Przepowiedziana, Prolog

Czas na drugą część ,,Wtajemniczonej". Prolog jest dość... nietypowy, ale mam nadzieje, że się spodoba. Rozdziały wręcz się ze mnie wylewają :)

 

Przepowiednia, część I, akaplit I, wers 3

,,A oto dnia, w którym na świat spadnie pierwszy śnieg, roku nowego, podczas pierwszego miesiąca, pierwszego okresu, gdy Księżyc, Ziemia i Słońce znajdą się w jednej linii, niewiasta niezłomna jak skała, sprowadzi na świat Panią Mroku i Dnia. Kobietę, która w stanie będzie zapanować nad Rasami..."

 

Przepowiednia, część !, akaplit X, wers 7

,,Na drodze do przeznaczenia znajdować się będzie wiele przeciwności losu, lecz Przepowiedziana stawi im czoło, pokona je, by wreszcie stać się wieczną i nieśmiertelną, zasiąść na tronie Ras, do zniszczenia świata..."

 

Przepowiednia, część I, akaplit XVI, wers 4

,,Serce ofiaruje jej Dziecko Dnia i Dziecko Nocy, a ta darzyć ich obu będzie prawdziwą, czystą miłością. Lecz jedno z Dzieci odejdzie, by Królowa Dnia i Nocy mogła żyć i sprawowadź władzę nad Rasami. Tylko jednej osobie, bowiem, Przepowiedziana może powieżyć serce i życie swe..."

 

Przepowiednia, część !, akaplit VI, wers 10

,,Matką jej jest Słońce, a ojcem Księżyc. Oddadzą jej swą moc w dniu jej przyjścia na świat. Hołd i cześć oddzą jej i w dzień jej narodzin ojciec zniknie z nieba nad Ziemią, a w dzień pierwszej rocznicy narodzin Królowej Dnia i Nocy, matka jej opuści stanowisko, aż do dnia następnego. W ten sposób przypieczętują jej moc i czcić ją będę aż do skończenia świata..."

 

Przepowiednia, część !, akaplit XX, wers 15

,,Królowa Dnia i Nocy będzie posiadać moce niezwykłe i rozumem nie pojęte. Zrozumie ona bowiem, każdą Rasę, a każda Rasa czcić ją będzie. Sama pierwsza Nieśmiertelna ofiaruje jej swą moc i potęgę oraz władzę, na znak pokornego uniżenia..."

 

Przepowiednia, część !, akaplit XXV, wers 14

,, Zaś Pan Mroku weźmie ją sobie za córkę jedyną i prawdziwą, godną jego oblicza i przewyższającą go rozumem i ciałem oraz umiejętnościami i wielkością, i zmieni ją w godną istotę sobie lecz potężnijszą niż on, będzie sprawował nad nią pieczę, chronił przed zgubnym działaniem Ras i doprowadzi do ziszczenia się przepowiedni, odejdzie gdy przepowiednia się w całości wypełni, a Przepowiedziana nie zasiądzie na tronie wieczności. Odejdzie wtedy lecz czuwać nad nią będą jego wysłannicy, i tknąć jej nie pozwoli zgubnym siłom, gdyż będzie to jego umiłowana córka..."

 

Przepowiednia, część !, akaplit XXX, wers 15

,,U jej boku będzie stał król, jej oblubieniec. Pierwszy mężczyzna, który obdaruje uczuciem Przepowiedzianą i skosztuje jej krwii, po przemianie, prezencie od jej ojca. Król i Królowa Dnia i Nocy aż po wieczność, po kres świata będą razem panować na tronie świata..."

 

 

Po tym prologu mam nieodparte wrażenie, że stworzyłam nowego Jezusa...

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • wolfie 12.03.2015
    Dosyć oryginalny prolog, chyba jeszcze z takim się nie zetknęłam. Bardzo mi się podobał, ode mnie 4 :)
  • Emes_Eden 12.03.2015
    Muszę przyznać, że bardzo pomysłowe. Czekam na więcej. 5 :)
  • NataliaO 12.03.2015
    Zgodzę się stworzyłaś nową przepowiednie, dość interesującą i intrygującą. Dobrze napisaną, ujętą perfekcyjnie Dam 5
  • Angela 12.03.2015
    Oryginalna, i wielce intrygująca przepowiednia. 5
  • Tak jak myślałam ciekawie się zapowiada :) zostawiam 5, i czekam z niedosutem na 1 rozdział
  • Sam bym nie wpadł na taką formę. Aj em iprest :D
  • KarolaKorman 17.03.2015
    No powiem Ci miałaś pomysł :), 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania