Porachunki. Część III. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

............................................................................................................................................................................................................

Jeśli chodzi, o Philippe od samego początku zdobywał, świadectwa z czerwonym paskiem był, wzorowym uczniem więc wyjechał na studia do Hiszpanii, a że rodzice jego śpią, na forsie to posłali, go na wyselekcjonowaną wyższą uczelnię dzienną w Madrycie. Studia ukończył z wyróżnieniem, i wrócił w rodzinne progi, czyli do domu. Philippe to supernowoczesny chłopak, o symetrycznej posturze nieprzemijający marzyciel, odważny, rajcują, go podróże w różne zakątki świata chciałby, znaleźć się wszędzie, choć może, sobie na to pozwolić więc spełnia swoje pragnienia, ale mimo wszystko każdej nocy nigdy nie przestaje marzyć, o tym czego jeszcze nie zrealizował w swoim życiu, gdy śni, puszcza wodze fantazji, uwalnia, je i daje się ponieść chwili, która dla niego nigdy nie przemija, to jego podróżnicze wizje pogodnie go nastrajają. A że dość długo przebywał, za granicą biegle włada językiem hiszpańskim, jest zapalonym miłośnikiem tańca flamenco i sztuki piękna. Na czas teraźniejszy jest w trakcie poszukiwania pracy w swoim wyuczonym kierunku.

 

Od dziewięciu miesięcy Philippe jest zaręczony z dziewczyną Margot Pacal, która ma 26 lat, i pochodzi z francuskiej prowincji Corte na Korsyce mniej więcej w stronach Margot, ojczym Philippe prowadzi swój biznes. Dziewczyna skończyła szkołę handlową, potem robiła jakieś kursy, i interesowała się baletem, na dzień dzisiejszy jest niepracująca. Narzeczona Philippe to urodziwa, młoda dziewczyna, o kochającym sercu, temperamencie, bardzo sumienna i miła o drobnej sylwetce, która wywodzi się z dostojnego domu. Rodzice Philippe ją lubią a ona ich.

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania