hstyl /56/ - Drabble o niemoralnych propozycjach - jerry O!

w temacie: niebezpieczne związki"?

 

Znów ciemność, beznamiętność. W białej sukni z gronostajów przemyka Ona. Zjawa. Każąc nazywać się kochanką, czaruje karminowym miękkim jedwabiem bielizny. Kusi i tumani. Cholerny ziąb, drętwe palce nie pozwalają zapalić ostatniego szluga. Powietrze cuchnie zgnilizną.

Pośpiesz się, kurwa. Pierdolona Królowa Śniegu! Nic dziwnego, że wolał chłopców?... Cała pomarszczona, przenoszone majtki zsuwają się z kościstych bioder. Przerażony jak bałwan topniejący w promieniach słońca otwiera sparaliżowane usta. Cisza i Ona u wezgłowia stoi. Wstrząsają nim dreszcze. Pora na ostatni akt. Ostatni szwindel... „Ojcze nasz. Któryś jest w niebie i...”. Jak to szło dalej?

Jak zimno. Strach. Kimkolwiek jesteś... Przebacz mi.

 

na ziemi...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • O ja cie... Związek Radziecki niechaj się schowa przed taką monarchinią. Do zgadywania zawołuję O!
  • Pasja rok temu
    Śmierć jest tematem ponadczasowym i każdy musi się z nią spotkać. Jedni widzą ją piękną, inni brzydką. Ciekawe drabble.

    Miłego!
  • A kogo typujesz Pasją? O!
  • Dekaos Dondi rok temu
    Aż me ciało, zimnym strachem obleczone przez chwilę było, lub jakoś tak?:)
  • Masz coś na sumieniu Dekaosku z Opowijskiego związku? hihihi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania