10 chwil - Wstęp

"Nie wiem, czy pamiętasz tamten dzień, ale wiem, że jest jednym z moich ulubionych. Wiał wiatr, ale żadnemu z nas to nie przeszkadzało. Pojechaliśmy rowerem nad jezioro. I wtedy tak strasznie bałam się, że zaczniesz się śmiać, jak ci powiem, że nie umiem pływać, więc weszłam do wody... Byłam przerażona, nie miałam gruntu pod nogami, na szczęście w porę się zorientowałeś i mnie przytrzymałeś. To chyba był pierwszy raz, kiedy byłam tak blisko ciebie. Wiem, że będzie mi tego brakować. (...) I mam nadzieję, że wybaczysz mi to, że nie odzywałam się tak długo. Jednak wtedy stałoby się coś, do czego nie chciałam dopuścić - wróciłabym do Ciebie. Wystarczyłoby jedno twoje słowo, a ja zrobiłam to dla ciebie. Jesteś zaręczony, a ja byłam tylko wakacyjną miłością, ale mimo to chcę, żebyś wiedział, że nigdy cię nie zapomnę i mam nadzieję, że ty mnie też. May"

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Okropny 13.05.2016
    Ach, wakacyjne miłoście...
  • Szalokapel 28.06.2016
    Wystarczyłoby jedno twoje słowo, a ja zrobiłam to dla ciebie. - Wydaję mi się, że tu powinno być "zrobiłabym"

    Podoba mi się ten tekst, dobrze opisany... Niby wybrałaś oklepaną tematykę, ale każdy opisuje miłość inaczej. Ode mnie 4.
  • KarolaKorman 04.08.2016
    ja zastanawiam się dlaczego cały tekst jest w cudzysłowie? Czy to cytat? Bo jeżeli to Twoje słowa cudzysłów jest niepotrzebny :) Dam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania