Poprzednie częściwypierdalać

wypierdalać

tak prawi jak sprawiedliwi

najlepiej im idzie bicie

żon czy dzieci jeden pies

najbardziej kochają złotego cielca

pragną mieszać w każdym garnku

a krzyżem jak milicyjną pałą

budować nowy porządek

 

pedofilia ich rozgrzesza

winy zamieniają w kamienie

jebać ich nie warto nawet kijem

jedno jest pewne

czas wyrzucić śmieci

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (63)

  • kigja 24.10.2020
    ?
  • Szpilka 24.10.2020
    Dosadne, ale prawdziwe! ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Świetny jacom.
    Ty się na reszcie kondensujesz poetycko.
  • befana_di_campi 24.10.2020
    "Nareszcie" pisze się razem, panie śmietanko ze zsiadłego mleka zakwaszonego octem ;-)
  • Puchacz 24.10.2020
    befana_di_campi
    Niesamowite :)))
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Z tobą włącznie, oszczerco! A że jestem sprawiedliwa [nie mylić z partią] nie daję żadnej oceny, bo na ten bluzg pozostaje wyłącznie wzruszenie ramionami jak na odzywkę pijanego menela, który kiedyś wiele lat temu powiedział do mnie: "No i co się tak stara kurwo gapisz?".

    befana jak obelga, czyli ta, która broni V przykazania Dekalogu, wydany pisorzu na odgradzającym parcelę pod kolejny Mordor, płocie...
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    powiedz to tym którzy w twoim imieniu noszą broń, policjantom czy żołnierzom ;-) no oczywiście ty masz monopol na prawdę, tą jedną jedyną, ale tłumaczyć się będziesz twojemu bogu, mnie to lotto
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Gdyby nie mnie podobne ciało, to byłby z ciebie kawał flaka. I kto by wtedy takie sporządzone z ekskrementów bzdety pryskał teraz po ścianach?
    A tak: jadło dla lokatorów kanałów, czyli szczurów :-D
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Bóg pisze się dużą literą, co czynili to z niechęcią, kawałku mięsa w 12 tygodniu swojego życia...
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi ;-) tobie się tylko wydaje dewoto, ale to tylko strach
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Z określeniem to ci się, mówiąc twoim językiem, mocno tu popierdzieliło. Natomiast strach? Kogo oraz czego ma dotyczyć ten "strach", mazaczu wyjętego z własnej pupy gównem na wszystkich ci dostępnych do paćkania płaszczyznach?
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi jesteś zabawna jałowa dewotko, ale bój się dalej, rzucaj twoim BOGIEM jakby był gównem, to cię nie zbawi, za to mnie bawi
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Sam o sobie mówisz?

    "Jałowa dewotka", a to co znów takiego? Chyba cierpisz sam na kompleksy, bo być może nie potrafisz przekazać innym Życia, jałowo- lub kundlospermy i teraz tobą ciepie?

    Mnie tam nie obrazisz, na meneli nie reaguję, a w kwestii słowotocznej raczej mnie nie przegadasz :-D
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi ...na pedofili w sutannach też nie reagujesz, żaden płód również ci już nie grozi, gadanie z tobą to jak gra w szachy z gołębiem. Piekło czeka, baw się dobrze
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM "Płód nie grozi"? A to heca!!! Oczywiście, że nie, ale kiedyś groził, bo - donoszony - odszedł nawet do swojego Nieba.

    Teraz? Również przy odpowiednim zabezpieczeniu by nie groził? Zmień se, golemie, płeć na tę samą co posiada Margot, a później obracaj tym swoim drętwym ozorem...

    :-D :-D :-D
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi a ty jakiej jesteś płci ;-) a może odszedł do piekła i na ciebie czeka
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Muszę cię zmartwić, że nie powiem. Ale myślenia nie ci nie bronię, chociaż twoja przyszłość urywa się nagle jak pod stopami urwisko :(

    Ja nie kraczę, po prostu jestem "jasnowidząca" i wiem, co cię trapi :(

    Szeptunki tak mają...
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi uważaj na gusła :-) za to palą na stosie
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Jacom JacaM Szlachetnie urodzonych w Polszcze nie palili ;-) A szeptunki to nie czarownice, tylko znachorki-zielarki. Niczym ci guślarze, którzy odwołują się do praw Boskich.

    Nie wiem, co to piekło, ale wiem, że twoja przyszłość ciekawie się nie przedstawia :( W Światach Równoległych, gdzie nie podziałów...
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    befana_di_campi ;-) ale to zawsze jakaś przyszłość, hm...bez podziałów na szlachetnie urodzonych i plebs, to jak dasz radę ;-) ;-)
  • Puchacz 24.10.2020
    No to po się tu gapisz?
  • Celina 24.10.2020
    Tak, gdyby w porę wyrzucono śmieci w 1917 roku nie doszłoby do ogromu tragedii. Tu masz rację. Śmieci trzeba usuwać.

    A co do treści, to poza aksjologiczną pustką i wulgaryzmami jak zwykle nie ma w tym niczego oryginalnego. Komentarz piszę tylko i wyłącznie po to, żeby potomni, którzy będą to czytać, nie powiedzieli, że nie znalazł się żaden sprawiedliwy. A tu jest ich nawet dwoje, w związku z czym również szacun dla befany.
  • Jacom JacaM 24.10.2020
    o kolejny klonik ;-)
  • Szpilka 24.10.2020
    Jacom JacaM

    Nom, wicus-kicus, jarema, jamazur, jasamjużzgłupiałemkimjestem ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Dawno klona - Celiny nie było.
    Dureń już się mota.
  • Szpilka 24.10.2020
    Ano, mykam w real, dość toksycznego wirtualu, ciao ?
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Szpilka Też zaraz się odtruję :-D
  • Szpilka 25.10.2020
    befana_di_campi

    Hihihihih, ponoć wielu to tylko wirtualni kłótnicy, w domu pod pantoflem żonki albo mamusi ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Cześć Szpila
  • Lotos 24.10.2020
    Tak, śmieci wyrzucić najwyższy czas.
  • Tjeri 24.10.2020
    Za mocne dla mnie. Ale po prostu - czasem tak trzeba.
    Trzeba zacząć krzyczeć.
  • befana_di_campi 24.10.2020
    No to krzyczymy wspólnie ;-)
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Beznadziejne. Po co te bluzgi? 1
  • Szpilka 25.10.2020
    Wulgaryzmy to środek wyrazu, beznadziejny, bo dotknął nieprzyjemnych zjawisk w kościele (pedofilia, lawendowa mafia - książka księdza profesora Oko)? Autor ma prawo pisać na tematy, które go poruszają, czytelnik nie musi się z z autorem zgadzać, ale powinien być obiektywny, bo wiersz jest dobry.
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Szpilka Obiektywizm jest subiektywny. Dla mnie zasłużone 1.
  • Szpilka 25.10.2020
    Józef Kemilk

    Tak się poezji nie odbiera, bo temat nie odpowiada, pedofilia jest w kościele, lawendowa mafia też, a kościół przestał być autorytetem, a udawanie, że wszystko jest OK, spowoduje odpływ ludzi z kościoła, jak w Holandii np.

    Poniższy tekst pewnikiem Ci się spodoba, atakuje czerwonych, ale w drugą stronę też to działa, czarnych też wolno atakować, na tym polega wolność wypowiedzi twórczej:

    Virus sLD - Kukiz - https://www.youtube.com/watch?v=Q8tWkfyfmig

    Jak ja was kurwy nienawidzę
    I jak ja wami kurwy gardzę
    Jak ja się za was kurwy wstydzę
    Gdy za granicę czasem zajrzę
    Jak ja się wami kurwy brzydzę
    Jak ja was dobrze kurwy znam
    Jak ja się bardzo ludziom dziwię
    Którzy wybrali taki chłam
    To wszystko czego się dotkniecie
    Od razu obracacie w pył
    Szarańcza przy was to jest bajka
    Bo cały kraj już zgnił
    Rozpasłe mordy, krzywe ryje
    Kurewstwo wszędzie tam gdzie wy
    Jak ja was kurwy nienawidzę
    Jak do was bym z kałacha bił
    A nawet jak wam plunąć w twarz
    To wy mówicie że deszcz pada
    Jebana wasza partia mać
    Co mi ojczyznę okrada
    Nadejdzie kiedyś taki czas
    Za wszystko kurwy zapłacicie
    W helikoptery wsadzę was
    I nigdy już tu nie wrócicie
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Szpilka Wiesz ,gdybym miał szukać pedofili, to największa nadreprezentacja jest w środowiskach LGBT, następnie szeroko pojętym środowisku celebryckim (dziennikarze, aktorzy, politycy, reżyserzy itp). Nie znaczy to, że będę ich wyzywał i każdemu z tego środowiska przypisywał złych cech. A to co piszemy, to po prostu świadczy przede wszystkim o nas. Więc jak ktoś chce bluzgać, to niech bluzga. Tylko niech bierze pod uwagę, iż w tych czasach nic nie ginie. Te słowa zostaną w przestrzeni publicznej na lata i nie tylko my się będziemy ich wstydzić, ale także nasza rodzina. Musi także brać pod uwagę, że jak bluzga na innych, to na niego tez będą bluzgać. Jednym słowem nie opłaca się.
  • Szpilka 25.10.2020
    Józef Kemilk

    Zasadniczo nie powinno mieć znaczenia, w którym środowisku, kochających inaczej i zboczeńców więcej, a jednak ma, bo jak ktoś może moralności uczyć, gdy sam guanem utytłany po pachy? Natomiast używanie wulgaryzmów może się podobać albo nie, widocznie czasem autor potrzebuje się wypowiedzieć dosadnie, sama używam tylko w twórczości do tego przeznaczonej np. w limerykach.

    Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom, byle nie za często, nie za dużo i nie w każdym utworze ?
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Szpilka Tutaj też można się licytować. Księża nauczają, ale jednak kontakt z dziećmi sporadyczny, środowiska LGBT chcą adopcji, a kontakt z dziećmi stały. Więc pozostawmy środowiska i karajmy równo, zarówno sprawców jak i tych co ukrywają, bez względu na środkowo, tym bardziej że w niektórych krajach (np Szwecja) te środowiska się scaliły. Proste.
  • Szpilka 25.10.2020
    Józef Kemilk

    Od karania są odpowiednie instytucje, mnie się tylko marzy, żeby każdy mógł sie twórczo wypowiedzieć, czy to lewak, czy to prawak, ateista, gnostyk lub inny i żeby nie urządzano na niego nagonki, tylko tyle i aż tyle ?

    Ciao i udanej niedzieli życzę ?
  • Puchacz 25.10.2020
    Józef Kemilk Problem leży w jakiś środowiskach, gdzie mam do czynienia za zjawiskiem.
    Celebryci mnie nie nauczają życia i nie kierują do Boga.
    Jest różnica między celebryctwem, a powołaniem i dbałością o moje życie duchowe.
    Więc niech celebryci się pieprzą na jakikolwiek sposób, ale przewodnicy duchowi mają być krystaliczni.
    A jak jest - wiemy
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Puchacz Nie oczyszczają się i to jest złe. Nie znaczy to wcale, by innych rozgrzeszać. Pedofilia, to pedofilia, po prostu trzeba karać za czyn. A w takiej Holandii została zgodnie z prawem reaktywowana partia pedofilska.
  • Puchacz 25.10.2020
    Józef Kemilk No to oczekuję potępienia zjawiska po równo
    A tak nie jest.
    A jakie to środowisko znaczenie ma.
    Pedofilia wśród murarzy ma inny ciężar gatunkowy, niż wśród księży.
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Puchacz Chodzisz do kościoła? Pytanie jest retoryczne. Większe znaczenie ma dla członków kościoła. Dla innych ksiądz nie jest autorytetem. To samo z murarzem. Dla kumpli po fachu ma to znaczenie, dla innych nie. Za to w każdym przypadku czyn ma znaczenie. Znany reżyser pedofilem. Masakra, ale przyjmujemy go z honorami. Nieżyjący piosenkarz pedofil. Piosenki wciąż gramy, nie wspominając o jego czynach. Czyny!, czyny! I tylko to się liczy. Ktoś kogoś kryje, jest na to paragraf.
  • Puchacz 25.10.2020
    Józef Kemilk Nie rozumiesz o czym piszę to szkoda czasu.
  • laura123 24.10.2020
    Świat faktycznie schodzi na psy, kiedy poeci gownem piszą, atrament wysechl?
    Wstyd!
  • Pan Buczybór 24.10.2020
    Dużo gniewu w tym wierszu.
    Słusznego zresztą.
    Sztuka jest do przemawiania.
    Bądź co bądź...
  • befana_di_campi 24.10.2020
    Zwłaszcza "sztuka mięsa". ;-)
  • Jarema 24.10.2020
    to świadczy o całkowitej dehumanizacji pewnej części rodzaju ludzkiego
  • Targówek 25.10.2020
    Nazwę tekstu kieruję do autora.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    Głupi i głupszy się znaleźli ?
  • Puchacz 25.10.2020
    Czasami takie przypadki faktycznie chodzą parami :)
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    taka ciekawska

    Orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z dnia 28 maja 1997 r. K 26/96 Trybunał Konstytucyjny oparł swoje rozstrzygnięcie na obowiązujących przepisach konstytucyjnych. Uchwalona 2 kwietnia 1997 r. Konstytucja RP potwierdza w art. 38 prawną ochronę życia każdego człowieka. (...)naruszył gwarancje konstytucyjne odnoszące się do ochrony zdrowia dziecka poczętego i jego niezakłóconego rozwoju.
    Trybunał Konstytucyjny w składzie: Andrzej Zoll - przewodniczący i sprawozdawca, Zdzisław Czeszejko-Sochacki, Tomasz Dybowski, Lech Garlicki, Stefan J. Jaworski, Krzysztof Kolasiński, Wojciech Łączkowski, Ferdynand Rymarz, Jadwiga Skórzewska-Łosiak, Wojciech Sokolewicz, Janusz Trzciński, Błażej Wierzbowski,

    https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/k-26-96-orzeczenie-trybunalu-konstytucyjnego-520122839

    Wygląda na to, iż winna jest konstytucja lub też ten wyrok TK, który zaczyna taki sposób podejścia. No ale KON STY TU CJA.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    (...) "zdrowia dziecka poczętego i jego niezakłóconego rozwoju" czego nie rozumiesz , nie ma tu zdrowia i rozwoju. Tego nie mogą pojąć czyściciele cudzych sumień
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Widzę, że Ty nie rozumisz. Zgodnie z tym wyrokiem TK przyjęto wykładnię, iż życie jest z chwilą poczęcia (połączenia plemnika z jajem). Tym samym tego tygodniowy wyrok to potwierdził. Kwestia jest zadanego pytania. Tutaj dotyczyło przesłanki eugenicznej. Tym samym wyrok nie mógł być inny, pozostała kwestia terminu ogłoszenia oraz przygotowania nowego prawa.
    Poczytaj sobie ten wyrok z 1997 r, może zrozumiesz. Dla ułatwienia dodam, że gdyby się spytano o aborcję dziecka poczętego w wyniku gwałtu, wynik byłby taki sam. Ale nie zapytano, więc ustawa w tym zakresie obowiązuje nadal. Takie mamy prawo. Burdel i tyle.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    Taaa, to jeszcze trzeba karać za samoistne poronienia.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    A tak na marginesie, ta wspaniała większość rządząca łamie konstytucję dowolnie a teraz się na nią powołuje ? pytanie komu i dla czego potrzebny spór ideologiczny w środku pandemii. Rozumiem też, że jako obrońca życia poczętego adoptowałeś już jakieś dziecko niepełnosprawne
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Stąd wniosek, by zanim podniesie się zarzut, zastanowić się dwa razy, by w przyszłości nie oberwać tym samym. Nasza konstytucja od momentu utworzenia była łamana. M. In w zakresie wyborów proporcjonalnych do Sejmu. W konstytucji nie ma zastrzeżeń, co do progów wyborczych, a jednak są progi wyborcze w ustawie. Złamanie konstytucji? Tak. Obchodzi to kogoś? Nie. Teraz to PiS będzie wołał KON STY TU CJA? Co do twojego pytania., to nie wiem o co ci chodzi. Byłem za kompromisem w sprawie aborcji. Możesz nawet to sobie poczytać na opowi. Więc nie chcę zmian. Rozmawiamy tylko o prawie, a nie o moralności. Tak na marginesie fajnie się także trzymać minimum kultury, czego w twoim utworze brak. A jeżeli się już bluzga na innych, to warto poznać praprzyczynę, którą Ci podałem na tacy.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    Prawo podlega interpretacji , to ludzkie.
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Prawo powinno być jasne. Jeżeli można je interpretować, to będą równi i równiejsi, co ma miejsce.
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    Dwóch sędziów trybunału też dokonało tej interpretacji w zadaniach odrębnych. Zoll też dzisiaj wykładał swoją opinię a przypominam że jest stricte konserwatywny. Przyczyna takiego a nie innego orzeczenia TK nie ma nic wspólnego z orzeczeniem TK z 97 roku, Takie orzeczenie w czasie pandemii czyste kurewno i nie ma co tu dzielić włosa na czworo. Po prostu WYPIERDALAĆ i o tym jest ten tekst
  • Józef Kemilk 25.10.2020
    Myślisz, że argument "wypierdalać" przekona nieprzekonanych? Czy może człowiek poczuje niesmak i z daleka będzie mijał takiego osobnika?
  • Jacom JacaM 25.10.2020
    Józef Kemilk hm...powiedz to Kukizowi ? nie wiem jak będzie z nieprzekonanymi , ale przekupieni szybko się odwracają i jadą z gnojówką ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania