.

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Nie potrafię tego ocenić, ale wywołałaś we mnie wiele emocji. Bo przecież chodzi o emocje, prawda? Teraz cała jestem z emocji
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    ❤. Wow wow. Dziekuje. Zwlaszcza ze w kwesrii tekstow eroticio to moj debiut absolutny.
  • Okropny 26.06.2017
    podbródek*

    Mocne, mroczne, rozpierdalatorskie. Mój klimat. Super
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    A miala to byc lekka odskocznia od mego Dzieła Rzycia, ktore wlasnie tworze. xD

    Podbrodek, az wstyd. Wszytsko pisane ze smartfona.

    Dziekuje Ci.
  • ówczesny 26.06.2017
    Ostre, mordujące konwenase, czarno - białe. Ziarniste. Ten tekst przeciąga człowieka po ściernisku. Ogromne Git. Pozdrawiam
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    Ale piekny pomentarz otrzymalam. Dawno, ówczesny, nik mi tak zacnego komenatza nie.sprezetowwl, ot co.
  • ówczesny 26.06.2017
    Niemampojecia96, cała przyjemność po mojej stronie. Ot i co:)
  • Neurotyk 26.06.2017
    Męczarnie dla oczu i pośladków.
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    Rozwinalbys? Nie podobs Ci sie, ok. Dlaczego?
  • Neurotyk 26.06.2017
    Niemampojecia96 wolałbym nie rozwijać męczeni jeszcze bardziej :)
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    Ok. Zaden z moich tekstów Ci sie nie podoba. Nie rozumiesz ich nawet, do czego sie non stop otwarcie przyznajesz. Twa krytyka jes kt typu "belkot, baj, beznadziejne".

    To po jasny chuj wfl to czytasz? Przede wszystki nie jestes w stanie pojąć, o czym to jest.
  • Niemampojecia96 26.06.2017
    I dlaczego pośladków, na allaha?
  • Ritha 27.06.2017
    Neuro nie ośmieszaj się, po co komentujesz skoro nie rozumiesz tekstu, nawet się nad nim głębiej nie pochylisz, krytyka bez podstawy, Twoje płytkie wiersze o gałązkach lepsze, okej, nie mam pytań.
  • Niemampojecia96 28.06.2017
    Nono. Kochanie, bronisz mnie jak lwica. Ale. Mnie łeb podpowiada, ze Jemu sie moja pseudotworczosc nigdy podobac nie moze, z przyczyny prostej: ze ma calkiem inny leb. No opozycyjnie.

    To juz nawet nie o to chodzi, ze on costam nie rozumie, nie widzi analogi, bo nie poczytal de Sade, nie mowi po lacinie, nie czuje klimatu, ktory jest..hmm, klimat tego tekstu jest specyficzny.

    Jemu sie podobac nie bedzie nic nigdy, bo ma inny łeb.
    Zreszta ja sie nie upieram.
    Moze tekst jest slaby.
    Moze grafomania.
    Moze on to widzi.


    Jego plytkie wiersze o galazkach - rozesmialam sie w glos.

    Nie o galazkach, tylko o galazkach i chuj.

    No i, mimo ze jak nie dokreci kurkow z chamstwem, zjadliwoscia i ohyda to mozna
    Zdechnac..

    Neurotyk ma jednak zalety: jest nieslychanie melodyjny, jego prawy sierpowy słowny w kierunku przeciwnika jest na poziomie i wreszcie

    Stawia, jebany, przecinki.

    Nigdy by Ci nie napisal: i tak tylko czekam na ten moment kiedy bede mial odwage zajebie sie wtedy nienawidze was ludzie.

    Nie telegrafowałby tak.

    A zdarza sie, Ritho.

    Zdarza sie.
  • riggs 26.06.2017
    Była taka, co wsiadła ze mną do suki... Szybko nas wypuścili. Heh, tekst na swój sposób świetny, dla tych co z wiekiem zapominają, ukrywają, palą zdjęcia i wspomnienia. Ja nie wyrzekłem się siebie. I nikomu nie polecam. To wszystko co mamy. Bardzo 5. Gratuluję odwagi w debiucie.
  • Niemampojecia96 27.06.2017
  • Ritha 27.06.2017
    "Mekka techno i teknoturystów. Berlin, gdzie ja, uzależniona od adrenaliny wreszcie jestem
    Trochę mniej martwa, bo mogę umrzeć w każdej chwili." <3
    Jedną trzecią życia spędziłam marząc, żeby jechać na paradę miłości do Berlina z tym rozjebującym umysł techno. Brakło mi odwagi ;)
    Non Omnis Moriar, ahhh <3

    Tekst świetny, urywany, emocjonalny, mocny, seksowny, młodzieńczy. Serio. Ispiracyjna nuta także świetna. Duże 5.
  • Niemampojecia96 27.06.2017
    Sie rumienie. Zwlaszcze, ze naprawde w kwestii tekstow erotico debiut.
    No mysle wciaz o tym Berlinie, bylam w listopadzie ostatnio, moze nalezalo zostac.

    Mam swoje za i przeciw, to bardzo niebezpieczne miasto.

    Ale kluby i nocne zycie ❤.
  • Zostawię pięć bez komentarza głębszego bo nie wiem...nie wiem co napisać
  • Niemampojecia96 28.06.2017
    Dziekuje. Niewiedzę tak w pelni rozumiem, jak tylko w pelni mozna kawalek drugiego rozumiec.

    Tez nie wiem, tak bardzo nie wiem.

    Milo mi, ze tekst Ci sie podobal.
  • Angela 06.07.2017
    Oooo, Sprawiłaś, że parę razy zachłysnęłam się powietrzem. To było po prostu ZAJEBISTE : )
  • Niemampojecia96 07.07.2017
    Dziekuje. Epicentrum pomyslu wpadlo mi do glowy podczas rozmowy z kolezanka. Costam sie pochwalilam, ze "o zobacz. I wymyslilam to w 5 minut, czy sadzisz, ze jakis typ Ci tak wymyslil albo wymysli?" Kolezanka powiedziala ze nie. I ze cholduje mej wyobrazni. Nawymyslalam wiec dalej.
  • Tego tekstu nie trzeba tłumaczyć albo sie go czuje albo nie. Nie zrozumie go nikt kto zawsze siedział w domu przed komputerem i tylko uskutecznial coraz to nowe gry. Nie będę smrodził komentując oczywiste. Tekst dający do myślenia, budzący obrazy, ożywiający coś tam z przeszłości tej...
    Właśnie napisałem, że mi sie podoba.
  • Niemampojecia96 17.07.2017
    Niezmiernie mi milo. Zwlaszcza, ze pewnie minie spro czasu nim podejme sie prob pisania czegos. Mam dosc. Wszystkiego.
  • MEL-ka 27.07.2017
    Coś mnie ten tego ciągnie do tego. No i przyciągnęło i zakotwiczyło. Hipnozę mam. Kurewsko dobre. 5
  • Niemampojecia96 27.07.2017
    Dziekuje, jesli to nie ironia. Ostatnio wszystko, com napisala zdaje mi sie kosmicznie slabe. I nie mam doswiadczenia za grosz w pisaniu tego typu tekstow. Tak sobie sprobowalam.
  • Canulas 06.08.2017
    Najpierw trafiłem na opowiadania Aristo, a teraz to?
    To ha się pytam. Jaka jest droga, żeby coś tak kurewsko dobrze napisać. Co trzeba poprzyciskac, ile razy i z jaką siłą, by coś takiego z człowieczyny wyłazło.
    Poza książkami tradycyjnymi, (tak, tymi, co to się trzyma je w ręku) muszę się bardzo poważnie zastanowić czy kiedykolwiek coś takiego zajebistego przeczytałem.
    Az będę bardzo uważnie przykłada palec do telefonu, bo jakbym zamiast piątki nacisnął jebaną czwórkę, to czuł bym się bardzo nieklawo.
    Najszczersze czapki z głów
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Ale nie zartujesz ani nie ciskasz tu we mnie pociskami z ironii? To absolutny debiut "erotyczny", zostalam juz I tak lekko zdissowana, ze gowno. Jesli kpisz, to biore pokornie na klate, jesli zas mowisz powaznie: to szkla mi sie oczka, bo ostatnio nieslychanie w siebie watpie, dre wszystko, co zapisuje, skrecam sie ze wstydu jak czytam rzeczy wsteczne, duzo usuwam, orientuje sie powoli, ze chuja wiem o poezji, nawet jesli jej bardzo wiele przeczytalam (nie tutaj oczywiscie..). Przeczytalam apropos poezji ostatnio bardzo fajne Twoje cos, o objazdowym cyrku, sliczna makabreska, bycza karuzela trupow. Mialam to sygnalizowac, ale zasieg odmowil mi wspolpracy. Jesli nie zartujesz, to jakos mnie to motywuje do pisania dalej wiekszej rzeczy, w zalozeniu bardziej zlozonej, ktora pisze teraz. Tak bardzo teraz w sumie, zeszyt mam otwarty. Tak czy inaczej - dziekuje, nawet jesli to byl zawoalowany diss. :)
  • Canulas 06.08.2017
    Ja nie wiem, gdzie się stawia przecinki, albo jaka jest poprawna definicja wiersza czy utworu. Albo coś pierdolenie, albo nie. A to... - uuu, jak pod pociąg.
    Mam takie skrzywienie, że mi czasem wystarczy jedno zdanie. Mogę je pamiętac latami. To troszku pojebane, ale tak jest. A tu jest co pamiętać.
    Przezajebiste, ale nie dla kazdego
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Tez mam takie skrzywienie, co niestety czasem bywa upiorne, zwlaszcza po czasie. Definicje lubie sobie odpuscic, interpunkcja jest dla mnie kwestia mocno instynktowna. Pieknie Ci dziekuje, u made my night xd.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania