Poprzednie częściGazetka Opowi! #1

Gazetka Opowi! #2

Gazetka Opowi wyd. 2/2015r

 

Witajcie!

 

W tym tygodniu redakcja pracowała pełną parą, gdyż zgłosiła się do nas pewna dziewczyna przedstawiając nam swój pomysł. Nie mogliśmy jej odmówić, dlatego przyjęliśmy ją do załogi i po zapoznaniu z jej miejscem pracy, wzięła się za robotę. Robotę nie łatwą, ale o tym wkrótce. Gazetka powinna pojawić się w poniedziałek, lecz z przyczyn osobistych nie chcę opóźnień, dlatego też wydana została dziś tj. Niedziela 26.07.

 

Nie zabrakło kolejnych hitów Vasto, który próbuje utrzymać swoją psychike w ładzie po całonocnym puszczaniu tego ów utworu :

 

https://www.youtube.com/watch?v=uLyhb5iG-5g

 

Do rzeczy! Gościem mojego wywiadu jest osoba znana na Opowi. Często wyrażająca swoje zdanie i udzielająca się na forum. Sam odpowiada za siebie i podejmuje decyzje, mimo tego, iż w nicku jest on tylko...sługą. Witam i zapraszam do czytania wywiadu z kolejnym gościem, mianowicie SługaLegionu!

 

Witaj drogi SługoLegionu. Me imię już znasz więc przedstawiać się nie muszę, lecz niektórzy mogę mieć problem z rozpoznaniem Ciebie. Przedstaw się nam i opowiedz coś o sobie.

 

- No więc, jestem Sługalegionu: ) Co by tu o mnie powiedzieć, w sumie nic ciekawego w moim życiu nie ma... kocham pisanie i jazdę na rolkach: )

 

Chyba każdy z nas tutaj kocha pisanie. Ciekawią mnie jednak twoje pomysły. Jeden z nich stał się dla mnie zagadką. Otóż skąd pomysł na nick SługaLegionu?

 

- Oj, parę razy to mówiłem, ale się w wywiadzie przyznam, że wtedy kłamałem. Prawda jest taka, że po prostu usiłując zarejestrować się do jakiejś gry (nie pamiętam jakiej) nie mogłem znaleźć wolnego nicku. Siedziałem przed kompem i rozmyślałem o tym, aż przez myśl mi przeszła biblijna historia o Legionie, czyli, o ile się nie mylę, masie demonów zaklętych w świni. Nazwałem się więc Sługa Legionu, a później zniekształcałem ten nick aż do tej formy : )

 

Wow. Tego się nie spodziewałem. Jednak nasuwa mi się kolejne pytanie. Wspomniałeś o biblii. Czy interesujesz się religią w większym zakresie niż katecheza, czy jakieś wątki utkwiły Ci w pamięci z zajęć religi?

 

- Oj niestety zawiodę ciebie, ale od bibli to ja raczej stronię: ) W podstawówce miałem zje**** katechetkę i teraz mam uraz do religi. Długo by o tym pisać. No, ale że jestem już duży, oraz dlatego, że w kościele był fajny ksiądz to jednak na swój sposób wierzę. Uważam, że Bóg musi istnieć, gdyż za dużo przypadków jest na ziemi i nie mówię o np. kubku który spadł, a o tym, że wogule powstało życie. Tyle, że istnieje jako taka "realna abstrakcja" więc teksty takie jak Biblia są pozbawione większego sensu : ) Ale nie mam nic przeciwko tym, którzy się ją interesują, jak by nie było, życiowa lektura.

 

Rozumiem :) Też miałem nie miłą katechetkę w podstawówce :c Ale nie smućmy się więcej! I zmieńmy temat z religii, na pasje, może hobby, ale raczej na pewno miłość. Na myśli mam tworzenie opowiadań. Przemknąłem ostatnio okiem przez nie które dzieła i zauważyłem, iż zacząłeś od fantasy. Większość prac tworzysz w takich klimatach nie licząc fanficów. Czemu fantasy, a nie na przykład...kryminał?

 

- Ciężko mi odpowiedzieć czemu akurat fantasy. Odkąt pamiętam zawsze kochałem wymyślone światy. A że w realu jestem nieśmiały to postacie z książek i filmów były moimi "przyjaciółmi". Kiedy miałem jakieś dziesięć lat, zaczęło się wymyślanie różnych historyjek. Na początku było to takie "Co by było gdybym tam był" Później zamiast mnie byli jacyś bohaterowie, jeszcze później były to już kompletnie inne przygody, aż w końcu mój własny świat. Albo raczej, jego pierwsza wersja, bo to co się tam działo w głowie się nie mieści. A co do kryminałów, nie przepadam za nimi, nielicząc Holmsa : )

 

Holmes to klasyk kryminału! Zauważyłem u Ciebie sporo fanficów o.... to ten moment gdzie powinny być werble, lecz mamy cięcia budżetowe....Adventure Time. Znany po polsku jako Pora na przygodę! Osobiście oglądałem sporo odcinków i przypadło mi do gustu ze względu, iż mało, która "bajka", że pozwolę sobie na takie określenie, mnie rozbawiła. Skąd twoje zainteresowanie Finnem i Jakem, głównymi bohaterami?

 

- Hmm... ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Jeszcze zanim zacząłem je oglądać natrafiałem się na obrazki gify i filmiki poświęcone PnP. Na początku traktowałem to jako kolejną modę, ale kiedy oglądnąłem teorię o tym, że jest to świat po atomówie, wtedy to jeszcze była jedynie teoria, to pomyślałem - kurde, to ma drugie dno, może spróbuję? No i spróbowałem. Nie wiem co jest w tej bajce, ale zakochałem się od pierwszego odcinka : )Kiedy skończyły się te po polsku, zacząłem oglądać te z oryginalnym dubbingiem. Zrobiłem to tylko dla tego serialu więc mogę go z czystym sercem polecić każdemu, komu nie przeszkadza absurd i brak powagi : ) A co do zainteresowania Jakem, jakoś go nie lubiłem za bardzo. No, miły gość, ma swoje wady i zalety, ale jednak wolę postacie w stylu Marceliny. Co widać po moich fanfikachXD

 

Wow. Marcelina, słabo ją pamiętam, ale kojarzę, która to :) Zbliżamy się do końca wywiadu, lecz rzucę serią pytań! Jaki jest twój ulubiony kolor? Które opowiadania przykuły twoją uwagę? Czego zazwyczaj oczekujesz w czytanym opowiadaniu?

 

- Mój ulubiony kolor to czerń, czerwień, albo błękut, zależy od nastroju. Moją uwagę stanowczo przykuły Krucze Kroniki, Vasto Lorde oraz Dziewczyna Poganiniego: )To czego oczekuję to przede wszystkim mało cukru oraz nie traktowanie mnie jak debila: ) No i oczywiście, żeby dało się to czytać.

 

Mamy podobne ulubione kolory, jednak zamiast błękitu lubię zieleń! Ale mniejsza o to... teraz uważaj, bo to będzie szybkie, jak seria żołędzi z mordki wiewióry! Czas na grę w skojarzenia! Znasz zasady?

 

- No pewnie, ty mówisz słowo, a ja mówię co mi się z nim kojarzy: )

 

No to lecim! Zapnij pasy! Ha żartowałem, nie zamontowałem :D Czołg!

 

- Wojna.

 

Słońce

 

- Księżyc

 

Wiertarka udarowa xD

 

- UdarXD

 

Kanapa

 

- Mebel

 

Ukraina

 

- Rosja

 

Putin

 

- Rosja : )

 

Manga

 

- Yuri

 

Hentai!

 

- Porno

 

Zostały 2! Wytrzymaj! Szczury

 

- Myszy

 

Marihuaen xD

 

- Narki

 

No. Udało się! Nie mniej jednak muszę popsuć wam humor, iż to koniec wywiadu z moim gościem, SługąLegionu :) Mam nadzieję, iż czas nie minął Ci bardzo nudno ze mną :) Chciałbyś może kogoś pozdrowić? Coś zapowiedzieć? Komuś dać buziaka? Wal śmiało to twoje pięć minut :D

 

- Zapowiadać się nie będę, ale pozdrowię całe Opowi, a w szczególności:

Sene, za to jaka jest.

Shiroi, za rozmowy i ksywkę.

Ślepca: Za krytykę: )

I Marę J! Całuski dla niej.

 

No cóż, dziękuje za wywiad, czas pożegnań jest najgorszy ;( Jednak skoro jesteś moim drugim gościem, wprowadziłem pewną nową zasadę. Otóż możesz wybrać z kim chciałbyś przeczytać wywiad. Twój głos będzie liczył się za 2 punkty, przy czym czytelników jest za jeden. Więc? :)

 

- No więc, tak jak ostatnio głosuję na Ślepca: )

 

No, to nie mogę się doczekać na kogo zagłosuje reszta! :D Ślepiec dostaje 2 punkty :) Jeszcze raz dziękuje za wywiad i powodzenia w tworzeniu nowych prac!

 

- Dziękuję bardzo i nawzajem: )

 

Przygotował: Vasto Lorde

 

Tydzień temu skończyliśmy na numerze 5 (NANA), dziś kończymy TOP, więc pora na pozycję 4!

 

4. Toradora

 

Taiga Aisaka i Ryuuji Takasu - dziewczyna tygrys i maniak czystości, który wygląda jak morderca. Oboje zakochani: Taiga w przyjacielu Ryuuji'ego, Ryuuji w przyjaciółce Taigi. Nawzajem pomagają sobie zdobyć serca ukochanych. Po drodze ich relacja zmienia się w bardzo głęboką przyjaźń.

"Toradora" ma to do siebie, iż paring, który jest nam sugerowany, robi to w taki sposób, iż nie wierzymy w niego, aż do samego końca. Przez całą serię mamy zapach makaronu, a na koniec dostajemy pierogi (If you know what I mean). Jeśli to was odrzuca, to mimo to do "Toradory" zajrzeć wypada, bo niewiele lepszych romansów na rynku.

 

3. Chuunibyou demo Koi ga Shitai!!

 

W gimnazjum, Yuuta Togashi miał chuunibyou, tzn. Wierzył, iż ma super moce. W liceum chce za wszelką cenę zresetować swój image i zapomnieć o żenującej przeszłości. Jednak spotyka Rikkę, dziewczynę z chuunibyou. Yuuta i Rikka, wraz ze swoimi dziwnymi przyjaciółmi zakłada jeszcze dziwniejszy klub zainteresowań. Chłopak powoli zaczyna akceptować deluzje Rikki, a z czasem nawet się w niej zakochuje.

Romans inny od reszty. Yuuta zakochuje się w Ricce mimo jej dziwactw, a w sumie to one są powodem jego uczucia. Anime to pokazuje również trudności dorastania. Bardzo polecam ten tytuł. Dobry romans, dramat i komedia w jednym. Czego chcieć więcej?

 

2. Lovely Complex

 

Risa jest wzrostu przeciętnego chłopaka, zaś Otani jest wzrostu przeciętnej dziewczyny. Jest między nimi 18cm różnicy. Risa zakochuje się w Otanim i próbuje zdobyć jego serce.

Już z góry mamy materiał na dobrą komedię. Jednak "Lovely Complex" opowiada o walce o to, czego się pragnie. Przy tym dwójka głównych bohaterów (jak i cała reszta) jest bardzo realistyczna. Risa jest niekobieca, upierdliwa i dużo płacze. Zaś Otani jest głupi i nieogarnięty. Miodzio. Romans nie jest cukierkowy, perypetie innych bohaterów też są realistyczne. I to sprawia, że "Lovely Complex" jest takim genialnym romansem.

 

1. Clannad/Clannad~After Story

 

No i... jedyneczka, czyli dwa sezony "Clannad"!

Tomoya Okazaki był zimny i obojętny, do szkoły chodził z przyzwyczajenia. Do czasu, kiedy na wzgórzu w drodze do szkoły spotyka Nagisę Furukawę,dziewczynę rok starszą od niego, powtarzającą drugą klasę liceum. Tomoya pomaga Nagisie zdobyć przyjaciół. Przy okazji sam otwiera się i odnajduje sens w życiu.

Jeśli mówiłam, że inne anime na tej liście są wzruszające, to "Clannad" wyrywa twoje serce z piersi, depcze po nim, rzuca nim o ścianę i wkłada z powrotem. Drugi sezon jest w szczególności smutny. To anime to doskonałe połączenie dramatu, tragedii, okruchu życia i romansu. Serdecznie polecam "Clannad" oraz "Clannad~After Story".

To tyle, jeśli chodzi o ten "Kącik Anime". Do zobaczenia następnym razem!

 

Majeczuunia.

 

Przygotowała: Majeczuunia

 

~~Kącik Gier~~Zaprasza Senezaki~~

Witam serdecznie w Kąciku Gier! W tym numerze zwrócę uwagę na Trailer FNaF'a 4, oraz napiszę wam dwie różne teorie do tego filmu.

Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=A-taWymx1WI

 

Jak widać, pierwsze pytanie brzmi: "Jak myślisz, co widzisz?".

Drugie: "Jak myślisz, w jaką grę grasz?"

I trzecie:"Co zabrałeś ze sobą do domu?"

Potem typowe napisy z gier Scotta-"Zamknij drzwi","Sprawdź schowek" i "Uważaj na swoje tyły".

TEORIE

 

1. W 3 części FNaF'a , na końcu gry wyświetla się nam wiadomość, że Pizzeria została spalona. Obok jest wywiad ze Scottem, w którym mówi, że kiedy był dzieckiem miewał koszmary z animatronami. Możliwe jest więc, że w czwórce będziemy grać Scottem, który widzi koszmary.

 

2. Druga teoria jest taka, że gramy jako... mały Purple Guy. Świadczy o tym to, że w pokoju jest: fioletowy wiatrak (Zaprawdę, on musi być w każdej z części?! Może on jest mordercą?), fioletowy samochodzik (Który może mieć związek z jedną minigierką, gdzie Purple Guy zabija dziecko podjeżdżając fioletowym autem) oraz fioletowy robot, przypominjący skin mordercy. Ciekawostką jest też, że kiedy w trailerze widzimy Nightmare Foxy'ego, za nim jest coś fioletowego, jakby ubranie.

 

Co do pytań:

'Jak myślisz, co widzisz'- może być to nawiązanie do koszmru, że to wsystko co bohater widzi, to nie jest prawda, a tylko zły sen.

'Jak myślisz, w jaką grę grasz?'- W tym zdaniu trudno było mi złapać jakiś sens, ale mam taką mini teoryjkę- może to być też 'W jaką grę się wpakowałeś?'. Czyli możliwe, że postać mogła się do koszmarów przyczynić.

'Co zabrałeś ze sobą do domu'- Odpowiedź prosta- według mnie to PlushTrap, albo rzecz niematerialna- złe spomnienia z Freddy's. Możliwe, ze przez jakieś wydarzenie bohater ma właśnie te koszmary...

Lecz co, jeśli osobą, którą gramy jest postać ugryziona w "The Bite of 87"?

Cóż, tak naprawdę nic nie wiadomo. Miejmy nadzieję, że skoro to jest "The Final Chapter", to Scott wszystko wyjaśni.

 

Do następnego tygodnia!

~Senezaki

 

Przygotowała: Senezaki

 

W tym numerze to wszystko! Jeśli masz oryginalny pomysł na ciepłą posadkę dla siebie, pisz śmiało w komentarzu! Mamy jeszcze jedno wolne miejsce, więc twój pomysł musi być wyjątkowy i mieć to "coś"! Na ten moment to wszystko! Do zobaczenia za tydzień!

Następne częściGazetka Opowi! #3 Gazetka Opowi! #4

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Slugalegionu 26.07.2015
    Do Sene: Pytanie drugie odnosi się do nowej mechaniki: ) Nie odrobiłaś lekcji, FnaF już jest na angielskich Youtubach: )

    Zostawiam pińć: )
  • NataliaO 26.07.2015
    Ciekawy chłopak ze Slugilegionu :)
    Też bym sobie poczytała o Ślepcu. No i o Drassenie , Vasto...
    Fajny mieliście pomysł z tym wywiadem, 5:)
  • Anonim 26.07.2015
    Haha, dzięki za pozdrowienia, Sakal XD Wywiadzik fajny ;) Ja bym też poczytała o Ślepcu i Drassenie, i NataliiO, i Majeczuuni... O wszystkich :)
    Polecam Toradora, uśmiałam się ;D Calland nie oglądałam, ale zacznę jeszcze dziś z ciekawości ^^
  • Slugalegionu 26.07.2015
    Spoko Shiroi: )
  • Anonim 26.07.2015
    Clannad* ale wtopa T.T
  • Pospolita 26.07.2015
    Super pomysł z tą gazetką
  • NataliaO 26.07.2015
    oglądałam ładne jest Clannad
  • Drassen Prime 26.07.2015
    Patataj Patataj
  • Slugalegionu 26.07.2015
    Boso przez krajXD
  • Ichigo-chan 26.07.2015
    Teraz najchetniej poczytalbym o Ślepcu :D a co do "cieplych posadek" ponawiam propozycje spod poprzedniego numeru XD
  • Slugalegionu 26.07.2015
    Chyba już wiem, z kim będzie następny wywiad: )
  • NataliaO 26.07.2015
    Ślepcem ;)
  • Amy 26.07.2015
    No dobra, to ja też polecę Ślepca. ;)
  • Opowi24 26.07.2015
    Teraz pozostanie go schwytać na minutę lub dwie :x
  • Drassen Prime 26.07.2015
    Wypowiem się... Polecam zatrudnić kogoś oczytanego w interpunkcji i ortografii, bo to tutaj po prostu RAZI W OCZY! To jest gazetka, więc powinna prezentować jakiś poziom! Serio, zatrudnijcie jakiegoś speca od tych spraw i niech wam poprawia przed wstawieniem, bo tego wytrzymać nie idzie... Może innym to nie przeszkadza, ale np. mi tak... Co do wywiadu się nie wypowiadam, bo wstawki typu "wow" były po prostu żenujące... Może i tak działa gazetka i te całe dziennikarstwo, żeby wszystko hiperbolować, ale mi się to wydaje sztuczne... Lubię szczerość, rzetelność i zero słodzenia, nawet w takiej gazetce.
    Nie bierzcie tego koma jako hejta, tylko jako krytykę np, pod opkiem. Pozdrawiam ;)
  • KarolaKorman 26.07.2015
    ,, że wogule powstało'' - w ogóle
    ,,nie miłą katechetkę '' - niemiłą
    ,,przez nie które dzieła'' niektóre
    ,,natrafiałem się na ''- natrafiłem na
    ,, albo błękut'' - błękit
    ,,Dziewczyna Poganiniego'' - Paganiniego
    Gazetka świetna, ale weryfikujcie błędy 4 :)
  • Drassen Prime 26.07.2015
    Mam jeszcze jedną uwagę... Dlaczego Sakal odpowiedział na pytanie: "Które opowiadania zwróciły twoją uwagę", odpowiedział między innymi: "Vasto Lorde"??
  • Vasto Lorde 27.07.2015
    Pytaj mnie, a ja Ciebie. Tak powiedzial i tak zapisalem, wiec jesli pytanie dalej Cie bedzie nurtowac to spytaj jego. Bo widze u Ciebie ogromne zdziwienie, ze moje opka przykuly jego uwage. Wstawki typu wow znikna, a bledy beda poprawiane od kolejnego wydania. Tu poprawie za pare h bo teraz na tel jestem. Ja tez lubie szczerosc; rzetelnosc i zero cukru, ale to tylko gazetka. Nie chce glebiej wchodzic gdzie moge kogos urazic, wywolac klotnie itp.
  • Anonim 27.07.2015
    Myślę że Drassen po prostu nie zauważył, że "Vasto Lorde" jest w tym przypadku tytułem, stąd całe zdziwienie :)
  • Luna 27.07.2015
    Ja chce wywiad z Chrisem.
  • Vasto Lorde 27.07.2015
    Możliwe :) Choć ta uwaga dziwnie zabrzmiała :P
  • Drassen Prime 27.07.2015
    Hem hem hem... Zwracam honor, Sługa wytłumaczył już dlaczego tak... Cóż, dla mnie było to dziwne, ale już nie jest :)
  • Senezaki 28.07.2015
    Sakal, dzięki za pozdrowienia :) Wybacz, ostatnio mało jestem zorientowana w FNaF XD
  • Senezaki 28.07.2015
    I chce wywiad z Chrisem xD
  • EmilyTodd 28.07.2015
    Również głosuję na Chrisa :)
  • Anonim 28.07.2015
    No to chyba będzie mały problem, bo chyba ostatnio pousuwał swoje opka i zabrał się z Opowi..
  • Slugalegionu 28.07.2015
    No niestety: (
  • MaraJ 28.07.2015
    Dzięki za pozdrowienia i całuski ;* przyjemnie się czytało i jeszcze bardziej cię, Sługo, poznałam :D
  • Prue 29.07.2015
    Gazetka jest bardzo fajnym pomysłem.
    Przeczytałabym o NataliiO, ŚlepiecZMetra i Jared.
  • Slugalegionu 29.07.2015
    Ale wiesz co Sene? Chyba masz jednak rację. Zabawy z plushtrapem nawet u mnie wywołałyby koszmaryXD Dla niewiedzących, Plushtrap siedzi sobie na tronie i do nas schodzi, trza na niego świecić latarką. Jak będzieś to robił za żadko, to masz screamera.
  • Opowi24 02.08.2015
    Gazetka zostaje zawieszona na czas nieokreślony. Jeśli zostanie wznowiona, to poinformuje w komentarzu.
  • Slugalegionu 04.10.2015
    Proszę o usunięcie tego wywiadu.
  • fanthomas 03.02.2018
    Wszystko upadło po czterech numerach, ciekawe dlaczego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania