Poprzednie częściDrabble - Cisza (Shiroi)

Drabble - Waga (Sky300)

Zawsze patrzyliśmy z przerażeniem na wagę… Myśleliśmy sobie - „Musze schudnąć.” Ten problem męczy nas nawet po śmierci...

Staniemy przed najjaśniejszą z bram i nasze serca zostaną umieszczone na wadze. Jeśli będzie ważyło więcej niż gęsie pióro nie przejdziemy przez wrota.

Połyskująca na złoto waga, z bursztynową wskazówką, która tylko czeka, żeby wskazać nam drogę w muliste ciemności. Wysłannicy natomiast przyglądają się całej sytuacji z anielskim spokojem, słychać tylko trzepot ich niewidzialnych skrzydeł, miarowo tnących powietrze. Jeszcze tylko chwila a mojej duszy zostanie wskazane miejsce w którym ma spędzić wieczność. Ciemność czy Światłość.

Grzechy przeważyły szalę, bursztynowa wskazówka wskazała mrok. Pamiętajcie, to my trzymamy życie w swoich rękach.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • NataliaO 24.06.2015
    Fajne. Podoba mi się od zdania - " Wysłannicy ... do Światłość " 4:)
  • Sky300 24.06.2015
    Dzięki :)
  • KarolaKorman 25.06.2015
    Pięknie, ode mnie 5 :)
  • Sky300 25.06.2015
    Dziękuję :3
  • Marzycielka29 25.06.2015
    5;) Do tego tekstu nasówają się także inne, życiowe przemyślenia:)
  • Angela 25.06.2015
    Bardzo dojrzałe, wręcz biblijne podejście : ) 5
  • Livien 02.07.2015
    super :)
  • Ceitheen 22.12.2016
    Świetne. Melancholijne, krótkie, zwięzłe, ale z przesłaniem. Wątek niemalże biblijny, ale mimo to interesujący. Pomysł z wagą - godny podziwu. Drabble jest naprawdę trudne, ale Tobie wyszło całkiem niezłe, a pisząc "niezłe" mam na myśli "pieruńsko dobre" :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania