Bez tytułu opis

Myślisz, że wszystko jest ok ?

Myślisz, że masz normalne życie?

A co jeśli ktoś cię porwie ?

Co jeśli na każdym kroku ktoś próbuje cię zabić ?

Co jeśli jesteś nikim dla osoby, która to właśnie powinna się wspierać ?

Co wtedy ?

Wtedy żyjesz w strachu.

Nie możesz ufać nikomu. Rozumiesz ?! Nikomu ! Bo wszędzie znajdują się zdrajcy...

Zobacz na własne oczy jak to jest przechodzić mordercze szkolenie żeby umieć chodź uciec...

Jak to jest poświęcić najważniejszą rzecz jaką masz...

 

A więc usiądź wygodnie, weź herbatkę, okryj się kocykiem i zacznij czytać, ale nie zapomnij się rozejrzeć, bo może właśnie obok ciebie siedzi Kasyczi ?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 23.12.2015
    Po pierwsze powinnaś zaznaczyć, że jest to wstęp, prolog, no cokolwiek. Po drugie ten tekst powinien zachęcać do przeczytania kolejnych części, a on tego zdecydowanie nie robi... Po trzecie wrzucaj JEDNĄ, góra DWIE CZĘŚCI NA DZIEŃ. Nie więcej.
  • patyy 24.12.2015
    Elenawest ma rację nie powinno się wrzucać więcej niż jeden rozdział jednego opowiadania. :) Jeżei chodzi o wstęp to i mnie nie zaciekawił, ale będę czytać dalej, zobaczymy, czy będzie to coś ciekawego.
  • Maleńkaa 25.12.2015
    Całość odebrałam jako prolog. ;) Tak więc dałam 5! ;3 Mnie tam zaciekawiło, nie czytałam innych części, ale zaraz sie za to zabieram ;) Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania