Poprzednie częściBudzik cz.1

Budzik cz.3

Zmęczenie zaczęło mnie dobijać. W sumie, to jest już dwudziesta trzecia w film powoli się kończy. Pooglądam jeszcze te parę końcowych minut, bo to najlepsza część. W ostatniej minucie "Sezonu Braci Środka" dzielny Konrad ratuje przepiękną Maję przed spadnięciem w sidła czarnego pana!!! Za bardzo się wczułam w rolę. Oglądałam ten film chyba sto razy. Jest u mnie na pierwszym miejscu. Zaraz potem jest "Dark Mirror", ostrzegam, to nie jest film dla słabych psychicznie. Lubię też "Kosę z Rainforest" ale to mało straszne. Bardziej nadawałby się na film akcji, niż horror. Komedię to inną drogą, nie gustuje w nich za bardzo. A jeśli już to w kinie z Karlą. O wilku mowa.

-Halo?

-Hej Karla, co tam?

-No hej, słuchaj, może byśmy jutro poszły do kina, co? Stęskniłam się za komediami.

-Czytasz mi w myślach, złotko.

-Haha. To co? Po lekcjach?

-Git.

-To do jutra.

-Bye bye.

Ej no nie mogę się rozłączyć! Kurka!

-Coś się stało?

-Nie, tylko nie mogę się rozłączyć, coś mi pierniczy telefon. Ty się rozłącz.

-Okej, to papa.

-No pa.

Wy też macie telefony dziewiętnastego wieku? Za parę miesięcy, ten mój to będzie antyk. Mama obiecała że dostanę nowy na gwiazdkę. Czyli jeszcze jakieś dwa miesiące. Muszę się z nim przemęczyć, niestety. Nie no świetnie! Przegapiłam końcową scenę filmu. Zarombiście normalnie, totalne wyczucie czasu. Idę spać.

Następne częściBudzik cz.4 Budzik cz.5 Budzik cz.6

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Violet 21.10.2016
    Opisałeś nudny dzień z życia nastolatki, nie zaciekawiło, nie zachęciło do zajrzenia do kolejnej części. Nie oceniam.
  • Bio 22.10.2016
    Okej, postaram się poprawić ;)
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Nudno i to jeszcze z błędami. W dialogach spacja po myślniku. Lepiej to wygląda. 4
  • Bio 22.10.2016
    Okej ;)
  • Tanaris 18.04.2017
    Zgadzam się z powyższymi komentarzami. Ale dam 4 :=)
  • Bio 19.04.2017
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania