Igrzyska magów- PROLOG

Był środek nocy kiedy Agnes powoli podniosła powieki. Pierwsze o czym pomyślała to to, że po chwili poczuje zapach smarzonych naleśników. Przecież jej tata musiał coś jeść nie tylko w dzień, ale też i w nocy! Jednak po dłuższej chwili, nic nie poczuła. Jej oczy były jeszcze bardzo zaspane i dostrzegały ledwo kolory, a co tu dopiero mówić o kształtach! Spojrzała w stronę okna, ale dostrzegła tylko pomalowaną na żółty odcień ścianę. Przetarła oczy i rozejrzała się.

Była w nieznanym jej pokoju.

Poczuła napływ przerażenia. Wieczorem kładła się do swojego łóżka jak zawsze!

Rzuciła pościelą i podbiegła do rozciągającego się na całą szerokość ściany, okna. Nie zobaczyła za nim sklepu z kostiumami ani przedszkola... Ani pasów, ani ulic, ani drogowskazu, ani trzech latarni! Jedynie puste, wielkie pole, przyozdobione czasem pojedyńczymi kwiatami maku... Spojrzała w prawo i zobaczyła duże białe drzwi. Bała sie je otworzyć, a raczej bała się że ktoś otworzy je, ale wiedziała że nie ma innej opcji. Uchyliła je delikatnie... I wyślizgnęła sie przez nie jednym ruchem. Zaczęła biec, skręciła w prawo, a później w lewo, dotarła do pomieszczenia podobnego do łazienki. Gdy tylko weszła, świeca w rogu sama się zapaliła. Przeraziło ją to tak bardzo, że zaczęła piszczeć. Nagle drzwi łazienki otworzyły się a, do środka wbiegła rudowłosa dziewczyna.

-Jezus Maria! Co się stało?!

Agnes nie odezwała się.

- No nie gadaj, że przestraszyłaś się zaklęcia ,,światła z nikąd"...- powiedziała z poirytowaniem -pewnie jesteś nowa... Ale żebyś nie znała tak prostego zaklęcia?! Jestem Tessa drugoroczna czarownica.

/Grin

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Legato 22.08.2015
    Zaczyna się ciekawie ^^ Wyłapałam kilka błędów, ale daję 5 :)
  • Vonshiak 22.08.2015
    Hahah Hogwart xDD
  • Angela 22.08.2015
    Z przyjemnością poczytam więcej, wstęp jest wielce obiecujący : ) 5
  • wolfie 22.08.2015
    Mi ten krótki tekst bardziej przypomina prolog, aniżeli rozdział. Jest trochę powtórzeń i kilka błędów. W następnej części postaraj dać się nieco więcej opisów. Zostawiam 3.
  • detektyw prawdy 27.01.2017
    przeciez pisze, ze prolog, slepys?
  • Grin 22.08.2015
    Dziękuje za cenne komentarze
  • Grin 22.08.2015
    Jutro o 15 następny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania