.

.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Canulas 08.05.2018
    Przeczytałem se. Ot, dygresje z tak zwanego "wedkowania". Myślę, że nie robiąc tego na codzień straciłaś flow, bajerę, spontan. Może czułaś sieusztywniona, choć nawet tego nie wiedziałaś. Choć z drugiej strony, to tylko dywagacje. Tekst jak tekst. Da sieprzecyztać, choć Twa maniera do rozpierdolu (wielkie literni, w chuj znaczków, cyfrowy zapis) także widoczna. Tylko, że to razi za pierwszym, drugim razem. Potem się już na to patrzy jako na element stylu. W tekście stricte fabularnym bym siędo tego przyjebał, tutaj nie.
    Dla mnie silne 4+, bo na piątkę jednak zbyt mało.
    Ciao.
  • Writer'sWife 08.05.2018
    Dzięki, na Ciebie zawsze mogę liczyć w kwestii....? Zdołowania, uskrzydlenia? Różnie. Ale napisałam, nie mogłam się powstrzymać. I Warka już mi się skończyła :( Buźka :*
  • Canulas 08.05.2018
    Writer'sWife , nie morduje i nie ratuję. Staram się amputować esencję emocjonalną i oceniać twór z równoczesnym oddzieleniem autora/ki.
    Ciao.
  • Writer'sWife 08.05.2018
    Canulas Esencja autorki jest taka, jak sama autorka, a Ciebie zaczynam się bać.... niczym... (nieważne). Zapytaj Rithę, czy dalej się na mnie gniewa, bo ja się jej boję :D
  • Canulas 08.05.2018
    Writer'sWife - Nie mam zdania. Nie pytam nic Rithy, nie będę tu pośredniczył, bo mnie to wiesz... Bać się zaczynasz.
    Raz, że nie wierzę.
    Dwa, że niepotrzebnie.
  • Writer'sWife 08.05.2018
    Canulas Dobrze, że nie wierzysz, ale... lipy najebałam i chyba focha ścisnęła. Dobra, sama napiszę... jutro. Miłych senków. P.s. Jeżeli chodzi o Lol - opowi powinno brać przykład, bo jest lata świetlne w tył (nie mówię o użytkownikach).
  • Canulas 08.05.2018
    Writer'sWife, wyraziłem swe zdanie na ten temat tutaj: http://www.opowi.pl/forum/jakie-funkcje-i-mozliwosciktorych-w710/#reply - w pigułce. Nie jestem jakoś specjalnie za zmianami
  • Justyska 08.05.2018
    Hej, tu Ci odpiszę. Miło z Twojej strony, że zapraszasz, ale ja już chyba wrosłam w opowi. Lubię ten portal, a że mam naturę psa to przywiązuję się do ludzi. Widzę, że mogę liczyć na szczerość i rady, szczególnie techniczne. Druga sprawa to taka, że ja mało "internetowa" jestem i mimo, że wiele osób ma zastrzeżenia co do funkcjonalności opowi, mi tu nic nie przeszkadza.Wręcz przeciwnie. Szukając miejsca dla siebie odwiedziłam jeszcze dwa czy trzy inne portale, ale były mało przejrzyste dla mnie. A trzecia sprawa to taka, że zwyczajnie brakuje mi czasu. Z ledwością piszę i czytam to co tu mnie interesuje.
    Twój profil na lol chętnie przejrzę (link nie działa), choć muszę przyznać, że strona mnie odstrasza. Po Twoim zaproszeniu weszłam na lol (kiedyś już chyba byłam) i jakoś odstraszają mnie artykuły, czy filmiki typu "seksi laseczki" czy "zabawiał się z panienką, kiedy wróciła żona" Tak czy siak, dzięki to bardzo miłe z Twojej strony, ale póki co nie skorzystam.(nie miej mi za złe)
    Pozdrawiam :)
  • Writer'sWife 08.05.2018
    Działa, tylko zbędna kropka na końcu się wcisnęła, bez kropki wejdziesz.
  • Coś nie może być ''zapewne, ale niekoniecznie''.
    Albo na pewno, albo niekoniecznie.

    Pisz se o czym chcesz. Nie rozumiem, dlaczego sądzisz, że ktoś się będzie ekscytował wyżebraniem piętnastu złotych na terenie Białegostoku i wypiciem piwa. Do ''pijaczek, wariatek, pojebów lub innych, dziwnych stworów'', to jeszcze bardzo daleko.

    O wszystkim można, byleby na pewnym poziomie.
  • Something 08.05.2018
    Nie moja bajka. Tęsknię odrobinę za Twoimi pierwszymi tekstami.
  • Writer'sWife 08.05.2018
    Ja też, ale pomysłów nie ma, ostatnio tylko te durne :(
  • refluks 01.07.2018
    Dokąd, maupo, polazłaś?
  • Canulas 01.07.2018
    Refluksie, ta niewiasta, jak tu grasowała, strasznie polecała lola, więc zapewne wywodzi się stamtąd i tam jej szukaj.
  • refluks 06.07.2018
    Canulas ide tam
  • Canulas 06.07.2018

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania