Jak czerpać radość z życia każdego dnia?

16.03.2018 (piątek)

 

Pobicie

(Chyba) śmierć

Rozstanie

Zdrada

Każda kobieta, kochająca swojego mężczyznę, dostaje teraz drgawek. Nie ma co się dziwić. Każde z tych słów brzmi paskudnie, a ja miałam czelność skumulować je w jednym miejscu niosąc ryzyko zawału.

Słysząc dzisiaj wszystkie z wyżej wymienionych terminów, dziwię się, że jeszcze stoję na nogach...

Nie zrozumcie mnie źle...

Pobicie - mam nadzieję, że policja da nam trochę czasu, bo musimy skończyć serial.

(Chyba) śmierć - od mocnego uderzenia w głowę nie zawsze się umiera, ale jakby tak dostał amnezji...

Rozstanie - jest na tyle głupi i to proponuje, wiedząc, że w niedzielę obudzę go pysznym śniadankiem.

Zdrada - prędzej zostanę prezydentem Marsa, niż ta laska zbliży się po raz kolejny do jego... mojego sprzętu.

 

Diagnoza: ślepo zakochana w potencjalnym mordercy.

Jak się z tym czuję?

Poza lekkimi szmerami w okolicach serca, bezsilnością złośliwą i zbliżającym się rakiem płuc, boję się, że nie poznam zakończenia serialu.

 

 

~

 

 

17.03.2018 (sobota)

 

Dzień 1 - jest 17:19 a ja mam świadomość, że nie wyprowadzili go w kajdankach. Wielki sukces małego życia.

 

Nerwy przysłaniają mi zdrowy rozsądek. Jestem dobrej myśli, ale zazdrość, którą we mnie wzniecono, idzie w bardzo złym kierunku. Instynkt bronienia swojego terytorium sprawia, że czuję się jak zwierzę, a jednocześnie umacnia mnie w przekonaniu, że nie mogę odejść. Nie lubię przegrywać...

 

Dzisiaj w serialu nie było pięknie; wiele nieporozumień, gniew, agresja. Nie lubię tego...

Jutro wielki dzień. Każdy dzień, który mogę z nim spędzić jest od teraz wielkim. Niepewni jutra musimy czerpać radość z każdej chwili spędzonej razem... Piękne i romantyczne? Ja chcę tylko odnieść jutro kolejny sukces i obejrzeć kolejny odcinek

 

[CDN] ~ invisiblepride

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 18.03.2018
    Kurde, problem mam z tym. Coś innego. Coś - z innej strony.
    Na pewno ciekawe i nieco... dziwne.
    Zobaczymy dalej
  • invisiblepride 18.03.2018
    Cieszę się tą reakcją. Liczę, że zbuduję aurę tajemniczości i delikatnej groteskowej grozy, które wzbudzą zainteresowanie.
  • Canulas 18.03.2018
    Groteskowej groźnie... każdej groźnie... każdej personifikacji lęku - zawsze na tak
  • Canulas 18.03.2018
    grozie *autokorekta
  • Zacznę Cię obserwować. Nie jest to geniusz, ale - coś ciut innego. Zobaczymy, Milejdi. Będę czytywała.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 12.04.2018
    Ważny tekst i nie mniej ważne słowa w tekście ! :-)
  • Anonim 12.04.2018
    Piąteczka za nie przeciętność i nowy nurt :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania