechać to byś się szybko takiego klienta zrzekła. Brakuje ci empatii.
  • Akwadar 01.02.2022
    MartynaM nie byłem na Ciebie!
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynaka

    Wczoraj mnie nie było, chyba tylko fraszkę wstawiłam. Nie, Martynko, ja nikogo nie atakuję, jeśli mnie nie zaczepi i to kilkakrotnie, tak jak Knuria np.
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko, to może poczytaj zanim osadzisz?
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynaka

    Przeca znam te hece, zawsze jest tak samo ?
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko czytałaś?
  • Szpilka 01.02.2022
    Noico

    Ciebie się jakoś nie zrzekłam, a powinnam po twoich wyskokach, cukiereczku ?
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    U Cosika? Początek tylko, bo te zadymy nudne, ale zaraz doczytam.
  • MartynaM 01.02.2022
    Szpileczko u mnie przecież. Zobaczysz w pelnej krasie swojego pupilka.
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Zapodaj link, please. Mało bywam na portalu i nie nadążam.
  • Szpilka 01.02.2022
    Martynka

    Napisałaś frustratynkę i dziwisz się, że się ktoś podkurzył. Zaraz pupilek, nie lubię band Łysego, gdzie wszyscy na jednego ?
  • pansowa 01.02.2022
    Ta faszystowska kruszynka jeszcze się produkuje?
    Jak napisałem w pitoleniu - ta banda oględnie prowokuje ludzi do wybuchu. Świętojebliwie potem płacze i donosi.
    Taka metoda i przypadłość charakteru.
  • Szpilka 01.02.2022
    To prawda, że prowokują, a potem rżną jarząbka ?
  • pansowa 01.02.2022
    Szpilka To ich metoda. Człowieka w końcu poniesie i wtedy strasznie lamentują i z donosami lecą.
  • Szpilka 01.02.2022
    Pansowa

    Ano, dlatego się wymiksowałam poniekąd, nudne to ?
  • Akwadar 01.02.2022
    Szpilka ale ile się czlowiek dowie... o sobie też ;)
  • Szpilka 01.02.2022
    Akwadar

    To też, dobrze, że o mnie niewiele wiedzą, ale zawsze mogą zmyślić ?
  • MartynaM 01.02.2022
    A Wy nigdy... jak te cielatka idziecie na rzeź... jaja jak berety.
    Wracam do roboty.
  • pansowa 01.02.2022
    Kiedyś nauka osiągnie doskonałość i wyprodukuje pustaka bardziej pustego niż ty.
  • MartynaM 01.02.2022
    I po co do mnie piszesz?

    Zaraz znowu będziesz płakał... zapomnij o mnie! Dla swojego dobra!
  • pansowa 01.02.2022
    MartynaM Dryń, dryń :)))?
  • MartynaM 01.02.2022
    pansowa a co w szpiatalu jesteś znowu?
  • pansowa 01.02.2022
    MartynaM Dlatego jestem zdrowy.
    Ty nie idziesz i dlatego jesteś pieprznięta.
  • Portal żyje i to jest zajebiste, dlatego nie trzeba mu odbierać użytkowników, walczyć z nimi - tak, zgłaszać - nie.
  • MartynaM 01.02.2022
    Ja nie zglaszalam, więc nie do mnie gorzkie żale.

    Pansowy zdrowy... ale jaja.
  • MartynaM, Wiem, przykre kto zgłosił, przecież na forum jest napisane, przykre jeśli to prawda - smutne takie.
  • pansowa 01.02.2022
    MartynaM No cóż, widocznie jesteś trans z jajami.
    Ciekawe czy charakter wrednej suki miałaś zawsze, czy przyszło to z czasem.
  • MartynaM 01.02.2022
    pansowa "wrednej suki" bo nie chcialam znajomości z tobą, ani utrzymywać takiego byczka?

    No to nią jestem. ?
  • Ale tam było o wpisach, Bogumił pewnie dołożył od siebie.
  • MartynaM 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 nie wiem do czego pijesz?
  • MartynaM, Na politycznym stoi.
  • MartynaM 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 że co?
  • MartynaM, Że trzeba poczytać.
  • MartynaM 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 a to powinno mnie obchodzić? Mnie dotyczy?
  • MartynaM, Pytasz, to odpowiadam, takie jest odwieczne prawo natury.
  • MartynaM 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 nie mam czasu czytać, ja nikogo nie zglaszalam, zapytaj Admina.
    Tyle w temacie.
  • MartynaM, Wiadomo, że Bogumił wykorzystał okazję ze zgłoszeniem wpisów i dołożył swoje dwa grosze, to przeciążyło szalę, przecież napisałem, że nie Ty.
  • yanko wojownik 1125 refluks napisał wczoraj do admina maila z prośbą o usunięcie w refluksa ocenie kontroweryjnego wpisa Cosika. Jakiś wariat może zgłosić to i sramto i na tę okoliczność może polecieć całe forum
    I tyle.
    Za co Cosik wyleciał - nie wiem.
  • pansowa 01.02.2022
    MartynaM jesteś niezależnie od mojego istnienia ?
    Cała Martynka etc.
  • Nadleśniczy Nuncescu, No ja myślę, że ktoś (w domyśle Bogumił) dołożył od się coś, korzystając z okazji, już to pisałem, nałożył się i przeważyło.
  • Noico 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 co tam pieprzysz barani glutku pod nosem?
  • Noico, Iż Ci się winien zmieć nick na Józef K.
  • Noico, Albo po prostu na "winny".
  • Noico 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 ty se pieluchę barani cynadrze najpierw zmień.
  • Noico, Swoje koniecznie zjadaj, to nie może się marnować.
  • Noico 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 co tam se bredzisz koci smarku?
  • Noico, Co Twoje a cenne, oddaję Ci w podarku.
  • Noico 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 zamelduj to zimnemu tępy głąbie
  • Grain 01.02.2022
    Szpilak, zdaje się, że otworzyłaś cipuszkę Pandory jakby to były Skumbrie w temacie. Tylko na jedno opowiadanie.
  • Szpilka 01.02.2022
    Grain, czasem trzeba huknąć piąchą w stół, jednego usera mniej, szkoda, kopać się po kostkach, ale nie kablować. O!
  • Noico 01.02.2022
    Cipuszkę z Pandora jak był rzekł onegdaj Małysz.
  • Grain 01.02.2022
    Szpilka

    ,,Warto pięścią w stół uderzyć
    Czarną prawdę tak odmierzyć
    Jak ten Szmul, gdy na frak miarę brał

    A potem niechaj skrzypki tną
    I zakochane oczy lśnią
    I cymbałów dźwięk niech płynie, płynie w dal
    Z tułaczem krawcem za pan brat
    Niech zawiruje w tańcu świat
    Tak jak malował pan Chagall'
  • Szpilka 01.02.2022
    Grain

    Oj, fajne, fajne, dzięki ?
  • Grain 01.02.2022
    Szpilka, bo czasem tak bywa z ludźmi w tym Krajobrazie nad Wilgą, że

    ..Święci i oni
    nie smucą się w cieniu tej samej jabłoni"
  • Szpilka 01.02.2022
    Grain

    Zobacz, obrazy Chagalla pod tekstem, który zapodałeś ?

    http://liryka-liryka.blogspot.com/2014/03/tak-jak-malowa-pan-chagall-wojciech.html
  • Grain 01.02.2022
    Szpilka, dla przypomnienia - dzięki.
  • dorota brzózka 01.02.2022
    "W ludziach szlachetnych współczucie dla wroga dotkniętego nieszczęściem bierze zawsze górę nad nienawiścią"

    Zostawiam 5.
  • Szpilka 01.02.2022
    Dorota, pięknie dziękuję za maksymę i piątaka ?
  • Noico 01.02.2022
    Hal no dałaś do pieca.
  • Akwadar 01.02.2022
    A jakby coś, to tekst mi się łokrutnie podobuje :))
  • Szpilka 01.02.2022
    Akwadar, dziękuję za podobuje łokrutnie ?
  • Akwadar 01.02.2022
    Szpilka :))
  • Jak Bogumił nie zgłaszał, to niech napisze, że nie zgłaszał, na razie tylko krytykuje cos_ci_opowiem, Bogumił jest w kłamstwach się motający:
    Jak odmówi odpowiedzi to winny.
    Jak nic nie napisze - winny.
    Jak się przyzna - winny.
    Jak będzie zaprzeczał - winny.
  • malakruszyna 01.02.2022
    Nie wiecie za co wyleciał. To ja wam powiem, wiadomość z pierwszej ręki. Admin gotował sobie jaja na miękko i w międzyczasie zaczął czytać jakiś wysryw cosika. Po pierwszym akapicie tak go zmorzył sen, że jaja ugotowały się na twardo i były do wyrzucenia. Tak się wściekł, że zabanował to coś tam, co pisać po ludzku nie umie.
  • Mógł pokroić, wymieszać ze śmietaną i dać kotu, admin nie kasuje bez zgłoszeń.
  • Szpilka 01.02.2022
    Bogumił, już się zemściłeś, nie szczuj więcej, katolikiem jesteś!
  • pansowa 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 dokładnie.
    Mściwe to i wredne, choć sam podpuszcza razem z przydupaską.
  • malakruszyna 01.02.2022
    A pani wyznawczynią Buddy. Ha, ha, ha.
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    Abstrahując od tematu wiersza, to o wiele lepiej się czyta niż tę larwiano-kruszynkową Częstochowę.
  • Szpilka 02.02.2022
    Dziękuję za o wiele lepiej ?
  • Dekaos Dondi 01.02.2022
    Szpilko↔Jak to u Szpilki↔Rytmicznie i konkretnie:))?↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 02.02.2022
    Dekaos, dziękuję za jak to u Szpilki ?
  • MartynaM 01.02.2022
    No, faktycznie jest kogo bronić. Chama i nieuka.

    Szpileczko, gratuluję jeszcze raz.?
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    Przynajmniej dobrze napisane, lekkie i dowcipne, w przeciwieństwie do tego twojego częstochowskiego wysrywu-paszkwilu. To ci musiał pisać Celinek, bo tak źle nie piszesz. Chyba że w nerwach...
  • MartynaM 01.02.2022
    bogumilekdebilek, nie, tu ci się treść podoba, bo obronna, ale że moją tak od razu do siebie przyjąłeś... chyba podświadomość zareagowała.?
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    MartynaM serio pasztecie, przeczytaj to, co wyprodukowałaś lub wydalił z siebie twój przyjaciel na zamówienie. To jest dobre? To nawet taki poeta jak z koziej dupy organki jak ja ledwie przeżuł tę Częstochowę. A pisać umiesz, więc to wskazuje jednak na twórczość kruszynkową... Słabo, firmować własnym nickiem takie coś i to jeszcze cudze...
  • MartynaM 01.02.2022
    bogumilekdebilek, co ty się tam będziesz przejmował jakimś tekstem... ty płacz, znakomicie ci to wychodzi. Duzo lepiej od tych tekstów, no takich se.
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    MartynaM weź ty się czymś zajmij, wtórna dziewico. :D
  • MartynaM 01.02.2022
    bogumilekdebilek, przerwę sobie zrobiłam, a co się będę przemęczec... łzy już obeschly?
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    MartynaM nad tym, że byłaś bita w dzieciństwie w głowę, ciut za mocno?
  • MartynaM 01.02.2022
    bogumilekdebilek, tak? A przecież to nie ja tworzę jakieś debilne konta i płaczę?
    Ale co ja tam wiem, może rak robią wszyscy prawdziwi mężczyźni...
    Masz i odpocznij:

  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    MartynaM weź sobie znajdź chłopa zamiast tu gnić, co? xD Tylko kto by chciał taką obmierzłą "sztukę"? Sprzedaj patent do Iranu, tam lubią sobie przed ślubem odtwarzać dziewictwo. xD
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    Będziesz bogata i będziesz miała przy okazji na dobrego psychiatrę. ? A portale literackie odetchną.
  • MartynaM 01.02.2022
    bogumilekdebilek, może bym i znalazła, ale teraz zamiast chłopów jakieś beksy, mazgaje... chyba by mnie szlag trafił, gdybym musiała takiego pocieszać po kazdej krytycznej uwadze. Mięczaki nie chlopy... ale nie przeszkadzaj sobie w tym jakże ciekawym zajęciu.?
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    MartynaM no widzisz, nawet beksy i mazgaje się nie litują... :)
  • bogumilekdebilek 01.02.2022
    Ale za to masz trochę atencji na pocieszenie. :)
  • Szpilka 02.02.2022
    Martynka

    Łojtam, łojtam, to tylko portal, a nie Sąd Najwyższy, no i równowaga musi być w przyrodzie, inaczej zacznie reżimem zatrącać. Dzięki jeszcze raz ?
  • pansowa 02.02.2022
    bogumilekdebilek Pojawiaj się jak najczęściej.
    Ten nick powinien ciągle funkcjonować w przestrzeni publicznej. :)
  • MartynaM 01.02.2022
    No i nie zrozumiał... no nic.

    Trzymaj się ciepło i niech moc będzie z tobą.
  • Oj dwie największe laski na opowi. biją się, a mi serce pęka. Pozdrawiam 5 ?❤?
  • MartynaM 01.02.2022
    Marku, jakie biją? Tu są rozmowy na poziomie. Pełna kulturka.
    A serce zostaw w spokoju, na lepszą okazję się przyda...?
  • MartynaM ja dla was mam zawsze dużo serce.? Ale z Szpilką lepiej nie zadzieraj, ona może być groźna jak Witch z Kości Wielkich. ?
  • Noico 01.02.2022
    Marek Adam Grabowski ech, to raczej papierowy tygrys. Pisała, że nie wie kogo broni, to ma powyżej czarno na białym. A to i tak jest bardzo delikatne co dziś odwalił, pewnie wygrzeczniał przez noc, w porównaniu z tym co ten facio odstawił wczoraj, tylko zostało usunięte.
  • Noico Myślę, że jej nie doceniasz...
  • Noico 01.02.2022
    Może, bo tak jak Witch popiera różne takie kanalie. Może też pazurki maluje na czarno:)))
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico A co Cosik odwalił w nocy, że zapytam, bom we barłogu
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    była wcześnie.
  • Noico 01.02.2022
    Opalony Ernest adm. usunął wpisy, ale chamski był do bólu. Wstyd to cytować.
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico Nie musisz dosłwonie. W skrócie I do kogo to było.
  • Noico 01.02.2022
    No do tych co zwykle, do Martyny, do mnie. Zrobił z nas parę, tak oględnie mówiąc. Pamiętasz Ciebie też wyklął od czci i wiary, że się ośmieliłaś go skrytykować.
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico Łee, i za to?
    Przeciez tu co rusz napierdalanki.
  • Noico 01.02.2022
    OE, nie wiem czy za to, może ktoś to zgłosił.
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico Ja zgłosiłam do usunięcia kontrowersyjne treści, ale te nadal wisza, a Cosik huj wie za co poleciał.
    To świadczy jaki admin jest dorozwinięty.
    Błahahahahaha.
  • Noico 01.02.2022
    Może za całokształt, poczuł się niezniszczalny i szalał. Jemu obecnie nikt tu nie dorównywał. I do tego ta świadomość wielkiego literata, któremu powinni ludzie składać hołdy i który może pomiatać i gardzić innymi.
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico Cosik nie wychodził poza ramy tutejszych z pretensjami do cudownej twórczości.
    I od wielkiego dzwona może rzucił wulgaryzmem, o ile w ogóle.
    Jakieś sranie w banie.
    Pustą czyjąs.
  • Noico 01.02.2022
    W każdym razie obiecał, że nie przylezie, jak usunie teksty. Teksty usunięte, a ten dalej przyłazi. Ja nie mam nic przeciw temu żeby wrócił, o ile będzie się trzymał na odległość od moich tekstów ze stadem swoich klonów. Pod jego nie mam potrzeby zaglądać.
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico No i ma prawo przyłazić i pod twe teksty też.
    Se parcelę wykupujesz pod swymi tworami?
    Nie.
    Każdy ma prawo wejsć, jako i ty mas przawo se pisać.
    Czy się mylę?
    ęę
  • Noico 01.02.2022
    Opalony Ernest oczywiście, tylko bez chamstwa. A on uprawiał defekację pod tekstami z wyzwiskami. Więc parę dni czyśćca może być dla niego zbawienne.
  • pansowa 01.02.2022
    Noico kruszynka, spuściłeś się już?
    O naczynie elegancko nie pytam?
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico Oj, kto się tutaj nie zesarł pod czyimś tekstę, niech pierwszy rzuci rolką papieru.
  • Szpilka 02.02.2022
    Marek, dziękuję za piątaka, spoko loko ani w głowie mi bójki ?
  • Szpilka Może wolisz magię jak Witch?
  • Szpilka 02.02.2022
    Marek

    Tak, lubię Twoje historyjki o Witch, zaraz sobie poczytam ?
  • Szpilka Super! Jak poznasz magię to będziesz mogła zmniejszyć Lurę i wsadzić do słoika! Pozdrawiam
  • Szpilka 03.02.2022
    Marek

    Hahahahaha, świetny pomysł, do słoika z nią! ?
  • pansowa 01.02.2022
    Kruszynka nas oświeca?
    Ten dupek poklonowany?
    Dobry numer.
  • pansowa 01.02.2022
    Ktoś tu ostatnio pisał o swoim geniuszu i cudownych wierszach.
    Kto to mógł być??
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    A kto tu nie jest zachwycon swą twórczością, hę?
  • Noico 01.02.2022
    Następny gieniuś przyszedł;)))
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Noico No i sam pręta do dupska duszak, sam szukasz!!
  • pansowa 01.02.2022
    Opalony Ernest ten palant pisze wprost jaki jest wspaniały.
    A gnioty sądzi na jedno kopyto.
  • Noico 01.02.2022
    pansowa twoimi gniotami to chyba szalet w piekle tapetują.
  • pansowa 01.02.2022
    Szumią wierzby
    Huczą knieje
    Krzyż się chwieje
    Kto by zdzierżył?
  • pansowa 01.02.2022
    Noico byle nie w kruchcie?
  • Noico 01.02.2022
    pansowa mamy zdaje się kolejnego lota odpornego na krytykę:)))
  • pansowa 01.02.2022
    Noico kruszynko, zluzuj majty geniuszu?
  • Noico 01.02.2022
    Czekamy na kolejny rzut talentu.
  • pansowa 01.02.2022
    Noico ciećwirerzu, rzuć się z piętra lepiej.
  • Noico 01.02.2022
    pansowa naucz się pisać ciekawe wiersze i nie nydź.
  • pansowa 01.02.2022
    Noico Uczę się na twoich.
    Toż to cud poezji. A jakie różnorodne w formie i treści! ")))
  • Noico 02.02.2022
    pansowa ucz się warsztatu a treścią się nie intereś, może kiedyś ogarniesz. Paputki.
  • Noico 02.02.2022
    Papatki.
  • Szpilka 02.02.2022
    Noico

    Hihihihih, zabieraj paputki, czas na śniegowce, bo pada ?
  • pansowa 02.02.2022
    Noico Kruszynko, taki miszcz jak ty wystarczy.
    Lepszego nauczyciela nie trzeba.
    Specjalista od warsztatowego choćby rytmu :)))
  • Noico 02.02.2022
    Szpilka u mnie odwilż.
  • Szpilka 02.02.2022
    Noico

    U mnie śnieg z deszczem, szaro, buro, wrrrr, tylko się pochlastać ?
  • pansowa 02.02.2022
    Szpilka A jaką ma pod czaszką odwilż!:)))
  • Noico 02.02.2022
    Szpilka idzie wiosna. W marcu już po kolkanaście stopni
  • Szpilka 02.02.2022
    Pansowa

    To chyba dobrze, gdy się odtaja ?
  • Szpilka 02.02.2022
    Noico

    Ale jeszcze śniegi wrócą i zawieje?
  • pansowa 02.02.2022
    Szpilka Tylko breja pozostaje pod łysą pałą.
  • Szpilka 02.02.2022
    Pansowa

    A tak, Bogumił łysy, ale pod czachę nie zaglądałam ?
  • pansowa 02.02.2022
    Szpilka Kompletna odwilż i błoto pośniegowe :)))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Nie każdy musi być poklonowny - mi by się zwyczajnie nie chciałoby przelogowywać. Że niektórzy mają siłę na to, to jest godne podziwu dla mnie.

    Co do Kota i Bogusia - jeden drugiego z odzwyek, a poza tym fajni chopocki :D
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jeden drugiego warty :D
  • skandal 01.02.2022
    Kruszynka. O kurde. Bogumił Kruszynka.
  • pansowa 01.02.2022
    Noico też kruszynka?
  • skandal 01.02.2022
    pansowa wiem. Wysypał się niedawno
  • Opalony Ernest 01.02.2022
    Podsumowując.

    Cosik, wszyscy chcą twego powrota
  • Aisak 01.02.2022
    Wirusy, zbrojenia, orkany, powodzie, susze, pegasusy, a na opowi bez zmian...
    2019, 2022, czy 2031 zawsze tak samo.

    Pozdrawiam zagubione owieczki?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Aisak! Dawno cię nie widzłem! Pozdrawiam!
  • Aisak, Wróciłaś! Długo Cię nie było, znów jesteś Aisak!
  • satyrekrol 01.02.2022
    yanko wojownik 1125 DLA CIEBIE

    Zimna ryba / Cold Fish 2010 WTOPIONE NAPISY CDA
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jeden z moich ulubionych filmów azjatyckich, ZAJE BI S TY Y!!! KREW SEKS ZBRODNIA.
  • satyrekrol 01.02.2022
    i laseczki boskie
  • satyrekrol, Zalukam qniecznie.
  • satyrekrol, Dzięki!
  • Szpilka 02.02.2022
    Aisak, ano, od zadymki do zadymy, no i się kręci, dopóki właściciel nie zlikwiduje portalu, też pozdrawiam ?
  • Angela 01.02.2022
    Dobry, celny i z polotem : )
    To co pod wierszem też ciekawe : )
    Pozdrawiam.
  • Cześć Angela, a zobacz ile jest komentarzy!
  • "To co pod wierszem też ciekawe : )"

    A, zauważyłaś....
  • Angela 02.02.2022
    Cześć Yanko, chyba poszło na rekord, całkiem nieźle : )
    Gdybym coś pominęła, jutro w pracy jeszcze raz przeczytam : )))
  • Szpilka 02.02.2022
    Angela, dziękuję za pochwalne słówko ?
  • Paweł Beer 02.02.2022
    Przepychanki jak w polskim sejmie :D
  • Szpilka 02.02.2022
    Paweł

    I o to chodzi, żeby się działo ?
  • pansowa 02.02.2022
    Szpilka Tu mamy fenomen psychologiczny.
    Czy bycie skurwielem w białych rękawiczkach upoważnia cię do pójścia do komunii z czystym sumieniem.
    To się właśnie tu wydarza i stąd tyle wpisów.
  • Szpilka 02.02.2022
    Pansowa

    Świętokradztwo to wcale nierzadkie zjawisko, poza tym, warto stosować zasadę ograniczonego zaufania, to że ktoś deklaruje bycie katolikiem, wcale nie oznacza, że nim jest ?
  • Paweł Beer 02.02.2022
    Szpilka No dzieje się, dzieje:) Jest gorąco i emocji dużo:)
  • pansowa 02.02.2022
    Paweł Beer Emocje to jedna z najważniejszych cech osobowości.
  • pansowa 02.02.2022
    Szpilka Dlatego kościół traci w takim tempie.
    I więcej tam potrzeba celinek, gwiad, wózkowych Ikarów czy ropuch, aby skończył się za mojego życia.
    Ci w piuskach równie fajni jak ci tutaj bez piusek.
  • Paweł Beer 02.02.2022
    pansowa Jasne i racja, kwestia tylko, co je wyzwala
  • Szpilka 02.02.2022
    Pansowa

    Zgadza się, coraz mniej owieczek w kościółku ?
  • pansowa 02.02.2022
    Paweł Beer Emocje wyzwala wszystko.
    Są najbardziej pierwotnym elementem naszej struktury odpowiadającym za przetrwanie.
  • Szpilka 02.02.2022
    Paweł Beer

    Najlepiej pozytywnych emocji, żeby dużo było ?
  • Paweł Beer 02.02.2022
    Szpilka O i tego się trzymajmy:)
  • Paweł Beer 02.02.2022
    pansowa To temat na dłuższą pogadankę:)
  • pansowa 02.02.2022
    Paweł Beer Emocje to emocje.
    Trudno, żeby pozytywne wywoływała grupka idiotów.
  • Trzy Cztery 02.02.2022
    Szpilka, Twoje moskaliki, jak zwykle - z pomysłem i wigorem.
  • Szpilka 03.02.2022
    Trzy Cztery, pięknie dziękuję za wizytę i pochwalne słówko ?
  • Widzi mi się!
  • Szpilka 04.02.2022
    Maurycy, to cieszę, że widzi, thanks ?
  • Grain 04.02.2022
    Szpilka nikt nie zwrócił uwagi ze ten cosik
    santo subito min. zabiegał o eutanazję takich, jak ja kiedyś, rencista /jestem emerytem/ żrący za darmo bułeczki byłego ministra Krasińskiego

    gdy się powiedziało a trzeba powiedzieć i jedyne słowo na Ą ątróbka z żółcią
  • Szpilka 04.02.2022
    Grain

    Hahahahaah, a to dobre - ątróbka jak ą-ę ? Różne rzeczy ludzie wygadują, ale to internet i trzeba mieć dystans i nie brać wszystkiego tak śmiertelnie poważnie, jak i do siebie.
  • Grain 04.02.2022
    Szpilka, mój kolega Traktor, ożeniony z Przyczepą, mawiał nawijasz jak zepsute radio. Teraz to już jak zepsuty internet.
  • Szpilka 04.02.2022
    Grain

    Od dawna jest zepsuty, ludzie tylko warczą na siebie, chyba jednak wredni jesteśmy z natury, dobrze, że nie wszyscy ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania