ze śliny coś wyrasta

niedzielne ulice miasta

aleje

tfu

ze śliny coś wyrasta

pusto tu

gdzie ruch co tworzy

szelest szum

pozlepianie głosów

pośpiech osób

zrodzonych ze snu

 

ze śliny coś wyrasta

szypułka

kwiat

niedzielne ulice miasta

siedemset fiat

przejechał on jeden

odsłonił wiatr biedę

samotność we dwoje

z enzymowym tworem

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (206)

  • betti 06.10.2019
    ''ze śliny coś wyrasta'' - ohydnie to brzmi.
  • jagodolas 06.10.2019
    Betti, przepraszam że zohydziłem
  • betti 06.10.2019
    Bo ja czytam i widzę. Gdybyś to zmienił, wiersz by zyskał, bo dobry.
  • jagodolas 06.10.2019
    Ok betti, może coś z tym zrobię
  • betti 06.10.2019
    Zrób, bo szkoda wiersza.
  • Adelajda 06.10.2019
    Podoba mi się
    Bardzo
  • jagodolas 06.10.2019
    Adelajda, dzięki
  • Tjeri 06.10.2019
    Kurczę, bardzom na tak. Podobuje się. :)
  • jagodolas 06.10.2019
    Dzięki Tjeri
  • Morf 06.10.2019
    Hymm...
    Zastanawiające.
  • jagodolas 06.10.2019
    Heh, dzięki za wpadzik
  • Pan Buczybór 06.10.2019
    Mocno obrazowy wiersz. Ciekawa forma, lekko nietuzinkowa.
  • jagodolas 06.10.2019
    Dziękuję Buczyborze
  • Canulas 06.10.2019
    Bardzo dobre. Okno w oceanie
  • jagodolas 06.10.2019
    Dzięki
  • Tjeri 07.10.2019
    Jagodolas, nie mam pojęcia dlaczego, ale wracam i znowu mi Twój tekst Fisz nuci. ;)
  • jagodolas 07.10.2019
    Heh, to chyba dobrze :)
  • Tjeri 07.10.2019
    jagodolas też tak myślę. Dobrą muzę dopasował ;)
  • jagodolas 07.10.2019
    Tjeri właśnie słuchałem nawijek Fisza, odkurzyłem fajnne nuty
  • Tjeri 07.10.2019
    jagodolas no to najwyraźniej coś jest na rzeczy :)
  • jagodolas 07.10.2019
    Tjeri ale to za przyczyną Twegi wpisu, nie że wcześniej
  • Tjeri 07.10.2019
    jagodolas, szkoda, a ja już zaczęłam kostium Wernyhory na halołina szykować :)))
  • jagodolas 07.10.2019
    Tjeri nie mam zamiaru tej inicjatywy gasić
  • betti 07.10.2019
    ''ze śliny coś wyrasta'' i to jest dobre? Zobrazowałaś to Tjeri?
  • Tjeri 07.10.2019
    Owszem. Bardzo mi się podoba.
  • jagodolas 07.10.2019
    Betti, uwzględniam Twój głos, ale w chwili obecnej tkwię w niemocy, więc musi zostać jak jest. Sorki
  • betti 07.10.2019
    I nie rośnie w buzi zielskiem?
  • betti 07.10.2019
    jagodolas ja pytam, bo nie rozumiem tych wypowiedzi. Skoro taki zachwyt, to zostaw, niech rośnie...
  • jagodolas 07.10.2019
    betti ślina?
  • Tjeri 07.10.2019
    betti, poezja nie musi być przyjemna i gładziutka. Ma działać na odbiorcę (nawet jeśli rośnie), a ta działa bardzo dobrze.
  • Tjeri 07.10.2019
    Moim zdaniem bez tej frazy wiersz będzie nijaki. Ale to już Autor sam rozważy i po swojemu zadecyduje.
  • betti 07.10.2019
    Jagodolas wystaw ten wiersz na innym portalu, chociażby na Herbatce u Heleny, ciekawa jestem opinii...
  • jagodolas 07.10.2019
    Betti nie mam takiej potrzeby. Krytyki się nie boję, pod ostrzałem czuję się bezpiecznie. Jakby co
  • betti 07.10.2019
    jagodolas ja tam bym się zmierzyła, żeby wiedzieć, ile warte są komentarze ludzi. Ze zwykłej, ludzkiej ciekawości.
  • Tjeri 07.10.2019
    betti na huh są tak samo różnice zdań jak gdzie indziej, choć nie zdarzyło mi się jeszcze, by jakiś recenzent próbował wszystkich przekonywać, że jego racja jest lepsza ;).
    A poza tym, tam dostać się na główną, to już sukces.
  • betti 07.10.2019
    Pamiętaj, kiedy zaczęłam wystawiać swoje. Nie mogłam wyjść ze zdumienia, kiedy od tych samych ludzi, na każdym portalu miałam inną opinię.
    Na gorszych portalach chwalili, na lepszych z dystansem, na najlepszych widzieli braki i niedociągnięcia. Nie wytrzymałam i zaczęłam pytać, na którym są szczerzy? Ale podpadłam...
  • betti 07.10.2019
    pamiętam - kor.
  • Tjeri 07.10.2019
    betti nie wiem co Ci powiedzieć. Nie miałam takiej sytuacji (w sensie mnie nie spotkała). Na portalach typu opowi nie spodziewam się nie wiadomo jakiej krytyki, bo wiadomo, portal ma nieco inny charakter. Nie mogę mówić za wszystkich, ale z mojej strony zawsze w komencie możesz liczyć na szczerość. Jeśli trafisz na mnie jako na recenzenta na huh, koment będzie bardziej rozbudowany niż tu. Na huh obowiązuje punktacja narzucona (1-10), z ogólnymi wytycznymi, choć wiadomo interpretacja wytycznych to już indywidualna sprawa. Np. ja bym za ten wiersz dała szóstkę lub nawet siódemkę, co w punktacji znaczy "dobry" lub "więcej niż dobry". Ktoś inny może dać 3. To jest normalne. Rzadko kiedy oceny są takie same (choć zdarza się).
  • betti Elku... Na Herbatce wsio jedno wielkie TWA. Pod płaszczykiem profesjonalnej oceny. Byłam latek parę, w Herbasencji byłam publikowana, jako i ta tam, poniżej mnie pisząca. z sową w awatarze.
    Chcesz dobrego portalu do oceny? Znaczy, żeby Cię ocenili? Wal w ciemno na http://portalliteracki.pl/
    Tylko nie płacz później.
  • Na Fabrica Librora naczekasz się na koment, ale jak już padnie, to Ci pójdzie w pięty :) Ano, Fabryka. Ostro tam sobie poczynają. Nawet Stachurę by zjedli żywcem.
  • Fabryka to mój pierwszy portal literacki. Nie zmienili się ani trochę od momentu powstania.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała jestem na portalu literackim i takie samo tam TWA jak wszędzie, więc nie wiem o czym świergotasz? Oceniają wg sympatii i znajomości.
    Dla mnie najlepszą metodą na poznanie swojego pióra są konkursy.
  • betti Elku, wszydzie są TWA. Ale na Fabryce się chowałam. Nawet ostatni mię dali po dupce.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała jestem tam i czytam jak oceniają - śmiechu warte. Czasami taki chłam chwalą, że głowa mała, a po dobrym wierszu - jadą. Gdybym była na początku, to bym nawet uwierzyła, ale nie dzisiaj.
  • betti Elku - nie krzykaj na mnie tylko dlatego, że się w Gumofilcu zakochałam :) Słodziak to.
    A wracając do tematu - Fabrica działa na podobnej zasadzie, co Herbatka. Tyle że na Fabrice nie ma Tjeri.
  • betti Elku, jakoś na Tjeri mam uczulenie.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała to ci dopiero różnica...takich Tjeri jest do groma. Chwalą się wzajemnie i dziękują, aż po odruch wymiotny. Mnie też chwalili, dopóki nie zaczęłam zadawać pytań. A zapytałam, dlaczego teki denny wiersz jest dobry ich zdaniem, co w nim dobrego itd.
  • Tjereszkowa pindzioli od czapy, eto moje zdanie. Ale ma prawo, jak każdy.
    Jeśli chcesz się podciągnąć, uczyć - unikaj Herbatki. Tak se myślę. Chociaż mogę się mylić,
    Ja na Herbetce byłam, jak już wspominałam.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała ja nie naiwna panienka. Wiem jak oceniają na herbatce nowa osobę, a jak starego użytkownika. Śmiechu warte.

    ''ze śliny coś wyrasta'' - dobre wg Ciebie?
  • betti Elku, powiem Ci, boś Ty fajno baba je: ano i na VA smyrałam ostro. Ale się okazało, że ludzia nie lubio szczerych opiniii. Zatem zaprzestałam. Tako i Maciejek dostaje pochwały. Chujowe to, wiem.
  • betti "Ze śliny" - mnie podoba się naprawdę. Tytuł mogłabyś zmienić.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała można nie lubić szczerych opinii, ale przynajmniej wie się, jak się pisze i nad czym pracować. Pisanie dla pisania, po co to komu?

    ze śliny wyrasta - dobre? Nie masz skojarzeń, że puchnie Ci mordka szczególnie że niżej jest o zielsku?
  • betti Elko. Nie puchnie mię nic :) Wiersz naprawdę jest dobry. Uderza.
  • betti Elko. Gdyby słaby był, to bym się pod niem nie zatrzymała.
  • betti 07.10.2019
    angelika czekała nie zgadzam się. Wszystko dobre poza tym niefortunnym określeniem ''ze śliny wyrasta''
  • JamCi 07.10.2019
    angelika czekała Miałaś czegoś nie robić. Nie rób. Proszę.
  • JamCi No miałam. ale kocham drania :)
  • JamCi 07.10.2019
    angelika czekała Nie to. Kochaj se na zdrowie. Czego innego miałaś nie robić.
  • JamCi Czego miałam nie robić?
  • JamCi 07.10.2019
    angelika czekała Priv
  • JamCi Dzie?
  • Naprawdę nie wiem :)
  • yanko wojownik 07.10.2019
    angelika czekała http://portalliteracki.pl/ to mie tego poczeba.
  • yanko wojownik 07.10.2019
    Ale może mie w ogóle nie przyjmą?
  • yanko wojownik Janku, Ja Cię przyjęłam i tylko to wazne
  • yanko wojownik 07.10.2019
    angelika czekała, Jesteś bardzo natchnieniem i w związku z tym mi się przypomniało, że coś i wiem jaki tekst mogiemy zrobić a on je śliczny.
  • yanko wojownik Słodziak Ty :)
  • yanko wojownik 07.10.2019
    angelika czekała :)
  • yanko wojownik Ano i tak... Paczam, że mi się w *amr zapisało, z telefona. To nic, przekonwertuje się. Ale pięknie powiadasz.
    Wysyłam przed konwersją, bo cudne to gadki są. Takie nasze, obłąkane :)
    Lecę słać.
  • jagodolas 07.10.2019
    A czym się różnią ludzie tam od ludzi tu?
  • betti 07.10.2019
    Różnią się ich opinie, stąd, żeby wiedzieć, czy wiersz jest dobry wystawia się na kilku portalach i wyciąga średnią.
  • jagodolas 07.10.2019
    Może i masz racje. Umówmy się, ja wcale nie uważam, że ten utwór jest dobry. Został napisany i odciął się ode mnie. Niech sobie żyje własnym życiem
  • Ritha 07.10.2019
    Bardzo dobry jak dla mnie, uderza.
    Nie słuchaj pseudospecjalistów, rób swoje. Zawsze. Masz za duży talent, by słuchać ludzi, którzy mają mniejszy :)
  • jagodolas 07.10.2019
    Ritha bardzo dziękuję
  • betti 07.10.2019
    Ritha, specjalistka od poezji... kto by pomyślał...
  • Tjeri 07.10.2019
    Bo bardzo dobry.
  • Tjeri Ty też widzisz, że dobry? Ha.
  • Tjeri 07.10.2019
    A co do Twojej rosnącej wizji, ja widzę gostka, który idzie ulicą i spluwa. Ze śliny coś wyrasta.
  • Ritha 07.10.2019
    Nie denerwuj się bett, znów masz zjazd.
    Ludzie, badzcie dla niej mili, ja serio jestem, odkad odkrylam, ze to chory czlowiek.
    Trzeba usmiechac sie, przytakiwac, nie wchodzić w dyskusje i robić swoje :)
  • betti 07.10.2019
    Tjeri co? Grzyb? A może coś komuś na koszuli, kiedy ślina tam trafi?
  • Ritha daj spokój Eli :)
  • Ritha 07.10.2019
    Tera sniadanko! Nie bijta sie, bo znowu poetki w boju, serio macie cos z lbami :D
  • Ritha 07.10.2019
    beka xdddddd
  • Ritha 07.10.2019
    ojejcie zmien ten tytul, ojejcii nie zmieniaj, hahahahaha :D dobree z rana
  • Tjeri 07.10.2019
    betti - czytaj wiersz, a będziesz wiedziała co.
    I tytuł też git. Dla mnie. Ty możesz myśleć zupełnie odwrotnie.
  • Ritha no weź... tej porze będziesz jadła? Bleeeeeh :)))
  • Ritha 07.10.2019
    O Boze on MUSI zmienic ten tytul! O Boze nie! nie moze xddddd
  • Ritha :)))
  • betti 07.10.2019
    Ritha, a co Ty wiesz o poezji? W ogóle coś wiesz?
  • betti Ritha wie całkiem sporo.
  • Serio gadam :) se gadam cicho, bo Janek śpi :)
  • Ritha 07.10.2019
    Dooomoooweee przeeedszkoole wszystkie dzieci kocha :))))
  • Ritha :))) Ano, przedszkole domowe, tak... Janek śpi. Toże i je powinnam. Zara lecę.
  • jagodolas 07.10.2019
    Dzięki
  • No to masz, Elko obraz. Wiersz naprawdę dobry. Jeno tytuł bym pomieniała.
  • betti 07.10.2019
    Tak? Nie zauważyłam.
  • betti 07.10.2019
    Ritha g. wie i w d. była. Drzeć mordę potrafi dobrze, to wiem.
  • Elko, no weź, daj spokój... Kochać - to najważniejsza rzecz.
  • Ritha 07.10.2019
    I chce bysmy takzeee kooochaaaliii je trochę :))))
  • Ritha to też :)))
  • Ni wiem, czymu podwójnie mi wchodzi...
  • betti 07.10.2019
    Kochać? Mądrze kochać, to się zgodzę.
  • Mądrze, Elu. Tak.
  • JamCi 07.10.2019
    Jagodolas dla mnie Twój najlepszy. Nie mieścisz się w niczyich ramkach i to jest zaletą. Tytuł mnie telepnal, bo mnie dużo obrzydza. Ale jak przeczytałam tekst, to przestał. Ile osób tyle opinii a Ty rób swoje. Ty masz swoją drogę inna niż standardowa. I już.
  • jagodolas 07.10.2019
    Dzięki JamCi :)
  • Mądrze kocham, Elu. Mozesz mi wierzyć.
  • betti 07.10.2019
    Teraz specjalistki się wypowiadają... ale zaraz napiszą, że na poezji, to one w ogóle się nie znają. Ale wypowiedzieć się muszą, bo im sie wydaje, że mają coś do powiedzenia.
    To jest najlepsze.
  • Teraz, Elko,to ja się do wiedzy nie przyznam:) Ano - kak to się objawiło - z Jankiem się pokochaliśmy :)
  • Ritha 07.10.2019
    Jeeeeeaaaaaa
  • Ritha 07.10.2019
    Daeac druga runfa, nudze sie, no bett, naparzaj
  • Ritha 07.10.2019
    Druga* runda*
  • betti 07.10.2019
    Czego się drzesz? Gorzej ci?
  • Ritha 07.10.2019
    Relaksuję się
  • Dzioouchy, spokojnie.
  • Ritha 07.10.2019
    angelika czekała ja jestem spokojna, przyszlam posmiac przy sniadaniu
  • Ritha 07.10.2019
    Czekam na ciag dalszy poetyckiego dekalogu
  • Ritha śniadanie w nocy? :)
  • Ritha 07.10.2019
    Dla mnie juz dzien w pelni
  • Ritha dla mnie noc w pełni. Ale ja nocne zwierzę :))
  • betti 07.10.2019
    Była rozmowa na temat wiersza, wpadłaś jak debilka i pieprzysz jak potłuczona... może byś przestała się ośmieszać?
  • Ritha 07.10.2019
    a bo mam.ochote, zabron mi bett
  • betti 07.10.2019
    Ritha jesteś głupia. Tylko tyle.
  • Ćśśśś... Janko śpi. Nie krzyczcie, Dziouchy.
  • Ritha 07.10.2019
    Przesylam Ci soczystego, obslinionego calusa bett
  • Ritha 07.10.2019
    mlask mlask
  • Ritha :))
    Dajmy Jankowi pospać :)
  • Ritha 07.10.2019
    angelika czekała mlask
  • Ritha ano mlask. Miłość piękna rzecz :))
  • betti 07.10.2019
    Zamiast rozmowy na poziomie, zrobiła chlew. Ot, cała Rithka. Zaraz zacznie krzyczeć, że ma dość gównoburzy. Znawczyni poezji. To mniemanie o sobie, a w głowie sieczka.
  • Ritha 07.10.2019
    betti mlask mlask
  • betti 07.10.2019
    Ritha nie udław się... głupotą!
  • Ritha 07.10.2019
    Ritha ma sieczkę, betti ma cieczkę
    je je je
  • betti Elu, wolność! Każdy może swe zdanie wypowiedzieć.
    Pomijając mlaski Rhity - wiersz naprawdę mnie sie podoba,
  • betti 07.10.2019
    Ritha ty głąbie nawet nie wiesz, o czym się rozmawia.
  • Ritha 07.10.2019
    Betti, Kochanie, ide, znidzilo mi sie :[
    kontynuuj, nie przeszkadzaj sobie, papatki
  • Ritha Betti, Cicho, dziouchy.
    Kocham Was, ale.
    Janek śpi, nie budźmy go.
  • betti 07.10.2019
    Ritha jesteś idiotką.
  • betti Elu! Daj spokój. Proszę.
  • Janko śpi. Ćśśśś...
  • yanko wojownik 07.10.2019
    Ritha jest dla nas jak matka, Betti! A Ty mówisz o niej źle! Źle o naszej Matce!
  • yanko wojownik 07.10.2019
    betti, Nie mów tak brzydko o Ricie, to nasza matka! A wiemy od Ciebie, że tak jest.
  • Janek śpi, nie budźmy go. Cicho musi być :)
  • Ritha 07.10.2019
    Mlask
  • betti 07.10.2019
    Głąb wymyślił sobie, że na czymś się zna. Stworzyli TWA i myślą, że coś wiedzą o pisaniu. Domowe przedszkole, to prawda. g. napiszą i g. pochwalą, ale literaci pełną gębą.
  • Betik, nie krzykaj. Janko śpi :)
  • akwamen 07.10.2019
    no i bettka nie wytrzymła, za długo milusia i słodziusia była. Prawdziwa natura wylazła i się g. rozlała hi, hi.
  • akwamen A Ty cicho siedź.
  • akwamen Siedż cicho. Janek śpi.
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała niech wstaje, biały dzień. Pracować trza.
  • akwamen Cicho.
  • yanko wojownik 07.10.2019
    A Ciebie nie przyjmą, no chyba, ze się hajtniemy, to wtedy może być z tego pożytek.
  • Tom Bordo 07.10.2019
    akwamen opanuj się
  • akwamen 07.10.2019
    Tom Bordo opanuj się
  • Póki Janek śpi, ma cicho być. Tak? Jakiś sprzeciw?
  • JamCi 07.10.2019
    Hmmmm... Myśleliście, że robicie syf pod czyimś tekstem? Wyrażenie swojej opinii ok. Ale to? Może by się poszli bawić gdzie indziej?
  • Ritha 07.10.2019
    Wybacz JamCi, ale betti i tak by tu syf robiła do wieczora. Albo chwasty albo randap.
    Ale ja juz se poszlam.
    Autora przepraszam za offtop.Zawiało randapem na jego pole.
  • Ritha Spooko, Janek śpi. Cichu ma być :))
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała jakbyś sama ucichła, to zapadłaby cisza....
  • akwamen a jebnąć Ci?
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała spróbuj :) może ci sie uda...
  • akwamen Spierdalaj.
  • betti 07.10.2019
    Ritha co ty nie powiesz... a ty co zrobiłas? My na tematy poezji, a ty ze sraczką... tyle twojego wkładu. Teraz zacznij ubolewać.Typowe dla ciebie. Betti robi syf. Nawet głąbie nie wiesz o cym rozmawiałyśmy...
  • betti 07.10.2019
    czym - korekta.
  • Akwamen - Chuj jesteś. Skoro na miłości się nie poznałeś,
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała spadaj.
  • akwamen 07.10.2019
    betti jak inteligentnie... autoreklama, samochwalstwo i promownie portalików...
  • akwamen spierdalaj. Tu się mówi o miłosści, A Ty nie masz o tem pojęcia.
  • betti 07.10.2019
    akwamen następny, który umie czytać... gdzie promowanie portalików? Jaka autoreklama? Portale dla wszystkich otworem, co jest złego w zmierzeniu się z jakąś prawdą? Tylko chwalenie za nic? To cel życia?
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała widzę... a jakie słownictwo miłosne, kulturalne...
  • akwamen 07.10.2019
    betti tiaaa.... twoja stara śpiewka. jesteś najmądrzejsza... dobra, udowadniaj sobie dalej, halmarek miłośnie cię wspomaga w tej żałosnej czynności ;)
  • betti 07.10.2019
    akwamen ja już sobie udowodniłam, wy tylko boicie się nosa stąd wychylić i tu mocni jesteście... w pochwałach. Ty mnie, a ja ciebie i piszemy wspaniale...
  • akwamen 07.10.2019
    betti mnie to wisi kto kogo chwali, mnie obchodzisz tylko ty i twoje schizy hi, hi
  • jagodolas 07.10.2019
    Ta burza mnie nie przeszkadza :)
  • yanko wojownik 07.10.2019
    akwamen, Lubij Angelikę, bo ona ma serduszko bardzo dobre.
  • akwamen A co¿ Wypad
  • yanko wojownik 07.10.2019
    Ritha "Albo chwasty albo randap." Robisz we reklamie.
  • yanko wojownik 07.10.2019
    angelika czekała, akwamen chyba dobry duch portalu, tylko trza lepiej go poznać.
  • yanko wojownik Janku, ja znam akwę - dwa lata stażu na tem portalu mam.
    Akwa dużo młodszy stażem.
    Lubię go bardzo, chocia gra na nerwach :))
    Ale to tak tylko dla wiadomość Twej :)
  • yanko wojownik 07.10.2019
    angelika czekała, To ładniusio:)
  • akwamen 07.10.2019
    angelika czekała mylisz się złociutka, bardzo mylisz...
  • Masz rację JamCi. Spadaka stund ludzie.
  • Pasja 07.10.2019
    Tytuł cudny, brzmi jak apokalipsa. Każdy człowiek ma takie miejsce w sobie. A jest to jama ustna... śmietnik. Walają się tam resztki jedzenia, złuszczony nabłonek, wirusy, grzyby i bakterie. A cały ten śmietnik byłby naprawdę niebezpieczny, gdyby nie pewna niedoceniana substancja właśnie ślina.
    Spacer niedzielny po ulicach, obskurny widok naszej intelektualnej biedy. Nasz śmietnik w całej odsłonie.

    niedzielne ulice miasta
    z enzymowym tworem... klamra spajająca początek i koniec to obraz szarej ludzkiej egzystencji.

    Prawie wszystkie reakcje chemiczne związane z życiem, z funkcjonowaniem organizmów żywych (a także wirusów) potrzebują współudziału enzymów, by osiągnąć wystarczającą wydajność.

    Więc tytuł to jakby modlitwa do tego złotego płynu jakim jest ślina.

    Pozdrawiam
  • jagodolas 07.10.2019
    Dzięki Pasja za soczysty koment :)
  • betti 07.10.2019
    A to żeś Pasja pojechała... ślina - złoty płyn. Zajefajne!
  • akwamen 07.10.2019
    o teraz naczelna znawczyni od g. , idiotek i głąbów, tego gdzie była miss łitha, pojedzie po Pasji, odreagowując swą złość hi, hi
  • Pasja 07.10.2019
    bez tego płynu byś tyle nie mówiła
  • Pasja 07.10.2019
    bett szczekasz co ci ślina na język przyniesie... właśnie o tym jest ten wiersz
  • betti 07.10.2019
    pasja tak? Nie wiedziałam...
  • refluks 07.10.2019
    Ślina - substancja niedoceniana.
    A już w paszczy zaczyna się trawienie. Cukrów.
    To tfu!
    Splunąć na coś. Niedobrego.
    Nadprodukcja, gdy coś przed oczami smakowitego.
    Gdy całujemy i wymieniamy się płynem.
    Jest jak powietrze - dostrzegamy, gdy jej nie ma.
    Gdy strach, to nas opuszcza i sucho w gardle.
  • refluks 07.10.2019
    Ładnie to napisałam.
  • jagodolas 07.10.2019
    Suchość w gardle jest okropna. Cieszę się, że dawno nie miałem kacura
  • jagodolas 07.10.2019
    Dzięki
  • betti 07.10.2019
    Cholera, to prawie erotyk... a ja się nie dopatrzyłam.
  • spirytysta 07.10.2019
    Zdaje się, że wiersz o przemyślanej konstrucji, ze słowami użytymi nieprzypadkowo, jest kilka oryginalnych sformułowań... ale nie rozumiem :)
  • jagodolas 07.10.2019
    Facet idzie pustymi ulicami miasta, jest sam. Wypluwa ślinę, z niej coś wyrasta. Ślinow tworek ma towarzyszyć w samotności
  • JamCi 07.10.2019
    No i masz swoją pierwszą gównoburzę pod tekstem :-)
  • jagodolas 07.10.2019
    Mam, tak?
  • yanko wojownik 07.10.2019
    Ze śliny wyrasta a to pleśń a to inne, bo jak we nasiona to wilgoć jest i wyrasta, zawsze wyrasta. Betti jest bez racji, ale nie czytałem wszystkich komentarzy.
  • jagodolas 07.10.2019
    Ano wyrasta wyrasta. Plucie jest naganne, nie czynię już tego bo obrzydza. Chyba, że jestem sam czasem
  • Angela 07.10.2019
    Tytuł taki, że nie ma zmiłuj, musowo trza zajrzeć a i w treści pięknie jest. Widzę wszystko rozrysowane, pojawiają się
    kadry, tylko nie wiem, dlaczemu wszystko widzę w beżach, ale tak jest nawet fajniej.
    Co do komentarzy pod spodem, gratulacje pierwszej gównoburzy.
    Widać jak na dłoni, że ktoś leków rano zapomniał, albo wpierdo... ich za dużo.
    Pozdrawiam.
  • jagodolas 07.10.2019
    Angela, fajne skojarzenie z tym beżem, beż tam jest zresztą
  • betti 07.10.2019
    Następna specjalistka... i doktor nauk medycznych. Idź na Wery wstaw swój cudowny tekścik...
  • yanko wojownik 07.10.2019
    Wery wery and more i wincej - jesteś nie niesamowita i aby tylko trzeba Cie nauczyć pić wódkę.
  • Janku, ja znam akwę - dwa lata stażu na tem portalu mam.
    Akwa dużo młodszy stażem.
    Lubię go bardzo, chocia gra na nerwach :))
    Ale to tak tylko dla wiadomość Twej :)
  • sensol 07.10.2019
    naprawdę dobre. duży ruszek się zrobił tu z powodu jednego wersu. ciekawe.
  • jagodolas 07.10.2019
    Ano zrobił. Dzięk

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania