Komentarze i relacje - I - Żegnaj Planico, żegnaj...

Planicę żegnamy słodko - gorzko. Konkurs indywidualny nie był kwintesencją naszych umiejętności, a zmagania drużynowe miały w sobie trochę zawodu, przed wszystkim związanego ze słabą dyspozycją Kubackiego i Stocha, przez których nie zajęliśmy miejsca w pierwszej dwójce, choć ten drugi po pierwszej serii wyraźnie się zmotywował i po przerwie skoczył już nieco lepiej.

Zwyciężają Norwegowie, którzy wyprzedzili Niemców, w których ekipie zawiódł z kolei Schmidt oraz mistrz świata z przedwczoraj, Karl Gaiger, lądujący metr za blisko.

Wszystko wskazuje na to, że dochodzi stopniowo do zmiany zawodników, wiodących w S - kadrze prym. Świetna dyspozycja Żyły oraz powracającego Stękały nie wystarczyły.

Nie powąchamy tym razem, lśniącego złotego medalu, choć może trochę z jego woni trafiło na kombinezony skoczków, kiedy stali na podium.

Z drugiej strony w Polsce zawsze trzeba narzekać, może najlepiej będzie cieszyć się tym, co mamy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Józef Kemilk 13.12.2020
    Brąz jest niezły. Inną kwestią jest poziom. W tym roku wydaje się bardzo niski, co pokazuje bardzo duży rozstrzał między najlepszymi, a tymi pod koniec trzydziestki. Dodatkowo tylko 8 zespołów. W skokach coś złego się dzieje.
  • Publi_cysta 13.12.2020
    Rzeczywiście, coś się w jakości tego sportu zaczęło niechybnie zmieniać, miejmy nadzieję, że chwilowo:)
  • Celina 13.12.2020
    I Austria bardzo słabo, a mieli niegdyś takich mistrzów.
  • Publi_cysta 13.12.2020
    Chociażby Kraft...
  • Celina 13.12.2020
    Publi_cysta i jeszcze Morgi i Goldi, czyli Morgenstern i Goldberger.
  • Publi_cysta 13.12.2020
    Celina Ojj tak... trochę tych ikon było
  • Bożena Joanna 13.12.2020
    Nie narzekajmy zbytnio, to jest dopiero drugi nasz medal w drużynówce w lotach. Pogratulujmy zawodnikom, stanęli na podium, należy im się uznanie, nie biadolenie.
  • Publi_cysta 13.12.2020
    Jasne, że tak, aczkolwiek dziwi mnie słaba dyspozycja naszych wcześniejszych liderów
  • Marian 14.12.2020
    Cieszmy się tym, co mamy i oddajny hołd lepszym od nas.
  • Pan Buczybór 14.12.2020
    Hmmm, przeczytałem tekst o czymś, o czym nie mam zielonego pojęcia. Tak czy owak porządna publikacja, choć krótka. Podoba mi się przede wszystkim peunta - bardzo polska w wielu płaszczyznach rzeczywistości.
  • Publi_cysta 14.12.2020
    Dziękuję:)
  • fanthomas 14.12.2020
    Fajny tekst
  • Publi_cysta 14.12.2020
    Dziękuję:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania