...

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • pharunwh 09.07.2016
    No teraz się dzieje! Na przyspieszenie i zaostrzenie akcji czekałem! Końcówka cholernie mocna (takich po Tobie oczekuję). Kilka pytań chodzi mi po głowie o przyszłość i jedno główne: co to jest wylęgarnia szczurów. Czekam na 4 część.
  • Ritha 09.07.2016
    Zaskakujesz mnie xxECxx, wiesz , że wolę prozę? I okazuje się, że piszesz prozę i to nieźle! Nawet bardzo nieźle. Jest akcja, są emocje, fabula, spox. Również czekam na kolejną :) Duże 5 :)
  • xxECxx 09.07.2016
    Dziękuje Ci ślicznie, staram się, żeby zainteresować... żeby to było dobre, nie nudne, po prostu zwyczajnie dobre :)
  • Ritha 09.07.2016
    xxECxx no i zainteresowałaś i było bardzo dobre :)
  • xxECxx 09.07.2016
    Ritha to ja Cię tak szybko nie wypuszczę :)
  • Ritha 09.07.2016
    xxECxx a ja się nigdzie nie wybieram :) Ani myślę:)
  • pharunwh 09.07.2016
    A i kapitalnie opisałaś tą niedoszłą próbę gwałtu. Opis był brutalny, ale nie wulgarny i cholernie obleśny.
  • xxECxx 09.07.2016
    Mówisz - masz! :)
    Dopiero się rozkręcam... nie no żartuję, ale chce, żeby była akcja, non stop... a opis, no cóż... wyobraźnia działa cuda.

    Czekam na twoje :) Aaaaa i dziękuje, że jesteś :)
  • pharunwh 09.07.2016
    xxECxx Opis świetny, serio - autentyczne obrzydzenie do Czarnego mnie wzięło w tym momencie. Teraz mam tydzień urlopu i będę pisał swoje. Mam pomysł i chce go wykorzystać :)

    Staram się jak mogę :)
  • xxECxx 09.07.2016
    pharunwh jaki pomysł? Zdradź chociaż odrobinkę, podsyć ciekawość :)
  • alfonsyna 09.07.2016
    "dla mnie chcę się zmienić" - chce - bo trzecia osoba, on chce
    "postrzegała cie za..." - cię; i w sumie zamiast "za" dałabym "jako" - niby w dialogu może być jakkolwiek, jednak znaczeniowo sens oddaje "postrzegać jako kogoś/coś"
    "Jeżeli zgodzisz się" - zmieniłabym na "Jeżeli się zgodzisz", bo to brzmi płynniej, więc bardziej pasuje do dialogu
    "Nie grzeczna dziewczynka" - Niegrzeczna - bo "nie" z przymiotnikami łącznie
    "tego o to człowieka' - oto; chociaż tak naprawdę to ja bym to "oto" wyrzuciła, bo nadaje wypowiedzi nieco nazbyt "wydumany" ton (chyba że takie wrażenie miał właśnie sprawić mówiący to bohater)
    "Złapałam koszule Dominika i z kołatającym sercem" - koszulę; "kołatającym" niby jest w porządku, choć mnie by lepiej brzmiało "kołaczącym", ale to już tylko luźna uwaga
    "Nienawidzę Cię!" - cię
    "sześc punktów karnych" - sześć
    Tyle tym razem. ;) Jeszcze na pewno przydałyby się przecinki przed "co", bo w paru miejscach zabrakło. Niemniej jednak - coraz mocniej intrygujesz już samą wylęgarnią szczurów, więc tym chętniej będę śledzić ciąg dalszy. Nie zniechęciłaś mnie też do Czarnego - właściwie nie mam na razie zdania na jego temat... mam nadzieję, że pociągniesz go dalej jako postać wielowymiarową, ani czarną, ani białą - tylko taką zwyczajnie autentyczną na swój sposób, przez pryzmat tego, jak układało się jego życie - jeśli taki będzie, to dla mnie wystarczający powód, by lubić go jako bohatera, niezależnie od tego, czy jego postępowanie mogłabym uznać za dobre czy złe. :)
  • xxECxx 09.07.2016
    alfonsyna jesteś po prostu niezawodna :)
    Czarny.. tak, będzie postacią wielowymiarową, autentyczną, nie wydumaną, nie będzie księciem z bajki... ale to w sumie chyba widać już na tym etapie. Wystrzegam się romantyczności, wole brutalność niż przesłodzoną miłość.
    Cieszę się, że nadal się nie zawiodłaś :)
  • alfonsyna 09.07.2016
    xxECxx, czy taka niezawodna to nie jestem pewna... ;)
    Ale podejście masz słuszne, nie zmieniaj go. :)
  • pharunwh 09.07.2016
    Będzie po słowiańsku :) i wykorzystam w opowiadaniu takie opisy w jakich jestem dobry ;) a teraz ci-cho-sza ;)
  • cipcia8 09.07.2016
    J'aimerais savoir pourquoi est tu si mechante dans les commentaires ? Critiquer est une chose tres facile surtout quand tu ne connait pas cet personne donc arrete de critiquer les personnes dans les commenctaires sans resons s'il te plait... Merci pour ta comprehension...
  • xxECxx 10.07.2016
    Widzisz... wolałabym otrzymać komentarz w języku polskim :) Jeżeli ktoś ma ochotę ze mną podyskutować itp bardzo chętnie, ale proszę to robić w sposób jawny.. chcesz pochwalić? Będzie mi miło. Chcesz mnie zj****. Zrób to tak, by wszyscy widzieli. Pozdrawiam :)
  • Miła 10.07.2016
    Świetne :)
  • xxECxx 10.07.2016
    Dziękuje :)
  • cipcia8 10.07.2016
    Excuse moi mais je c'est parler que francais et anglais je suis desole. Merci pour ta conprehension. Speak French and English nothing else sorry.
  • xxECxx 10.07.2016
    Też się cieszę :)
  • Nazareth 11.07.2016
    U ain't playing no one for a fool, son. Drop the damn act.
  • Miła 10.07.2016
    Myślisz, że jak piszesz po angielskuto to kogoś to rusza,bo mnie nie, też umiem języki obce, więc pisz po polsku
  • cipcia8 10.07.2016
    Si quelqu'un serait si gentil et m'aurais traduit, s'il vous plait.
  • Neurotyk 10.07.2016
    cipcia8 palant.
  • Miła 10.07.2016
    Tylko nie francuski
  • pharunwh 10.07.2016
    Biorąc pod uwagę że kolega cipcia8 w tym miejscu:
    http://www.opowi.pl/dasz-rade-czesc-12-a19543/#comment-153943
    Umieścił komentrz po polsku to mam wrażenie że ktoś się tu zgrywa i chce być bardziej francuski niż na prawdę jest, ale ok każdy może być pozerem jak mu się podoba :)
  • MOL 10.07.2016
    cipcia8 Przetłumacz sobie to vous ne disposez pas d'un cerveau.
  • cipcia8 10.07.2016
    Je ne dispose pas d'un cerveau ? Pourtant j'ecris avec un bon sens puis je dis ce que je pense donc cela et vraiment pas intelligent de ta part... Ecrit moi quelque chose d'intelligent et apres tu pourra definir ta phrase. Car ta phrase veut rien dire sincerement mais bon apres cela depend du caractere.
  • MOL 10.07.2016
    mieux écrire en polonais parce que beaucoup de gens ne comprennent pas ce que vous entendez
  • franceME 10.07.2016
    Zaczęłaś dynamiczną akcję fabularną, troszku może przejaskrawioną, bo przecież wszyscy wiemy, że policja to nie są zmanipulowane mendy. Czarny też nie jest "agentem Tomkiem", choć zachowuje się podobnie przewidywalnie, a w samochodzie brajdziaka mogła być soda, czy puder - są cięcia w budżecie. Lepiej sobie niuchnąć towar i obciążyć kogoś jego brakiem(taka reżyserka planowa). Budzisz zainteresowanie, co widać w komach, tak już poważnie - fabuła raczej klasyczna, ale trudno obecnie o coś orginalnie orginalnego. Ten Czarny, to pewnie będzie ten szczególny pozytywny bohater. Pozdrawiam
  • xxECxx 10.07.2016
    Czy budzę zainteresowanie.. raczej nie.
    Wolałabym, by opowiadanie wzbudziło zainteresowanie...
    Staram się, by mój tekst był zwyczajnie dobry... i tylko tyle
    Taaa... Czarny będzie bardzo pozytywna postacią :)
    Pozdrawiam
  • Nazareth 11.07.2016
    Ładnie budujesz napięcie i cała akcja jest logicznie dobrze poskladana. Czarny natomiast zaczyna mi sie wydawać bardziej złożona postacią niz na początku przypuszczałem. Bardzo jestem ciekaw co będzie dalej ;) 5
  • xxECxx 12.07.2016
    Dziękuje i ciesze się, że zainteresowałam :)
  • KarolaKorman 13.07.2016
    Przeczytałam opowiadanie i wszystkie komentarze :) Widzę, że Czarny wzbudza wiele emocji i to różnych, bo mnie przeszło przez myśl, że facet nie jest taki zły, ale chce utrzeć nosa grubiańskiej dziewczynie. Może robi to wulgarnie, ale skoro sama taka jest, powinna spodziewać się takiego samego traktowania. Całość bardzo mi się podoba i lecę do kolejnej części, 5 :)
  • ausek 14.07.2016
    Ja też przeczytałam powyższe komentarze i muszę przyznać, że postać Czarnego nie jest sprecyzowana, a przez to jest intrygująca. A to daje Ci dużo nietypowych możliwości w prowadzeniu tego opowiadania. ;) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania