Wszystko będzie dobrze - Fabuła

'Wszystko będzie dobrze' to opwiadanie o życiu pewnej dziewczyny (Amelii). Dziewczyna w dzieciństwie została bardzo zraniona przez swoją rodzinę. Jej marzeniem jest modeling. Czy uda jej się osiągnąć cel? Dziewczyna mieszka w apartamencie ze swoją najlepszą przyjaciółką. Przez przypadek poznaje nowych ludzi i popada w kłopoty. Jej życie się zmienia. Zaczyna palić, imprezować i wdawać się w bójki. Jej wspomnienia z przeszłości nie mogą jej opuścić. Czy dziewczyna stanie na nogi i będzie silna by o wszystkim zapomnieć? Amelia z czasem poznaje Jasona. Spędzają razem ze sobą dużo czasu. Dziewczyna jest zamknięta w sobie. Czy Jasonowi uda się dotrzeć do Ameli? A może między nimi będzie coś więcej niż tylko znajomość? Co zrobi chłopak kiedy dowie się o jej tajemnicy? Wszystkiego dowiesz się czytając opowiadania 'Wszystko będzie dobrze'.

 

Ps. Może moje opowiadanie nie jest aż takie ciekawe ale dopiero się rozkręcam. Miłego dnia :)

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ina 06.01.2015
    Zaciekawiona jestem Twoim opowiadaniem:) Oby tak dalej! ;). Szkoda tylko, że dałaś takie imiona, bardzo często pojawiają się w opowiadaniach ;(. Ale to nie przeszkadza nie przejmuj się tym i pisz dalej! Czekam na więcej. :)
  • Isa 06.01.2015
    Dziękuję, dzisiaj jeszcze dodam 1 rozdział. Po tym zalukam na Twoje opowiadania :)
  • T.I. 06.01.2015
    Jestem ciekawa, jakie będzie to opowiadanie. Na pewno przeczytam 1 rozdział, a następne to zobaczymy. :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania