Poprzednie częściDrabble - Cisza (Shiroi)

Drabble - Prawdziwa ja (Jared) *123 słowa*

Nagle potwór, z którym walczyłem wspólnie z Kate natarł na nas tak szybko, że nie zdążyliśmy zareagować i runęliśmy na popękaną posadzkę. Wstałem szybko z mieczem w dłoni oczekując na atak przeciwnika. Monstrum ruszyło w moją stronę i po raz kolejny długi ogon bestii wywrócił mnie na ziemię. Moja towarzyszka natomiast ruszyła z dwoma sztyletami na demona, który odskoczył i niespodziewanie zaczął zmieniać kształty. Po chwili przede mną walkę toczyły ze sobą dwie dziewczyny wyglądające zupełnie tak samo.

- Kate! – krzyknąłem nie wiedząc, która jest która.

Podbiegłem do nich szybko, zamachnąłem się mieczem i uderzyłem domniemanego demona w pierś.

- To byłam prawdziwa ja… - odpowiedziała przyjaciółka wykrwawiając się na ziemi.

Były to ostatnie słowa usłyszane przed śmiercią. Śmiercią, którą sam sobie sprzedałem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • NataliaO 01.08.2015
    Świetny pomysł, napisane lekko i w krótkiej treści ciekawie 5:)
  • Pospolita 01.08.2015
    Myślałam, że to będzie kolejna filozofia nad „Swoim prawdziwym Ja", a tu proszę - fajne opowiadanko. Zostawiam 5.
  • Sky300 01.08.2015
    Dzięki NataliaO i Pospolita :D
  • Chris 02.08.2015
    Ciekawe :) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania