Jestem Ronnie - Zmienić swoje życie? (prolog)

Moje imię - Veronica. Codzienność moja jest odmienna, jeśli porównasz ją do życia innego nastolatka. W życiu nie byłam na imprezie, nigdy nie piłam alkoholu, a ubrania kupuje mi moja matka. Mamą nie nazywam ją od swojego 9-tego roku życia, gdy zauważyłam jej niechęć do mnie. Chciała zmienić moje wnętrze, abym była znienawidzonym geniuszem. Nie zauważyła, że jedynie wyglądem jestem jej klonem. Zostały ostatnie trzy dni tego więzienia. Uciec, czy nie uciec? Oto jest pytanie. Zrobię wszystko, aby udowodnić im, że są złymi rodzicami. Nie, nie chcę ich zabić... Pokażę im jedynie, że wszystkie moje wybory zawdzięczam im. Zmiana koloru włosów, styl ubierania, czy nawet odżywanie. Wszystko czego nienawidzą, ja będę kochać. Nie sądzę że mnie zrozumieją. Chcę nienawiści, a nie obojętności. Pragnę, aby czuli to samo do mnie, co ja do nich. Jeśli będziesz śledzić moją historię, dowiesz się czy mój plan wejdzie w życie. Czy dam sobie radę z dorosłym życiem? Czy znajdę pracę i będę miała gdzie spać? Zmierzam w paszczę lwa, ale jest to jest lepsze od moich rodziców, jeśli w ogóle zasługują według Was na to miano. Daję Wam prawo na rzucenie wyroku na moich rodziców. Nie umiem przekazać tego co czują oni, ale moją perspektywę znam aż za dobrze.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Vasto Lorde 07.05.2015
    "W życiu nie byłam na imprezie, nigdy nie piłam alkoholu, a ubrania kupuje mi moja matka."
    "Zrobię wszystko, aby udowodnić im, że są złymi rodzicami"
    "Chcę nienawiści, a nie obojętności. Pragnę, aby czuli to samo do mnie, co ja do nich."
    "Zmierzam w paszczę lwa, ale jest to jest lepsze od moich rodziców, jeśli w ogóle zasługują według Was na to miano. Daję Wam prawo na rzucenie wyroku na moich rodziców. Nie umiem przekazać tego co czują oni, ale moją perspektywę znam aż za dobrze."

    Tak w skrócie, są to fragmenty, które najbardziej przykuły moją uwagę gdyż, to może nie będzie przeciętne romansidło z główną bohaterką która robi co jej się żywnie podoba a płacze tylko dlatego bo jej się w życiu nie układa.
    Zmierzam w pierwsze rozdziały aby doczytać się szczegółów ^^ Tutaj zostawiam 5 ;)
  • Neli 07.05.2015
    Zapowiada się ciekawie. Na razie nie daje oceny, bo to dla mnie za malo ;)
  • Madierka 07.05.2015
    @Neli, kolejna część już dodana :D Miłego czytania życzę ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania