Poetka Gąska

Na ulicy u lisicy, w warzywniaku

gęś kupiła za pięć groszy deka maku,

bo słyszała gdzieś o jednej takiej kaczce,

co pisała bardzo ładnie, drobnym maczkiem.

 

Choć w pisaniu była słaba, powiem: tępa,

do pisania miała chęć, więc rusza stępa,

bo nastała wszędzie moda grafomania

Kury skrobią, więc i gąska pcha się do pisania.

 

Kaczka, drób pośledni, może pisać makiem

A ja gąska, cud poezji - też potrafię!

I pochyla się przy stole nad zeszytem,

Gęsim piórem mak na kartki sypie, sypie.

 

Chyba starczy mała szczypta na początek,

by zapisać moją powieść w równy rządek.

Tak zasiała gąska mak, na literki czeka.

Co jest? Nie ma liter! Co ten mak z pisaniem zwleka?

 

Mija kwadrans, mija drugi z makiem często figa,

mak leniwy - od pisania wciąż się miga.

Myśli gąska: Może maku jest za mało?

Pewnie więcej maku na literki by się zdało.

 

Więc dodaje drugą porcję, ze pół deka

a po chwili znów dodaje i znów czeka.

Dzień upłynął, noc minęła, już kur pieje.

Co za przewał?! Nic w zeszycie się nie dzieje.

 

A tymczasem mak jak leżał, dalej leży cicho.

Za pisanie brać się nie chce. Co za licho?

Głupia gąska coraz bardziej jest nerwowa.

Tyle piszę, tyle sypię - a tu...ani słowa.

 

Gdzie tu błąd, gdzie przyczyna mojej klęski.

Gdzie poemat mój w konkursach - ten zwycięski

Mój kajecik jest nowiutki, niepisany

w piękną kratkę, ze sto kartek – w kant...szarpany.

 

Na mój kuper, co się dzieje, co się stało ? ciągle piszę, a nie widać by się zapisało Skończę z tym pisaniem: ecie-plecie

Tylko zerknę, co jest na tej etykiecie.

 

Gąska czyta, potem gęga w wielkiej złości:

Kurza twarz! Minął termin przydatności!

Przecież tutaj napisano, jasno widać

jak ja mogłam takim makiem, coś napisać.

 

I w te pędy do lisicy bieży, by ją zganić:

Ruda małpo ! Mak jest przeterminowany!

Dawaj migiem świeży mak, bez wahania.

Do pisania, ryża kudło - nie do siania.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (440)

  • Grain dwa lata temu
    ok
  • anat dwa lata temu
    Potrafisz docenić.
  • anat dwa lata temu
    Może trochę realizmu ?
  • anat dwa lata temu
    Czas na podsumowanie literatury zamieszczonej na portalu, jak też i autorów, którzy komentują. Zacznę od „Szpilki”. Naprawdę dobry pomysł ma na wiersze. Pisze niebanalnie, widać talent i wyrobiony styl. Niepotrzebnie wdaje się w dyskusję. Głupieje i dołącza się do plebsu, do którego nie pasuje. Pamiętajmy, że nasze wypowiedzi zostają w sieci i za kilkanaście lat mogą nam naprawdę zaszkodzić.
    Agnes 07-bez polotu, taka wierszokletka.
    Yaro i Grain błąkają się po portalach i piszą...warsztatowo nieźle, nawet dobrze jak na konkurs w Technikum Budowy Maszyn Rolniczych. Typowe produkcyjniaki, stachanowcy.
    Abie Faria – jakiś stuknięty osobnik, niegroźny dla otoczenia. Podejrzewam, że nie wie gdzie jest. Józef Kemlik- dzieciuch dorwał się do laptopa i wymyśla banalne historyjki.
    Piotrek71 – domorosły powieściopisarz sensacyjnych opowieści, na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej. Nie wyrósł z chłopięcych wymyślanych historyjek.

    Akwadar – ten człowiek naprawdę potrafi pisać, szkoda tylko, że ucieka w filizowanie chłopka-roztropka i wychodzi z tego pustosłowie zarozumiałego balonika. „Baloniku mój malutki, rośnij duży, okrąglutki”. Może dorośnie, bo na razie brnie w dyskusyjne łajno z miejscowymi przygłupami, a ci np. Martyna, Łukaszenko wciągają go do swojej kloaki.

    Idź za pszczółkami - a trafisz do miodu. Idź za muchami-trafisz do gówna.

    MartynaM- rzadko można spotkać, aż tak durną chamicę. Kocmołuch z Grajdołka ostatnio poprawił wiersz pisarki J. K. – nota bene przyjaciółki W. Szymborskiej.
    Posłuchajcie, co ta idiotka napisała, cyt.”. I nad rymem popracuj... kto dzisiaj takim dokładnym jedzie? Wstyd!” Ty jedziesz szambem z meliny, nieuku, chamico z blokowiska.
    Grain, Akwadar, Szpilka nie dali się podpuścić, wyczuli (...) pismo nosem, że wiersz pisany przez zawodowca - w tym wypadku przez Joannę Kulmową.
    A MartynaM – od razu rozdarła mordę, pokazując, że jest niedouczoną lumpiarą. Schlebia jej to, że jest portalową suką, która obszczekuje każdego i nastawia zadek dla grafomana-kretyna o nicku Łukaszenka-internetowego alfonsa.

    Pewnie w klasie mieliście takiego osobnika, co to wszystko wie, we wszystko się wtrąca, zawsze chce być pierwszy. Jak coś nie wie, próbuje ośmieszyć przeciwnika...dziecinada pętaka (jesteś głupi: cha-cha-cha, jesteś głupi, <gupi, gupi>), zagadać, zmienić tor dyskusji, paplanina, a to wynika ze strachu przed ośmieszeniem, odrzuceniem. Infantylizm. Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał. Pisał...wyzywał od najgorszych: szmata, pojeb – to chyba najłagodniejsze określenia, jakich użył. A ten nic. Twarz oplutą wytarł i pcha się dalej, jak owsik do dupy. Zero godności-ludzka szmata, za grosz ambicji, poczucia dumy. Podejrzewam, że jest bezrobotnym lumpem nudzącym się w domu, a w dodatku grafoman. To, co przeczytacie, to wzór bełkotu : Cyt z Łucaszenki.: „dla zbicia tempa eskalowania równi pochyłej czarnej spirali” Bełkot owsika, który wylazł z dupy, zaczerpnął powietrza i dokończył:. „przygrywa mi w głowie skoczna melodyjka, jest cudownie wiatr szkwałami czesze czerwcowe zboże” tamże.

    Odszedł „błękitny promień”, bo jak zauważył: „znudziło mi się wdychanie smrodu tego rynsztoka”. To o was grafomani z opowi.pl ! Sic!

    „Yanko wojownik” - wszystko na „P”: Pętak pałętający się po portalach. Nudzący się szczyl.
    Margarita- niedorżnięta magiera, ze swędzącą cipką. Inspiracją dla niej jest jej cieczka.
    Józef Kemlik – typowy grafoman i beztalencie. Pisze swoim prostym językiem piekarza z nocnej zmiany. Prochu nie wymyśli, niech pisze popłuczyny po s-f.
    Poncki-to dopiero talent. Jego wiersz, cyt: „szum, szum, osób dwóch, kroków szum”. Weź ty lepiej miotłę i pozamiataj klatkę schodową: szur, szur, szuru-buru, „chlastu! chlastu! nie mam rączek jedenastu.” Daruj sobie. Cyt: „Niebo granatem w zenicie”. Może z granatem w korycie?
    Swang-Song - „słodka idiotka” – nudząca się stara panna bez dzieci. W każdym razie, pusty babsztyl szukający odskoczni od marazmu. Widać nieoczytanie, brak erudycji. Po co ja to piszę i tak tępe dzidy połowy z tego nie „zrozumie”. Tjeri-szkoda na nią druku. Wszystko, co napisała jest badziewiem. Wiesz co to badziewie?
    Łukasz Jasiński - matoł, nie mający nic do powiedzenia. Myśli, że jest zabawny ze swoją głupotą. Podsumuję. Nikt poważny nie zechce być wśród was grafomanów, prześmiewców, nieuków. Jaki poziom prezentujecie? Żaden. Dno i wodorosty. Fachowe porady? Zapomnij o tym. Owsik ps. Lukaszenko wylezie z dupy i jak gówno przyczepi się do człowieka. Potem wyskoczy suczka MartynaM i zacznie obszczekiwać. I to ma być forum pisarskie. To szambo dla grafomanów. Moderator dopuścił do tego! Wałkoniowi nie chce się poprawić portalu, żeby pozbyć się debili. Przede wszystkim możliwość zbanowania (wyciszenia) idioty, trolla takiego jak, np. Lukaszenko. Po drugie: usuwanie wpisów pod własnym dziełem. Ale jaki pan-taki kram.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Wiedziałem od razu, że po to przyszłaś lub "łeś", stado nie zauważyło.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, "Wałkoniowi nie chce się poprawić portalu, żeby pozbyć się debili." Truchło zdechło, zamieniło by się w próchno, portal funkcjonuje dzięki świrom.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Szapo ba. chapeau bas. Też to spostrzegłam, że zauważyłeś.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, No cele miałaś jasno wytyczone. A tych czterech słów, to na razie w googlu szukam.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Świr nie jest pojebem, trollem i gównem co czepia się wszystkiego. Relatywizm? A suka co obszczekuje każdego-to też świr ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Znalazłem
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Nie przyłożę łap, by pomóc Ci pojechać, to pensjonariuszach, lubię ten oddział.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    *po
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Nie proszę cię o to. Dla mnie (bez urazy) za cienki Bolek jesteś. Spotykam cię na różnych portalach, miniesz jak liść. Rozumiesz? To nic osobistego.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Skoro jesteśmy tacy a nie inni w twoich oczach, to po co tu jesteś? Idź na portal gdzie są sami tacy " doskonali " jak ty i po problemie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Ale mnie na innych nie ma prawie, raz pielgrzymowałem i krótko. Nawet na facebooku mnie nie ma i na takich tam...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Piotrek71, Se musi taki od podstaw napisać.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Yanko, tylko po co? Ta ocena i tak z pewnością nikogo tu nie zainteresuje bo widać gołym okiem że pisana jest jedynie dyktowana złośliwością. Zapewne kolejny profil kogoś znajomego, kto tu buszował wczesniej.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Ze świrami uogólniam: świry, patole, menele, uzależnieni i wszelkie jednostki aspołeczne...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Piotrek71, Pewnie ktoś doknięty treścią komentarza i ego stało się bolesne.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Po fotce profilowej można się łatwo domysić kto to jest. Teraz zmienił z facetów na kobietę. To ten Sirpions
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Piotrek71, To byłoby zbyt oczywiste, ale może on jest zbyt oczywisty?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    yanko wojownik 997 To on, styl wyzwisk, pisania i profilowe. na 100% to ten dewiant.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Piotrek71, Martyna paradoksalnie też go wyczuła na początku.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Myślę, że w obliczu tak ciężkiej krytyki powinniśmy zapalić ogień pod popcornem i udać się do lodówki po coś do picia. jest jeden tylko problem. To dopiero wtorek.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Poncki gdzieś na świecie już środa :)
  • Poncki dwa lata temu
    Piotrek71 tak :) gdzieś na świecie już prawie koniec tygodnia :P
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Gdzieś na świecie jest "on".
  • Poncki dwa lata temu
    anat
    Łamiesz mi serce tymi słowami.
    Układałem ten wiersz z dużym przejęciem aby brzmiał idealnie.
    Jest idealny.
    Jest moim masterpiece.
    Czemu to robisz?
    Czemu jesteś tak podły?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Dziękuję za użycie mojej godności w tym gównie, najdroższy pan/pani, bo: Anat to osobowość nijaka, oczywiście, jestem bardzo dumny - otrzymałem bardzo łagodne określenie, jeśli naprawdę pragniesz prowadzić ze mną erystyczną polemikę, to: serdecznie zapraszam na Polski Portal Literacki (poezja.org), jednocześnie: proszę używać imienia i nazwiska - nie lubię tchórzy, a to co co zrobiłeś/aś, to nic innego jak pragnienie taniej popularności, którą tutaj można łatwo znaleźć - wywołując kontrolowane emocje - wbić w pamięć własną godność, kończąc: mój rocznik to osiemdziesiąty pierwszy i proszę czytać z pełnym rozumowaniem:

    Ballata

    Bianca fumo flussi in laria,
    silenzioso mormora piovere neve,
    brezza disordime fogile,
    tesero sta succedendo esecuzione,
    anime basato in laria
    loro ridono te stesso malincoure,
    quando gira grace calcolo,
    invece deceduto - silenzioso,

    o caro mio amico, amico, amico,
    bene passaggio triste momenti,
    perche no ole voi en no ole me,
    o caro mio amico, amico, amico,
    nostri amicizia brilla in grave,
    etico brilli in mio sognare,
    o caro mio amico, amico, amico,

    bianca fumo flussi in laria,
    foglia sta cadento su grave grigio,
    si esauriscono candele tuo vita -
    mai noi no mancava fede,
    incolore scrivere su la tomba
    coperchio era seduto morto gatto -
    memorabile omaggio voi:
    amico sopra gli amici, amici, amici,

    o caro mio amico, amico, amico,
    bene passaggio triste momenti,
    perche no ole voi en no ole me,
    o caro mio amico, amico, amico,
    nostri amicizia brilla in grave,
    etico brilli in mio sognare,
    o caro mio amico, amico, amico...

    Łukasz Jasiński (listopad 1998)

    Jednocześnie proszę ode mnie pozdrowić własnego kolegę: administratora tego portalu - pingwina z krótką bródką i czarnym kapeluszem - cywilnego chasyda, których wszystkich złapał tutaj w pułapkę bez wyjścia, prócz - mnie.

    Łukasz Wiesław Jan Jasiński herbu Topór
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Otóż to: ktoś kiedyś powiedział, że myślenie jest trudne, więc: większość ludzi ocenia i dotyczy to ciebie i Sirpionsa - jesteście tacy sami, zamiast dawać merytoryczne komentarze z pełnym uzasadnieniem, to: atakujecie personalnie ludzi naprawdę wartościowych, proszę sprawdzić mój profil - komentarzy nie można usunąć, a własne teksty zabrałem z tego gówna, dodam: sam odszedłem z powodu donosiciela Graina, któremu dosadnie odpowiedziałem i otrzymałem bezprawne ostrzeżenie, wniosek: są tutaj równi i równiejsi (gówno zwane: Święte Towarzystwo Wzajemnej Adoracji).

    Łukasz Jasiński
  • anat dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Szanowny panie Jasiński. Jestem Piotr Mackiewicz herbu Bożawola rocznik 1958. więc doradzałbym trochę ciszej i trochę niżej, przynajmniej w mojej obecności do mnie się zwracać. Co, zaś niniejszych parobasów, ze czworaków, którzy za sprawą bolszewickiej hołoty przestali (pardon) srać za stodołą, otóż nadmienię, że jakakolwiek dyskusja z parobkami jest nie na miejscu, co najwyżej pouczanie kołdunów. Minęły czasy, że oprócz słowa - chamów ćwiczyło się nahajką. Z poszanowaniem.
  • Akwadar dwa lata temu
    Przyszedłem, przeczytałem, ale na wierszach się nie znam... Taki niekumaty ja ;)
  • Szpilka dwa lata temu
    Coś w sobie ma, szkoda, że takie krótkie ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Metaforę ma i tyle, tak napisany aby coś wstawić, na zapasowe konto, takie mam wrażenie.
    A wiadomo, że na tym portalu dominuują czarne diabły, więc woń prawdziwych aniołów tu sporadyczna.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Tu jest miejsce, gdzie się można obnażyć i wyżalić: https://www.opowi.pl/forum/pitolenie-nr-104-milosc-jest-cool-w1505/
  • anat dwa lata temu
    Nie potrzebuję tego.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Przecież nie pisałem prawdy, to po prostu miejsce, gdzie wszyscy się tu piorą, choć czasami jest spokój i wtedy czekają, kiedy będą znowu mogli. Świeża krew, to dobry zapalnik.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    bez ostatniego przecinka - ponosi mnie z przecinkami
  • Yaro dwa lata temu
    Na pięć:)
  • anat dwa lata temu
    Ucz się od mistrzyni.
  • Yaro dwa lata temu
    anat oki
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Anat↔Podziurawić krainę szczęśliwości ciemnymi dziurami w błękicie, przy czym anioły przepłoszyć,
    ze strefy oddychania nimi, to doprawdy nie przystoi. Może żółte słońce przegoni agresorów.
    Pozdrawiam?:)
  • anat dwa lata temu
    A teraz rzetelny opis. To jest jak pomiar odległości, na jaką skoczyłeś!

    Czas na podsumowanie literatury zamieszczonej na portalu, jak też i autorów, którzy komentują.
    Zacznę od „Szpilki”. Naprawdę dobry pomysł ma na wiersze. Pisze niebanalnie, widać talent i wyrobiony styl. Niepotrzebnie wdaje się w dyskusję. Głupieje i dołącza do plebsu, do którego nie pasuje. Pamiętajmy, że nasze wypowiedzi zostają w sieci i za kilkanaście lat mogą nam naprawdę zaszkodzić.
    Agnes 07-bez polotu, taka wierszokletka.

    Yaro i Grain błąkają się po portalach i piszą...warsztatowo nieźle, nawet dobrze... jak na konkurs w Technikum Budowy Maszyn Rolniczych. Typowe produkcyjniaki, wyrobić normę.

    Abie Faria – jakiś stuknięty osobnik, niegroźny dla otoczenia. Podejrzewam, że nie wie gdzie jest. Józef Kemlik- dzieciuch dorwał się do laptopa i wymyśla banalne historyjki.

    Piotrek71 – domorosły powieściopisarz sensacyjnych opowieści, na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej. Nie wyrósł z chłopięcych wymyślanych historyjek.

    Akwadar – ten człowiek naprawdę potrafi pisać, szkoda tylko, że ucieka w filizowanie chłopka-roztropka i wychodzi z tego pustosłowie zarozumiałego balonika. „Baloniku mój malutki, rośnij duży, okrąglutki”. Może dorośnie, bo na razie brnie w dyskusyjne łajno z miejscowymi przygłupami, a ci np. Martyna, Łukaszenko wciągają go do swojej kloaki.

    Idź za pszczółkami - a trafisz do miodu. Idź za muchami-trafisz do gówna.

    MartynaM- rzadko można spotkać, aż tak durną chamicę. Kocmołuch z Grajdołka ostatnio poprawił wiersz pisarki J. K. – nota bene przyjaciółki W. Szymborskiej.
    Posłuchajcie, co ta idiotka napisała, cyt.”. I nad rymem popracuj... kto dzisiaj takim dokładnym jedzie? Wstyd!” Ty jedziesz szambem z meliny, nieuku, chamico z blokowiska. Garkotłuk poucza muzę Kaliope. Krowa uczy lwicę polować.

    Grain, Akwadar, Szpilka nie dali się podpuścić, wyczuli (...) pismo nosem, że wiersz pisany przez zawodowca - w tym wypadku przez Joannę Kulmową.

    A MartynaM – od razu rozdarła mordę, pokazując, że jest niedouczoną lumpiarą. Schlebia jej to, że jest portalową suką, która obszczekuje każdego i nastawia zadek dla grafomana-kretyna o nicku Łukaszenka-internetowego alfonsa.

    Pewnie w klasie mieliście takiego osobnika, co to wszystko wie, we wszystko się wtrąca, zawsze chce być pierwszy. Jak coś nie wie, próbuje ośmieszyć przeciwnika...dziecinada pętaka (jesteś głupi: cha-cha-cha, jesteś głupi, <gupi, gupi>), zagadać, zmienić tor dyskusji, paplanina, a to wynika ze strachu przed ośmieszeniem, odrzuceniem. Infantylizm. Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał. Pisał...wyzywał od najgorszych: szmata, pojeb – to chyba najłagodniejsze określenia, jakich użył. A ten nic. Twarz oplutą wytarł i pcha się dalej, jak owsik do dupy. Zero godności-ludzka szmata, za grosz ambicji, poczucia dumy. Podejrzewam, że jest bezrobotnym lumpem nudzącym się w domu, a w dodatku grafoman. To, co przeczytacie, to wzór bełkotu : Cyt z Łucaszenki.: „dla zbicia tempa eskalowania równi pochyłej czarnej spirali” Bełkot owsika, który wylazł z dupy, zaczerpnął powietrza i dokończył:. „przygrywa mi w głowie skoczna melodyjka, jest cudownie wiatr szkwałami czesze czerwcowe zboże” tamże.

    Odszedł „błękitny promień”, bo jak zauważył: „znudziło mi się wdychanie smrodu tego rynsztoka”. To o was grafomani z opowi.pl ! Sic!

    „Yanko wojownik” - wszystko na „P”: Pętak pałętający się po portalach. Nudzący się szczyl.
    Margarita- niedorżnięta magiera, ze swędzącą cipką. Inspiracją dla niej jest jej cieczka.

    Józef Kemlik – typowy grafoman i beztalencie. Pisze swoim prostym językiem piekarza z nocnej zmiany. Prochu nie wymyśli, niech pisze popłuczyny po s-f.

    Poncki-to dopiero talent. Jego wiersz, cyt: „szum, szum, osób dwóch, kroków szum”. Weź ty lepiej miotłę i pozamiataj klatkę schodową: szur, szur, szuru-buru, „chlastu! chlastu! nie mam rączek jedenastu.” Daruj sobie. Cyt: „Niebo granatem w zenicie”. Może z granatem w korycie?

    Swang-Song - „słodka idiotka” – nudząca się stara panna bez dzieci. W każdym razie, pusty babsztyl szukający odskoczni od marazmu. Widać nieoczytanie, brak erudycji. Po co ja to piszę i tak tępe dzidy połowy z tego nie „zrozumie”.

    Tjeri-szkoda na nią druku. Wszystko, co napisała jest badziewiem. Wiesz co to badziewie?

    Łukasz Jasiński - matoł, nie mający nic do powiedzenia. Myśli, że jest zabawny ze swoją głupotą. Podsumuję. Nikt poważny nie zechce być wśród was grafomanów, prześmiewców, nieuków. Jaki poziom prezentujecie? Żaden. Dno i wodorosty. Fachowe porady? Zapomnij o tym. Owsik ps. Lukaszenko wylezie z dupy i jak gówno przyczepi się do człowieka. Potem wyskoczy suczka MartynaM i zacznie obszczekiwać.

    I to ma być forum pisarskie. To szambo dla grafomanów. Moderator dopuścił do tego! Wałkoniowi nie chce się poprawić portalu, żeby pozbyć się debili. Przede wszystkim możliwość zbanowania (wyciszenia) idioty, trolla takiego jak, np. Lukaszenko. Po drugie: usuwanie wpisów pod własnym dziełem. Ale jaki pan-taki kram. ...więc zostanie szambo.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    "Swang-Song" Ale on twierdzi, że jest chłopem, więc są nieścisłości.
  • SwanSong dwa lata temu
    Dzieci mam, jestem facetem, czytałem, kiedy jeszcze robiłeś w pieluchy, marazmu nie odczuwam. Twoja analiza jest równie pusta, co twój łeb.
  • sekator dwa lata temu
    "nie będziecie już oddychać płucami"
  • anat dwa lata temu
    Tutaj bym się zgodziła. Ale to ona JK pierwsza powiedziała.
  • Poncki dwa lata temu
    No i co my z tym mamy teraz zrobić powiedz nam proszę?
    Jak udźwignąć takie podsumowanie?
    Przecież to ponad ludzkie siły jest.
    Idę się zabić.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    To na swój sposób jest nawet zabawne, szczególnie z tym Martyny tyłkiem, czytam znowu i mam ubaw.
    SZYMPIONS ZASŁUŻYŁ NA BANANA
  • Poncki dwa lata temu
    Łukaszenko
    Takie zabawne ale i zarazem smutne. Jak człowiek może nisko upaść.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Poncki Popatrz z dystansu, w ramach komicznej karykatury, ma swoje zabawne momenty,
  • Poncki dwa lata temu
    Łukaszenko
    Jestem przekonany, że jak głęboko bym nie zaczął szukać tak nie znalazłbym w sobie tyle nienawiści i smutku, żeby poświęcić czas na napisanie tych pierdół tylko po to, żeby komuś podokuczać.

    Ale z perspektywy widza masz całkowitą rację ?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Łukaszenko Zabawne? To jest tragedia, jak depresja, frustracja, jakieś wyalienowanie w swoim środowisku mogą zrobić z człowieka coś takiego. Może nas wkurwiać wypisując rózne teksty ale należy mu współczuć.
  • Poncki dwa lata temu
    Piotrek71
    Mam tutaj odczucia ambiwalentne teraz... Jak usiąść na ciepłej desce w kiblu w Pondolino.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Oczywiście że na końcu każdej jego twórczości jest niedojebany umysłowo frustrat, ja serio mam z tego niezły ubaw
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Łukaszenko Ja średnio, jego ktoś musiał dosyć boleśnie skrzywdzić i w swojej bezsilności odreagowuje w sieci włócząc się po portalach i obrażając przypadkowych ludzi. Robi to w internecie bo zapewne jest słaby i czuje się bezpiecznie za monitorem w realu nie jest do tego zdolny, strach mu nie pozwala. Jak poczatkowo myślałem że to zwykły troll to teraz widać że to gość z problemami.
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 A byłeś pętaku taki rycerski.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Leków nie zażyłeś dziś? Byłem bo myślałem że rozmawiam z kimś innym, nie zwracałem uwagi na fotkę profilową i styl wypowiedzi, jednak szybko się zorientowałem.
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 - ty patałachu, nie zauważyłbyś nawet pociągu w tunelu. ciebie tu wszyscy jak dzieciaka za rękę prowadzą. Nie masz własnego zdania. Spadaj gnojku!
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Tak sobie tłumacz, po twojej agresji rozumiem że nadal pamiętasz jak cię w ubikacji koledzy szkolni dymali w japę? Może ci się nawet podobało tylko wstyd ci się przyznać.
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 I wyszedł z ciebie malutki gnojek i cham. Bezsilny i żałosny jesteś-to widać. Gówniarz-ten wyraz będzie się długo za tobą ciągnął. Nie zakrzyczysz. Ale krzycz, możesz tupać ze złości -gówniarzu.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat a może i po szkole ci spokoju nie dawali, może zaczepiłeś jakąś małą dziewczynkę lub chłopca i za pedofilię trafiłeś do więzienia a tam poznałeś nowego owłosionego kochanka i po tygodniu byłeś otwarty na wszystkie nowe doznania erotyczne śmigając na ksywie Perełka. Co jak tam było?
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    W tych przypadkach spację używa się przed i po -. Wracaj do szkoły.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong Daruj sobie te głupkowate uwagi, w których jak zwykle nie wiadomo o co chodzi. Jesteś po prostu żałosną, sfrustrowaną miotłą z brakiem perspektywy na lepsze jutro.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Podziwiam Cię Pansowa. Strasznie wygarnąłeś wszystkim. A wiersz Joanny Kulmowej powinien być w cudzysłowie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Jeśli to Sowiasty, to Bogumił musiał go struć, najpierw ołowiem pod postacią śrutu, potem siarą, na końcu leje w niego odpady gorzelnicze.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Teraz myślę, że to jednak kobieta. I nawet wiem, która:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Też mógł pojmać i traktuje adekwatnie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Ale na pewno nie b_d_c
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Po pijoku idą wpisy.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Nie. Befa nie pisze z pacyn. Ona je nienawidzi.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Jeśli nie wiesz, o co chodzi, to świadczy tylko o tobie. Szkoła się kłania.
  • anat dwa lata temu
    Argumenty chłoptasie, obetrzyjcie noski i rzetelna ocena. Nie chlip i nie pocieszaj jeden drugiego, bo to widok żałosny, serce mi pęknie.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Idź do psychiatry, takie łażenie po portalach nic ci nie da.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Zjedz banana, głodny nie jesteś sobą szympionsie :D
  • Poncki dwa lata temu
    Ty jesteś potworem! Ty nie masz serca!
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Owsik-grafoman się zjawił. Wylazłeś w końcu z dupy MartyM, czy cię niechcący wydaliła, podcierając się wiechciem ?
  • anat dwa lata temu
    Poncki - Nie histeryzuj tandeciarzu.
  • Poncki dwa lata temu
    Łukaszenko
    Ta część mi się najbardziej podoba.
    "Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał."
    A przecież to ta sama osoba hahaha
    Dobrze, że czytał co pisze :P
  • Poncki dwa lata temu
    anat
    Jak to tandeciarzu? Że na tandecie? W Krakowie?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ale ja nie byłem w Martynie, chcę sobie z nią tylko pogadać, dużo oglądasz pornosów? Może za dużo?
  • anat dwa lata temu
    Poncki, Nie gadamy Poncki, tylko bierzemy podręczniki i czytamy. Na co czekasz?
  • Poncki dwa lata temu
    anat
    Wczoraj ci już pisałem.
    aż ci z tych nerwów żyłka pęknie i się wykrwawisz
  • anat dwa lata temu
    Poncki -nie wiem o czym mówisz. Mniejsza z tym i tak nigdy nic ciekawego nie miałeś do powiedzenia. Dobre dzieła same się bronią !
  • Poncki dwa lata temu
    anat

    nudy...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ale wracając szympionsie do twojej kasandrycznej wizji co do mnie i Martyny, mógłbyś to jakoś rozwinąć?
  • anat dwa lata temu
    O to ci chodzi ?MartynaM – od razu rozdarła pysk, pokazując, że jest niedouczoną lumpiarą. Schlebia jej to, że jest portalową suką, która obszczekuje każdego i nastawia zadek dla grafomana-kretyna o nicku Lukaszenka-internetowego alfonsa, portalową spluwaczkę, żałosnego, samotnego człowieczka.

    Pewnie w klasie mieliście takiego osobnika, co to wszystko wie, we wszystko się wtrąca, do wszystkich zagada, zawsze chce być pierwszy. Jak coś nie wie, próbuje ośmieszyć przeciwnika...dziecinada pętaka (jesteś głupi: cha-cha-cha, jesteś głupi, <gupi, gupi>), zagadać, zmienić tor dyskusji, paplanina, a to wynika ze strachu przed ośmieszeniem, odrzuceniem. Infantylizm. Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał. Pisał...wyzywał od najgorszych: szmata, pojeb – to chyba najłagodniejsze określenia, jakich użył. A ten nic. Twarz oplutą wytarł i pcha się dalej, jak owsik do dupy. Zero godności-ludzka szmata, za grosz ambicji, poczucia dumy. Podejrzewam, że jest bezrobotnym lumpem nudzącym się w domu, a w dodatku grafoman. To, co przeczytacie, to wzór bełkotu : Cyt z Łucaszenki.: „dla zbicia tempa eskalowania równi pochyłej czarnej spirali” Bełkot owsika, który wylazł z dupy, zaczerpnął powietrza i dokończył:. „przygrywa mi w głowie skoczna melodyjka, jest cudownie wiatr szkwałami czesze czerwcowe zboże” tamże.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat nie nudzi ci się to kopiuj-wklej? Coś bardziej kreatywnego? Czy cię nie stać?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Mirek, po co Ci to? Nie szkoda czasu na takie pierdoły?
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 dla ciebie gówniarzu-wciąż pani.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria - a ty wiesz w ogóle o co chodzi. Kumasz? Nie żartuj.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Weź napisz jak sobie wyobrażasz naszą miłość ;)
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat pani? pani to ty byłeś w kryminale jak cię za pedofilię zamkneli
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71daruj sobie gówniarzu ujadanie. Do budy kundelku.
  • Karaibski rum dwa lata temu
    anat, KOpsnij żara na kant faji.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Pewnie, że wiem o co chodzi. Dziecinna zabawa:)
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat No to jak tam było? Perełka za tobą wołali na spacerniaku? Po policyjnej skakałeś z koja na kojo co? Podobało ci się chyba
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat
    "kiedy ścierają się płyty tektoniczne

    wybucha Fukushima

    a tysiące turystów umiera na pięknych plażach

    wszystko staje na głowie

    nawet palmy pokazują korzenie

    dachy spływają do oceanu

    razem z właścicielami

    i z psami"...
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71-szczekaj burku, aż ci pysk spuchnie. Jesteś tylko małym, śmiesznym gnojkiem.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat lepiej gnojkiem niż cwelem śnieżynko.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Zabolało jak widzę, prawda boli a jeszcze taka.
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 – domorosły powieściopisarz sensacyjnych opowieści, na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej. Nie wyrósł z chłopięcych wymyślanych historyjek. Typowy pętak. Wyluzuj dzieciaczku. Nie musisz się wściekać, że ktoś ci utarł noska. Tak to już jest w dorosłym życiu.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Ale ja się nie wściekam, twoja opinia jest tyle warta co słowa cwela, którym jesteś. To tyle. Niestety jak się zaczepia małe dzieci to się tak kończy. Nikt tego nie toleruje ale dla ciebie to norma dlatego siedzisz w domu nigdzie nie wychodząc i wypisujesz jakieś dyrdymały.
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71-krzyczysz, a w nocy się zmoczysz i po co ci to ? Dorośniesz smarkaczu, pogadamy. Nabierzesz dystansu. I przestań tupać nóżką, jak rozwydrzony bachor.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Jesteś monotematyczny, cały czas to samo. Chujem i nudą od ciebie wieje.
  • anat dwa lata temu
    A tak a propos wiersza czołowej i wybitnej polskiej pisarki. Co, głupio wam? To nie mój pomysł. Odnośnie recenzji. Z czym się nie zgadzacie ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Jeśli wiersz jest kiepski, nie ważne kto go napisał. Czytałem jakiś tomik i znajdowałem dwa dobre (wg. mnie, laika, znawca pewnie by się dogrzebał wartości, których nie ma) na kilkadziesiąt napisanych - mogłem z tego względu zwać dobrym, bo i autor znany, ale jak to piosenki na płycie, czasem jest jeden przebój a reszta to wypełniacze. Ogól w ciemno zżera w markę, choć owoc zachwytu jest bublem.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A co sądzisz o Bogumile Kobieli? :)
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Przestań. Argumenty chłoptasia z C klasy FC "Szmacianka", który na boisku dostaje lanie 15:0 bo....bo....bo....
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Ale dlaczego na boisku, jak ja nie lubię futbolu?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Masz rację Kasiu, lej ich wszystkich po tyłkach pasem... Grafomanów:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, To nie Kaśka, wg. mnie.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ...zły przykład dla marudy ? No dobranoc Jasiu Wojowniczku...wojuj.
    Mam konika z podkowami
    Konik stuka kopytkami
    Z nim pojadę w siną dal
    Patataj patataj
    Wio koniku patataj patataj
    Kopytkami dla mnie graj dla mnie graj
    Wio koniku patataj patataj
    Kopytkami dla mnie graj dla mnie graj
    Stuka konik kopytkami
    Słonko świeci promyczkami
    A ja jadę w siną dal
    Patataj patataj
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Dlatego, że nie ona, to bardzo jej się udało. I dlatego ukłony dla niej:) Całuski i buziaczki.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Musiała by się schlać.
  • Karaibski rum dwa lata temu
    anat, ALe grzeszne, przypal i posię pokochajmy
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Czy to ko polski qń i wie coś o księżycu?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Kasiu, zdradził Cię "przychlast" i "szczyl". To charakterystyczne słówka używane przez Ciebie. Kolejny nick, unikaj tych słówek.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A ja ciekaw jezdem, czy qń widział księnżyca?
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria och ty deszyfrancie...Szrajbusie.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Do usług moja miła. Ładne foto.
  • Tjeri dwa lata temu
    Abbie Faria
    Ty już lepiej nie typuj, kiepsko Ci idzie, fatalne obserwacje. A Aisaka nie szkaluj.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Tjeri Ok:)
  • anat dwa lata temu
    Tjeri Tutaj pełna zgoda. Nawet niezbyt rozgarnięta Tjeri zauważyła. Wniosek. Matoły jak nic! :-)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Kasiu, Ty to umiesz kogoś pochwalić:) Aż szczęka opada:)
  • Tjeri dwa lata temu
    Abbie Faria
    Serio mówię, obrażasz Aisak w tej chwili. A bardzo ją szanuję.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Tjeri Ja też ją szanuję.
  • Tjeri dwa lata temu
    Abbie Faria
    I serio – wyżej ceniłam Twoja inteligencję...
    Dobranoc.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Tjeri Dobrej:)
  • IgaIga dwa lata temu
    Następny orzeł.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Paczaj, że Ciebie oszczędza i Sowiastego - znaczy zna i docenia.
  • IgaIga dwa lata temu
    yanko wojownik 997 - taaa. Na pewno.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Albo to Iga - cicha woda pokazała pazurki:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    IgaIga, Ale póki co nie oberwałaś, ani Sowiasty, ale Bogumił również nie...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Jak długo moze być taka dobra? Pewno zatem.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    yanko wojownik 997 bo nie komentowali?. Obstawiałem Pansowe, ale to nie on. Aż tak dobrze nie znam tu wszystkich.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Józef Kemilk, Obstawiałbym trzy osoby. qń na księżycu gasi dwie, zostawię dla siebie kogo :)
  • Akwadar dwa lata temu
    Józef Kemilk to nie Pansowa i nie Kaśka
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Akwadar nawet nie wiem, czy znam. Bogumił też nie, chyba
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Józef Kemilk Ty tu nikogo nie znasz bo siedzisz cały czas na coinach.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Abbie Faria e tam. Praca dom basen rower i tutaj?
  • anat dwa lata temu
    A skąd wiecie, że to np. Akwadar, yanko, (Józef-niestety za tępy) albo Abie czy Lucasenko z MM z n-tego konta?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Przeczucie?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Trzeba przyznać że zabawna/y jesteś. Przyszła na portal dla amatorów i czepia się poziomu?
  • Akwadar dwa lata temu
    Mogę być i ja, czemu nie... ale bogini wojny może być tylko jedna.
  • anat dwa lata temu
    Akwadar kotku, lwicę poznasz po pazurach, a ty najwyżej drapiesz i pchły łapiesz.
  • Akwadar dwa lata temu
    anat nigdy nie twierdziłem, że nadaję się do czegoś więcej.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Akwadar, Na portalu ogólnie więcej, bo też chaosu, ale są style wyrażania i ten chyba dominujący.
  • Akwadar dwa lata temu
    yanko wojownik 997 niepowtarzalny
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Jeśli by szło o tę za którą pozostają zgliszcza.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ale wiecie co jest najgorsze, że ludzie przez tę manię pisania, wariują... jakby to było sensem życia.
    I pokazują taki szał, że tragedia. Ktoś nie doceni, bo akurat nie ma czego i mamy co mamy.
    Żal mi takich ludzi.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    JA nadal będę się upierał że to całkiem zabaeny tekst jest ;)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    I tak się pisze historia literatury.
  • anat dwa lata temu
    A zauważyliście, że jak suczki nie ma -to kundel nie szczeka ?!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Znowu masz fantazje o mnie I martynie, no dawaj, pokaż na co się stać, tak rzutem na taśmie, ten tekst pewnie pisałeś 5 dni ...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Łukaszenko Chopie daj se siana. Tu rozmawiają starzy userzy. Ty jesteś świeżak :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, ten "gość, to baba i to mocno sfrustrowana. Przyszła za tobą. Czyżby jakaś odepchnieta przez ciebie wielbicielka?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria Co za róznica dla tekstu powiedz i jego poziomu ? Ja tutaj jestem na woich zasadach, nie waszych ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko mów, kogo ostatnio czarowales?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Nie mam wielbicielek, na portalach, kto by takiego alfonsa chciał ;)
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Ty nie masz zasad- jesteś tylko owsikiem, co włazi w każdą dupę. Nie masz honoru, poczucia godności. To chyba ci ktoś już przede mną napisał i napisze po mnie. Zrozum, jesteś śmieciem. Samotnym, internetowym śmieciem.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Jesteś drugą osobą zportalu w mojej karierze którą czaruję :P Też żałuję że nie pierwszą,
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, pewnie latales za nią z "kocham", jak tutaj. Uwierzyla i teraz szaleje na portalu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Zmień taktykę, nic w ten sposób nie zdiałasz.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Mieszka w USA w californi ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Na pamiątkę dostałem jej dwie powieści ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    pisane po polsku bo jest krajanką z urodzenia
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Nie ma to jak rozmowa dwóch przygłupów. Świetny temat na skecz. MartnaM -garkotłuk z taniojadki i nudzący się bezrobotny lump z jakiegoś blokowiska. Zawsze to do pary...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Z tą taktyką było do tego czereśniaka, co ma ściek zamiast mózgu
  • Szalej. dwa lata temu
    Ale ja tak poza rozmową - bo tak rozumiem - to jest tekst jakieś w chuj dobrej poetki, kumpeli Szymborskiej? Dobrze rozumiem?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    To "ucięty" wiersz Kulmowej.
  • anat dwa lata temu
    Chujkiem -to możesz być ty i twoja rodzina (po linii męskiej) Zapytaj jeszcze raz.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Ty jesteś jednak niedorobiony (ucięty) na rozumie razem z pępowiną.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Ok. Papa.
  • Szalej. dwa lata temu
    Dzięki. Na szczęście jestem ostatni z rodu i zchujowienie zakończy się na mnie.
    Co nie zmienia faktu, że zarówno ucięta wersja jak i całość są co najmniej słabe :)
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Nie bądź śmieszna tępa dzido.
  • Szalej. dwa lata temu
    anat nie będziesz mi rządzić! :D
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Oczywiście. A teraz powiedz: Dobranoc i wypad!
  • Szalej. dwa lata temu
    Serio. Ja piszę lepsze teksty. A jestem cienki bolek :D
    Jak już kogoś uznanego chcesz podstawiać pod siebie, to mierz wyżej. Jakiegoś Grochowiaka zapodaj, czy coś...
  • Szalej. dwa lata temu
    Ok. Wypad! :D haha
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Słyszłam o Lucasenki, że piszesz po wszystkich miejskich szaletach.
  • Szalej. dwa lata temu
    anat zachodnie wiatry pieniste gonią fale. Widziałeś taki mem? To moja poezja :)
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Szkoda, że ciebie nie pogoniły na kibel. To co robisz to nie poezja matole, to sraczka.
  • Szalej. dwa lata temu
    I ba! Ja nawet w miastach nie bywam! Ja wieśniak w gumofilcach, od pługu odciągnięty! Czasem muszę za konia robić i ten pług ciągnąć. Chłopie! Ty sobie sprawy nawet nie zdajesz, ile toto ustrojstwo waży i jak się biedny styram zawsze. Masakra!
    Ale co ja ci będę opowiadał... Znasz życie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. A jadłeś kiedyś czekoladę ? XD
  • Szalej. dwa lata temu
    anat sraczka też. Mam biegunkę myśli.
    Rozwolnienie słowne. Znasz życie, wiesz jak jest.
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Jeteś głupi ale teraz sympatyczny.
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko w życiu!
  • Szalej. dwa lata temu
    anat a ty jesteś głupi, ale tylko głupi. I masz wszy na przedziałku. Na brzuchu! Odszczekaj to, wywloko!

    Jestem największym poetą od czasów wielkiego pierdnięcia!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. A ty szympionsie jadłeś czekoladę?
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko kurde. I dalej mnie omija.
    Powiedz no, Łukaszenko. Ze względu na stare czasy.
    Co żeś temu czemus zrobił, że jestes podsumowany?!

    Łaknę tego! :D
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. Ja czasem mam wenę do rozmawiania z takimi debilami pół nocy, robię to dla przyjemności, bo może w końcu nie wytrzyma, odkręci gaz zamknie szczelnie drzwi, a resztę napiszę tabliczka NN
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. Bezrobotny lump jest spoko :)
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko wiem. Nie obraz sie, ale ostatnio tak miałem z tobą. Ale ty jednak masz na to wszystko jakiś plan i konkretny zamiar. To już szanuje. Nie wnikam, nie popieram - ale szanuje upór. No i jednak nie jesteś debilem jak się okazuje.

    A toto? :)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. Ale żyjesz także chyba wszystko ok?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    jak coś to ustalmy słowo klucz i ci odpuszczę jak będziesz bliski wysadzenia mieszkania czy tam domu ;)
  • anat dwa lata temu
    Szalej. Szalej -ty robisz za MartynęM. Co za odkrycie: Lucasenko nie jest debilem. A to się mama Lucasenki ucieszy, że ktoś tak powiedział. Nawet ona straciła nadzieję.
  • anat dwa lata temu
    Potrafisz rozbawić swoją szczerością.
  • anat dwa lata temu
    :-)))))))))))))))))))))
  • Szalej. dwa lata temu
    Ja już nie wiem kto do kogo pisze i za kogo robi.
    W dupie się przewraca już od tego waszego włazenia w te i nazad! A idzta wy wszystkie! :D
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. Sam zacząłeś wtedy tę zawieruchę, bluźniąc o mojej kobiecie!!
  • Szalej. dwa lata temu
    anat ja to w ogóle bym się nie zdziwił, jak ty byś sam ze sobą gadał. Także no :)
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko oj tam, oj tam. Przestań już!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. I mylisz się, ja jestem tępym debilem, chujem, gnojem, kurwą, świnią i co tam jeszcze szympionsie wymyślisz?
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko yyy... Ale czekaj. Bo nie rozumiem.
    Ty uważasz, że to ja jestem tym tam?

    Pogubiłem się :D
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szalej. Jakoś mnie to nie dziwi ;D
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szympions zaraz napisze jak rucha moją matkę ;)
  • Szalej. dwa lata temu
    Łukaszenko nadal nie kumam, ale ok :)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szympions dawaj, napisz jak kończysz mojej mamie na piersiach :D
  • anat dwa lata temu
    Cholera wylazła z meliny. W zły czas powiedziałam. Tfu-na psa urok.
  • anat dwa lata temu
    To dla przypomnienia...matołki.
  • anat dwa lata temu
    Czas na podsumowanie literatury zamieszczonej na portalu, jak też i autorów, którzy komentują. Zacznę od „Szpilki”. Naprawdę dobry pomysł ma na wiersze. Pisze niebanalnie, widać talent i wyrobiony styl. Niepotrzebnie wdaje się w dyskusję. Głupieje i dołącza się do plebsu, do którego nie pasuje. Pamiętajmy, że nasze wypowiedzi zostają w sieci i za kilkanaście lat mogą nam naprawdę zaszkodzić.
    Agnes 07-bez polotu, taka wierszokletka.
    Yaro i Grain błąkają się po portalach i piszą...warsztatowo nieźle, nawet dobrze jak na konkurs w Technikum Budowy Maszyn Rolniczych. Typowe produkcyjniaki, stachanowcy.
    Abie Faria – jakiś stuknięty osobnik, niegroźny dla otoczenia. Podejrzewam, że nie wie gdzie jest. Józef Kemlik- dzieciuch dorwał się do laptopa i wymyśla banalne historyjki.
    Piotrek71 – domorosły powieściopisarz sensacyjnych opowieści, na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej. Nie wyrósł z chłopięcych wymyślanych historyjek.

    Akwadar – ten człowiek naprawdę potrafi pisać, szkoda tylko, że ucieka w filizowanie chłopka-roztropka i wychodzi z tego pustosłowie zarozumiałego balonika. „Baloniku mój malutki, rośnij duży, okrąglutki”. Może dorośnie, bo na razie brnie w dyskusyjne łajno z miejscowymi przygłupami, a ci np. Martyna, Łukaszenko wciągają go do swojej kloaki.

    Idź za pszczółkami - a trafisz do miodu. Idź za muchami-trafisz do gówna.

    MartynaM- rzadko można spotkać, aż tak durną chamicę. Kocmołuch z Grajdołka ostatnio poprawił wiersz pisarki J. K. – nota bene przyjaciółki W. Szymborskiej.
    Posłuchajcie, co ta idiotka napisała, cyt.”. I nad rymem popracuj... kto dzisiaj takim dokładnym jedzie? Wstyd!” Ty jedziesz szambem z meliny, nieuku, chamico z blokowiska.
    Grain, Akwadar, Szpilka nie dali się podpuścić, wyczuli (...) pismo nosem, że wiersz pisany przez zawodowca - w tym wypadku przez Joannę Kulmową.
    A MartynaM – od razu rozdarła mordę, pokazując, że jest niedouczoną lumpiarą. Schlebia jej to, że jest portalową suką, która obszczekuje każdego i nastawia zadek dla grafomana-kretyna o nicku Łukaszenka-internetowego alfonsa.

    Pewnie w klasie mieliście takiego osobnika, co to wszystko wie, we wszystko się wtrąca, zawsze chce być pierwszy. Jak coś nie wie, próbuje ośmieszyć przeciwnika...dziecinada pętaka (jesteś głupi: cha-cha-cha, jesteś głupi, <gupi, gupi>), zagadać, zmienić tor dyskusji, paplanina, a to wynika ze strachu przed ośmieszeniem, odrzuceniem. Infantylizm. Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał. Pisał...wyzywał od najgorszych: szmata, pojeb – to chyba najłagodniejsze określenia, jakich użył. A ten nic. Twarz oplutą wytarł i pcha się dalej, jak owsik do dupy. Zero godności-ludzka szmata, za grosz ambicji, poczucia dumy. Podejrzewam, że jest bezrobotnym lumpem nudzącym się w domu, a w dodatku grafoman. To, co przeczytacie, to wzór bełkotu : Cyt z Łucaszenki.: „dla zbicia tempa eskalowania równi pochyłej czarnej spirali” Bełkot owsika, który wylazł z dupy, zaczerpnął powietrza i dokończył:. „przygrywa mi w głowie skoczna melodyjka, jest cudownie wiatr szkwałami czesze czerwcowe zboże” tamże.

    Odszedł „błękitny promień”, bo jak zauważył: „znudziło mi się wdychanie smrodu tego rynsztoka”. To o was grafomani z opowi.pl ! Sic!

    „Yanko wojownik” - wszystko na „P”: Pętak pałętający się po portalach. Nudzący się szczyl.
    Margarita- niedorżnięta magiera, ze swędzącą cipką. Inspiracją dla niej jest jej cieczka.
    Józef Kemlik – typowy grafoman i beztalencie. Pisze swoim prostym językiem piekarza z nocnej zmiany. Prochu nie wymyśli, niech pisze popłuczyny po s-f.
    Poncki-to dopiero talent. Jego wiersz, cyt: „szum, szum, osób dwóch, kroków szum”. Weź ty lepiej miotłę i pozamiataj klatkę schodową: szur, szur, szuru-buru, „chlastu! chlastu! nie mam rączek jedenastu.” Daruj sobie. Cyt: „Niebo granatem w zenicie”. Może z granatem w korycie?
    Swang-Song - „słodka idiotka” – nudząca się stara panna bez dzieci. W każdym razie, pusty babsztyl szukający odskoczni od marazmu. Widać nieoczytanie, brak erudycji. Po co ja to piszę i tak tępe dzidy połowy z tego nie „zrozumie”. Tjeri-szkoda na nią druku. Wszystko, co napisała jest badziewiem. Wiesz co to badziewie?
    Łukasz Jasiński - matoł, nie mający nic do powiedzenia. Myśli, że jest zabawny ze swoją głupotą. Podsumuję. Nikt poważny nie zechce być wśród was grafomanów, prześmiewców, nieuków. Jaki poziom prezentujecie? Żaden. Dno i wodorosty. Fachowe porady? Zapomnij o tym. Owsik ps. Lukaszenko wylezie z dupy i jak gówno przyczepi się do człowieka. Potem wyskoczy suczka MartynaM i zacznie obszczekiwać. I to ma być forum pisarskie. To szambo dla grafomanów. Moderator dopuścił do tego! Wałkoniowi nie chce się poprawić portalu, żeby pozbyć się debili. Przede wszystkim możliwość zbanowania (wyciszenia) idioty, trolla takiego jak, np. Lukaszenko. Po drugie: usuwanie wpisów pod własnym dziełem. Ale jaki pan-taki kram.
  • anat dwa lata temu
    ...smutny wasz koniec...
  • Akwadar dwa lata temu
    taki lajf
  • anat dwa lata temu
    Akwadar... suczki nie ma - kundel nie ujada. Ja wiem, że grafoman jest zawsze przewrażliwiony na swoim punkcie, uważając, że jego gnioty -to arcydzieła.
  • Akwadar dwa lata temu
    anat iwem, że jesteś bogin... dziewczyną wojny, ale nie odbieraj złudzeń
  • Akwadar dwa lata temu
    *wiem
  • anat dwa lata temu
    Akwadar nie poprawiaj -jakiś styl masz, a że przy nich durniejesz-to normalne. Kto z kim przystaje -TAKI się staje.
  • Grzegory dwa lata temu
    Akwadar a co tutaj się dzieje? Ty to masz szczęście do złudzeń hihihi
  • Akwadar dwa lata temu
    anat jestem tu od zawsze, może durny też jestem od zawsze, kto wie.
  • Akwadar dwa lata temu
    Grzegory złudzenia straciłem już jakiś czas temu, Grzesiu
  • Grzegory dwa lata temu
    Akwadar co za piękność cię uwodzi?
  • Akwadar dwa lata temu
    Grzegory nie uwodzi... gardzi
  • anat dwa lata temu
    Grzegory -ty sobie frędzlu nie pozwalaj.
  • Grzegory dwa lata temu
    Chciałabyś ujrzeć mojego frędzla
  • anat dwa lata temu
    Akwadar-pani jak ocenia ciebie na trójkę, nie oznacza, że tobą gardzi.
  • Grzegory dwa lata temu
    Akwadar a czemuż to czemuż, gardzi?
  • Akwadar dwa lata temu
    anat nie o trójkę idzie
  • anat dwa lata temu
    Grzegory a to ty Grisza z tym małym, śmiesznym ptaszkiem.
  • anat dwa lata temu
    tzn. z ptasim móżdżkiem...
  • Grzegory dwa lata temu
    anat zgadłaś! niech to szlag trafi jaki ty masz węch hihih
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Weź napisz jak kończysz mojej matce na piersiach
  • Grzegory dwa lata temu
    anat czy ja cię obrażam?
  • Akwadar dwa lata temu
    Grzegory bo tak czasami bywa
  • anat dwa lata temu
    Grzegory bo się palancie nie myjesz i waniajet na całą okolicę. O Pek idzie, muchy zdychają.
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko odejdź
  • Grzegory dwa lata temu
    anat też jesteś chlamydia
  • anat dwa lata temu
    Akwadar Nie zrozumie! Powiedź "wypierdalaj" - to pójdzie. Wszyscy tak do niego mówili.
  • Akwadar dwa lata temu
    anat zrozumie... chyba
  • anat dwa lata temu
    Grzegory ...czy ja wyglądam na chlamydię...oj wzrok już nie ten. Od tej berneluchy ślepniesz.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar dlaczego?
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko bo tak trzeba
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Ot tak bez powodu-wypierdalaj!
  • Grzegory dwa lata temu
    anat a ja na palanta? Też ci się wzrok rozbiega z whisky
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko gonią ciebie jak bura sukę. To karma...takie coś, co wraca.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat jak obrazisz moją mamę to pójdę
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko możesz?
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko A co twoja mama winna?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    tylo co twoja, nie zdążyła ubić po urodzeniu XD
  • anat dwa lata temu
    Pożartowaliśmy i idź człowieku spać.
  • Grzegory dwa lata temu
    anat nie chce mi się występować w tym cyrku. Dobrej!
  • anat dwa lata temu
    Grzegory Wzajemnie Trzym się :-)
  • anat dwa lata temu
    Grisza?
  • Grzegory dwa lata temu
    Znam Ciebie chyba hihihi
  • anat dwa lata temu
    Dobranoc koguciki.
  • Akwadar dwa lata temu
    Dobrej, kokoszko
  • anat dwa lata temu
    Ty rozpustniku. Dobranoc. "Ośmiel się być mądrym" - Sapere aude.
  • Akwadar dwa lata temu
    Za późno... nie warto marnować strzału dla zwykłego "nieśmiertelnika"
  • anat dwa lata temu
    Ja nikogo tak szybko nie skreślam. Każdy ma szansę na zmianę. Nawet gdy mu się wydaje, że wyjścia nie ma.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Zmianę zacznij od siebie Kasiu.
  • Akwadar dwa lata temu
    Wiesz dobrze, że raz wystrzelonego pocisku nie da się zatrzymać.
  • Akwadar dwa lata temu
    Abbie Faria wyluzuj
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria-ty po prostu nie jarzysz, nie kumasz. Ja ogólnie, ty personalnie Ja o słupie, ty o dupie.
  • anat dwa lata temu
    ...a szczęście było do zdobycia, tak blisko....
  • MartynaM dwa lata temu
    Hal, idź już spać, pewnie jesteś zmęczona. Tyle biegania... odpocznij wreszcie!
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Helmara nie znam. Wiem, że Lauro we wszystkich widzisz Helmara. Widocznie to był duży psotnik.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, nie idź tą drogą, nie myśl że taka mądra jesteś... i tyle ode mnie.
  • anat dwa lata temu
    MartynaM Ty jesteś wyjątkowo głupia i wredna suka. Zrozumiałaś garkotłuku? Kogo chciałaś krowo pouczać, jak się wiersze pisze? Widziałam jak się pastwiłaś z tym debilkiem nad człowiekiem. Miałaś szmato radochę. A teraz wypierdalaj z mojej strony. Twój kundel Lucasenko dostał kopa w dupę i odszedł skamląc z podkulonym ogonem. Wynocha tępa dzido!
  • MartynaM dwa lata temu
    Ty mnie jeszcze nie znasz, Hal. Dopiero zobaczysz moją wredność... ot, rembertowska "piękność" w akcji... śmieszna jesteś z tą chorą nienawiścią.

    Stare i głupie...
  • anat dwa lata temu
    MartynaM-odczujesz, karma wróciła. Jesteś sama. Poza tym zbyt głupia jesteś i zbyt chamska. Wypad szmato!
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja nigdy nie jestem sama, tylko jeszcze o tym nie wiesz... ?

    Kulturę, to wszystkim i na wszystkich portalach pokazałaś... bierz leki, bo się wykończysz!
  • anat dwa lata temu
    MartynaM powiedziałam, żebyś szmato zniknęła stąd. Nie dociera? Jesteś zdegenerowaną, sadystyczną dziwka, która lubi znęcać się nad ludźmi. Wy-pier-da-laj!
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie, będziesz pierwsza nad którą się znęcę. Czuj się wybrana...?
  • anat dwa lata temu
    MartynaM Wypierdalaj suko. Dostatecznie ośmieszyłaś się. Ty głupia locho, chciałaś lwicę pouczać! Meliniara rozsiadła się i chciała rządzić. Wracaj do speluny, tam twoje miejsce.
  • MartynaM dwa lata temu
    Z ciebie lwica, jak z kociej dupy trąba...????
  • IgaIga dwa lata temu
    Widzę ciąg dalszy. Ludzie to mają zdrowie.
  • anat dwa lata temu
    Nie mogę pozbyć się tej pojebanej suki! Zachowałaby odrobinę godności i poszłaby stąd!
  • MartynaM dwa lata temu
    Hal, a gdzie twoja godność? Puchacz zabral i nie oddał? ?
  • anat dwa lata temu
    MartynaM.

    Biografia Martyny M.
    Tu dziwki, tam szmaty - i ona,
    Martynka, co śmierdzi od bram.
    To dno, to szambo otwarte, z większości
    to znam.

    Więc dusi fetorem i wrzeszczy Martynka
    jak kurwa z zarobku obdarta dziewczynka,
    a w oczach już tylko obłęd i wściekłość
    durnota uderza i robi się piekło.

    Zapala się, wystarczy drasnąć, i kont jak na zawołanie.
    I wpełza w totalny bród. Kobieta, a taki smród!

    To jest wiersz Martyny M. Nie wierzycie? Wejdźcie na jej stronę. Grafomański, ale prawdziwy.
  • MartynaM dwa lata temu
    Teraz muszę przez ciebie, Hal przeprosić, ty powtorze błękitny... tak narzekalas tu na wszystkich i na Admina, a przebiegłas w podskokach i to jeszcze z innego nicku... co za upadek... tak żebrać o uwagę...

    No , to teraz widzisz, błękitna, czemu nie używam wulgaryzmów w komentarzach... aleś się popisala, jprd.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    To po co pisać z kimś kogo się nie zna? Pokazać buzię- wtedy dopiero dialog.
  • anat dwa lata temu
    ...a może betti ?
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Racja. Ja swoją pokazałam.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Ti chiami Anna Vale? Arrivederci:)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    * Valle
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie, naprawdę nie widzisz "błękitnej kultury"
    Zresztą ja też nie widzialam. Skandal mnie natchnal...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie, niebieska laguna nie zna ludzi. Zna Graina i Ciebie. Oraz pisarzy "typu" Proust...
    A Anna Valle zna tutaj dużo ludzi i Ciebie. I jedno powiedzonko, które wczoraj użyła, a jest ono w jej twórczości. Po co to wszystko? Jakaś metoda jest w tym ...
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, zna, zna... poza tym zobacz, jak ładnie lizała dupeczkę Akwadorowi... a to "geniusz" niedoceniony... żeby to jeszcze pisało na jakimś poziomie... a to popluczyny tylko.
    Popisała się...?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Czy "lizała dupeczkę" to nie wiem, nie podglądałem ich razem. Akwador jest na wysokim poziomie literackim - jeżeli chodzi o ocenę dzieł, więc nie musi się podobać tylko jednej białogłowej. A poza tym - Niebieska Laguna nie kryje się pod nickami.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, akurat.
    Przyszła po zemstę. Wydaje jej się, że ja brudzilam sobie ręce donosami na nią. Jeszcze czego.
    Ale zeby tak się ośmieszać, tym bardziej kiedy grzmiala że jej ten portal nie obchodzi, ze Admin glupi...
    Akwadar od razu zobaczyl, że to ona, dlatego staral się uspokoić tę łajzę niedocenioną.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Dlaczego obrażasz ludzi? Przestań.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, ja obrażam?
    No, Hal obrazilam i za to przepraszam, ale tej łajzy wulgarnej nie obrażam, bo jak, prawdą?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie mam więcej pytań. Widocznie siebie warte jesteście - poetki.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, a jaka z niej poetka? Od najgorszych wierszyków Kulmowej?
    Czy od wulgaryzmów, bo tylko tutaj widać wprawę?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartnaM nie jestem geniuszem i nie potrzebuję nim być; piszę popłuczyny - może być, nie będę się spierał, ale nie trzeba mi lizać dupy... a swoją drogą, co ty masz z tym lizaniem i odbytem?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Nie powinieneś teraz na jakimś czacie dla dzieci być?
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, toż to nie o tobie było z tym geniuszem, czemu tak odebrałeś? Toż to o tej dziczy wulgarnej!
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko wystarczy że ty tam jesteś.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Pamiętam twoją ekscytację w pisaniu kiedy pomyślałeś że mam 6lat...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Jak mi pisałeś że będziesz gładzić moją delikatną różowiutką pupcię...
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, weź się odwal od Akwadara.
    Jeden debil milknie, to drugi zaczyna... to ci motłoch nas nawiedzil...
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko kretyn
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM To on zaczął znowu
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Nie ubliżaj mi, po co to robisz?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Łatwo wpadasz w histerię, przy tym temacie, coś jest na rzeczy
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Akwadar Nie ma tu jakiegoś admina? Co tu się dzieje. Nazłaziło jakiś świrów niemających co robić. Przynajmniej jakiś moderator by się przydał żeby zrobić tu porządek.
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko mądralo, widziałeś zgwałconego i zamordowanego kilkulatka? Kilkoro takich? Słyszałeś matkę, ojca takich? Tak? To jesteś wyjątkowym skurwielem. Nie? To jesteś bezrozumnym gnojem.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Ale ja nie pisałem o pedofilii teraz, tylko o rodzicielskich uczuciach, gdzie ty tam o mordowaniu przeczytałeś? No chyba że tobie rozum takie fantazje podpowiada, to nie mam więcej pytań!
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko i nie miej.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Jeśli 6letnie dzieci kojarzą się tobie z mordowaniem to czas udać się do psychiatry, powiedział to tobie już ktoś?
  • anat dwa lata temu
    Akwadar Nie karmić trolla !!!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Dokładnie, akwadar czasem przegina!!!
  • Akwadar dwa lata temu
    anat wiem, poniosło mnie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Już będziesz spokojny?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    chcesz piosenkę z dedykacją?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Nie karmić trolla, dobre sobie....
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MARTYNO MOJA PIĘKNA JESTEM, TĘSKNIŁAŚ? PRZYŚNIŁEM SIĘ TOBIE?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak, całą noc nie spałam, tylko myślałam, kiedy mnie wreszcie zaciągnięsz do łóżka... i w takim klimacie od rana jestem...
  • anat dwa lata temu
    MartynaM -typowa suka z cieczką. Typiara z meliny.
  • MartynaM dwa lata temu
    anat a co masz ochotę na Lukaszenke? No, do wzięcia ponoć i charakterny...
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM A ten znowu tutaj? Faktycznie ma bogate życie, tylko internet i wyzwiska. Smutne.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, bo to taka łajza niedoceniona. Będzie tu lamentowac w nieskończoność. Taka typiara.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Piotrek71 To kobieta. Prywatne potyczki między dwiema urażonymi artystkami. Nie wchodź między młot a kowadło. Szkoda zachodu.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Wyjątkowo odrażająca.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, wulgarne to do wymiotow. Kuźwa, jak takie coś może być kobietą. Nie pojmuję.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Nie wiesz nic o szlachetności bo jej nie posiadasz, dlatego nie rozumiesz mojej kobiety i ją obrażasz, ale może kiedyś i ciebie spotka dar prawdziwej miłości, mimo intelektualnego garba ;)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Obie jesteście wulgarne. Ty i Kasia. Ale nic na to nie poradzę.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Abbie Faria To coś jest kobietą? W ryju gorzej niż w kiblu, wiele przeżyłem i różne znałem kobiety ale to coś? Bije na głowę to co widziałem. Żenada.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Piotrek71 Jednak do kobiety powinno się mieć szacunek. Tak mnie nauczono przynajmniej...
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Abbie Faria Daj spokój to że urodziła się z cyckami nie robi jeszcze z niej kobiety, kobietę to się poznaje po zachowaniu, a nie fizjonomii. To coś może być najwyżej samicą i to najgorszego sortu.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, To nie jest Kasia.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 :). Oczywiście Yanko, to nie jest Kasia. Tak powtarzaj. Wypij trochę miodku, a jak nie ma to idź do prosiaczka, on ma zapasik:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Zdecydowanie nie Kaśka, chyba że poszła w ciąg i zapożycza charakter i sposób wyrażania:)
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 ...potrafisz być smarkaczu zabawny..."wiele przeżyłem..." całe 16 lat.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat hahaha toś mnie kurwino rozbawiła
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat Dałbym ci link do swojego FB żeby udowodnić ale niestety, śmieciom i szmatom nie podaję.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Nerwy puszczają koledze, hę hę
  • anat dwa lata temu
    Piotrek71 -wal się gnojku. Jesteś żałosny kundelek i taki już zostaniesz. Twój rozwój umysłowy zatrzymał się w okresie 15 lat i teraz wychodzi twoje niezrównoważenie psychiczne, nieadekwatność reakcji do sytuacji. Jednym słowem: nie pruj się gówniarzu!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Akwador większy furiat, widziałeś co wypisywał wyżej?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat " wal się gnojku ", " kundelek ", " 15 lat " itd. Masło maślane. Nie masz polotu co zleceń na ruchania już ci nie dają? Wyeksploatowałaś się? Spróbuj pod dworcami kolejowymi, może jakiś bezdomny cię ruchnie za paczkę papierosów.
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Bo ci prawdę napisał ? Myślałeś, że rządzisz i bezkarnie hulasz sobie z tym przygłupem Martynką?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat ewidentnie ma jakiś problem do małoletnich...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat A co do Martynki, przyglądaj się i ucz jak mężczyzna KOCHA swoją kobietę
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko -jesteś pojebem, sam to zauważyłeś. Chciałeś mieć rolę błazna -Stańczyka, a wyszedłeś na idiotę-grafomana. Myślałeś, że bezkarnie będziesz kogoś poniżać, upadlać wraz z tą głupią suczką Martyną M, że tłum będzie cię oklaskiwać...do czasu. Przestało być śmiesznie, a ty zachowałeś się jak kanalia. Co prawda pod koniec zreflektowałeś się, że mowa nienawiści z twojej strony i zaszczuwanie przekroczyło pewne granicę i chciałeś nie pogodzić się, tylko przeprosin. Teraz nie mając nic ciekawego do powiedzenia wynalazłeś temat zastępczy "Martynkę"...niepotrzebnie ośmieszasz się, robiąc z siebie żałosnego kretyna. Weź się chłopie ogarnij.
    A propos twego nicka
    Też śmiech do czasu.
    Ambasada może się upomnieć, o ściganie ciebie z urzędu.
    Nie będzie ci do śmiechu jak zapuka listonosz
    z wezwaniem do Prokuratury.
    Art. 136. [Czynna napaść lub znieważenie przedstawiciela obcego państwa]
    § 3. Karze określonej w § 2 podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej publicznie znieważa osobę określoną w § 1.
    § 4. Kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej publicznie znieważa osobę określoną w § 2,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
    .
    .
    ..kiedyś za to ps.Lucasenko odpowiesz? To tylko kwestia czasu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat sialalalalala oł jeeeeeeee, pisz mi jeszczeeeeeeee XD
  • Łukaszenko dwa lata temu
    To tylko zbieżność podobieństwa i Imienia ;)
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko ...będziesz tłumaczył się gdzie indziej. Pierdle są pełne takich cwaniaków.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Nie mogę się doczekać, zawsze to jakieś nowe doświadczenia, przynudzasz gościu, weź jebnij jakimś bluzgiem
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Piotrek71 To było słabe. Masz 51 lat na karku i obrażasz kobietę? Wstyd.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Abbie Faria Dla mnie to nie jest kobieta jedynie coś nazywane samicą. Tak że daruj sobie.
  • anat dwa lata temu
    Faria-większość ma cię za świra i grafomankę, jednak na rzeczy znasz się. Biedna Martynka, prowincjonalny garkotłuk..."wierszyków Kulmowej" -które to noblista Szymborska ceniła wyżej niż swoje. Wracaj do garów tępa pomywaczko. Nie ośmieszaj się swoim nieuctwem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Trzeba było wybrać może bez rymu, bo to co kiedyś bylo dobre, dziś nie jest, bez względu na opinię Szymborskiej... ale skąd ci to łajzo wiedzieć?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Każdy artysta jest świrem. Bycie racjonalnym czyni twórcę rzemieślnikiem, warsztatowcem - matematyka stosowana:)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    TO bardzo miłe co napisałaś, życzysz sobie jakąś piosenkę? Wytłumaczysz mi o co cho z tym guess who?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak, wyjątkowo miłe... nie, nie życzę sobie.
    O nic już nie chodzi.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM i tak wstawiłem.... Będziesz mnie dziś ranić?
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, ależ skad, ja jestem bardzo miła przecież...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM prosiłem ciebie wczoraj abyś rozjaśniła mi tę waszą zabawę portalową, zrób to dla mnie a będę miał wyjątkowo udany dzień ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, a jeszcze nie masz... zabawne!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Jestem bliski orgazmu...
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, dopiero teraz? Wydaje mi się, że już od kilku dni... no to kiedy ten szczyt?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Jak przyjdzie mi dotknąć twojej dłoni w realu...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MARTYNO MOJA PIĘKNA GDZIE JESTEŚ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Kiedyś za plagiat były tu lincze, ten kawałek wierszyka zdałoby przed dalszą walką skasować, już i tak nikt nie pamięta o co poszło, nie zaszkodzi to dalszej rzezi. Tradycja, to tradycja, jeśli dopuścimy plagiatowanie, będziemy jak LOL24 pod tym względem, żaden wiersz nie będzie już pewien swego twórca, twórca wiersza - idzie na złe.
    Skasuj wiersza ten kawałek , któren jest jego zakończeniem wojowniczko anat, wstaw coś np. a'la "opowi.pl to źli są, jak motyla noga!"
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    "i obuzy"
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 O to chodzi, że leniwy moderator nie dał takiej opcji do kasowania.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat https://www.opowi.pl/profil/anat/publikacje z prawej strony znaczek do edycji
  • anat dwa lata temu
    Wiem, chodziło mi o likwidację komentarzy.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A to trzeba pisać podanie i wykupić znaczek skarbowy.
  • MartynaM dwa lata temu
    Widzicie ten rym? Po całości prawie gramatyczny i częstochowski... no, taki to "geniusz"

    Abbie, po rymie, widzi Kaśkę. Było to wulgarne, ale aż tak?
    Błękitna za to nie miała oporów tak jechać, chyba że Kaśka podpatrzyła...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    To przerobiony wierszyk innego poety chyba.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    https://tatamariusz.pl/pawel-goluch-mysz-i-kot/
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    W komentarzu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martyno nie jestem robotem, szanuj me serce proszę...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niemniej wierszyk - fakt - dla dzieci.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 zimno.
  • MartynaM dwa lata temu
    Yanko, to nie zmienia faktu, że rym tragiczny.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Pewna mysz, by dowieść tego,
    Jaka jest nieustraszona,
    Obwieściła swym kolegom:
    „Wyrwę kotu włos z ogona”.

    I odważnie ze swej nory
    Wyszła na spotkanie z kotem,
    Który, z racji letniej pory,
    Wylegiwał się pod płotem.

    Jednak, gdy już była blisko,
    Kot wykonał kilka ruchów,
    I mysz całe widowisko
    Zakończyła w kocim brzuchu.

    Proszę zatem, pod rozwagę
    Weźcie taki morał oto:
    Jakże często się odwagę
    Myli ze zwykłą głupotą.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Pisałem o rymowance z komentarza:

    " komenarz

    Sirpions 2022-07-15 w 10:05- Odpowiedz

    Jedna szara myszka mała
    co wilczycę udawała
    a w porywach uwielbienia
    w groźną lwicę – mysz się zmienia.
    – Drżyjcie sowy, węże, koty
    wasze kości, wy miernoty,
    w szczerym polu się zabielą,
    w zapomnieniu tam struchleją,
    ze skór zrobię wycieraczki,
    grzywa lwa – dobre kłaczki
    na dywanik w mojej norze,
    …może misia tam położę?
    Taka jestem wojownicza
    silna, mądra… no i bycza.

    Tak piszczała w swojej norze:
    – Chcecie wojny?! Broń was Boże!
    -Spadnie miecz na karki wasze!
    -Ręka nie drgnie – ja nie straszę
    Śmierć okrutna was tam czeka
    kto, gdzie może – niech ucieka!

    Słyszał mysie groźne piski,
    stary kot i znad miski,
    takie słowa do niej rzecze:
    -Nie zabijaj mnie swym mieczem
    stary jestem, ledwo dyszę
    i przestrogi słabo słyszę.
    Mów na ucho, głośno… proszę
    ja swą głowę na pień złożę
    i przed śmiercią będę błagał:
    „Oszczędź, daruj” – kot zapłakał.
    – „Ach, dziatki moje i wnuczęta
    z głodu umrą niebożęta”.
    Miej, że litość…nie bądź taka…
    Mysz coś czuła, że to blaga
    ale pyszczek wysunęła.
    Stary kocur na to czekał
    i zdradzieckie pazury
    wnet dosięgły mysiej skóry.
    Kocur stary, myszka żwawa
    w porę, w norce się schowała
    wystraszona, podrapana,
    ośmieszona, że tak z rana
    wszystkim chciała skórę złoić,
    teraz rany trzeba goić.
    Siedź, więc myszko w swojej norze,
    Nie wychylaj się niebożę,
    gdy na dworze…
    koci ród zdrowo dyszy
    I poluje wciąż na myszy.

    Zostaw komentarz
    Comment

    Pełne AUDIOBOOKI

    Zostań Subskrybentem
    Ilustratorki
    Magdalena Kalina-Jahnke

    Michalina Betlewicz

    Veronika Beregovenko

    Klaudia Kałuża
    Poszukaj sobie czegoś
    Szukaj
    Kategorie (Twórcy)
    Kategorie (Twórcy)
    Z Archiwum #TM
    Z Archiwum #TM
    Postaw mi kawę na buycoffee.to
    #TataMariusz poleca"
  • Abbie Faria dwa lata temu
    a poza tym szanuje prozę Piotrka71, a może bardziej jego postawę, a Kasia mocno po człowieku "jedzie" .
    https://www.opowi.pl/najtrudniejsza-sprawa-czesc-1-a79086/#comment-751265:~:text=Piotrek71%20I%20spoko,Odpowiedz
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria to idź do niego i tam sobie piszcie.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Mysz, dlatego że niegdyś całą książkę zjadła,
    Rozumiała, iż wszystkie rozumy posiadła.
    Rzekła więc towarzyszkom: «Nędzę waszą skrócę:
    Spuśćcie się tylko na mnie, ja kota nawrócę!»
    Posłano więc po kota; kot, zawżdy gotowy,
    Nie uchybił minuty, stanął do rozmowy.
    Zaczęła mysz egzortę
    ; kot jej pilnie słuchał,
    Wzdychał, płakał… Ta widząc, iż się udobruchał,
    Jeszcze bardziej wpadała w kaznodziejski zapał,
    Wysunęła się z dziury — a wtem ją kot złapał.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Mickiewicz? Słowacki?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Dobra wujek gugel mówi Krasicki.
  • anat dwa lata temu
    MartynaM szukasz sojuszników. Tak-rym tragiczny. Lżej ci ? Tylko ty masz genialny rym ? Jesteś znów królową...grafomanów.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria

    Sąsiedzie - zadyszana rzecze mysz do szczura -
    "Czyś słyszał wielką nowinę?
    Mówią, że kot zabity, zginął w lwich pazurach.
    Nareszcie będzie spokój, odetchniemy krzynę".
    "Nie bądź, kochanie, tak rada -
    Szczur jej na to odpowiada -
    I nadziei próżnej nie żyw!
    Gdy rozgorze bój na szpony,
    Lew ulegnie zwyciężony,
    Bo kot ze wszystkich najsilniejszy zwierząt".

    Widziałem, a i sami to dostrzec możecie:
    Jeśli tchórz się boi kogo,
    Zda mu się, że wszyscy w świecie
    Drżą przed tamtym z równą trwogą.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Kasiu, dzisiaj międzynarodowy dzień pokoju. Z tej okazji życzę Ci pogody ducha, sił na nowe wyzwania i spokoju, który potrzebujemy w tym świecie pełnym " furii i wrzasków, które nic nie znaczą".
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria - Nie jestem Kasią. Naprawdę.Czasami przechodzicie tak blisko obok mnie, że mnie prawie muskacie, a potem uciekacie w swoje domysły. Zdajcie się na serce, bo rozum tutaj zawodny jest.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Jeżeli nie jesteś Kasią to jesteś Słonymi Paluszkami :)
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria -ach ten umysł analityczny. A kim była Słona ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Właśnie. Jeżeli nie byłaś Kasią, to powiedz coś o niej :)
    Dlaczego jej tak długo nie ma już na portalu? Jak się czuje i co robi?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Wiem, wiem, wiem. Już wiem. Kasia z Tobą założyła profil, wymieniłyście się hasłami i macie niezły ubaw. Ale wczoraj zalogowana była Kasia. Poznałem:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, A może Lol atakuje na trzy zmiany - nie wykluczone, tam szczególnie laski potrafią dobrze się organizować.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Na Lolu jest Margarita. Podejrzewam ją o mistyfikację. Tyle lat pisać i powtarzać te same błędy, to jest po prostu unmoeglich.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Bardziej przyjrzałbym się koleżankom Margerity, nie jej samej.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Byłem krótko na Lolu - oj laski tam cwane...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ach Ty świntuchu... Od razu kilka koleżanek Ci w głowie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Na Lolu to akurat norma:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria , Dlaczego Marg wwala "twardy erotyzm" gdzie może? Wpływ koleżanek z Lola...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 I potrzeba seksu uzewnętrzniona w twórczości.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Gdyby jednak nie lol a jakiś portal katolicki... Inną byśmy mieli Marg.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria -.-.- NIE PROWADZĘ TU Z WAMI ŻADNEJ GRY !
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat To napisz jaki miałaś wcześniej nick. Chyba to nie jest trudne.
  • anat dwa lata temu
    Popełniła samobójstwo - m.in. przez was. Wpadła w depresję a wy jej "pomogliście".
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Nie wierzę. Kasia nie zrobiłaby tego. Za dużo w niej siły witalnej. Ona jest niespożyta. Mała Mi. Ale wiem, że jakaś dziewczyna z portalu popełniła samobójstwo. Nie było mnie jeszcze jak tu pisała.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria https://www.opowi.pl/profil/lamb/

    Niesamowita istota była z niej.
  • anat dwa lata temu
    Niestety Kasia się rozpiła i wylądowała na melinie. Rano do sklepu, potem sen i po południu znowu starą ścieżką.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Nie pisz tak źle o niej.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Nie znam Kasi i wypchaj się. To do rymu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat MArtyna to ty robisz sobie jaja
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, "Szła Marianna raz pijana, prowadził ja stróż, cała morda zarzygana, a w kieszeni nóż"

    Teraz tak żyje Kaśka.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Ale faktycznie piszą w systemie zmianowym.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Która akurat może, ta pisze.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Wreszcie masz jakąś ludzką mordę. To twoja?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Mogłaby być moja. Trochę za tłusta, ale na potrzeby konspiracji może być.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria - ryj jak ryj, widocznie na składzie lepszego nie było. :-))) Na swój sposób sympatyczny, szczery (może to przez wrodzone matołectwo?) W każdym razie: Witam pana.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Kasiu - morda, ryj - jeszcze jest paszcza, gęba i japa. Pięknie opisujesz świat. Jak na poetkę przystało .
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria co się czepiasz ! ?wystarczy ze ja jezdem ladna
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat I dlaczego nie przyczepił się do Ciebie ten świr? Dziwne.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria nie zbadane są myśli świra.
  • anat dwa lata temu
    A nie prościej byłoby zapytać: kim jesteś? Podaj swój np.@-mail. Może poznamy się. Nie wpadliście na ten prosty sposób, tylko okrężną drogą. I jeszcze ten fagas moderator przyczepił się do mnie, że cytuję jakąś wywłokę. Tak to zrozumiałam.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Boję się Ciebie. Jeszcze oddasz mnie na organy.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, My ją oddamy, całą paczkę, wyciągaj dane.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Jeszcze życie mi miłe. Jest jak jest, ale nie jestem żądny bycia kolejnym zdjęciem w programie " Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie."
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Nie doceniłam ciebie, twoje wiadomości są imponujace, chociaż piszesz fatalnie. Poezja nie pasuje do ciebie. Daj sobie z tym spokój.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Wiem, nie jestem poetą i nigdy nie chciałem nim być. Nawet gdybym napisał przez pomyłkę dobry wiersz, nie uznałbym go za wiersz...
    Aby być poetą, trzeba mieć dar niebios.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria ja go mam i to nie jest dar niebios. Po prostu lekkość pisania.
  • anat dwa lata temu
    to ty jesteś człowiek men...ooo...po prostu zmyliło mnie twoje gęganie.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Wolałbym zostać kompozytorem... Muszę kiedyś zacząć zapisywać swoje improwizacje.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat W tym kim jesteś, czy to rysownik, malarz, poeta, dramaturg jest ukryta pewna trudna do zrozumienia ... głębia. Coś co przemawia przez Ciebie i każe Ci krzyczeć. Każe Ci wygłaszać z śmiałością pewnych iluzji, nieiluzji, symboli i znaczeń, które są dla innych bazrgraniną nic nieznaczących kresek, które właściwie zrozumiane pokazują swoją materię i trudny do uchwycenia sens.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Nie jestem z tego dumna. To wynik ciekawości i ciągłe dążenie do czegoś nowego w poznawaniu świata, jak i w metodzie (sposobie) poznawania, percepcji. Na ile dana prawda jest tylko zbiorem poprawności politycznej, zbiorem życzeń, obowiązująca doktryną. Na ile spekulacje np. czarnych dziur i wielkiego wybuchu są tylko domykaniem koła w tłumaczeniu pewnych zjawisk. Opinia kilku nawiedzonych (często hipokrytów) jest przyjmowana jako źródło prawdy.
    Audiatur et altera pars.
    A tu dyktatura poprawności.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Słyszałeś o koziej dupie...ale próbować trzeba.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Ty sam wyglądasz jak niechciany organ-rzępołuch.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Chyba nikt Cię nie lubi.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria -zdziwisz się, ale lubią mnie, szczera do bólu, nie zawodzę, nie plotkuję, pomagam bezinteresownie. No i nie cierpię pojebów. A poza tym duża erudycja i nie udzielam rad...
  • anat dwa lata temu
    No i kultura po...wuju...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat To czego chcieć więcej. Powodzenia i Trzymaj się.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Życzę zdrowia. Powodzenia drogi chłopcze
  • anat dwa lata temu
    Nieraz w poważnych, na wielkość zakrawających utworach
    szmat purpurowy
    zobaczysz jeden i drugi przyszyty,
    aby z daleka już świecił; otóż ci gaik lub ołtarz
    Diany opiszą, lub kręty strumień po miłych spieszący
    niwach, lub Renu szerokie nurty i tęczę deszczową;…
    ślicznie!… lecz wcale nie w swoim miejscu!… A może potrafisz
    cyprys przedstawić?… I na cóż, jeśli malujesz biedaka,
    co z rozbitego okrętu goły wypłynął!… Amforęś zaczął
    , a czemu, z bieżącym kołem, podnosi się garnek?
    Wreszcie we wszystkim przynajmniej jedność, prostota niech będzie.
    Zwodzą nas, wieszczów najczęściej (ojcze i ojca takiego
    godni synowie!) pozory prawdy. Ot, ciemnym
    się staję,chcąc być zwięzłym; szukając lekkiej ogłady
    , wnet tracę siły i zapał; nadętym będzie, kto szczytnym
    być pragnął,nazbyt ostrożny po ziemi pełza, lękając się burzy,
    a kto rozrzutnie w swym dziele rozmaitością szafuje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania