Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Vespera 7 miesięcy temu
    Poetyckie i bardzo obrazowe, jesienne i zmuszające do refleksji - lubię to.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Dziękuję za odwiedziny i lekturę. Pozdrawiam :)
  • Joan Tiger 7 miesięcy temu
    To tak ,jakby prowadził wewnętrzną walkę ze swoimi słabościami i proszony, nie wprost, czy podoła - nie znajduje odpowiedzi. Próbuje, ale jakby wszystko wokół zmawiało się przeciwko niemu. Nie jest wolny - coś trzyma go w ryzach. Ładne.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny i zagłębienie się w tekst. Pozdrawiam :)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Czyli trzeba zmierzyć się z bólem, wejść poniekąd w cierpienie, żeby odnaleźć spokój... zawsze bałam się tego, może dlatego wyparcie było lepsze, a nawet jeśli nie wyparcie, to odłożenie na później, na więcej sił... tylko paradoksalnie takie postępowanie odbierało siły i ta świadomość, że czeka coś na rozliczenie...

    Ciekawy tekst
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Potrafisz wybaczać? Ja mam z tym problem.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    W takim sensie, że długo pamiętam, długo we mnie siedzi ból... może przez to, że od niego uciekam?
    Kurczę, dałeś mi do myślenia...
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Grafomanka Ciągle się uczę wybaczenia. Jest to coś, co definiuje moje podejście do życia - skoro jest takim, a nie innym człowiekiem (każdy ma swój bagaż doświadczeń), czy warto nienawidzić - trzymać urazę? Odpowiedzi trzeba poszukać, nic tu nie jest jednoznaczne.

    Dziękuję za lekturę. Traktuję sformułowanie "ciekawy tekst", jako synonim dobrego. Choć nie po to piszę. Jedynie dla tego późniejszego - zadumy. Nad sobą samym. I to jest dla mnie największa nagroda jako pisarza. Bo chyba mogę się tak określić.

    Wszystkiego dobrego dla Ciebie.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    jest się*
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Sufjen, nie miałam na myśli nienawiści, tak naprawdę nienawidzić chyba nie potrafię, a może nikt mnie aż tak nie skrzywdził, żeby zrodziła się we mnie nienawiść. W wybaczeniu nie chodzi o nienawiść, wg mnie, raczej o pogodzenie, przyjęcie faktów takich czy innych i umiejętność koegzystencji. Właśnie tego nie umiem przeskoczyć.

    Czyli, ja ci z serca wybaczam, a nie dobijaj się już do tego serca. Rozumiesz?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    ale, zamiast a
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Grafomanka Jak najbardziej, rozumiem.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Sufjen, czy Twoim zdaniem to że nie przerabiam cierpienia, tylko od niego uciekam jest powodem, że nie potrafię wybaczać, w tym sensie w jakim inni wybaczają, mam na myśli zdradę czy coś na kształt?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Mi wybacz xD
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, to że łazisz za moimi wpisami i pomimo próśb, a nawet ostrych reakcji, łazić nie przestajesz?

    Nie przestaniesz, bo coś ci padło na mózg... dlatego wybaczenia nie ma sensu.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Dawaj nową płaczlindę nad ulotnością chwili xD
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Grafomanka Nie, nie uważam tak. Osobną kwestią jest to, że Cię nie znam osobiście. Podoba mi się fakt, że ten tekst wzbudził u Ciebie takie przemyślenia.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow Proszę uprzejmie, jeśli chcesz się udzielać pod moimi tekstami - a masz do tego pełne prawo - odnoś się do opowiadania. Jeśli chcesz wyłącznie zaczepiać innych użytkowników, czyli Grafomanka w tym wypadku, to proszę abyś sobie darował.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Sufjen Ja w ten sposób wyrażam własne "ja", a ty nie możesz ograniczać moich artystycznych zapędów!
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    To tak jakbyś aktorowi zabronił emanować pewną częśćią wyrobionego warsztatu...
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Musiał gadać z Johnnym4+4.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Jakby kumple jacyś...
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Także trochę zawodowo.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Nie znam Johnnego2x4 osobiście, więc sobie darujcie. Prosiłem jedynie o kulturę dot. komentowania opowiadania. Macie przecież forum, więc naprawdę proszę.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Sufjen, Ależ możesz, to nawet fajnie, kiedy ludzie proszą.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Sufjen Skąd pomysł, że ktoś chce dym zrobić? xD
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Wyciąga pochopne wnioski, zupełnie nie wiem, skąd mogło mu coś takiego przyjść do głowy.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Próbuje piętnować, bogu ducha winnych, to prawie jak rasizm!
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Jesteś z siebie dumny Sufjen?
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Gdyby nie koniec, to pomyślałbym, że się powiesił i tańczył na sznurze, aż do zatrzymania się
    Klimatyczne
    5
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Sufjen↔Tak trochę surrealistycznie. Można by zrozumieć, że ów las i wszystko co w nim doświadczał, było projekcją jego umysłu. "Lasu", który był, a którego sam "wyciął w pień" Dlatego odczuwał→pustkę, która kazała wybaczyć "czynnikom" które w pewnym stopniu, sprowokowały ów stan, w którym był.
    Powrócił, chociaż nie jest ściśle określone, czy miał świadomość, że "las" znowu jest. Jednak zasnął bez problemów, tylko czy...
    Pozdrawiam😀:)
  • MKP 7 miesięcy temu
    Bardzo dobre - trzymasz poziom👍
  • Johnny2x4 7 miesięcy temu
    Zacne pisanie. Ostatnio jest mnie tu mniej, więc średnio z komentowaniem, ale czytać takie opka to przyjemność.
  • Marian 7 miesięcy temu
    Bardzo poetyckie. Podobało mi się.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Tajemnicza historia. Nie chwytam wszystkich ukrytych w niej nitek, właściwie tylko dwie - wybaczenie i pustka. Zastanawiam się właśnie, czy brak wybaczenia prowadzi do pustki duchowej. Dzielę i mnożę tę myśl, by dojść w to miejsce, gdzie płonie we mnie gniew. Nie jest to wielki spektakl, raczej mały znicz, który wciąż trawi ogniem. Czasami przygasa i staje się niewidoczny, a jednak czuję jak spalam się, bo nie doświadczyłem łaski wybaczenia. Nie wybaczyłem komuś kto mnie kocha i wiem, że jestem przeklęty.
    Dziękuję Sufjen za ten niezwykły tekst, skłaniający do refleksji.
  • Sandra pół roku temu
    Nikt nie wie naprawdę
  • LBnDrabble pół roku temu
    Zapraszamy do wzięcia udziału w LBnDrabble!
    Tematy do wyboru:
    1. SAMOTNY POWIEW
    2. NADZIEJA GRZECHU
    W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble.
    Piszemy do 13 listopada, do północy. Zatem do dzieła!
    Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    https://www.opowi.pl/konkursy/
    https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis
    Liczymy na Ciebie!

    Literkowa
  • Możesz wejść do gry i zostać Niepowtarzalnym! Niezoobowiązujące niczym wezwanie... Napisz krótką formę pod przyłbicą i wskocz na pole minowe.
    Więcej na: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/
    I w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy/
    Zrób to i baw się fantastycznie.

    NSzOpowi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania