XXX

XXX

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (81)

  • Przypominam sobie tę sprawę, aczkolwiek filmu nie oglądałem, a tła prawdziwych wydarzeń nie znam. Bez wątpienia film to dobrze dzieło zafałszowywania historii. Najlepszy przykład to "Narodziny Narodu".
  • Bogumił 27.07.2019
    To prawda, Amerykanie są w tym mistrzami, szczególnie ta grupa, która włada Hollywood. Akurat "Narodziny narodu" to reżyser kręcił chyba z przekonaniem, bo jego ojciec walczył po stronie konfederacji. To był film prawdziwy z jego punktu widzenia.
  • Bogumił Tak tylko, że wtedy jeszcze Demokraci z Hollywood jeszcze nie byli antyrasikowscy. Wszystko się zmieniło podczas wielkiego kryzysu, kiedy murzyni zaczęli przechodzisz do Demokratów dających im zasiłki. Potem druga woja światowa dobiła tolerancje rasizmu.
  • Bogumił 27.07.2019
    Marek Adam Grabowski Jak tu nie popierać takiego filmu, gdy obecnie w Ameryce na sto tysięcy gwałtów, sto tysięcy dokonywanych jest przez Murzynów na białych, a nie ma ani jednego odwrotnie, białego na czarnej kobiecie. Chyba coś nie helou z tymi gwałtami.
  • Ant 27.07.2019
    Bogumił Skąd są te dane ?
  • Bogumił 27.07.2019
    Ant w jakiejś gazecie czytałem, ale nie pamiętam jakiej. Ale wyglądają chyba na prawdziwe.
  • Bogumił 27.07.2019
    Ant to oczywiście były dane dotyczące gwałtów międzyrasowych.
  • Ant 27.07.2019
    Ciekawy jestem źródła informacji, chętnie zapoznam się
  • Bogumił 27.07.2019
    Ant raczej ci tego nie znajdę, gazeta pewnie gdzieś na makulaturze.
  • Aisak 27.07.2019
    Szlachetny Chrześcija nin Bogumił:

    Rasista
    Homofob
    Ksenofob

    Zaszlachtowałby wszystko, co odmienne, kolorowe, czarne, czy niepolskie.
    Za to chętnie propaguje pedofilską sektę kk.
  • Bogumił 27.07.2019
    Jak na razie, to zbrodnie na naszym narodzie popełniają inne rasy i narodowości. I to na masową skalę. Jak tego nie czaisz Ais, to szalenie przykro mi.
  • Aisak 27.07.2019
    Ja nie o tym.
    Tylko o twoim powyższym komentarzu:

    gdy obecnie w Ameryce na sto tysięcy gwałtów, sto tysięcy dokonywanych jest przez Murzynów na białych, a nie ma ani jednego odwrotnie, białego na czarnej kobiecie.

    Widocznie murzyni nie są rasistami, tyl k o cholerne białasy.

    Opanuj swoją nienawiść, bo cię nie wpuszczą dp raju. Zobaczysz. Będziesz spał na wycieraczce.
    I dobrze ci tak.
  • Bogumił 27.07.2019
    "Widocznie murzyni nie są rasistami, tylko cholerne białasy".

    To jest twój komentarz.
    Zresztą według mnie idiotyczny.

    Ja tylko przytoczyłem dane bez żadnego komentarza. Czyli to ty jesteś rasistką. Przykro mi.
  • Bogumił 27.07.2019
    To według Ciebie sto tysięcy białych mężczyzn powinno się obecnie rzucić w jakichś ciemnych zaułkach na murzynki, mulatki, metyski, żeby nie zostać posądzonym o rasizm. Bardzo to śmieszne. Dobrze życzysz tamtym kobietom. Bo dla mnie to dane przerażającej.
  • betti 27.07.2019
    Pani Kasia jak zwykle - nie zrozumiała. I tak jest za każdym razem...
  • Aisak 27.07.2019
    Nie przeinaczaj moich słów, tylko podaj źródło swoich nowinek.
    Czy aby na pewno 100 tys/100 tys to tylko i wyłącznie Czarny Lud.
  • Bogumił 27.07.2019
    Takie były dane w tej gazecie. Ja tego nie jestem w stanie samodzielnie potwierdzić.
  • Aisak 27.07.2019
    O, przyszedł kretyn i wtrąca się do cudzej dyskusji.
  • betti 27.07.2019
    Pani Kasiu, niech mnie pani nie obraża, bo zgłoszę do Admina, po drugie, to nie ja wykazuję zerową logiką.
  • Aisak 27.07.2019
    Zgłaszaj cieciu.
    I nie wtrącaj się do mojej logiki.
    Ce Ha O z kreską Jot ci do tego.
  • betti 27.07.2019
    Swoją drogą ciekawe info, Bogumił. Jesteśmy narodem, na który można zrzucić wszystkie największe zbrodnie, popełnione przez innych, zastanawiające dlaczego?

    Ok, pani Kasiu.
  • Bogumił 27.07.2019
    Bo pełno takich ludzi, jak powyżej, w narodzie bett. Na te filmy chodzą miliony głupków i się "edukują", tak jak chcą twórcy tych dzieł. A treści zawarte w filmach przyjmują jak prawdy objawione. Z reguły jak nie wierzą w Boga, to uwierzą w każde podane im g., a jak jest jeszcze zawinięte w atrakcyjny marketingowo papierek to już pieją z zachwytu.
  • Bogumił 27.07.2019
    Betti, nie przejmuj się, Ais ma słabsze dni, może jakiś kryzys. My w przeciwieństwie do tych d..ków działających zza węgła i ślących donosy nigdzie nie będziemy donosić. Niech sobie każdy gada co chce, jest wolność słowa.
  • betti 27.07.2019
    Bogumił przecież żartowałam. Ja nie taka wyrywna.
  • Aisak 27.07.2019
    Bogumił, co ty bredzisz? Nie mam słabszych dni.

    Chcę, abyś udowodnił PRAWDOMÓWNOŚĆ = PRAWDOPISEMNOŚĆ.

    Czy jesteś w stanie podeprzerzeć się źródłem statystyk, o których piszesz? Bo wydaje mi się, że twoje słowa są wyssane z palca.

    A kretyn może zgłosić mnie nawet do Ziobro.
    Mam TO w tyłku.
  • Bogumił 27.07.2019
    Ais ja nie wiem co ci jest ale coś ci wyraźnie dolega skoro tak się zwracasz do koleżanek. Jeśli można ci pomóc to napisz jak. Mogę się za Ciebie pomodlić.
  • betti 27.07.2019
    Bogumił daj spokój. Jeśli p. Kasia uważa, że obraża kogoś więcej poza sobą, to się bardzo myli...
  • Aisak 27.07.2019
    O kim piszesz?

    I
    Oczywiście nie możesz podać źródeł, kłamco.

    Bogumił jesteś niewiarygodny, bo jesteś kłamcą. Oskarżasz rasę, której NIKT STĄD NIE OBRONI, bo tutaj wszyscy tacy sami, jak ty.

    Brzydzą mnie tacy (nie)ludzie.
  • Bogumił 27.07.2019
    betti nie powinniśmy jej denerwować, trzeba dużo spokoju, łagodności.
  • betti 27.07.2019
    Bogumił, ale co do Twojego tekstu mają - ludzie o innym kolorze skóry?
  • Bogumił 27.07.2019
    betti a bo gadaliśmy z Markiem o innym filmie Narodziny narodu. Technicznie dobre dzieło ale dziś nazwani je rasistowskim bo przedstawia w złym świetle murzynów po wojnie secesyjnej. Kiedyś było powszechnie chwalone.
  • betti 27.07.2019
    Aha
  • Bogumił 27.07.2019
    betti tam chodziło o to że po abolicji spychali białych z chodników, gwałcili kobity itp. To też jest pokazane bardzo delikatnie w Przeminęło z wiatrem.
  • Bogumił 27.07.2019
    Kobiety.
  • betti 27.07.2019
    Bogumił czy tak delikatnie, to bym nie powiedziała, a może to w '' Scarlett'' bardziej było poruszone? W każdym bądź razie wiem o co chodzi.
    Dzięki wielkie, bo nie rozumiałam tego odniesienia do Twojego tekstu.
  • Bogumił Film pod względem technicznym genialny, zwłaszcza jeśli go porównamy z tym co było przedtem. Jednak zakłamań historycznych było w nim dużo. Z dzisiejszej perspektywy jest dla ludzi nie go przyjęcia; nawet dla takich mocnych prawicowców jak PAT Buchanan. Jednak pewne kontrowersje wzbudzał już od początku. Chciano go zakażać, i dlatego następny film Griffitha był o temacie cenzury, pod tytułem (o ironio!) Nietolerancja. Natomiast mnie w USA bardzo interesuje ewolucja lewoskrętnych celebryków. Kiedyś tępili czarnych, a teraz są nimi wniebowzięci. Nie wiem, czy wiesz, że jak Obama kandydował pierwszy raz to za jego plecami stał najstarszy senator demokratów. Zaczynał karierę w Ku Klux Klanie. Mowa o Robercie Byrd.
  • Bogumił 27.07.2019
    Marek Adam Grabowski dziś wszystko jest pokręcona może to była jakaś wtyczka agenturalna. Nie ma się co dziwić.
  • Bogumił 27.07.2019
    betti broniłem filmu Griffitha bo tak w USA było. A czy on to przerysował i na ile nie mam pojęcia bo nie mam takiej wiedzy historycznej co do USA. Filmu nie apoteozuje ani nie potępiam bo nie mam wystarczającej wiedzy.
  • Bogumił 27.07.2019
    betti dobranoc
  • betti 27.07.2019
    Bogumił ja też nie mam pojęcia. Nigdy się tym jakoś nie interesowałam, tylko jak nadmieniłeś o ''Przeminęło z wiatrem'', to zajarzyłam... bo w ''Scarlett'' była kontynuacja tego wątku.

    Dobranoc, Bogumił.
  • Bogumił 27.07.2019
    betti dobranoc bardzie szczegółowo odpowiem ci jutro.
  • Bogumił A tak z innej beczki. Chyba przegapiłeś moje opowiadanie "Tak będzie już każdej nocy". Oczywiście nie musisz wszystkich komentować, ale ten myślę, że zainteresowałby cię, że względu na tematykę.
  • Bogumił 28.07.2019
    Marku przeczytam
  • Margerita 27.07.2019
    Witam was! Niestety, moje konto zostało zablokowane. Niestety, nie wiem, czy to ban za przekleństwa które do admina pisałem, czy to reakcja admina na moją wiadomość, że jak nie zamierza mi przywrócić normalnego dodawania tekstów to niech mi już to konto usunie. W każdym razie nie mam dostępu do swojego konta, dlatego poprosiłem Margeritę o przekazanie wam tej wiadomości. Teraz to wy zaczęliście się skarżyć na to, że musicie czekać na dodanie swoich tekstów i canulas pisał, że może to przez to, że admin coś testuje. Niestety ja miałem to już jakiś tydzień wcześniej i to chyba nie jest w ramach testowania, tylko chciał kontrolować nawiązania do polityki i przekleństwa w moich tekstach. Niestety nie wiem co robić, bo bardzo chciałbym na opowi wrócić, może wy coś doradzicie. Trzymajcie się, Tomek Bordo
  • Something 27.07.2019
    Pięknie. :)
  • betti 27.07.2019
    A ja się zastanawiałam, co się z Tomkiem dzieje, a tu masz... ktoś coś wcześniej pisał, że jego dni policzone. Można stracić wiarę w ludzi...
  • Bogumił 27.07.2019
    TWA zadziałało.
  • jolka_ka 27.07.2019
    Bogumił Jeśli w kierunku admina leciały przekleństwa, to nic dziwnego. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, żeby założył drugie. Ja akurat nie zgłaszałam, ale wcale się nie dziwię, jeśli komuś się nie spodobało x tekstów o tej samej Ludwikowej treści. Wolność słowa wolnością, no ale żeby tam było chociaż trochę sensu. Wiele osób mu pisało, że głupi nie jest i żeby zaczął pisać normalnie, bo umie.
  • Bogumił 27.07.2019
    Tomku, czyli w takim razie mój list, którym miałem wysłać dziś do admina jest bez sensu. Zrób tak, jak radzi ci Jola, jak masz jakiś drugi adres email to załóż kolejne konto, tylko już niestety będziesz musiał mieć inny nick, np. Tomek B. czy co tam sobie wymyślisz. Z tym, że niestety, tak jak radzi Jola musisz skończyć ze wszystkimi słowami uznawanymi za niecenzuralne, lub obraźliwe wobec admina, czy kogokolwiek, niestety także w tekstach. No i z dalszych rad Joli też bym skorzystał, bo są mądre. A dla mnie miałeś napisać felieton czy coś w tym stylu o aktualnej sytuacji i nastrojach w Gdańsku. Czekam.
    Życzę Ci szybkiego powrotu, nie łam się. Pozdrów Marg.
  • Margerita 27.07.2019
    Tomek mówi, że nie może założyć kolejnego konta
  • Nuncjusz 27.07.2019
    Po co mu kolejne konto, skoro i tak wszędzie o nim pełno?
  • Angela 27.07.2019
    Niech Admina za bluzgi przeprosi i poprawę obieca. Admin też człowiek, może się ugnie i bana cofnie.
  • krajew34 27.07.2019
    Zależy, ile granic przekroczył swymi wulgaryzmami, pewnych rzeczy się nie zapomina i nie wybacza.
  • Angela 27.07.2019
    krajew34 ale to dzieciak jeszcze, nieopierzone toto i chyba nauczkę już dostał.
    Jaki jest, taki jest i wnerwia często, ale szkoda trochę, bo już tak wrósł w opowi.
  • krajew34 27.07.2019
    Angela możesz mieć rację, ale z racji nabytego niedawno pesymizmu, śmiem wątpić w skuteczną nauczkę i poprawę. Jednak wszystko w rękach admina.
  • Angela 27.07.2019
    krajew34 niech próbuje, zobaczymy, ale sporo luda (tak mi się zdaje) ujmie się za nim
  • Tomasz Bordo 27.07.2019
    Bogumił, udało mi się założyć drugie konto na innym komputerze, bo na swoim miałem blokadę na IP. Tak czy inaczej obiecałem poprawę i postaram sie ograniczyć aluzje do polityki w tekstach oraz przekleństwa. Wyjeżdżam na 2 tygodnie, później prawdopodobnie będę tu tak samo aktywny jak wcześniej. Trzym się
  • Bogumił 27.07.2019
    Tomku fajnie że znowu jesteś. Trzym się.
  • Something 27.07.2019
    Tomasz Bordo Jesteś na cenzurowanym. Pamiętaj.
  • betti 27.07.2019
    Something Ty nie masz żadnych rozrywek? Jakieś pasje, albo coś koło tego?
  • betti 27.07.2019
    Angela, jesteś wielka!
  • Angela 27.07.2019
    E tam, ja go opieprzam, ale inaczej jak na dziecko spojrzeć nie potrafię.
  • betti 27.07.2019
    Angela no i o to chodzi. Tomek, to dobry dzieciak. Ma piękną zaletę - nawet kiedy ktoś go obrazi, to szybko zapomina i wybacza, prawda?
  • Bogumił 27.07.2019
    betti Tomek już do nas wrócił.
  • akwamen 27.07.2019
    Bogumił syn Wasz marnotrawny i prześladowany....;)
  • Bogumił 27.07.2019
    akwi, wrócił, ale wyjeżdża;((
  • akwamen 27.07.2019
    Bogumił dwa tygodnie, dasz radę.... ;)
  • Bogumił 27.07.2019
    akwi, chyba tak. Twoja dama nowy tekst napisała, byłeś już u niej?
  • akwamen 27.07.2019
    Bogumił nie byłem, bom ciągle onieśmielony.... narzucać sie chyba nie będę przez chwilę, bo Panią mi się nie pozwala nazywać... ale cóż, kobieta i to piękna, wiec ma prawo ;)
  • Bogumił 27.07.2019
    akwi, jak tam chcesz, ja się nie będę wtrącał:)))
  • akwamen 27.07.2019
    Bogumił bardzo rozsądnie :)
  • Angela 27.07.2019
    Tekst czytałam, ocenę zostawiam, ale się nie wypowiadam. : )
  • Bogumił 27.07.2019
    Dziękuję.
  • Jacom JacaM 27.07.2019
    https://www.fronda.pl/a/bracia-bielscy-rzeznicy-czy-bohaterowie%2C619.html
  • Bogumił 27.07.2019
    Polacy płacili za rekwizycję pieniędzmi zabranymi Niemcom podczas ataków na miasteczka obsadzone garnizonami okupacyjnymi, albo kasą którą dostali z Londynu, Taka różnica. A bandy, bo to nie była partyzantka, sowieckie i żydowskie rabowały i mordowały mieszkańców.
  • Aisak 28.07.2019
    A źródełka niet.
    Bo
    Bogumił ssie.
  • Bogumił 28.07.2019
    Niestety uschniesz z tęsknoty, za dwie godziny jadę na gardenparty. Odpowiadam tutaj, żeby nie robić chlewu Misiowi pod jego pięknym pamiątkowym wierszem.
  • Aisak 28.07.2019
    Hahahaha.
    Boguś, ssij dobrze, może w nagrodę dostaniesz święty obrazek.
  • Something 28.07.2019
    Chłopie. Daj sobie już na wstrzymanie.
  • Bogumił 28.07.2019
    ????
  • puszczyk 28.07.2019
    Duuuużo węgla leczniczego trzeba.
    Kopalnia nie wydoli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania