Poprzednie częściBez tytułu opis

Bez tytułu cz.1

Siedzę na krześle...Wokół jest ciemno jak u murzyna w.... Dobra... spokój...

Nie zważaj za to, że pręty wrzynają ci się w nadgarstki i kostki a krew sączy się z ran.

Nie zważaj na to, że boli jak cholera... Nie zważaj na to, że nie masz pojęcia gdzie jesteś.

Nie zważaj na to, że nie wiesz jak się tu znalazłaś...

Po prostu nie zważaj na nic... Słyszę kroki, ale nikogo nie widzę, gdyż mam przepaskę na oczach. Chcę zapytać kim jest ten obcy, ale moje usta zostały zablokowane. Boję się. Tak bardzo się boję... Boże ratuj... Dopadli mnie...

Obcy stoi dokładnie przede mną. Szarpię rękoma i krzyczę z bólu jednocześnie. Czuję jak pot spływa po moim czole. Lodowate, szorstkie palce gwałtownie podrywają mój podbródek do góry powodując duży ból. Łzy zaczynają płynąć po mojej twarzy. Wyczuwam jak się uśmiecha zwycięsko.

-W końcu cię dopadłem- mówi lodowaty, przerażający głos. Wszystkie włosy stają mi dęba a ciało przechodzi dreszcz przerażenia. Zaczynam szlochać.

Jeśli tam jesteś... Błagam... Pomóż mi... Mam na imię...

Następne częściBez tytułu cz. 2 Bez tytułu cz.3

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • patyy 24.12.2015
    To już jest okej, na dziś sobie odpuszczę dalsze czytanie, ponieważ nie chce mi się. :)
  • elenawest 24.12.2015
    Nie patyy, to też nie jest ok. Krótkie, brak większości przecinków, spacji po i przed myślnikami w wypowiedziach bohaterów, zbyt dużo powtórzeń, które zaczynają irytować. Zostawiam 2.
  • patyy 24.12.2015
    No może i brakuje interpunkcji, ale jak sama wiesz, ja też mam z nią problemy, a że to jej początki na opowi, nie wie jeszcze, że tutaj powinno się starać pisać tak, żeby było to poprawnie interpunkcyjnie. Dajmy dziewczynie szansę :) Jeszcze się nauczy. :) A co do powtórzeń, mi się podobają :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania