XXX

XXX

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (215)

  • akwamen 30.06.2019
    kocham bettę , starsznie i okrutnie hi, hi, ciebie też już lubię pierwszego grafomana peerelu ha, ha
  • betti 30.06.2019
    Ritha zgłaszam twój wpis do Admina. Wszystko zniosę, ale takiej podłości - nie.
  • Canulas 30.06.2019
    betti, wiesz. Z boku takie popisy naprawdę słabo wyglądają. Dobrze. Zacznijmy wyciągać cięższe działa na wierzch. Może faktycznie tak będzie lepiej.
  • akwamen 30.06.2019
    betti za co?! Ło matko! za ręce?! za powitania niewinne? A co ci na myśl przyszło?! kudłate myśli jakieś czy co?!
  • Angela 30.06.2019
    betti to i mnie pasowałoby puszczyka za wpis ze "szkodliwą idiotką" zgłosić.
  • Ritha 30.06.2019
    Bett masz brudne myśli, nie napisałam nic złego, zero przeklenstw :) Czekam na laurkę, Kachanie :)
  • akwamen 30.06.2019
    Angela znam kilka innych osób co zgłoszą naszą kłamczuszkę też za wyzwiska i insynuacje hle, hle
  • Angela 30.06.2019
    Ritha nie przeszkadzaj, bo betti pisze do Piotra i odpowiednich metafor musi poszukać.
  • Ritha 30.06.2019
    Angela niech probuje. Zeby wyeliminowac Smurfa musieli my sie bardziej napocic, wiec... szanse ma bett marniutkie :) Ale, warto probowac.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    betti "betti 15 min. temu
    Ritha zgłaszam twój wpis do Admina. Wszystko zniosę, ale takiej podłości - nie. "

    O Betti jak miło, ze coś Cię dotkło - klaskam w dłonie. Bez Ciebie portal będzie ciekawy, a bez Rithy, to dużo utraci - kogo zbanują? - zależy na im komu zależy.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    * na czym
  • Canulas 30.06.2019
    yanko wojownik - mają do wyboru, zostawić pięciu artystów, lub 300 osób o mniejszym natężeniu ą, ę. Znając admina, wybierze wyjście pośrednie i odwróci się dupką do ściany.
  • Ritha 30.06.2019
    yanko, trafilam celnie i to ze snajperki ;)
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Ritha, Podziwiać! - ten wrodzony talent.
  • akwamen 30.06.2019
    yanko wojownik będziem petycje pisać za Łitą, i strajk zrobimy, i olejemy opowi niech zostanie tu boguś, klamczuszka, puchacz i tomeczek.... hi, hi a swoją drogą, ciekawe ile godzin zajmie im napisanie donosów na samych siebie hle, hłę, hłe
  • Ritha 30.06.2019
    tak jest!
  • akwamen 30.06.2019
    Ritha nic tak nie boli jak prawda obnażona :)
  • yanko wojownik 30.06.2019
    akwamen. Jest za - znaczy popieram. Nawet mogę się podpisać, ze tak.
  • Canulas 30.06.2019
    Ostateczne wyjście też jest w końću wyjściem. Ale w ogóle to się czuję, jakbym grał w grę na PS4. Napierdalamy się z jakimiś kniaziami, a główny boss spierdzielił. Cóż. Pewnie jest na końcu gry.
  • Ritha 30.06.2019
    Bogumil moze napisz wiersz jak bett rozklada... ekhm, rece na powitanie swojego ziomala puchacza i pod plaszczykiem pseudointeligencji hejtuja co drugiego juzera.
    Żalosne.
  • Bogumił 30.06.2019
    Dlaczego? Dzięki puszczykowi i Betti na opowi zawitała dobra zmiana;)
  • Ritha 30.06.2019
    A to jak wprowadzasz religie i polityke w strefe stricte literacką to tez jest zalosne dno :)
  • Ritha 30.06.2019
    Betti to idiotka, a Puszczyk to cham :)
    A Bogumil to prowokator.
    Bez Was byl tu duzo wyzszy poziom :)
    Pozdrawiam!
  • Bogumił 30.06.2019
    Uważam Rithko że jesteś niesprawiedliwa co do Betti i puszczyka. Nawet Andżi przyznała że nie ma nic do zarzucenia ich tekstom.
  • Canulas 30.06.2019
    ooo, wierszyki :) Challenge accepted
  • Bogumił 30.06.2019
    A Andżi bądź co bądź jest tu dla wielu autorytetem
  • Ritha 30.06.2019
    Jestem bardzo obiektywna, dlugo mialam szacunek do betti, za dlugo. Propsuje Akwa i Gregorowi w tym momencie :)
  • Ritha 30.06.2019
    Są dobrą zmianą :)
  • Canulas 30.06.2019
    Ritha yeap. Los płata figle. Podpisuję się. Z całej waszej bandy, to już naprawdę najbardziej spoko jest ten Tomek
  • Ritha 30.06.2019
    Canulas taaa, Bordo jest pocieszny
  • Angela 30.06.2019
    Bogumił tekstom nie, le zachowaniu już tak.
  • Angela 30.06.2019
    *ale
  • Bogumił 30.06.2019
    Canulas o Tomku tu nie mówimy, ale co do poglądów jest ok.
  • Bogumił 30.06.2019
    Angela znają swoją wartoś więc się cenią. Co w tym złego?
  • Canulas 30.06.2019
    Bogumił, zara, zara, czekaj wyrywny chwacie. Poprawnie brzmi "Nie mówię", "Nie piszę", "Nie podejmuję tematu". W sensie - Ty. Nie my. Ja właśnie włączyłem go w poczet zainteresowanych, choć z racji, że nie jest w oku cyklonu - bardziej posadziłem na rezerwie.
  • Angela 30.06.2019
    Bogumił ps: byłbyś tak uprzejmy nie pisać Andź?
  • Ritha 30.06.2019
    Bogumił z forów stricte religijnych i politycznych Cię wypieprzyli rozumiem? Srasz tu od kilku miesiecy, nie czytam, bo nie mam czasu na pseudomądrosci, ale jak zaczynasz propagować gówno jakie naplywa tu z innych portali, nie omieszkam sie wypowiedziec :)
  • akwamen 30.06.2019
    miss Łita o mało się nie utopilem z wrażenia we własnej sadzawce... :) po tylu latach, pięciu już, takie słowa przeczytać z ust Twych... pierwszy raz zatkało mnie i nie wiem co wiecej wyklepać na klawiaturce.... ;) :) :)
  • Ritha 30.06.2019
    Taa, Akwa, masz moje blogoslawienstwo :)
  • Ritha 30.06.2019
    5 niemozliwe, jestem tu 3 :)
  • akwamen 30.06.2019
    Ritha znow mnie zatkalo... :) ;)
  • fantomarok 30.06.2019
    Tacy to mają ruch pod tekściorami. Tylko pozazdrościć popularności :-/
  • Bogumił 30.06.2019
    Angela piszę Andżi. To źle?
  • Angela 30.06.2019
    Bogumił chamstwo jakie wykazują to jednak złe jest i wartość nie ma tu nic do rzeczy. Nie widziałam
    przykładowo, by np Arysto tak się nosił, a chłop pisze wybornie.
  • akwamen 30.06.2019
    Angela to prostaczek , tylko tak umi hi, hi
    Jak miło znów Cię widzieć, ale jedną przykrość mi uczyniłaś, Pani... :(
  • Angela 30.06.2019
    Bogumił tak, źle, moje imię pisze się przez G, przekręcanie go to brak szacunku.
  • Angela 30.06.2019
    akwamen jaką? Jeśli nawet to nieświadomie i niechcący:(
  • Gregory 30.06.2019
    Angela zbieramy kwity i piszemy odezwę do Admina
  • akwamen 30.06.2019
    Angela Pani moja, o awatar chodzi... inną Cię pamiętam, paczeć lubiłem na tamten... bardzo lubiłem a tu? ;(
  • Canulas 30.06.2019
    Bogumił był czas, że Twoje harce naprawdę uchodziły za niewinne. Nie figurowałeś jako zło pierwszej instancji. Dalej mam wrażenie, że Ty po prostu łakniesz zrozumienia i dlatego doklepujesz się pod każde pogłaskanie w okolicy. WIele miesięcy walczyłeś tu niejako sam i poza tym, że spiętrowało to w Tobie poczucie misji, to musiało obrodzić we flustracje. Nie dziwię się, że teraz, keidy wreszcie zyskałeś aprobatę - masz klapki. To w pewienn sposób normalne. Wciąż mam resztki oporów (tak, jak zawsze miałęm), by jakoś z Tobą udeptywać glebę, ale to już są tych oporów resztki. Tudno. Tak Ci podpowiada serce czy co tam, ok. Mozesz się zachwycać jak piszą wsponiani przez Ciebie twórcy. Ba. Powiem Ci jeszcze, że np Puszczyk napisał najlepsze drabble jakie kiedykolwiek przeczytałęm w życiu. Niestet. Umiem to przyznać. Taka prawda. Ciężko jest uwielbiać do tego stopnia jakiś utwór, by jednak mimo wszystko nie dażyć autora szacunkiem jako człowieka. Chujowa robota. ALe niestety. Pożartować sobie każdy lubi - sam święty nie jestem - ale jeżeli jest masowa dopierdolka na taką skalę, to zbyt wiele. Tak więc chciałem Cię poinformować, że od tej pory wchodzimy na kolizyjny tryb.
  • Angela 30.06.2019
    Gregory taa, a Piotr się za dwa miesiące odezwie.
  • Bogumił 30.06.2019
    Canu ja tego nie przyjmuję do wiadomości. Ja przeciw tobie nie użyję nigdy ostrej amunicji choć w tym temacie się akurat nie zgadzamy. Pozdro.
  • betti 30.06.2019
    Nie pozwalaj sobie złociutka! Ja niczego i przed nikim nie nie muszę rozkładać. Nie sądź wg siebie!
  • Angela 30.06.2019
    akwamen tamten przepadł po naprawie kąpa i nijak go w necie znaleźć w necie nie mogę, a obecnego
    na awku Asha kocham miłością szczerą i animowaną : )
  • betti 30.06.2019
    Nie pozwalaj sobie złociutka! Ja niczego i przed nikim nie nie muszę rozkładać. Nie sądź wg siebie!

    Zgłaszam to do Admina.
  • akwamen 30.06.2019
    betta robisz to tak że całe opowi to widzi i się śmieje do rozpuku hi, hi złociutkie pinokio me ulubione hłe, hle
  • Gregory 30.06.2019
    betti rence rozkladasz
  • akwamen 30.06.2019
    Angela a wiec serce me pęka z rozpaczy :(
  • Canulas 30.06.2019
    Bogumił, czasem zabija rykoszet. Taki lajf
  • Ritha 30.06.2019
    Zglaszaj, zglaszaj. Na prywatny mail lepi reaguje jednak :)
  • Angela 30.06.2019
    akwamen klej jedynie podesłać mogę, no Wiesz "co Kropelka sklei..."
    Nie smutaj proszę.
  • Gregory 30.06.2019
    Ritha dostaniesz bana
  • Ritha 30.06.2019
    Dam sobie radę ;)
  • Gregory 30.06.2019
    Ritha wiem
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Bogumile - demokracja się odezwała... - kiedyś zawsze tak się dzieje.
  • Gregory 30.06.2019
    Ritha cytat miesiąca
  • Ritha 30.06.2019
    Gregory :))
  • akwamen 30.06.2019
    Angela za mało dużo za mało, serce me krwawi.... ;(
  • puszczyk 01.07.2019
    Nie znałem Cię z tej strony, plugi
  • kalaallisut 30.06.2019
    Strach się śmiać :)
  • Bogumił 30.06.2019
    Dzięki za wizytę.
  • akwamen 30.06.2019
    kalla noooo! ;)
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił nie bój żaby, wrócim he, he, he
  • Bogumił 30.06.2019
    akwamen jesteś jednym z bohaterów. Zaplanowłem że będziesz;)
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił i co?
  • Gregory 30.06.2019
    Bogumił jesteś żałosny
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen zrobi Dziady
  • akwamen 30.06.2019
    jest zabawny, uśmiać się można z niego ha, ha
  • Bogumił 30.06.2019
    Gregory o i drugi negatywny bohater przybył. To ja mogę iść już spać;)
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił i znowu zwiewa hi, hi, hi
  • Mia123a 30.06.2019
    A ja tym wszystkim rzygam. Ooo!
  • akwamen 30.06.2019
    Mia na Bogusłąwa kieruj hi, hi
  • Canulas 30.06.2019
    Widzisz Kall jak się poprawnie pisze rzygam :)
  • Gregory 30.06.2019
    Hahahahha (pieśń ku czci betti)
  • betti 30.06.2019
    Nie - mojej - tylko Twojej i akwamena... doczekaliście się uznania... hahaha...
  • akwamen 30.06.2019
    betta e tam nabazgrał że dla Ciebie ha, ha, ha
  • Gregory 30.06.2019
    betti przecież tam pisze
  • betti 30.06.2019
    Super, Bogumił! Bardzo mi się podoba...
  • akwamen 30.06.2019
    betta mnie też śmieję się cały czas na jakiej grafomanii się znalazłaś żmijko hi, hi
  • Bogumił 30.06.2019
    Miło popatrzeć jak szuwarek z Grzesiem pociesznie przeskakują z gałęzi na gałąź jak opętani.
  • Ritha 30.06.2019
    Bogumił, niech się bawią chlopcy :) Temu mial sluzyc ten wierszyk przeciez.
  • Gregory 30.06.2019
    Ritha to jest pieśń
  • Bogumił 30.06.2019
    Ritha zgodnie ze scenariuszem;)
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił to świetna zabawa hi, hi dawno tak dobrze się nie bawiłem, a ty świetny klaun jesteś w tym cyrku hłe, hłe
  • Bogumił 30.06.2019
    akwamen ja jestem reżyserem ty pacynką
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen jaka częstochowa
  • Ritha 30.06.2019
    Mysle, Bogumil, ze jednak cos nie do konca pyklo. Nie wszystko przewidziales :(
  • Ritha 30.06.2019
    :)*
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił ty jesteś grafoman przede wszystkim hi, hi,, hi
  • Bogumił 30.06.2019
    Ritha pykło, niech chłopcy poszaleją
  • Ritha 30.06.2019
    pieśń* racja xd
  • Gregory 30.06.2019
    Bogumił pykło ci w portkach
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen i to jeszcze jaki
  • akwamen 30.06.2019
    Bogumił zgredku, a ty możesz tylko już z boczku paczeć jak my się bawimy... hi, hi w kosteczkach popykało? ha, ha
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen dałem kropce we wątku może ktoś hip hopa zrobi
  • Gregory 30.06.2019
    (pieśń ku czci betti)

    Hejterzy z Opowi głównie z tego „słyną”,
    że robią w majtasy przed jedną dziewczyną.
    Kiedy ona lekko nóżką w ziemię tupie,
    to te dwa cieniasy mokro mają w du..pie.

    Akwamen, Gregory, te dwa wodorosty,
    co zamiast pomyśleć, najpierw piszą posty.
    Ta dzielna niewiasta oświatę im niesie,
    a te dwa pacany żyją w ciągłym stresie.
  • Gregory 30.06.2019
    hahahah napisał dla niej pieśń o hejterach
  • akwamen 30.06.2019
    aby ją pocieszyć po batach jakie dostaje :)
  • akwamen 30.06.2019
    wychwala nas hi, hi
  • yanko wojownik 30.06.2019
    A też potępię treść - potępiam treść!
  • akwamen 30.06.2019
    co zapomnial o Tobie? hi, hi też bym potępił, ale skleroze już ma ha, ha przymknij oko i zabaw sie z staruszkiem hłe, hłe
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen trzeba przyznać, że piękną pieśń stworzył aż łezka mi się zakręcila w oku
  • Gregory 30.06.2019
    Yanko nie wolno potepiać
  • akwamen 30.06.2019
    Gregory no nikt jeszcze o mnie nic nie napisal i przednią zabawe dla nas zrobił... hi, hi
  • akwamen 30.06.2019
    Gregory no i zwiali po angielsku.... szkoda... :(
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen o mnie też
  • akwamen 30.06.2019
    Gregory paczaj jakie my sławne ha, ha
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen no ale tej najważniejszej ni ma
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Gregory " Gregory 52 min. temu
    Yanko nie wolno potepiać "

    W zasadzie po prostu jestem przeciw, ale już nie wiem - może i klaskam. Kompromitacja Bogumiła, to może słuszniej nie potępiać, bo w końcu, do dowód na jej zaistnienie - pogubiłem się.
  • Angela 30.06.2019
    Tak se ino myślę, czy to źle, że tak cholernie mnie to wszystko bawi? Czy pójdę za to do piekła?
  • Canulas 30.06.2019
    Piekło jest puste, a wszystkei diabły są tu.
  • Gregory 30.06.2019
    Canulas i anioly
  • Canulas 30.06.2019
    Gregory , hell is empty jest dość znanym cytatem i raczej nic tam nie ma o aniołach :)
  • Gregory 30.06.2019
    Canulas diabły to poniekąd anioły były
  • Gregory 30.06.2019
    Canulas a Shakespeare znam
  • Canulas 30.06.2019
    Gregory :) No właśnie. Zbyt późna pora na dywagacja o kreacjoniźmie i adaptacjach religijnych na potrzeby teatralne. Tutaj teatrzyk bez tego. No ale nie sposób się nie zgodzić w sumie.
  • Canulas 30.06.2019
    Idę spać, dziatwa, ale jednym łoczkiem łypię, więc się proszę (w miarę) grzecznie zachowywać.
  • Bogumił 30.06.2019
    Ja też. Pośmieję się jutro.
  • Gregory 30.06.2019
    Bogumił śmiej się
  • akwamen 30.06.2019
    Gregory to śmiech przez łzy hi, hi oni tylko umią się śmiać ha, ha
  • Gregory 30.06.2019
    akwamen jutro mam ciężki dzień mówiłem ci o dronach więc żegnam wszystkich
  • akwamen 30.06.2019
    Gregory pamiętam, koniec balu ! hi, hi
  • Something 30.06.2019
    Ciekawie, ciekawie.
  • akwamen 30.06.2019
    o jaka ciekawska! hi, hi
  • jesień2018 30.06.2019
    Dołączam do Mii. Przykro i niesmak :(
  • jesień2018 30.06.2019
    I nie chodzi o "pieśń", tylko o tę całą idiotyczną dyskusję.
  • Ritha 30.06.2019
    jesień2018 rok, poltora, dwa mozna nie reagowac.
    Wszystko ma granice.
  • akwamen 30.06.2019
    jesień2018 jaka pieśń taka dyskusja hi, hi
  • Canulas 30.06.2019
    oprócz Rosji
  • Tomek Bordo 30.06.2019
    Niestety, ktoś mnie zgłosił i dostałem ostrzeżenie od admina za *wulgaryzmy* i *prowokacyjne zachowania*. Niech no tylko zobaczy, co odwalają Flip i Flap (akwamen i gregory)
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Ponadto usunięto jeden z moich tekstów.
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Tomek Bordo, Hurtowy donos odwetowy polecam - pozbierać nicki i dołączyć screeny krzywd.
  • puszczyk 01.07.2019
    Urocze szambo.
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Stwierdzając tuż po wyjściu.
    Przepełnione wywaliło - on wypłynął
    - nie ta klima tu na zewnątrz
    - jak powrócić?
  • akwamen 01.07.2019
    a spuchacz gdzie?, oczywiście w tym szambie unurzany, no nie odpuści za nic hi, hi
  • Ozar 01.07.2019
    Matko jedyna, przechodziłem obok to wdepnalem A tu III wojna na całego. Bombki atomowe co kilometr kule swiszcza nad uchem. NO kurde masakra. Może mnie ktoś oświeci kto z kim i dlaczego bo czuje się jak 13 grudnia 1981. Niby wojna ale z kim?. Nie wiem czy się schować do bunkra czy wykopać stary karabin i się przyłączyć.
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Historię napiszą jak zwykle zwycięzcy, a na razie się jeszcze nie rozstrzygło.
  • yanko wojownik 01.07.2019
    PS
    Jak często bywa poszło o kobitę. Bogumił się zakochał, a ona wolała Sowy, to został tylko jej rycerzem i sławi jej imię - dziwne że jego też - bo jednak konkurent...
  • Canulas 01.07.2019
    Troja
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Canulas, ale nie wiadomo w którym miejscu jest obecnie koń i kto kogo oblega, bo można ulec iluzji. Podobno Bogumił zwabia celowo w jedno miejsce - nie bardzo mogę pojąć po co, nie aż taki w pojedynkę heros, ale otruć może.
  • puszczyk 01.07.2019
    yanko wojownik
    Troja też potrzebowała głupich i bezkrytycznych wojowników.Taka historia konfliktów.
  • akwamen 01.07.2019
    jakie przywódcy takie woje i takie kleski hłe, hłe hłe
  • Bogumił 01.07.2019
    Ozarze, kobieta tu walczyła samotnie z dwoma bydlakami. Trzeba ja wspierać, choć w pojedynkę sobie dobrze dawała z dwoma durniami radę. Niejaki akwament i Gregory, prawdopodobnie dwa klony jednej i tej samej osoby.
  • Ritha 01.07.2019
    Ozar, kobietka owa drażniła patykiem psiaki, a jak została dziabnięta to płacz. To tak w skrócie. Potem mnie zgłosiła do Pitera, ale jakoś nie przyszła poczta. No patrz :))
    Myśle, że teraz będę mniej milusia dla naszej nadwornej poetki :)
    Poza tym Bogumił jak zawsze cuduje :)
  • nerwinka 01.07.2019
    Gówno zwołuje tłumy: im głupszy tekst, tym więcej pod nim komentarzy.
  • puszczyk 01.07.2019
    Taka natura gówna.
  • akwamen 01.07.2019
    a przyciąga to gówno wszystkich.... bez wyjątku hi, hi
  • Bogumił 01.07.2019
    Nie uwarzam żeby tekst był głupi. Opisuje samotną walkę forumowiczki z dwoma opwijnymi bydlakami.
  • Gregory 01.07.2019
    Bogumił grafomanie do entej potęgi jak napisałeś uważam... jeżu drogi co za wstyd
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił a wszyscy inni uważają i sie śmieją ha, ha, ha, ha w głos hi, hi i z ciebie i z tej biednej forumowiczki , tak żeś odarł ją z godności tym tekścikiem grafomańskim że aż boli hi, hi hi opowi nastawiasz przewciw niej, i po co? Bo samemu głupio byc wykluczonym i obśmianym to i ją wciągnłąeś za sobą w forumowy niebyt. hłe, hle
  • Bogumił 01.07.2019
    akwamen głupim to jesteś ty, i wyłącznie ty durniu. Nie piszesz tekstów, tylko zakłócasz wątki i robisz smród w wątkach innych ludzi, chociaż żeś intelektualny impotent.
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił napisalęm, że betti się o mało nie posikała z zachwytu, a z ciebie tylko ryją ze śmiechu, cobyś, kufa, nie napisał! hi, hi
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił twój smrodek mnie przyciąga, i intelekt twoj niezwykły, i swiadomość że śmiszny gostek z ciebie, bo gdzie się nie pojawisz tam wszyscy się śmieją z ciebie, bogiusiu komusiu hi, hi
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    akwamen zamknij tą obrzydliwą jadaczkę
  • Bogumił 01.07.2019
    akwamen sika to gregory tobie do obrzydłego ryja. Won z tego wątku.
  • Bogumił 01.07.2019
    Pardon;) Grzeczniej, czy mógłbyś łaskawie wypier.....niczyć stąd i sprawdzić, czy zamknąłeś drzwi trolu. Dziekuję. Odór po tobie trolu przewietrzę.
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił zbędny trud, nigdzie sie nie ruszam trollu hi, hi
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo kloniku moj nie upoważniłem cię do wypowiedzi hi, hi
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    akwamen jaki znowu kloniku?
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo jesteś moim klonem zapomniałeś ?
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo 32 min. temu
    akwamen nie, twoim
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    jesteś tak głupi czy tylko udajesz? miałem na myśli że gregory i ty to ta sama osoba
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo młodyś i niedoświadczoony i za krótko na opowi jesteś, Wszyscy wiedzą że tak nie jest, ale jak tak bardzo chcesz to może być hi, hi
  • betti 01.07.2019
    akwamen a jak tam żona, chyba już w porządeczku, bo humorek widzę jest? Wcześniej takie elegie, prawie dramaty, że aż żal było czytać... cieszę się, że już wszystko dobrze i można zobaczyć twoją radość.

    Może więc o szczęściu coś napiszesz, tu tak mało szczęścia...
  • akwamen 01.07.2019
    betti ja nie mam żony hi, hi
    odkąd puchacz okazał sie jagodą, a miss łitha uwieczniła tę spektakularną wpadkę mam doskonały humor hi, hi
  • betti 01.07.2019
    akwamen a jednak? Smutne, to dlatego takie bzdurki ciebie cieszą... coś za coś. No nic, nie dokuczam. Baw się...
  • akwamen 01.07.2019
    betti to nie tak rybeńko ja tylko nie potrzebuję papirka aby z kimś być hi, hi możesz dokuczać,uwielbiam gdy to robisz hłe, hle jak się złościsz tak uroczo hi, hi
  • Kastor 01.07.2019
    akwamen a mówiłeś koleżance stary erotomanie onanisto, że dla ciebie najlepsza baba to własna graba? Bo która by tam ciebie chciała, chyba że do trzepania dywanów albo szorowania podłogi taką ścierą. He, he, he, he, hi, hi, hi, hi.
  • akwamen 01.07.2019
    Kastor jak ty wszystko wiesz, autopsja wiedza najwieksza, normalnym do głowy by to nie przyszło a ty w try miga litanie wypisałeś, frustrat z ciebie obleśny a fe, a fe, a fe ile natrzepaleś już w życiu... dywanów oczywiście hi, hi, hi
  • Bogumił 01.07.2019
    akwi, znowu w moim wątku robisz trzodę. Won mi stąd, natychmiast, ale to już w podskokach.
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił dla mnie nie ma granic. nie zaczepiaj to nie dostaniesz hi, hi
  • Canulas 01.07.2019
    Bogumił, akwi? Uuu, to już chyba było wspólnie pite :)
  • Gregory 01.07.2019
    akwamen jesteś jak Rosja
  • Gregory 01.07.2019
    Canulas nawet buzi było
  • Gregory 01.07.2019
    akwamen mów wyraźnie co ma trzepać bez tych kropek tylko dywan
  • akwamen 01.07.2019
    Gregory czepiasz się, a poza tym od teraz jesten riggsem hi, hi
  • akwamen 01.07.2019
    Canulas może, nie pamiętam , kto wie hi, hi, hi
  • Gregory 01.07.2019
    akwamen zmieniłeś image
  • jolka_ka 01.07.2019
    Ale bzdury. I takie wykwity ściągają najwięcej komentarzy.
  • Bogumił 01.07.2019
    Dziwię się że brak na opowi solidarności kobiecej. Powinnaś wspomagać koleżankę.
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    a no właśnie jolka
  • Margerita 01.07.2019
    Ha ha ha rozbawiliście mnie do łez
  • akwamen 01.07.2019
    Margeritka i o to nam chodziło ha, ha, ha bawmy sie i śmiejmyhłe, hłe zima nadchodzi ;) :) :)
  • Bogumił 01.07.2019
    To jest Hymn dla Betti walczącej z bydlak imię hejterami.
  • Bogumił 01.07.2019
    Z bydlackimi hejterami
  • Gregory 01.07.2019
    Bogumił idź ratuj puchacza, bo go rozszyfrowali hahahhaha klona jednego teraz będą dwa puchacze
  • akwamen 01.07.2019
    Bogumił jak nie pisałeś tak jest źle hi, hi wiesz takie coś istnieje co słownik się nazyw hi, hi trollu
  • Bogumił 01.07.2019
    Halo, hejterzy, może już łaskawie dobijecie do dwustu:)
  • Tomek Bordo 02.07.2019
    Bogumił zapraszam do wzięcia udziału w wyborach, które odbędą się za 20 minut.
  • Bogumił 02.07.2019
    A kto jeszcze kandyduje?
  • Pan Buczybór 02.07.2019
    jedyny prawowity przywódca Opowi, towarzysz Canulas
  • Tomek Bordo 02.07.2019
    Ja jestem kandydatem prawicy. Moim kontrkandydatem z lewej strony jest Canulas.
  • Bogumił 02.07.2019
    Pan Buczybór edyny prawowity przywódca Opowi, towarzysz Canulas

    mam awersję do słowa towarzysz:)))
  • Bogumił 02.07.2019
    Tomek Bordo serce mam po prawej stronie.
  • Bogumił 02.07.2019
    Tomek Bordo głosowałem
  • Tomek Bordo 03.07.2019
    Bogumił proponuję ci funkcję Wiceministra Prawa i Porządku opowi.pl. Co ty na to?
  • Bogumił 03.07.2019
    Tomek Bordo A kto wygrał te wybory, bo nie jestem na bieżąco?
  • Tomek Bordo 03.07.2019
    Canulas
  • Bogumił 03.07.2019
    Tomek Bordo Musiałbym dostać guzik atomowy do ręki, żeby mieć siłę sprawczą. Dałbym tydzień aresztu trzem osobom, do refleksji wewnętrznej. I od razu byłby spokój, jak kiedyś, błogi, nudy jak flagi z olejem, aż do wyrzygania.
  • Tomek Bordo 03.07.2019
    Bogumił więc zgadzasz się na tego wiceministra?
  • Bogumił 03.07.2019
    Tomek Bordo Ale minister odeszła.
  • Tomek Bordo 03.07.2019
    Bogumił To ja jestem ministrem :P
  • Canulas 03.07.2019
    Tomek Bordo, tak i jesteś nad Bogumiłem
  • riggs 17.07.2019
    O ja, tego nie przyuwazylem. Piąteczka za uśmiech na japie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania