Artykuł #1 - Czy człowiek sięgnie kosmosu?

Artykuł #1 - Czy człowiek sięgnie kosmosu?

- Artykuł profana traktujący o bezpośredniej eksploracji kosmosu i na jej faktyczny wpływ na rozwój nauki.

Nie jestem na tyle zadowolony z tego tekstu, by pokazywać go już tak publicznie, ale jeżeli byłbyś potencjalnym czytelnikiem tego artykułu, to możesz napisać na mój adres mailowy, to wyślę Ci plik.

 

szostka2440@gmail.com

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator 12.01.2021
    Zanim zniszczymy Kosmos, spróbujmy naprawić życie na Ziemi.
  • Kolejne były konieczne, żeby przetestować technologię, czy tego było potrzeba ludzkości najbardziej, to już inna sprawa.
    Drabiny sporo kosztują, ale na ziemi nie ma już pokrycia dla zgromadzonych przez najbogatszych, środków, nikt przecież nie powie, że ma dosyć. Można za opłatą wysyłać w kosmos przedmioty, za opłatą będzie można kupić działkę, na początek to wystarczy, zanim zaczną się drukować pieniądze wskutek eksploracji.
    Człowiek jest skazany na sięgnięcie gwiazd, taka natura. Do końca stulecia pewnie będą bazy na paru ciałach niebieskich
    lub na więcej niż paru, jeśli uskutecznią teleportację lub coś na podobieństwo.
  • K6-2440 12.01.2021
    Masz rację, powinienem zauważyć fakt że ludzie są pomysłowi i na wszystkim będzie się dało zarobić pieniądze, nieważne czy pomoże nam to poznać świat lepiej, czy nie. Będziemy się wspinać nawet na tych nieszczęsnych drabinach coraz wyżej (jak wynajdziemy coś lepszego to z tego będziemy korzystać), nie (tylko) dlatego że daje nam to wymierne korzyści, ale dlatego że jest to jedyne miejsce w przestrzeni do którego możemy jeszcze dążyć. Ludzkość nie będzie raczej siedziała przy pniu drzewa tylko dlatego, że najniższe jabłka są bliźniaczo podobne. Będzie się wspinać coraz wyżej, dla samej idei progresu w podróży przez kosmos który zamieszkujemy.
    Dziękuje serdecznie za twój komentarz, bo faktycznie nie pomyślałem o pewnych rzeczach i pewnie jeszcze kolejne gdzieś mi umykają, a tak to rozwinąłem swą myśl i otworzyłem się na inne możliwości.
  • Trzy Cztery 12.01.2021
    Stephen Hawking, tuż przed swoim odejściem w 2018 r. powiedział, że daje ludzkości sto lat na opuszczenie Ziemi. w innym wypadku po prostu tu spłoniemy. W dużej mierze sami sobie gotujemy to "ugotowanie się".

    Kika lat temu w mojej okolicy ścięto kilkadziesiąt starych, zdrowych drzew. Dwie piękne lipy, kilka brzóz, klony, topole. W tamtym tygodniu zobaczyłam, że ktoś wymalował pomarańczowe kropki na drzewach wzdłuż drogi, którą codziennie chodzę. Dlaczego zamiast przyciąć konary ścina się całe drzewo?

    Po co nam podróż na Marsa. Pustynię zrobimy sobie na Ziemi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania