Porachunki. Część IV. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

........................................................................................................................................................................................................

A wracając jeszcze do biologicznego ojca Philippe, z którym Blanche przeżyła olbrzymi kawał swojego życia, to był nim Christophe Frossard miał 44 lata jak poniósł śmierć nagle, bo zginął, w nieszczęśliwym wypadku. Philippe i Blanche dosyć długo dochodzili do siebie po takim szoku, jakiego doznali. Christophe był cudownym mężem i ojcem, za którym matka z synem wylali morze łez, po większym czasie Blanche musiała ułożyć sobie życie na nowo, i poznała Kazimierza z Polski który swój dom rodzinny ma w Przemyślu, i to z nim powiązała swoją przyszłość. Philippe wie o tym, że tak jak kochał go własny ojciec, to ten ojczym aż tak mocno nigdy go nie pokocha, choć relacje między nimi są w porządku. Odkąd Philippe jest w poważnym związku z Margot, czuje że żyje, ta dziewczyna jest naprawdę świetna. To po ojcu chłopak odziedziczył jedną z ważnych cech, to bezkonkurencyjność, zawsze jest sobą, nie udaje, nie kłamie i gra fair w swoim związku i przez to właśnie Margot jest pewna na nim, że roztacza się przed nimi wizja stabilnej przyszłości. Kiedy tylko sięgnie, pamięcią Philippe wracając, do lat jak jeszcze żył, jego ojciec to stale sobie całą rodzinką podróżowali, a Christophe bardzo był za nimi.

 

Niestety to już nie wróci, wtenczas chłopakowi robi, się smutno na samą myśl, najlepiej wspomina ich wspólny wypad na wędkowanie, do Norwegii, spędzali dużo godzin nad jeziorem Lutvann. I te rozgałęziające się fiordy widzialne ludzkim okiem były olśniewające. Natomiast ojczym Kazimierz jest już innym typem człowieka, mało spontaniczny, a przede wszystkim małostkowy, niekiedy przez jego nieodpowiedzialne maniery cierpi jego żona i pasierb. Blanche współpracuje z celebrytkami, jej zarobki są bardzo wysokie, mama Philippe mimo swojego wieku młodo wygląda, jej cera jest tak zadbana że ujmuje jej sporo lat. Stosuje kosmetyki zawsze o najwyższych walorach. Znów Kazimierz też ma dobrą pracę, dochody z turystyki ma bogate, na terenie jego gospodarstwa AGRO TOURS AND HOLIDAY znajdują się same domki bungalow. Ojczym Philippe przyjmuje ludzi z różnych kontynentów, jest otwarty do świata, lecz niezbyt wylewny. Przeważnie w każde weekendy Kazimierz wytacza ostre scysje, Blanche czasami wychodzi z siebie, a Philippe jeździ do narzeczonej Margot, by tego nie słuchać, ponieważ matka chłopaka chce się gdzieś z mężem ruszyć, a ojczymowi najwygodniej jest siedzieć w domu.

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania