Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • befana_di_campi 08.03.2020
    Zaniemówiłam. Z zachwytu :)

    Bardzo serdecznie :)))
  • Pasja 09.03.2020
    Pięknie dziękuję za wczucie się w tekst.

    Miłego
  • Dekaos Dondi 08.03.2020
    Pasjo→Bardzo lubię to nagranie. Dobrze, że dałaś jako wstęp.
    Opisałaś, jak tylko Ty potrafisz:)
    Sorry, że powtórzę w co wierzę, ale sądzę, że taniec dla niej się nie skończył:)
    Zaczął wspanialszy:)→Pozdrawiam:)→5
  • Pasja 09.03.2020
    Witaj DD
    Też lubię. Pewnie masz rację, że gdzieś tam nic nie ginie i Mozart ciągle gra.
    Pozdrawiam
  • Shogun 08.03.2020
    Świetne opowiadanie i piękny taniec przez cały czas jego trwania. Jestem podobnego zdania jak DD, że taniec się dla niej nie skończył. Po prostu przeniosła się na inną scenę. Bardzo dobra narracja, dzięki której czułem ruch w każdym słowie.
    Pozdrawiam serdecznie :).
  • Pasja 09.03.2020
    Dziękuję ślicznie za takie odczucie i taniec po moim tekście.
    Miłej nocki
  • Anonim 08.03.2020
    Pasjo,
    przytłaczający tekst. W sensie dojmujący stanem.
    Niektórzy mówią, że tacy, którzy chcieliby nadal, powracają jako duchy ;) I tańczą za ścianą, gdy my chcemy spać. Aż trzeba łykać prochy :) Dobra, dam spokój, bo pojechałem.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 09.03.2020
    Witaj AG
    Dzięki piękne za odbiór i za duchy przeszłości.
    Nie odjechałeś.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 08.03.2020
    Bohaterka przez całe życie wierna jednej pasji, tańcu. Nawet gdy sił już brak, ciągle tańczy używając palców. Podziwiam takie jednostki, gdyż sama nie podąża tylko w jedną stronę. Szalenie emocjonalny tekst, raczej proza poetycka. Piękne!
  • Pasja 09.03.2020
    Witaj Bożenko
    Mało jest takich ludzi nie poddających się i trwających w swojej pasji. To pewnie trzyma ich przy życiu.
    Serdecznie pozdrawiam
  • Witamy kolejny tekst w Bitwie.
  • Ja tak króciutko, piękny tekst!
  • Pasja 10.03.2020
    Hej Maurycy
    Piękne dzięki za minimalizm, ale ty wiesz?
    Pozdrawiam
  • pasja wiem, wiem :)
  • Rozpoczynamy głosowanie!
    Zapraszamy Autorkę do czytania i zagłosowania.
    Gosowanie potrwa do 20 marca / piątek / godz. 23:59

    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury
  • pkropka 14.03.2020
    Piękne. Bardzo subtelne, w sumie działasz głównie na obrazach, ale wchodzą pod skórę.
  • Pasja 14.03.2020
    Dziękuję kropko za spojrzenie i pozdrawiam
  • piliery 14.03.2020
    Dla mnie poszłaś za daleko. Zastanawiałem się czy to napisać ale jesteś zbyt dobra by Ci nie dać takiego sygnału.
  • Pasja 14.03.2020
    Dzięki piliery.
    Chwilę po wpisie 9 obraz) pkropki wiedziałam już, że za dużo emocji, patosu. Jednak w czasie głosowania nie można wprowadzać zmian. Zajmę się tym po.

    Pięknie dziękuję i miłego dnia życzę
  • Pasja 14.03.2020
    * (obraz)
  • MarBe 15.03.2020
    Każda ćma przy świetle tańczy do końca, a o najmniejszy i najlichszy talent równie wytrwale trzeba dbać.
    Pozdrawiam
  • Pasja 15.03.2020
    Dziękuję za spojrzenie z pozycji ćmy. Chociaż i tak ona spali swoje skrzydła.:)
  • sisi55 19.03.2020
    Wydaję mi się, że z Bitwy na prozę najbardziej ten tekst mi się podoba.
  • Pasja 19.03.2020
    Dzięki sisi. ? Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania