Pokaż listęUkryj listę

Wyzwanie - Brzydko ci było w tej masce, więc ją zerwałam

Sorry, że tak krótko. Jestem po prostu słaba.

________________________

 

Nie lubiłam nigdy, kiedy ktoś był biały. Rasistka! Może. Mówili tak do mnie ci, którzy byli skłonni nazwać Żyda - antysemitą, a homoseksualistę - homofobem. Czasami nawet logiczne.

Szłam wtedy z nim ze szpitala, było ze mną już wszystko w porządku. I powiedziałam, że czerń jakaś mu wypływa spod brody. A on, że nie powinnam tego widzieć.

Co ja mu powiem? No co? Nie powinnam, a widziałam. A tego co spod brody płynie… nie widziałam, choć powinnam. Powiedziałam więc, że chuj. Krzyknął na mnie wtedy, bo jakoś nam tak - nie tak było. Ja też inaczej niż zawsze, bo na spokojnie. Brzydki jesteś, jesteś brzydki. Brzydki, brzydki, brzydki. Pa, białasie. Szarpnęłam i zerwałam. Maskę zerwałam. Zobaczyłam robaczywą twarz, zgniłą. Ale poszliśmy dalej, choć bliżej. Bliżej niż mieliśmy.

Podskakiwałam trochę i się śmiałam. Nie, żeby było mi wesoło, w żadnym wypadku. Po prostu tak inaczej z nim, który jest… nim.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Hmmm... Chyba nie do końca zczaiłam przekaz, ale podobało mi się. Masz swój oryginalny styl i mi on akurat pasuje. Tak więc ode mnie 5, choć (jak już napisałam) nie do końca zrozumiałam Twoją wizję.
  • O-Ren Ishii 22.10.2016
    Dziękuję pięknie.
  • Nuncjusz 22.10.2016
    Dziwne XD
  • O-Ren Ishii 22.10.2016
    Gdyby cos mojego nie bylo dziwne... To byłoby dziwne.
  • Angela 22.10.2016
    Jakżeby inaczej, proza, ale w Twoim wyjątkowym stylu : )
  • O-Ren Ishii 22.10.2016
    Chciałabym umieć inaczej :)
  • Ritha 24.10.2016
    Lubie czytać Twoje przesycone metaforami teksty, bo czytając je, to tak jakby człowiek nie trzeźwiał xD (to komplement xD)
  • O-Ren Ishii 24.10.2016
    I dobrze! Stop trzeźwości!
  • Okropny 06.11.2016
    O-Ren Ishii byfylyzzt? Hr
  • Ren! to jest niemożliwe, żebyś nie miała jakiegoś czytnika cudzych mózgów! ostatnie trzy zdania - bitchslap od rzeczywistości i nawzajem. Tak jest i nawet jak się coś zmienia, to tak jest dalej. A gdyby tak każdy chodził nago nie do teatru...?
  • O-Ren Ishii 25.10.2016
    Pierwsza osoba. Jestem z Ciebie dumna! Dziękuję. Ale czytnika nie mam. :D
  • O-Ren Ishii, o mamomamomamo! :o dopiero to zobaczyłam :3 i tak mi cieplutko na serduszku, żeś ze mnie dumna ❤️
  • TeodorMaj 25.10.2016
    Muszę przyznać, że tekst rzeczywiście dziwny, ale jak sama napisałaś, gdyby coś Twojego nie było dziwne, to by było dopiero dziwne ;)
    Ten tekst ma to coś. Przyjemnie się czytało. Ode mnie 5 :)
  • O-Ren Ishii 25.10.2016
    Dziekuje :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania