Pokaż listęUkryj listę

LBnDrabble nr 05 _ Gnębiciel mitochondrialny

Byłem ziarenkiem. Odziedziczyłem ten przypadek po rodzicielce. Rosłem powoli, lecz systematycznie powiększałem objętość. Nie chciałem być okrągłym i gładkim, bo będąc takim, nie zadawałbym bólu. Zadomowiłem się na dobre, broniłem przed ostrym nożem. Byłem pasożytem w niej, urosłem, przybrałem kształt graniastosłupa. Dawałem popalić, szczególnie nocą, kiedy spała. Nie pomagały żadne medykamenty, napary, napoje, nawet modlitwy.

Jak sztylet kłułem, drążyłem, rozrywałem ściany, podążałem do przodu. Napierałem coraz mocniej, aż przyszedł kres mojej wędrówki. Brutalnie mnie potraktowano, rozbito na tysiące małych okruszków, a potem z siłą wodospadu wyleciałem na zewnątrz.

Zostało ziarenko… z oddali usłyszałem głosik.

 

— Spoko mamo, urosnę, dam jej popalić!

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LBnDrabble 05.05.2020
    Witamy kolejne drabble w Bitwie. Powodzenia!

    Literkowa pozdrawia
  • Anonim 05.05.2020
    Mi to brzmi jak opowieść kamienia np. nerkowego.
    Tylko w tej sytuacji nie kumam ostatnich słów, co albo mi nie pasi "jej", albo "mamo".

    Pozdrawiam
  • Pasja 05.05.2020
    Dzięki za spojrzenie. "Jej" dotyczy nerki. Pozdrawiam
  • Anonim 05.05.2020
    pasja
    słowo "mamo" sugerowało mi, że to głos dziecka, np. w łonie i dlatego da jeszcze popalić ;)
  • Bożena Joanna 06.05.2020
    Czy to jakiś patogen niszczący nerki w młodym organizmie? Nie da się całkowicie usunąć, dziecko jest skazane na cierpienie w obecnym stadium medycyny? Zagadkowo, ale ciekawie, Pozdrowionka!
  • Pasja 06.05.2020
    Witaj Bożenko
    Dziękuję za ciekawą interpretację. Niestety sporo jeszcze w medycynie jest do odkrycia.
    Pozdrawiam ciepło
  • Pan Buczybór 09.05.2020
    interesujące przedstawienie tego co w środku od środka. Ciekawe, dobrze napisane drabble.
  • Pasja 10.05.2020
    Dziękuję za obecność i mile słowa. Pozdrawiam
  • Magda1906 09.05.2020
    podoba mi się
  • Pasja 10.05.2020
    To dobrze że ci się podoba. Miłego
  • Szpilka 10.05.2020
    Bardzo ciekawie o kamicy nerkowej ?
  • Pasja 10.05.2020
    Oj tak nawet o kamicy można coś stworzyć. :)
    Miłego wieczoru

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania