Wszystko będzie dobrze - Zapoznanie i bohaterowie.

Cześć wszystkim czytającym moje opowiadanie. Mam nadzieje, że chociaż spodoba wam się to co piszę. Najpierw chciałabym przedstawić Wam bohaterów. Potem napiszę fabułę i będę dodawała już rozdziały. Coś o bohaterach opowiadania 'Wszystko będzie dobrze' :

 

Amelia - Główna bohaterka tego opowiadania. Skończyła niedawno 21 lat. Nie ma kontaktu z rodzicami. Ukrywa przed wszystkimi to co działo się w przeszłości, została wtedy bardzo zraniona. Aktualnie mieszka i studiuje w Nowym Jorku wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką Lilią. Jej życie zmieni się z czasem gdy pozna nowe osoby..

 

Lilia - Współlokatorka Ameili. Wie wszystko o swojej najlepszej przyjace. Pomagała jej w trudnych chwilach. Zawsze stawia na swoim. Jest trochę rozrywkowa.

 

Jason - Pochodzi z bogatej rodziny. Ma 24 lata. Prowadzi dużą firmę 'Mills Company'. Lubi też rozrywkę, imprezy. Jest bardzo skryty wsobie. Jednak gdy poznaje Amelie jego życie się zmienia..

 

Ps. Jak na razie to wszystko. Pewnie z rodziałami pojawią się nowe postacie ale te co są powyżej to główni bohaterowie.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Ina 06.01.2015
    Jak dla mnie opisanie postaci było trochę... ubogie. Nie wiem może chciałaś tylko tyle napisać? Jednak nie za wiele się dowiaduję o Twoich bohaterach, może będzie to wyjaśnione później? Mam nadzieję, mimo to zaciekawiłaś mnie do tego stopnia, że na pewno jeszcze tu wrócę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania