zagubieni na mlecznej drodze

nie wołaj

jeszcze nie dziś

niech struny się rwą rzeki wylewają

może jutro usiądę przy twoim ramieniu

jak motyl zamknę skrzydła

 

słyszysz

jeszcze nam grają

parę akordów ze znanych ścieżek

na których wersy skręcały

do zatracenia

 

dlatego nie pamiętam

drogi do domu

a przecież chciałam tylko odpocząć

na kamieniu

 

tak trudno było ukryć nas

w zachodzie

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 26

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (140)

  • Bogumił 21.10.2019
    Diamencik.
  • betti 21.10.2019
    A dziękuję, dziękuję.
  • franekzawór 21.10.2019
    Bardzo dobry, to nie do nauczenia - pisanie z taką płynnością.
  • betti 21.10.2019
    Dziwne, że to piszesz, przecież Baśka, to taka głupia dziewucha...
  • Brynowiak 21.10.2019
    Dobry wiersz -5.
  • betti 22.10.2019
    Dziękuję, Brynowiak.
  • Lamb 22.10.2019
    Te rymy. Delikatnosc, jednak jasnosc, wszystko zeozumiale. Subtelnosc zapisu, choc krzyk tresci glosny. Wow. Lubie kontrasty, dysonanse. Piekny.
  • betti 22.10.2019
    Dziękuję, Lamb.
  • konfiguracja 22.10.2019
    I co tu mamy? Pisanie dla pisania na portalu.
    Letniość a nie delikatność.
    Banał a nie indywidualność w obrazowaniu.
    Charakterystyczną niekonsekwencję wklepanych metafor.
    Żadna odbiorcza struna nie drgnęła, nawet o cm nie podniósł się poziom emocjonalnej rzeki we mnie.
    Odczucie wydumania, braku prawdy w przekazie.
    Ot, jeden z wielu portalowych tekstów bez indywidualnego nacechowania.
    Wytarte "tak i tylko" mają dodać głębi? - stop, stop!
    Żadnej dłuższej analizy, bo nie potrafisz przejść przez dłuższy wpis.
    Tkwisz w mega przeciętności.
  • refluks 22.10.2019
    konfiguracja "I co tu mamy? Pisanie dla pisania na portalu."

    Jak to w 99,999% udzielających się czy tu, czy gdzie indziej.
    Ale tylko tu taki wpis konfiguracyjny.
    A czy konfiguracja poza portalem coś ze swego talentu okazała czytającym?
    Wielcem ciekawa.
  • konfiguracja 23.10.2019
    "Ot, jeden z wielu portalowych tekstów bez indywidualnego nacechowania."
    Wystarczyło zjechać parę linijek w komentarzu.

    A propos ciekawości. Nie spamuj, refluks pod tekstem koleżanki.
  • Ozar 22.10.2019
    Hej. Mi się podoba. Nie wiem dlaczego, ale druga zwrotka skojarzyła mi się z tragedią Titanica, z grającą do końca orkiestrą! betti może wiesz kim jest owa konfiguracja, bo pod moim tekstem też napisał/a sporo dość negatywnych komentarzy? To jakiś klon kogoś z opowi? 5
  • Ritha 22.10.2019
    Widziałam te komentarze, do bólu merytoryczne, powinienes jej podziękować, a nie podawać jako negatywny przykład.
  • Ładne, chociaż jak dla mnie zbytnio enigmatyczne.
  • betti 22.10.2019
    Ozar, to ktoś, komu się wydaje, że rozumie poezję i co najgorsze, że się na niej zna... Mnie śmieszy, a najbardziej, że tylko u mnie widzi jakieś wydumane mankamenty. Słowem, to jest mój wielbiciel. Osobisty.

    Marku, tu wszystko jest proste, tak myślę.

    Dziękuję panowie, za czytanie i komentarze. Konfiguracji też, bo poprawia mi humor.
  • konfiguracja 22.10.2019
    :D. tak, tak... nijakość zwiera szyki. Miłego dnia, TWA!
  • betti 22.10.2019
    konfiguracja weź ty chociaż trochę za tę poezję, nie będziesz się wtedy ośmieszał. Ale, co kto lubi...
  • konfiguracja 22.10.2019
    Tkwię w poezji od lat, od niedawna grzebię w twoich tworkach :D
  • betti 22.10.2019
    konfiguracja ale ty pojęcia nie masz o czym piszę, więc jak ty trwasz w tej poezji?

    Poza tym, dlaczego nie pod prawdziwym nickiem, tylko ''zastępczym'', wstydzisz się ośmieszać pod własnym?
  • refluks 22.10.2019
    betti Akurat pod tym drugim się ośmiesza. Pod tym wielce merytoryczny.
  • Ozar 22.10.2019
    no mnie dziwi że ktoś mający 1 (jeden) tekst na opowi pisze tak szerokie i zazwyczaj negatywne komentarze. Nie jestem przeciw, ale chyba najpierw trzeba się czymś wykazać, a dopiero później opisywać inne teksty. Tak mi się wydaje. No chyba że to jak mi się wydaje stały opowijczyk pod innym loginem? Wtedy mamy jasność w temacie - jak mawiał kiedyś mój dyrektor.
  • betti 22.10.2019
    Pasja wstawiła jeden tekst na ósmym i uznała, że to wystarczy, żeby mi dokopać. Na dodatek ten wiersz poprawiała jej Wrotycz... dokopały mi, że szok...hahaha
    Konfiguracja chyba na tych samych zasadach egzystuje.
  • konfiguracja 22.10.2019
    Ozar, kopiuję dla Ciebie mój stary wpis:

    "Żenua żalu i pretensji, brak logiki przede wszystkim. Czy nie będąc mistrzem kuchni a wręcz całkowitym antytalentem kulinarnym, nie mam prawa wyrazić opinii na temat jakości konsumowanej potrawy? Kuchcik ma więcej kubków smakowych na języku? Albo nie komponując, nie grając na żadnym instrumencie – nie mogę ocenić słychanej muzyki? Gorsza ma trąbka Eustachiusza? Z mniejszą ilością komórek kubkowych? Nie malując pozbawiam się prawa do wyrażenia zachwytu, znudzenia lub zniesmaczenia przy płótnie? Daltonistą nie jestem ani niewidomym.
    Rzetelna ocena tekstu literackiego to oczytanie, oczytanie, oczytanie i na tym dłuuuugotrwałym procesie oparte porównywanie. Nic więcej. Tak samo w wypadku bardziej fachowej oceny malarstwa, kuchni, muzyki. Samo nie przyjdzie. Tak na marginesie absolutnie wierzę w zachwyt grafomana nad swoim lub cudzym gniotem. Pomijając dobrze znaną kwestię natury psychologicznej, taki jeden z drugim nie ma wystarczającej bazy porównawczej z wyższej półki.
    Oceń tekst, a powiem ci, co czytałeś."
  • Pasja 22.10.2019
    betti betti Wywołałaś mnie!
    Jeszcze raz ci powiem i ostatni. Wrotycz nie poprawiała mi wiersza, ani jednego słowa, Jedynie jej pozytywne komentarze i twoje negatywne zmobilizowały mnie do opublikowania na Ósmym. Więc
    przestań kłamać. Ostrzegam cię. I nie dopisuj żadnych teorii sobie, bo dla mnie jesteś niczym.
  • betti 22.10.2019
    pasja ty dla mnie też, więc nie ma sprawy jak sądzę, niemniej wstawienie jednego wierszyka, o niczym nie świadczy i niczego tym nie udowodniłaś...
  • refluks 22.10.2019
    konfiguracja Strzeliłeś sobie w kolano.Według tego, co napisałeś "Czy nie będąc mistrzem kuchni a wręcz całkowitym antytalentem kulinarnym, nie mam prawa wyrazić opinii na temat jakości konsumowanej potrawy? " betti ma prawo krytykować. I niech według niektórych nie zna się na poezji...
  • Pasja 22.10.2019
    betti i odwal się ode mnie raz na zawsze... przypisywanie mi czegoś co nie miało miejsca nazywa dręczeniem i jest na to paragraf.
  • betti 22.10.2019
    pasja nie wstawiłaś jednego wiersza na ósmym jak konfiguracja tutaj jednego tekstu? To tylko porównanie, ale jak dla ciebie to dręczenie, to składaj zawiadomienie, czemu nie?
  • Pasja 22.10.2019
    betti chodzi mi o Wrotycz, bo już ci tłumaczyłam, a ty dalej swoje i to jest dręczenie.
  • betti 22.10.2019
    pasja bo nie mogę zrozumieć tego fenomenu, a że siedzę w poezji, to nie dziwne... jak to jest, że na jednym portalu wstawiłaś wiersz, który nie wymagał korekty, a każdy inny twój wiersz ma jakieś mankamenty, mniejsze lub większe?
  • Pasja 22.10.2019
    betti ty wiele rzeczy nie rozumiesz i nic na to nie poradzę... więc przestań mnie dręczyć
  • betti 22.10.2019
    pasja jakie dręczenie? Rozmawianie o poezji, to dla ciebie udręka?
  • Ozar 22.10.2019
    konfiguracja konfiguracja, wiem do czego zmierzasz, przypominasz mi razem zaciekawionego i Rithe... Powiem tak. Ja dopiero zacząłem pisać recenzję, czy redagować, lub oceniać artykuły o historii, o II wojnie, itd. kiedy napisałem ponad 100 swoich tekstów. Nie było łatwo, bo nikt mi nie pomagał, uczyłem się sam, patrząc na mądrzejszych autorów, ale w końcu osiągnąłem poziom w którym chyba mogę takie tematy poprawiać czy redagować, mając taki dorobek (dzisiaj to ponad 200 tytułów i dwadzieścia pięć lat pisania). A u ciebie widzę 1 (jeden). No sorka, ale czy to nie dziwne? Ja kiedy teraz czytam swoje pierwsze artykuły z lat 90-tych, to łapie się za głowę jakie głupoty wtedy pisałem. Tak szczerze, potrzebowałem kilkunastu lat żeby nauczyć się pisać tak, jak to robię dzisiaj. Dlatego nie wyobrażam sobie pisania opinii czy recenzji np. o II wojnie po wstawieniu 1 artykułu. Po 50 ok, ale najlepiej mieć więcej. Moim zdaniem, żeby się wypowiadać o czymś, trzeba pokazać że się na ten temat ma wiedzę. Ja pokazałem bo na opowi jest około 100 moich historycznych tekstów. Czy to wystarczy nie wiem, ale to chyba jest jakaś ilość?
  • konfiguracja 23.10.2019
    Ozar, no popatrz, a ja jeden, ale nikt go nie poprawiał, więc chyba głupotek w zapisie nie zawiera.
    Przejście ilości w jakość niektórym zabiera wiele czasu, wszystko przed Tobą :D
  • Ozar 22.10.2019
    Jednak takie podejście jest dla mnie przejawem tchórzostwa!
  • Gregory 22.10.2019
    Ozar ty też przyjmij krytykę na klatę i popraw błędy, a nie doszukuj się teorii spiskowej tępy mężczyzno
  • Ritha 22.10.2019
    Dokładnie, błedy które ludzie (Aga i Zaciekawiony) wypunktowali Ci MIESIĄCE temu, Ozar. O sobie nie wspomne. Pisanie dla pisania, sztuka dla sztuki, stanie w miejscu, tak samo jak bettonek umysłowy. Fuck logic.
  • betti 22.10.2019
    Ritha powtarzam, gdyby nie Can, siedziałabyś nadal w bagienku i tylko wystawiała głowę, żeby pluć... ot sztuka!
  • Ritha 22.10.2019
    Naparzaj na trzy ręce, bo licznik wrogów rośnie :D
    Pozdrawiam! :)
  • betti 22.10.2019
    Ritha a ty nie pracuj, tylko pisz na opowi i fb... ślij rozpaczliwe wiadomości i zbieraj wrogów. Mnie to śmieszy...
    Pozdrawiam.
  • Ritha 22.10.2019
    Miło się ogląda początek Twojego końca.
    :)
  • Ritha 22.10.2019
    Bez odbioru ;)
  • betti 22.10.2019
    Ritha pomyśleć, że tak mało ciebie cieszy... ale musisz mieć nudne życie. Współczuję...
  • Ozar 22.10.2019
    Ritha Ritha to przykre, ale nasze drogi rozjechały się jakiś czas temu, choć powód do tego chyba już został poprawiony! Wiem o co biega, o tekst Rodgar itd. No jest już poprawiony na tyle na ile to potrafiłem, ale niektórych rzeczy nie poprawie, bo mi się podobają! Ale czy naprawdę na tym portalu wszyscy poprawiają wszystko? Czy ja akurat jestem wyjątkiem? Bardzo wątpię!
  • Ozar 22.10.2019
    Gregory Dlaczego zaraz tepy? Przeczytaj komentarz wyżej!
  • Gregory 22.10.2019
    Ozar kopiuj wklej historyk wielki
  • yanko wojownik 22.10.2019
    Ozar, Ja myślę, że ostatnio się określiłeś, zaklaskałeś siewcom mowy nienawiści - ot wybór:)
  • yanko wojownik 22.10.2019
    I konsekwencje - na tyłach o tym piszą. Bynajmniej nie czytałem by Ritha, ale inni owszem.
  • betti 22.10.2019
    Odezwał się ten, z największym dorobkiem na portalu...

    Gregor, dlaczego nic tu nie wstawiasz? Ja bym chętnie poczytała... wstydzisz się?
  • konfiguracja 22.10.2019
    Zamiast, kurna, podziękować za rzetelną, merytoryczną krytykę, poświęcony czas, przeczytanie w końcu... stać tylko na jad, was, małych ludzików. Smutne.
  • betti 22.10.2019
    Konfiguracja, o czym jest ten wiersz, potrafisz powiedzieć?
  • konfiguracja 22.10.2019
    :D
    Skąd, tu taka głębia, że Rów Mariański to pikuś.
  • betti 22.10.2019
    konfiguracja czyli nie wiesz... więc o czym świergotasz?
  • Ozar 22.10.2019
    konfiguracja dlaczego zaraz atak i inwektywy? A do tego mali ludzie. Ja mam 183 więc wcale nie jestem takj mały hahahaah!
  • konfiguracja 23.10.2019
    Cechą ludzi z niskim potencjałem intelektualnym jest niemożność odczytania ironii, betti. :D

    A gdzie ten atak i inwektywy, Ozarze? Żal mi, że oboje nie doceniacie mojego zaangażowania w poprawianiu waszych tekstów.
  • Ozar 23.10.2019
    konfiguracja Jak widzę nie rozumiemy się. Fajnie napisałaś o tych kubkach smakowych, ale mi nie o to chodzi. Jak zapewne wiesz ja nim zacząłem komentować teksty czy to historyczne, czy to prozę związaną nawet lekko z historią najpierw wrzuciłem na opowi kilkadziesiąt czy to artykułów, czy to ciekawostek związanych właśnie z historią. To pokazało opowijczykom, że w pewnych tematach takich jak choćby II wś. jestem w miarę obeznany i znam te sprawy całkiem dobrze. Miałem przekonanie, że nim zacznę komentować, muszę pokazać że znam te tematy na tyle dobrze, że mogę się o nich wypowiadać w oparciu o swoją wiedzę. Ty napisałaś jeden tekst, a komentujesz tak jakbyś napisała przynajmniej pięćdziesiąt. O to mi chodzi. Może się mylę, ale wydaje mi się że nim człowiek zacznie poprawiać innych najpierw sam musi pokazać co umie, albo potrafi. Ja tak zrobiłem i chyba mogę oczekiwać tego samego od innych. Oczywiście doceniam twoje komentarze, bo są rzeczywiście merytoryczne. Nie jestem twoim wrogiem czy coś takiego. Po prostu wyraziłem swoje zdziwienie i wsio.
  • betti 23.10.2019
    Ozar to Wrotycz cały się produkuje, chociaż niby jej nie ma... a nie ma tylko odwagi stanąć twarzą w twarz, ale ona nigdy nie miała. Zawsze albo za plecami kogoś innego, albo z innych nicków.

    Miałam frajdę czytając co pisze, ale już mi się znudziło... nie chce mi się bawić, BO ILE MOŻNA?
  • betti 23.10.2019
    cały czas - kor.
  • Ozar 23.10.2019
    betti HM... Wrotycza nie kojarzę pod moimi tekstami... Ciekawe!
  • konfiguracja 23.10.2019
    Ozar, jeżeli moje uwagi oceniasz jako merytoryczne... to w czym problem? Nie dowierzasz sobie?

    :D Najbardziej rozbawiona userka Opowi, co rusz konająca ze śmiechu i/lub opluwająca monitorek. Nie można jej tego pozbawiać. Nie będziesz się nudzić, betti, zapewniam. Lubię się uśmiechać podczas czytania twoich wpisów. :)
    To już nie Mirek, Ritha, Akwamen się skonfigurowali, ale Wrotycz? :D
    Myśl, betti, myślenie ma potencjał... tylko nie skonaj podczas tej czynności. :)))
  • betti 23.10.2019
    konfiguracja wiedziałam od razu, tylko lubię jak się po tym, kiedy napiszę, że ktoś inny, z automatu uaktywniasz... biedna eka, musi z ukrycia... ale skoro nie może inaczej.
    Wykazuj się...
  • Ozar 23.10.2019
    konfiguracja Napisałaś "Ozar, jeżeli moje uwagi oceniasz jako merytoryczne... to w czym problem? Nie dowierzasz sobie? - Kurdę coś w tym jest, dajesz tym zdaniem do myślenia!
  • betti 23.10.2019
    Ozar a nie dowierzasz sobie?
  • Ozar 23.10.2019
    betti dobre pytanie! w pisaniu poza historią, bo tu poruszam tematy które znam rzeczywiście chyba nie! Nie mam takiej pisarskiej pewności siebie. Wiesz ja pisze o historii od 25 lat co najmniej i tu spoko, wiem co wiem, a czego nie wiem, ale w prozie nie mam takiej pewności.
  • Jacom JacaM 22.10.2019
    hm...mleczna droga ma ramieniu o skrzydłach motyla do zatracenia na kamieniu w zachodzie :-) ;-) ;-)
  • betti 22.10.2019
    Ale żeś dużo zrozumiał, ja pitolę...
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...
  • betti 22.10.2019
    I co, to niby takie dobre czy co? Jeżeli tak cię fascynuje swoja twórczość, to wydaj tomik...
  • Aisak 22.10.2019
    e, tam.
  • betti 22.10.2019
    Dlaczego nie, po co srać innym pod publikacjami?
  • Aisak 22.10.2019
    Ja pierdziu.
    :/

    Naprawdę nie masz, co robić?
    A może...
    Tylko, jak o tym pomyślę, to ogarnia mnie litość i empatia, a wolałabym czuć coś zupełnie innego.
  • betti 22.10.2019
    A ty co robisz? Napisałaś w swoim zasranym życiu chociaż jeden normalny komentarz? O publikacje nie pytam, bo wiem, że g, warte...
  • Aisak 22.10.2019
    Dlaczego gówno piszesz, jako g., a dupa, jako d?
  • betti 22.10.2019
    Bo mam więcej kultury od ciebie.
  • Aisak 22.10.2019
    I kulturalnie straszysz innych paragrafami?
    Ty chóju!
  • betti 22.10.2019
    Ja tylko przypominam, że istnieją.
  • Aisak 22.10.2019
    To ty zaczynasz te kulturalne burdy. Później dziwisz się, że ludziom nerwy puszczają. A na koniec straszysz paragrafami.

    Jesteś debilem.
    I nic, ale to nic tego nie zmieni.
    :(
  • betti 22.10.2019
    Nie podaję czyichś danych, nie ja z tym wyskakuję... jeżeli ktoś nie potrafi nad sobą zapanować, to niech się nie udziela publicznie.

    Ty powinnaś mieć dożywotni zakaz.
  • betti 22.10.2019
    Za chamstwo, wulgaryzmy i wyzwiska.
  • Aisak 22.10.2019
    Pierwsza NIGDY, ale to NIGDY nie zaczynam.

    Odgryzam łeb za czyjeś ukąszenia.
  • betti 22.10.2019
    Nie? To chyba nie czytasz swoich komentarzy, a przydałoby się. Nikt tutaj aż takim chamstwem jak ty - nie jedzie. Ewenement na całe opowi.
  • Aisak 22.10.2019
    Nie lubię słowa gówno, więc:
    Dupa
    Kupa
    Dupa
    Kupa
    Dupa
    Kupa

    Resztę dopisz.
  • betti 22.10.2019
    To już było. Tylko taki repertuar? Słaby...
  • Aisak 22.10.2019
    Moje komentarze są moje.
    I mogę sobie pisać, jak chcę i co chcę.

    Ty piszesz gówniane komentarze.
    A ja oryginalne.
    Taka różnica.
  • betti 22.10.2019
    A co jest oryginalnego w twoich komentarzach, wulgaryzmy, czy p....nie od rzeczy?
  • Aisak 22.10.2019
    Oj, głupi, głupi yetti...
  • Aisak 22.10.2019
    Ty kulturalny chóju!
  • betti 22.10.2019
    Tylko na tyle ciebie stać? Słabiutko... to już było, setki razy.
  • Bogumił 22.10.2019
    Betti ciocia nie wzięła tabletek
  • betti 22.10.2019
    Pewnie tak...
  • Aisak 22.10.2019
    Pamiętam, że sama zaczęłam tekst o cioci, w żartach.
    Ale żarty dawno się skończyły, więc zamknij ryja i nie pisz już tak do mnie.
  • Bogumił 22.10.2019
    Aisak dobrze ciociu weź tabletki
  • Aisak 22.10.2019
    Jestem głodna. Idę na obiad.

    Gnijcie dalej jełopy.
  • Bogumił 22.10.2019
    Nie zapomnij ciociu o tabletkach
  • betti 22.10.2019
    Hahahaha
  • Aisak 22.10.2019
    A pocałujesz mnie w dupę?

    :)
  • betti 22.10.2019
    Aisak ja nie wierzę, że znajdziesz chętnego... to awykonalne.
  • Aisak 22.10.2019
    Jest dużo zboczków.
    Na pewno, by się znalazł.
  • betti 22.10.2019
    Na taką kulturę, to nawet patologia nie poleci. Przestań marzyć...
  • Aisak 22.10.2019
    Jesteś przeciwnikiem LGBT?
  • betti 22.10.2019
    Aisak jak ciebie nie chce, to chyba tak!
  • betti 22.10.2019
    Zresztą, on ciebie za ciocię uważa, to nawet gdyby nie był, to szans nie masz. Hahahaha
  • Aisak 22.10.2019
    Hesteś przeciwnikiem lgbt, ale przyjaźnisz się z refluksem.
    Hipokrycie ty!
  • betti 22.10.2019
    A co Refluks ma wspólnego z LGBT?
  • Aisak 22.10.2019
    yyyyyy
    :/
  • Aisak 22.10.2019
    Weź, no!
    Nie marzę.

    Patologia, to ty masz na imię.
    Świrze.
  • betti 22.10.2019
    Kto świr, to widać w komentarzach... rzeczywistości nie zaczarujesz, bo nie masz talentu.
  • Aisak 22.10.2019
    Ale kogo, to obchodzi?
    ciebie?
    mnie twoje zdanie nie interesuje.
    wogle.
  • betti 22.10.2019
    w ogóle się pisze. wogóle tylko głąby.
  • Bogumił 22.10.2019
    Ciociu, obiad stygnie, tabletki czekają. Idź już.
  • betti 22.10.2019
    BogumiŁ, ta Twoja ciotka, to tak odleciała, jak gołębica...
  • Aisak 22.10.2019
    Nie jestem twoją ciocią.

    Znajdo.
  • Bogumił 22.10.2019
    Betti, skleroza, starość nie radość, ale zawsze ciocia, co by nie mówić.
  • Aisak 22.10.2019
    Dlaczego obcy człowiek, w dodatku starszy ode mnie, nazywa mnie ciocią?
  • Aisak 22.10.2019
    Przecież to nienornalne.
  • Aisak 22.10.2019
    Ty, a może ty próbujesz sztuczki
    "na bratanka" lub "na siostrzeńca"
    ???
  • yanko wojownik 22.10.2019
    Na dziadziusia.
  • Aisak 22.10.2019
    Aha.
  • Aisak 22.10.2019
    ty masz pysk, szmatławcu ebany.
  • betti 22.10.2019
    Ojojoj... i zasnąć nie będziesz mogła. Co to będzie?
  • Aisak 23.10.2019
    Szpałam, jak niemowlę.
    Ty sraczko!
  • betti 23.10.2019
    Ciekawe, co wniesiesz dzisiaj merytorycznego w swoje komentarze, co ja gadam.... hahahaha
  • Aisak 23.10.2019
    Zapchaj się kupą.
  • betti 23.10.2019
    No, merytorycznie... hahahaha
  • Aisak 23.10.2019
    Szczekaj szczekaj...
  • Aisak 23.10.2019
    Rithka cię olała i szukasz atencji?
    Buda.

    Hahahaha
  • betti 23.10.2019
    Ty jakoś nie możesz olać... za trudne.
  • Aisak 23.10.2019
    Siad
    Podaj łapę
    Daj głos
    No
    Daj głos
    !
  • betti 23.10.2019
    Przypominasz mi p. Jachirę. Każdego dnia bardziej... tylko jeszcze nie śpiewasz.
  • Aisak 23.10.2019
    Nie znam Jachiry.
    I znać nie chcę.
  • Tom Bordo 26.10.2019
    Betti, zobacz, co Nuncjusz do mnie napisał

    *Jest genialną pisarką i tu poglądy maj a chuj do rzeczy
    Zapoznałem się z jej Zielonymi dziećmi i mi to wystarcza.
    Przeczytałeś cokolwiek Tokarczuk, że masz czelność tu pierdolić o jej twórczości?
    Powinieneś całować ślady Jej stóp*
  • betti 26.10.2019
    Tomku, każdy ma prawo do własnych opinii, mamy demokrację. Poza tym ja nie mogę się wypowiadać, jeżeli chodzi o książki p. Tokarczuk, bo żadnej nie czytałam.
    Nie podobała mi się jedynie wypowiedź w tv, że ''Polacy mordowali Żydów'', bo nijak ma się to do prawdy historycznej. Jesteśmy na pierwszym miejscu ''SPRAWIEDLIWI WŚRÓD NARODÓW ŚWIATA'', a to oznacza, że uratowaliśmy najwięcej Żydów w czasie II wojny.
  • Angela 26.10.2019
    No Betti, tym razem muszę (chyba po raz pierwszy) pochwalić rozwagę wypowiedzi.
  • betti 26.10.2019
    Angela, widzę, że cały czas śledzisz moje wypowiedzi. Nie wiem już, może powinnam pisać więcej, częściej skoro tak to ciebie i twojego męża podnieca?
  • Angela 26.10.2019
    Sorka, ale w drodze nudno, zwłaszcza jak kierownicy nie chcą odstąpić. Jak na imprezę dojadę, dam Ci spokój, pewnie nawet do jutra ;)
  • betti 26.10.2019
    Angela nie żartuj... Nie będziesz śledziła wpisów, to czym wy się tam będziecie podniecać? Wbijaj tutaj, nie patrz na nic...
  • Angela 26.10.2019
    betti coś sobie znajdziemy, spokojna być ;)
    Teraz Pa, lecę się bawić.
    Za kłaki czy coś poszarpiemy się jutro ;)
  • betti 26.10.2019
    Akurat uwierzę, że wytrzymasz... Nie wiedziałam, że tak działam na ludzi... terapeutycznie. Jaka ja jestem fajna...
  • sisi55 27.10.2019
    betti Ostatnio dodałem kilka opowiadań i zależy mi na twojej opinii.
  • betti 28.10.2019
    To są bardzo dobre opowiadania. Pisz i spokojnie wrzucaj!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania