Droubble - Teściowa

Nigdy nie miałem teściowej i raczej nie będę miał, więc tym większe zaskoczenie, gdy zażywna osobniczka, czerwona rumieńcem na twarzy z nagła wparowała do mojej kuchni.

Przedstawiła się jako matka Joanna od mojej żony, której, jako żywo nie posiadam na stanie.

Wpadła prosto w rondle i inne patelnie, poprzestawiała meble, powiesiła fikuśną firaneczkę, zmyła mi podłogę domestosem, przegnała zabłąkaną muchę i rozsiadłszy się wygodnie w fotelu poczęła jojczeć.

- Ojojojoj, jakie czasy! A zupa grochowa jest? Pasjami uwielbiam zupę grochową. Panie świeć nad duszą mojego zmarłego małżonka, niech go piekło pochłonie! Najgorszy na świecie degenerat. A herbatkę masz? Tylko żeby było dużo cukru! Ojojojoj, jak mnie to życie męczy! - Sięgnęła mimochodem po czekoladkę w sreberku. Mlasnęła, połknęła, ponarzekała na wysoki cukier, cholesterol też nie za bardzo. Musi koniecznie, jutro, pójść do znachora Witalisa, najlepszy! Ale bardzo dużo bierze, skaranie boskie. Co za czasy. A zdjęcie mojej córki gdzie? Pokaż mi te ze ślubu, koniecznie. Chlipnęła, smarknęła nosem, ej, tu coś czuć bigosem! Kiedy sprzątałeś? A śmieci wyniosłeś? Jeszcze się tu robactwo zalęgnie! Skaranie boskie z takim zięciem!

 

Otarłem czoło zroszone potem, nie słuchałem już nawet dalszego ciągu teściowej litanii, tylko zaprosiłem szerokim gestem egzorcystę i rzekłem dobitnie.

- Panie, czyń swoją powinność!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Szudracz 27.10.2017
    W rzeczywistości też się takie trafiają. :) 5
  • Dekaos Dondi 27.10.2017
    Podoba mi się tekst i puenta . Ale chyba byłoby jeszcze trudniej z diabła - teściową wygonić. Zresztą licho ją wie. Pozdrawiam*****
  • Nuncjusz 27.10.2017
    Dzięki dzięki :)
  • Ozar 27.10.2017
    Hm...... dobre do bólu. Ja mieszkam z teściami od wielu, zbyt wielu lat. teściowa to Cesarzowa matka i jej głos jest niczym grom z jasnego nieba. Teść ma tyle do gadania co Żyd ma Gestapo, ja podobnie. Dobry , mało tego znakomity tekst...
  • Nuncjusz 27.10.2017
    dzięki :) Pisane nie z autopsji, to czysta fantazja na temat, który ktoś mi zadał. Potraktowałem to jako wyzwanie ;)
  • Ozar 27.10.2017
    Ale kobiety raczej nie będą tym tekstem zachwycone... Tak myślę
  • Ozar 27.10.2017
    Jeśli nie z autopsji to trafiłeś w samo sedno !!!!! Gratuluje wyczucia !!!!!!
  • Nuncjusz 27.10.2017
    No dzięki dzięki :) Po prostu chyba potrafię się wczuć w większość sytuacji życiowych XD
  • Ozar 27.10.2017
    Brakuje na na portalu takiego typowego forum gdzie można podyskutować !!!
  • Ozar 27.10.2017
    Coś takiego jak luźne rozmowy !!!!
  • Nuncjusz 27.10.2017
    Są Pitolenia na forum, zapraszam tam
  • Blanka 27.10.2017
    Monopol na to zrzędzenie mają nie tylko teściowe :/ łolaboga... Fajnie :)
  • Nuncjusz 27.10.2017
    Pewnie pewnie, ja też zrzędzę, ale miało być o teściowej, nie o mnie ;)
  • Blanka 27.10.2017
    Nuncjusz, przecież ja nie o Tobie :) Nie wiem czy zrzędzisz, teściowej nie posiadam, ale nawet własną rodzicielkę bym w te rame wpakowała:) I już zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem nie jestem obciążona genetycznie :)
  • Nuncjusz 27.10.2017
    Też zrzędzisz? :)
  • Blanka 27.10.2017
    Nuncjusz, powiem Ci jak się dorobie synowej, albo zięcia:)
  • Nuncjusz 27.10.2017
    Ok :)
  • Pan Buczybór 28.10.2017
    Heh, zabawne całkiem. Takie tam stereotypowe, ale stereotypy zazwyczaj śmieszą i śmieszy, i teraz. No, dobre nuncjuszowe. Pozdro.
  • Nuncjusz 28.10.2017
    dzieki o panie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania