Laleczka Chucky

- Mam nadzieję, że wszystko w porządku? - spytał sołtys Jasiek podnosząc kieliszek z czerwonym winem. - Nie zawsze mamy w Kościach Wielkich gościa zza oceanu?

- Dlatego też poprosiłam mamę, żeby zrobiła steki, a nie schabowe - Karolina, która siedziała przy rogu stołu, uśmiechnęła się.

- Nie było to łatwe, ale poradziłam sobie. - Głos sołtysowej wskazywał, że nie jest wcale pewna. Chyba była zestresowana całą tą wizytą.

- Nikt cię nie pytał o zdanie, głupia babo! - Sołtys zrobił się czerwony niczym wino, które pił. - Niech się lepiej wypowie gość; on jest najważniejszy!

Po tych słowach dokładnie spojrzał na postać siedzącą po drugiej stronie stołu. Była malutka, miała bujne rude włosy i mnóstwo szwów na pulchnej buzi. Te blizny w ciekawy sposób komponowały się z szalonym uśmiechem. Tak, dobrze myślicie, to była sama Laleczka Chucky.

Oblizała się jęzorem i powiedziała:

- Steki rzeczywiście zajebiste, ale wolałbym coś bardziej krwistego, np. głowę jakiegoś frajera!

- Zapewniam, że następnym razem utnę głowę jakiemuś frajerowi i podam z pieczarkami! - Sołtysowa chciała się zrehabilitować.

- Znowu się wypowiadasz bez pytania! - mąż był wściekły – Chyba ci już wytłumaczyłem, że masz siedzieć w milczeniu!

- Cha cha! - zaśmiała się laleczka – Ale ty poniżasz swoją żonę! Mogę tylko pozazdrościć! Ja się z tą moją pieprzoną Tiffany muszę liczyć! Niemal zawsze jak chcemy się pozabijać, to ona wygrywa i mnie morduje!

Na chwilę zamilkł, po czym dodał już nieco spokojniejszym tonem:

- Dobrze, że przynajmniej potem mnie wskrzesza.

Przy temacie żon zawsze się robi nieprzyjemnie. Trzeba więc zmienić go na jakiś przyjemniejszy. A co może być przyjemniejszego niż córeczki?

Chucky spojrzał na Karolinę i powiedział:

- Ale córka to się ci wyjątkowo udała! Gratulować!

- Dziękuję! - Karolina zarumieniła się.

- Tylko wyjaśnij mi Chucky, ty masz syna czy córkę? - Sołtys chciał się dopytać.

Słysząc to, tak przecież banalne pytanie, Chucky skrzywił się.

- Mam homo - nie wiadomo, dupa gender, radykalne LGBT+!

Słysząc to, Karolina parsknęła śmiechem, a sołtys zapytał:

- Czyli masz dziecko niebinarne?

- Mam syna, bez ptaka, który twierdzi, że jest dziewczyną! Kurwa, można naprawdę zwariować z taką rodziną.

- Jak nie ma ptaka, to jest chyba naprawdę dziewczyną! - Karolina przestała się śmiać.

Laleczka burknęła wściekła, co było znakiem, że niezbyt jest zadowolona z tej sugestii. Potem jednak powiedziała:

- To, że jest hermafrodytą, to jeszcze mogą przeboleć, ale on zupełnie nie chce zabijać! To dla mnie potwarz!

- To chyba naprawdę jest baba! - Sołtys zmarszczył brwi.

- Ale co ty mówisz, tato! My dziewczyny to istne morderczynie! W tym tygodniu otrułam trzy osoby!

- Takie dziecko jak Karolina to skarb dla rodzica! - w głosie Chuckiego słychać było zazdrość. - A ja co mam zrobić. Ostatnio wychodzimy z rodziną na miasto. A odrąbałem fiuty trzem fagasom i zrobiłem z nich hot dogi. Tiffany spaliła całe solarium razem z kurwami w środku. A ten gnój, czy jak ktoś woli gnojowa, co zrobił? Tylko siku! I jeszcze po nas posprzątał, żeby nie było bałaganu! Jak ja go wychowałem!

Karolinie zrobiła się żal gościa, więc zmieniła temat:

- Od dawna Chucky interesujesz się Voodoo?

Uśmiech na twarzy laleczki wskazywał, że pytanie było przyjemne.

- W sumie to od bardzo dawna. Już w przedszkolu miałem ku temu ciągoty.

- To Voodoo to świetna rzecz! - Karolina drążyła temat. - Niby okultyzm, ale dla katolików! Czego to te murzyny nie wymyślą!

- Taka jest Ameryka! - zaśmiał się Chucky. - U nas jest nawet aborcja dla katolików!

- Niepojęte z polskiej perspektywy. - Sołtys nie krył zdziwienia. - W Europie, to żeby wejść w okultyzm, to trzeba zrobić diabłu loda.

- A że szatany rzadko są osobami LGBT to bardzo mało mężczyzn potrafi czarować. - Dodała Karolina. - Inna sprawa, że nasz proboszcz twierdzi, że Voodoo to dupa nie katolicy.

- Pewnie ma rację – Chucky nie był oburzony. - A sam nie byłem w kościele od bierzmowania. A przykazania złamałem wszystkie.

- Ja wszystkie oprócz nie cudzołóż! - Karolina pochwaliła się, jakby było czym. - Ale jak giniesz, to chyba nie idziesz do piekła jak protestanci czy żydzi?

Chucky zrobił dziwną minę. Widać było, że nad czymś się zastanawia. W końcu odrzekł:

- Zaskoczę was, ale zawsze jak mnie wskrzeszają, to ja nie pamiętam, co było pomiędzy śmiercią a wskrzeszeniem.

Po tych słowach zapadła cisza. Przerwał ją sołtys, który zwrócił się do żony:

- A ty czemu milczysz, głupia babo! To niegrzecznie wobec gościa! A tyle prosiłem, żebyś porozmawiała z Chuckym.

 

Marek Adam Grabowski

 

Warszawa 2022

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (409)

  • Grain dwa lata temu
    Jeżeli to będzie elementem cyklu – nie pisz za każdym razem Kości Wielkie
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Zawsze piszę, żeby było pewne gdzie to się dzieje. Dzięki za wizytę! Pozdrawiam
  • Noico1 dwa lata temu
    Za chłam

    Ja ci dam trolla.

    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Miał syna bez ptaka,
    a podobny był do Chucka
    Norissa,
    ale jemu zwisa...

    cóś ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    Z sołtysa to też dobry numer, najpierw małżonkę ucisza, a na końcu strofuje, że gościa nie zabawia.

    Mściwy troll był u Ciebie,
    niech go Chucky wnet... nawiedzi,
    się ucieszą też sąsiedzi...

    nie tylko my ?

    Fajoskie ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzięki za wizytę i wierszyki. Pozdrawiam ps. Sowa ma gniazdo również tutaj https://www.portal-pisarski.pl/czytaj/73038/deszcz. Nick nie w jego stylu, ale rozpoznałem go po twórczości.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Znam ten portal, tam stuknięty moderator pisał mi obleśne limerykopodobne cóś ?
    Dawno temu to było, pewnie się zmieniło albo i nie, zresztą wszędzie podobnie i albo kliki, albo bezhołowie, albo reżim. Generalnie jedna wujnia.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Rozumiem, że już nic tam nie wrzucasz. Ja tam dalej publikuję, ale na ukazanie się opowiadania trzeba długo czekać, to też nie ma tam nawet jednej czwartej mojej twórczości. Co do samego Sowy szkoda, że odleciał z opowi. Dobre pióro miał, ale bywał pieniaczki i do tego uparty. Pamiętam jak razem z Garściem (tak chyba nazywał się ten lewacki troll?) próbowali mi wmówić, że w Polsce zabronione jest usuwanie ciąży pozamacicznej. ? Pozdrawiam
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ciąża pozamaciczna może zagrażać nie tylko zdrowiu, ale i życiu, dlatego wykonuje się m.in. aborcje, a jak jest w Polsce to nie wiem, niemniej nie chciałabym zaciążyć, umierałabym ze strachu, że z ciążą coś nie tak i każą mi urodzić, bo im sumienie nie pozwala. Tjaaaaaaaaaaa:

    Ludzie nigdy nie czynią zła z taką zawziętością i radością jak wtedy, gdy robią to z pobudek religijnych.

    Blaise Pascal
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Ciąża pozamaciczna jeśli nie nie zostanie usunięta bądź nie nastąpi poronienie zabija kobietę, no chyba że będzie cud!? Zabieg usunięcia takiej ciąży nazywa się salpingestomia i nie jest on aborcją sensu strico (nawet nie obejmują go statyki aborcji). Jest w pełni akceptowany przez wszystkie ważne kościoły i legalny na całym świecie. Pisanie, że niby ktoś w Polsce go nie wykonuje lub każe za niego to typowe straszenie. Pozdrawiam
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Prawo sobie, a życie sobie, nie kazał Chazan rodzić dzieci bez mózgu? Jest się czego bać, niedawno kobitka zmarła, bo czekano, aż płód obumrze ?

    Przypadek Alicji Tysiąc pamiętasz? Nakaz aborcji zignorowano!
  • Szpilka dwa lata temu
    *dzieci bez mózgów
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka poruszyłaś trzy różne przypadki. W pierwszym życie i zdrowie nie były zagrożone. Sam Chazan zaznaczył, że pozamaciczną by przerwał. W drugim lekarzami już się zajęła prokuratura. Z śledztwa wynika, że nie tyle czekali na śmierć płodu ile nic nie robili; z resztą tę szpital miał opinię patologicznego. Ciekawy jest ostatni przypadek, gdyż aborcji odmówił ten sam co potem Chazana oskarżył Dębski. Stwierdził, że nie ma korelacji miedzy wadą wzroku, a ciążą.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No sam widzisz, że kobieta nie ma normalnych warunków do rodzenia dzieci. Przed laty mojej sąsiadce też się tak zdarzyło, jeden lekarz zlecił aborcję, zaś drugi nie widział przeciwwskazań i sąsiadka urodziła, choć nie chciała, bo zagrożone było jej zdrowie. Po porodzie leżała 40 dni w gipsie, w domu bez opieki została dwójka dzieci, mąż sfrustrowany i zły na całą sytuację, dobrze, że to w komunie się działo, to go z roboty nie wykopali. To jest właśnie życie, a nie suche paragrafy, które do życia nie przystają.

    A przyrostu i tak nie ma i nie będzie:

    '- Jest dramatycznie źle - powiedziała, odnosząc się do zmniejszającej się liczby Polaków wiceminister RiPS, pełnomocniczka rządu ds. polityki demograficznej Barbara Socha. Dodała, że zły trend demograficzny dla Polski zaczął się 30 lat temu.'

    Czytaj więcej na https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-wiceminister-rodziny-polska-znika-jest-dramatycznie-zle,nId,6309197#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    Komentarz do artykułu doskonale puentuje nieniejszą dyskusję:

    ~dobra rada- Wczoraj (11:26)

    Polskie kobiety - nie zachodźcie w ciążę. Bo jak będzie patologia ciąży, będziecie musiały na siłę urodzić: z sepsą, zakażeniem, zapaleniem, bez głowy, bez mózgu, bez czaszki, itp.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Cóż mogę powiedzieć. O tym czy jest zagrożenie musi decydować lekarz na podstawie wiedzy medycznej. W przypadku pani Tysiąc był to bardzo zanany aborter Dębski. Jego odmowa na pewno nie miała podłoża ideologicznego.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    A jakie? Finansowe? Niestety, pani Tysiąc była biedna jak przysłowiowa mysz kościelna i nie stać jej było na łapówkę. W ogóle w Polsce to jakieś cuda na kiju się dzieją, na NFZ nie można się leczyć, np. do specjalisty strasznie odległe terminy, zaś za gotówkę w prywatnym gabinecie termin jest na poczekaniu. System zdrowia w Polsce jest chory! Ustawa nakazująca kobietom rodzić żywe trupy, też jest chora!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Dębski twierdził, że nie ma korelacji miedzy postępującą wadą wzroku a kontynuacją ciąży. Twierdzisz, że podjął by inną decyzję w gdyby była jego prywatną klientką i dała pieniądze? Może masz rację, ale tego się nigdy nie dowiemy, zwłaszcza że obydwoje już nie żyją.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    W Polsce to tylko ryby nie biorą, moja mama całe życie wręczała lekarzom drogie koniaczki i koperty. Dziś wręczać nie trzeba, bo są prywatne gabinety, ale na jedno wychodzi - nie posmarujesz, nie pojedziesz ?

    Dębski to szuja, Alicja Tysiąc niemal oślepła po porodzie:

    'Po porodzie, gdy stan zdrowia Alicji dramatycznie się pogorszył, trafiła na ostry dyżur – traf chciał, że do tego samego szpitala, w którym odmówiono jej zabiegu. „Kto pani pozwolił na tę ciążę?!” – krzyczał lekarz. Alicja niemal całkowicie straciła wzrok. Wada pogłębiła się do 27 dioptrii.'

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/2147620,1,nie-zyje-alicja-tysiac-ikona-walki-o-prawo-polek-do-aborcji.read
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Może nie da się inaczej? Może powinniśmy wprowadzi współwłasność, żeby zakończyć tę hipokryzję? Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Chciałem napisać współpłatność.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Musieliby Polacy więcej zarabiać, żeby współpłacić, na razie nierealne ?
  • Sucre dwa lata temu
    niklot coby tylko z tej miłości laleczka Chucki II nie wyszła:))
  • Szpilka dwa lata temu
    nielot

    Te, nie pozwalaj SE, wiem, że lubisz rynsztok, ale sam się w nim pław, dziadzie zasmarkany.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka kolejny klon Bogumiła. Nie zwracajmy uwagi.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Nie wierzę, że to Bogumił, on taki wulgarny nie jest, ale cóż... pewności nigdy nie ma, tylko admin może się dowiedzieć who is who ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Chyba nie powiesz, ze Sowa?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Coś Ty, Sowa też nie, on nie jest taki zapiekły w nienawiści, coś o tym wiem, bo miałam z nim spinę ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Mu się takie odjazd zdarzały, ale nie wobec nas, bo nas lubił. Myślę, że to Celina/Bogumił. Pokłócili się z Laurą. Randka nie im nie wyszła... ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    To są tylko domniemania, nie chcę nikogo oskarżać, bo to nie fair. Straszna nienawiść się wylała, tak się dzieje, gdy się hamulca w gębie nie ma i myśli się, że po każdym można jeździć jak po łysej kobyle. Mnie tylko mierzi asocjalna osoba, nienawiścią nie zieję, czasem mnie męczy odruch wymiotny ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Martyna twierdzi, że zgłosiła go na policję. Nie wiem, czy to prawda.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Policja nie zajmuje się takimi sprawami, za mała szkodliwość czynu, lepiej udać się do adwokata od hejterów, tylko nie wiem, czy to ma sens, gdy się samemu trolluje na portalu ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    ( ͡~ ? ͡°)
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie znasz prawa, to nie pisz bzdur.

    Coś was mocno ten temat interesi? Czyżby to wasze "gościnne występy"?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Przypomniała mi się awanturka na pewnym portalu, konował i belfer wzięli się za grzywy, konował oskarżył befra o niestosowne zachowanie i obiecał, że wyciągnie konsekwecje, bo przecież profesja zobowiązuje. Panowie występowali pod prawdziwymi nazwiskami, no i co?
    No i nic, bo konował też hejtował, a ja jako zagorzała antagonistka konowała, przezornie skopiowałam dowody. Śmiechu warte, żeby sprawca sprawiedliwości się domagał, konował wymiękł rzecz jasna ?

    Poza tym, hejt jest sprawą admina, a nie policji, też śmiechu warte, żeby bzdetami policji tyłek zawracać.
  • Szpilka dwa lata temu
    I kogo ma ta policja bronić? ANONIMA?
  • MartynaM dwa lata temu
    Pocieszajcie się... może tylko to pozostalo.

    Tu nie ma anonimow, już to pisałam. Tylko pustaki tak myślą. Za nickiem stoi czlowiek.

    Policja tez nie uważa, że to bzdety. Tym bardziej, że "ta osoba" wraca jak bumerang i jest coraz bardzuej agresywna. W sumie nie wiadomo na co jeszcze ją stać.
    Moj adwokat uważa, że sprawa jest poważna.
  • SwanSong dwa lata temu
    MartynaM
    Zgadzam się. Konflikty są różne, ale to, co robi ta osoba, jest grubą przesadą.
  • MartynaM dwa lata temu
    SwanSong, to w ogóle nie do pomyślenia takie zachowanie w publicznym miejscu. I to nue tylko w stosunku do mnie.
    Możliwe, że jest to osoba chora psychicznie, bo kazdy zdrowo myślący człowiek zdaje sobie sprawę z konsekwencji takich czynów.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM No i bardzo dobrze. Jeśli chcesz to możesz mnie dać na świadka. I jeszcze jedno, wiem że miedzy nami nie będzie już sztamy, ale myślę, że skoro ktoś nas wszykich obraził to należy zrobić zawieszenie broni.
  • SwanSong dwa lata temu
    MartynaM
    Racja. Kłótnie z Bogusiem to jedno, ale takich inwektyw nikt tutaj nie rzucał. Łazi troll i bruździ pod każdym tekstem.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Nie wymiękaj! Ja się z trollami nie bratam!
  • MartynaM dwa lata temu
    Ok, Marku.
    Dziękuję za taką postawę.
  • MartynaM dwa lata temu
    SwanSong, dokladnie. Takich wyzwisk to ja w zyciu nie widzialam.
  • Szpilka dwa lata temu
    Ojej, jacy wszyscy odważni, jak hejter szalał, to siedzieli zapobiegawczo w krzaczorach, hahahaha, miękiszony ?

    Noicyk się postawił, ten znielubiony przez społeczność, ja się nie postawiłam, bo nie lubię tej baby i nie będę za nią głowy nadstawiać, proste.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka rozumiem, ale każdy ma swoją godność. Troll obraził Martynę, a ona ma prawo do obrony.
  • Noico1 dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski

    Ja ci dam trolla.

    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No to niech idzie na policję, nawet jak przyjmą zgłoszenie, to szybciorem umorzą. Niech się sama przekona, bo ona przecież wszystko wie najlepiej ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
    ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
    ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
    ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
    █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
    ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
    ░░████████████░░░█████████████████
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Szpilka Alicja Tysiąc Tysięcy Euro?

    Wada wzroku a życie dziecka.

    Patologia polskiego prawa. Dobrze, że to zlikwidowano. Szkoda, że tyle lat po wypłacie odszkodowania Alicji, że nie mogła zabić swojej córeczki.

    "Mamo, te wakacje w Grecji są drogie"
    "Spoko, dziecko, płacą mi za to, że ciebie nie zabiłam"...
  • Szpilka dwa lata temu
    Domenico Perché

    Alicja Tysiąc nie żyje, miała tylko 50 lat, była schorowaną kobietą, która panicznie bała się kolejnej ciąży, poród spowodował dalszą utratę wzroku, a w ciąży miała -20 dioptrii. Poza tym, wychowywała już dwójkę dzieci. Dlaczego się nie zabezpieczyła przed nieplanowaną ciążą? Nie mogła stosować tabletek antykoncepcyjnych, zwyczajnie pękł kondom w trakcie!

    Tak jej zazdrościsz tej wycieczki? Ja jej nie zazdroszczę ani wycieczki, ani pieniędzy przyznanych przez Trybunał Europejski, a wypłaconych przez budżet państwa. Wyobraź sobie, że prywatnie lekarz nie dokonał aborcji, bo Tysiąc nie dysponowała odpowiednią kwotą pieniędzy - 5000 zł, standardowa stawka - 1500. Tacy moralni są polscy lekarze, na ubezpieczenie sumienie ich gryzie, za pieniądze nie gryzie.
    Jeśli jesteś facetem, to potrafisz tylko robić dzieci, nie wiesz, co to znaczy być w ciąży, co to znaczy umierać ze strachu o ciążę /zagrożoną np./ albo przez ciążę. Zatem daj sobie spokój z ferowaniem osądami, bo nie wiesz, co Ciebie czeka, może małżonka zostanie zmuszona do urodzenia żywego trupa? Napisz wtedy coś o emocjach, chętnie przeczytam i Cię osądzę odpowiednio.

    Aha, miej na uwadze, że za obecne piekło kobiet odpowiedzialni są faceci, jak zawsze! I jak zawsze najwięcej gardłują!
    Obecną wojnę też złamany fallus wywołał - Gadimir Jebanowicz Srutin!
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Super. Kiedyś czarownice i czarownicy całowali kozła pod ogonem...
    Pozdrawiam ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzięki! Świat ewaluuje, magia też! Pozdrawiam
  • Tjeri dwa lata temu
    Rozbrajające... Uśmiałam się. Chucky dobry, a sołtys jeszcze lepszy. :))
    Udany odcinek!

    A co do rodzenia teraz w Polsce... Trzeba być mocno zdeterminowaną, wielkim optymistką albo po prostu niemyślącą by się teraz decydować na dziecko. Zerowe poczucie bezpieczeństwa, odmowa badań prenatalnych, kiepska opieka państwa w razie czego.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Bardzo mi miło. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    W Polsce opieka nienajlepsza. Moja siostra i kuzynka ciężko przeszły ciąże, ale nie żałują. Inna sprawa, że siostra osoba zamożna, to też miała lepszą opiekę. Oczywiście mój powyższy wpis nie miał negować kiepskiej opieki okołoporodowej lecz jedynie zwrócił uwagę na teorię spiskową o zakazie usuwania ciąży pozamacicznej.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Polskich lekarzy cenię. Poza jakimiś bumelantami, których jest zdecydowana mniejszość, to świetni specjaliści. Ale jeśli lekarz musi spekulować, rozważać ewentualne oskarżenie zamiast działać, to nic nie będzie dobrze.
    I wielkim krzywdzącym uproszczeniem jest powiedzenie że tam to nic nie robią i patologia...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri nie twierdzę, że wszyscy, ale są w tej służbie zdrowia patologie. Przykładowo w słynnej Pszczynie komisja orzekła, że lekarze po przez zaniechanie uśmierceni pacjentkę. Już przedtem na ten szpital były skargi. Niema co ich usprawiedliwiać na podstawie ja czysto hipotetycznego strachu przed jakimś oskarżeniem. Po pierwsze do takiego oskarżenia nie było podstaw prawnych, po drugie takie oskarżania nigdy nie miały miejsca. Z resztą samemu pochodzę z rodziny lekarskiej i znam to nieco od kuchni.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    A ja nie zaprzeczam istnieniu patologii czy zaniedbań. Wszystko zależy od ludzi, w szpitalach głównie od ordynatorów. Poza tym, w najlepszym szpitalu zdarzają się błędne decyzje. Natomiast lekarze do działania potrzebują nie tylko umiejętności i środków, ale także przeświadczenia, że za ratowanie życia matki (tu akurat) nikt nie wtrąci ich do pierdla. Co do "takiego oskarżenia nie było podstaw prawnych". Bez jaj... Żyjemy w Polsce Ziobry. Tu skuwa się nastolatków piszących po ulicy, zamyka transplantologów, wspiera kiboli i ułaskawia pedofili. Tyle w temacie. Dzięki za dyskusję:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Oczywiście masz rację. Trzeba traktować każdego indywidualnie. Zła jest za równo nagonka na lekarzy, jak i jakiś kult tej grupy. Co do Ziobry, uważam go za jednego z większych szkodników w Polskiej polityce, ale aż tak krytyczny nie jestem. Z twojego opisu jawi się jak jakiś stalinowski prokurator. Tak czy owak póki nikomu nie podstawią zarzutów za uratowanie życia matki, będę głosił że takiego problemu nie ma.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Powiem teraz seksistowsko – ale dopóki nie będziesz w ciąży z problemami, możesz faktycznie żadnych zagrożeń nie widzieć. Niestety, to także dodatkowy problem – życiem kobiet szastają głównie mężczyźni.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri nie twierdzę, że problemów nie ma. Twierdzę, tylko że w Polsce nie było wyroku (ani nawet oskarżania) za uratowanie kobiety. To różnica.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Pamiętam mój strach. Świadomość że jestem całkowicie zdana na lekarzy i ich decyzje. A byłam tylko 2 tygodnie na oddziale patologii ciąży, a moja ciąża rozwijała się prawidłowo (tylko końcówka słabsza była). Nie wyobrażam sobie co czują kobiety, które od początku borykają się z problemami. Gdybym dziś miała decydować się na dzieci... Myślę że bym ich nie miała. Kobieta musi mieć poczucie bezpieczeństwa. Musi zaufać lekarzom, w ich osąd, umiejętności i to że w ich głowach w momencie decydującym będzie tylko medycyna. Tego teraz nie ma.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Przykro mi, że miałaś taką historię. Jak już kiedyś pisałem w mojej rodzinie było niemal wszystkie możliwe patologie ciążowe. Miejmy nadzieję, że w takie dramatyczniej sytuacji lekarz będzie się kierował wiedzą medyczną, a nie jakimiś obawami.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Już nawet zapomniałam od czego wyszła dyskusja :)). W każdym razie, moim zdaniem, dopóki wymiarowi sprawiedliwości szefuje kto szefuje... Prawo nie ma większego znaczenia. Będzie naginane, dostosowywane do potrzeb, czy wręcz łamane. Lekarze zaś są różni, sama miałam poważne kłopoty przez ich niekompetencje (czy tam zaniedbanie). Niestety na ich pracę ma ogromny wpływ system w którym pracują (pomijając jednostki, które po prostu są kiepskie w swoim fachu, bo i takie przecież są). Zmęczenie, zła atmosfera, brak środków – jak zresztą w każdej pracy, w każdym zawodzie. Tyle że lekarska pomyłka kosztuje znacznie więcej. Dlatego lekarze w szczególności powinni mieć komfort w pracy. Taki szerokopojęty :).
    Jeszcze raz dzięki za dyskusję, trzeba popracować :).
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri zaczęło się od tego, że wspominaliśmy z Szpilką Puchacza i jego burdy. Co do Ziobry może masz rację. Nawet moja rodzina miała problemy przez jego resort, ale to nie jest temat na tutaj. Lekarze są różni. Moja mama bardzo przeżyła jak ją potratowali po śmierci mojego brata (torbielowatość nerek typu dziecięcego), a przecież jako synowa naczelnego lekarza Otwocka powinna mieć fory. Ale z drugiej strony dziadek był wspaniałym lekarzem i bardzo przywiązywał wadę do bioetyki. Lekarz musi być przede wszystkim zobowiązany do pracy zgodnie z wiedza medycyną. Oczywiście są przypadki niejasne, ale wtedy musi samemu podjąć decyzję. I nie mam go oceniać. Też dziękuję za dyskusję. Miło, nie to co z Celiną...
  • Noico1 dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski prosiłem Cię dawniej na mailu, żebyś sobie moim imieniem gęby nie wycierał. Jesteś zwykłą patologią, bo nie dotrzymałeś słowa, a w dodatku jakichś oszczerstw się imasz.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 Bo się tobą nie wycieram. Możesz dać słowo honory, że to nie ty umieściłeś te hejterskie wpisy?
  • Noico1 dwa lata temu
    Dostaniesz "1" za oszczerstwa, a jak spróbujesz sobie jeszcze raz gębę wycierać, to ci dopiero pokażę co to jest prawdziwy trolling. O!

    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    To moja jedynka, złodzieju! Zemścił za jedynki, które mu stawiasz ?

    Odczep się od Marka, łobuzujesz na portalu, to się nie dziw, że Cię podejrzewają!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka No właśnie. Jeśli to nie on, to niech to zdementuje.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka dopóki nie przeprosi za oszczerstwa niech nie zna ani dnia, ani godziny.
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Właśnie, zdementuj, udowodnij, że to nie TY ? Ja Cię podejrzewam o takie świństwo, ale Marek tak i co mu zrobisz?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie wierzę jakoś, pomimo naszych kłótni z Bogumilem, że tak by się do mnie zwracal. I byloby mi bardzo przykro, gdyby się okazało, że to jednak on. Ale, powtarzam, nie dopuszczam nawet takiej myśli, bo już nigdy więcej nikomu bym nie pomogła...
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ale to niemożliwe, bo jak?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 napisz, że to nie ty a przeproszę.
  • Szpilka dwa lata temu
    *NIE podejrzewam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM może i masz rację. Mimo wszystko takie było moje pierwsze skojarzenie.
  • Noico1 dwa lata temu
    Wystarczy, że jak nie przeprosi to mu stroluję wszystkie wątki i przestanie publikować. Oszust, oszczerca, paskudny łgarz.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 postawiłem mój warunek.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, ja też przez chwilę tak pomyslalam, ale później uznałam, że to niemozliwe. On aż tak podły nie może być.

    Straciłabym zupelnie wiarę w ludzi.
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    No! Ja mam dwóch wojowników, też mogę strollować Twoje. Zawsze jest consensus, poszukaj, nie strasz! To broń obosieczna!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka mnie nie zależy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Chyba rzeczywiście byłem zbytnio pochopny w osądzie, chociaż ciągnę nie zdementował sprawy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski bezwarunkowe przeprosiny i zimny pokój, albo brak przeprosin otwarta wojna. Wybór należy do Ciebie Marku.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 Bogumił jedno zdanie: "To nie ja napisałem ten komentarz" - wówczas przeprosiny.
  • Noico1 dwa lata temu
    Żadnych ultimatów, bezwarunkowe przeprosiny, albo otwarta wojna.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, nie wiem co myśleć. Bogumil też szalal, że piszę z innymi ludźmi... ale byloby mi przykro, jeżeli okaże się, że to on.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Mnie też nie zależy, mam gdzie publikować, tu nie muszę ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM To co teraz wyrabia pokazuję, że palma mu odbiła. ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Bezwarunkowe przeprosiny. Nikogo nie wolno obrażać bezkarnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Widzę, Marku.
    Ale chyba bardziej szpilke bym podejrzewala o tę wulgarnosc w komentarzach.
    Ją nienawiść prowadzi... i też stać ją na takie zachowanie, co nie raz pokazała.
  • MartynaM dwa lata temu
    Swoją drogą, nie uważasz, że dziwni są?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 jeśli to nie ty to przeproszę?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    To nie Noicyk, jakiś przypupas ją wydymał...

    publicznie ?
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Noico1 9 min. temu
    Bezwarunkowe przeprosiny. Nikogo nie wolno obrażać bezkarnie.
    Ja sobie to chyba oprawie w ramkę i będę wnioskował o nagrodę hipokryty roku dla ciebie hahahah
  • Noico1 dwa lata temu
    Marku, na dziś kończę, bo mam gości z Warszawy, właśnie wyjeżdżam na dworzec. Wystarczą mi tylko zwykłe przeprosiny.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki tak już jest. Nie zaprzeczył więc jest na mojej liście podejrzanych.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 A mi wystarczy, że napiszesz, że to nie ty mnie, Martynę, Szpilkę i parę innych osób obraziłeś.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico1 "Nikogo nie wolno obrażać bezkarnie." - A mnie można? Zostałem obrażony, a ty nie chcesz zaprzeczyć, że to twoja robota.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Jeśli nie on. To niech to zdementuje. Wówczas przeproszę.
  • MartynaM dwa lata temu
    Widzisz, Marku, to slownictwo " jakis przypupas wydymal ją publicznie"... jakbym z kimś z opowi utrzymywala jakieś intymne relacje... co za wredna kreatura!
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No, niech zdementuje ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Skoro tu już jesteś to mogłabyś rzucić okiem na moje opowiadanie.
  • Marek Adam Grabowski To nie tak działa. Co byś poczuł, jakbym Ci powiedział - zdementuj że nie zabrałeś mi 10 złotych, które wczoraj ktoś mi wziął z portfela?
  • Szpilka dwa lata temu
    Maryna ze młyna, czyli ze wsi, od Szpilki się odfikaj, trollico stara, przyczepiłaś się do mnie jak kupa do sandałka, a kysz!

    ───────────────────██
    ──────────────────█─██
    ──────────────────█───█
    ──────────────────█───█
    ──────────────────█───█
    ──────────────────█───█
    ──────────────────█───█▓
    ──────────────────█───▓█
    ──────────────────█───░█
    ──────────────────█───░█
    ──────────────────█░░░─█
    ───────────▓███──██▓▓███
    ───────────██──▓██▓────██
    ───────────█▓────█▓─────▓█
    ───────────█▓─────█──────░█
    ██████─────█▓─────█────────█
    ████████▓███░──────█──█▓────█
    █░░░░░░█───────────█░███────█▓
    ▓██████─────────────█▓██────██
    ███████░────────────────────▓█
    ▓██████░────────────────────░█
    ▓██████░────────────────────▓█
    ▓██████░────────────────────█▓
    ▓██████░────────────────────█
    ▓██████░───────────────────██
    ▓███░██░──────────────────█
    ▓███──████████████████████
    ██████
  • Poncki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski a kiedy miałbym Cię obrazić i dlaczego? Zaniwżdy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli Jak ktoś nie oskarżą to wyjaśniam, że jestem niewinny. Może jutro podejdzie do tego na spokojnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    A ty taka młoda, z ktorej strony, trollico?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki Był tutaj taki obraźliwy komentarz, ale zniknął. Redakcje chyba usunęła.
  • Szpilka dwa lata temu
    P̲O̲L̲I̲C̲J̲A̲ M̲A̲R̲Y̲N̲Ę̲ W̲Y̲Z̲W̲A̲L̲I̲!̲
    I̲ D̲O̲B̲R̲Z̲E̲ Z̲R̲O̲B̲I̲L̲I̲ -̲ O̲D̲P̲O̲W̲I̲A̲D̲A̲ P̲O̲L̲I̲C̲J̲A̲N̲T̲ ?̲
  • Szpilka dwa lata temu
    ??????? ??????̨ ???????❗
    ? ?????? ??????? - ????????? ????????? ???
  • Szpilka dwa lata temu
    POLICJA MARYNĘ WYZWALI!
    I DOBRZE ZROBILI - ODPOWIADA POLICJANT ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Kotku PAX
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Czy ja tę trollicę zaczepiam? Wrzyna się jak majtki w doopę w rozmowę, nikt jej nie zapraszał, nie widzisz, że czuje się na portalu jak na prywatnym blogu? Dlatego w ryło dostała, bo wszędzie się z tym ryłem pcha. Nie chcę tego znać, a to stare trollisko i tak przyłazi, no tylko ją od najgorszych wyzwać jak hejter, wtedy sobie pójdzie, bo dobrym słowem nie rozumie.
  • Poncki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski a, no od paru dni grasuje jakiś nowotwór. Bardzo upierdliwy, ale po czasie, jak już współczucie przechodzi dla niego, to robi się nawet śmieszny?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki To prawda. Czytałeś moje opowiadanie?
  • Poncki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski jeszcze nie, właśnie się zabierałem, ale zrobił mi sie kocioł. Jak tylko się rozluźni to się zaloguję w Kościach Wielkich, bo jestem ciekawe bardzo co tam się teraz odstawia ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki To miłego!
  • MartynaM dwa lata temu
    Do ciebie nie przyszlam, stara pudernico, tylko do Marka, więc co to ciebie obchodzi?

    Odzywki takie same, jak tego przyglupa, co grasowal... popisujesz się nad podziw. Kultura z ulicy...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Dobra dziewczyny wyluzujcie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, ty nie widzisz, że to ta patogia pisała te komentarze chamskie?
    Jej przeszkadza, chyba najbardziej, moja tu obecność i przez to tak się wychwalala w tych komentarzach... to jest taka tępa, ograniczona i chamska baba, że w glowie się nie mieści, z jakiej to obory wylazlo... ale wszystko ma swoje granice. Ja już tak tego nie zostawię...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Myślę, że kotek jest niewinny, jakby nie patrzeć ją ten cham też napadł (chociaż ten komentarz znikł).
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie, zobacz w komentarzach te same określenia, co u tego "kotka"
    Toś sobie znalazł patologię nad podziw!
  • MartynaM dwa lata temu
    Z jakiej wiochy trzeba wyleźć, żeby takie epitety stosować? Nie wyobrażam sobie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Maryna

    Do mnie pisałaś, bo mam powiadomienia, stara, obrzydliwa, zakłamana trollico! Dobrze ci zrobił przybysz, że cię od najgorszych wyzwał, nazwał cię po imieniu!

    A teraz iĆ na policję, buchabchabchcha, stare to a głupie ???
  • MartynaM dwa lata temu
    Od tego mam adwokata... wydmuszko!

    Widzisz, Marku. Cham dobrze zrobił, że mnie wyzwal - tak twoja patologia pisze.

    Kulturka z ulicy...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM to, że Szpilkę troll pochwalił nie jest wystarczającym dowodem, żeby sądzić, że to ona jest trollem. To jest bezpodstawne oszczerstwo i nic więcej. Jedno jest pewne. Troll dąży do tego, żeby opowidian skłucić, jak widać idzie mu świetnie. Chyba podatny grunt trafił...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM moja lista podejrzanych: 1 Puchacz 2 Celina 3 Opalony Ernest 4 Niezły psychol. Mogę się mylić. ?
  • Marek Adam Grabowski Marku, to jest Czanatan. Yanko go wyśledził, więc cztery pudła.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, tylko glupi nie wie co chcial zrobić lukaszenko...
    Ale pisać, że ktoś dobrze robił ze wyzywal, nie tylko przecież mnie, mogła napisać tylko największą patologia.
  • Szpilka dwa lata temu
    Buchachachhcha, to leć trollico na POLICJĘ i im donieś. Dostałaś kopa i doopa boli? Ja ci jej nie skopałam, ale dobrze ci tak, buachachahcha ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki To prawda odniósł sukces! Jesteśmy niczym Kurdowie; w polu rozgramiają wrogów, ale tak się że sobą tłoczą, że nie mogą mieć państwa.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli czy informacje jest pewna?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM co chciał zrobić Łukaszenko, jeśli możesz to oświeć mnie bo chyba jestem głupi a chciałbym wiedzieć.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja mam lecieć? Od tego jest pan mecenas, pudernico!
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, szalal na innych portalach z wiekszej ilosci nickow niż Bogumil tutaj. Podszywal się pod roznych ludzi. Kasowali go i wracal.
    Jest bardzo inteligentny, stąd mógł się bawić jak chciał...
  • Szpilka dwa lata temu
    Uważaj na słowa, trollico, bo znów natura lampucery wyjdzie i będziesz się samej siebie zapierać.

    Możesz przyboszowi skoczyć i się pohuśtac razem z mecenasem, buchachachha ???
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM to co piszesz o policji i mecenasach to nie jest takie proste jak Ci się wydaje. Bez adresu osoby, która chcesz skarżyć mecenas nie ruszy. Policja może próbować ustalić tożsamość ale ich skuteczność jest bliska zeru. Zostaje detektyw ale to kosztuje...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM i to, że jest inteligentny i się bawi to źle?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Poncki Mogą znaleźć IP.
  • Poncki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski o ile jest autentyczny
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, pieniądze są od tego, żeby je wydawać... a ciekawa jestem autora tych tekstów i na ogół zawsze zaspokajam tę ciekawość. Taka natura.
  • Marek Adam Grabowski
    Pewna na 99,999999999999999%.
    Nie sto, bo nie mam dostępu do IP.
    Powoływał się na Kulmową. Nawiązuje w swoich wypowiedziach do psów, szarpania za nogawki i budy. Stosuje słowo palant, przychlast, oraz znane słowa uznawane za obraźliwe.
    Bogumił przy nim to książę luksemburski.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, adresy IP są w posiadaniu Admina i na "zyczenie" policji Admin ma obowiązek podać.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, nie dopóki bawi się kulturalnie. Ale kulturę lukaszenki mozesz sprawdzić pod nickiem "niezły psychol", bo to ta sama osoba.
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Ona wszystkich pomawia, a dowodów żadnych, hahahaha, niech idzie na POLICJĘ, hahahaahah, co za tępe trollisko.
  • MartynaM dwa lata temu
    Weź stoperan!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli W tej sytuacji jestem zmuszony wszystkich czterech panów przeprosić. Inna sprawa, że każdy z nich już nieraz tutaj przebrał miarkę i nic dziwnego, że mogą być podejrzewani.
  • Szpilka dwa lata temu
    ???????❗ ?????? ???????? ?????Ł?❗

    BUCHACHACHACHA ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Skoro sytuacja się wyjaśniał przepraszam Bogumiła/Celinę, Puchacza, Ernesta i Psychola za posądzenie ich o obrażenie mnie, Kotka, Martyny i kilku innych osób. Mam nadzieje, że nie gniewacie się chłopaki.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli Tak przy okazji jak oceniasz moje opowiadanie?
  • Marek Adam Grabowski
    tu masz go jako ivesa https://www.opowi.pl/w-kurnikowie-a52850/
    - awek taki sam jak u siriponsa

    A tu jego wypowiedż - wpisuję kodem, bo oryginał zostanie skasowany kod rot47

    v#pu~|p}x + ~!~(x]!{ y2< H:5K:4:6[ 2=3@ K@324KJ=:D4:6[ E6? A2=2?E>@56C2E@C <@=6;?J C2K K23=@<@H2= >@;6 <@?E@[ EJ> C2K6> @ ?:4<F p?2E] q2C2?: 7C65K6= A@KH2=2 :??J> 8?@;<@>[ K2DC2?4@>[ 8C27@>2?@> ?2 A@?:K2?:F ?@H68@[ ?:6 3=@<F;24 :??J49 EC@==:] y68@ D@324K6 CJ=@ ?:6 H:5K: >@HJ ?:6?2H:D4: ;2<2 @5 C2KF D6CHF;2 ACKJ49=2DEJ K @A@H:]A=] 5=2 <2K568@ ?@H68@ F4K6DE?:<2 7@CF> @A@H:]A= !@K2 EJ> E6>F 7C65K=@H: >@56C2E@C@H: ?:6 4946 D:6 F=6ADKJ4 A@CE2=F[ K6 ?A] HA:DJ >@K?2 2?F=@H24[ F4K6DE?:<@H HJ4:DK24 @4KJH:D4:6 A@5 DH@:>: 5K:6=2>:] %6A2[ =6?:H2 =249F5C2 : EJ=6]
    %6C2K 4K2D ?2 A@5DF>@H2?:6]
    z:=<2 FH28 : HJ;2D?:6?:6]
    p?2E ?:6 >2 ?:4 HDA@=?68@ K 3@8:?:2[ 2 ;6DE 2?28C2>6>^<@56>]
    |:2=6> K2>:2C 52=6; AF3=:<@H24 >@;6 @A@H:252?:2[ ?@ 2=6 :5:@E2 <E@CJ FH2K2 D:6 K2 >@56C2E@C2 K564J5@H2= :?24K6;] !@CE2= ;2< A@CE2=] ~AC@4K <:=<F ?2AC2H56 A@CK25?J49 =F5K:[ 2 HJ>:6?:6 EFi $KA:=<6 W 2 E@ D:6 K5K:H:PnX CK64K@H2[ >@K6 K3JE =28@5?2 5=2 A=63DF] |z! DK4K68@=2CK2[ ;65?2< H:524[ K6 ?2 CK64KJ WA:D2?:FX K?2 D:6 : E@ 5@3CK6] r6?:=6> ;6DK4K6 }@D4@[ |2C<2 vC23@HD<:68@[ vCK68@CJ[ 4K2D2>: p33:6 u2C:2 @5A2=2=2[ ;2< D49:K@= H6K>:6 =6<: ?2 8=@H<6 E@ ?:6 K2A6E=2=2 D:6] (DC@5 D>:64: EKH] DK2>32 AD6F5@=:E6C24<:68@ HJC@K?:2 D:6 J2?<@ H@;@H?:4K6<DKA2?F;24J 8@H?:2CKi FC23FC2[ {F<DK2 y2D:?D<:>2CF52[ ?:4 @5<CJH4K68@[ ?6CH:?<2D:=24J D:6 ?2 A:D2CK2[ ?@ : (:6=<2 rKH@C<2 !CKJ8=FA@Hi %CKJ rKE6CJ563:= K6 KCJE2 4KFACJ?2] s2=6;i $K2=6;K?6CH:4@H2?6 5K:64<@[ HJA:6C56< KC6DKE2] +2<@>A=6<D:@?2i }:6A@HE2CK2=?J $EJ= vC27@>2?<: ?2 ~A@H: HJ;2E<@HJ EF=F< : $H2?8 $@?8=F5K<2 ?65K2[ A@5=2 K>:;<2] s@=24K2= 5@ ?:49 !:@EC6<f` K2DC2?:64 @ HC65?J> 492C2<E6CK6]]]E2< ;2< C6DKE2 8C27@>2?@H E6K >2 K2<FE2 A2=6] r2=6 DK4K6D4:6[ K6 ACKJ49=2DE %;6C: : ?:65@C@KH:?:6E2 |2CEJ?2 |] K2>:=<=J] y6DK4K6 ECK632 HDA@>?:64 @ D2>@E?J>[ DE2CJ> <2H2=6CK6 AD] {F<2DK6?<@[ 36K?25K:6;?2 =F5K<2 82=2C6E2[ <F?5=6>[ <E@C68@ H C62=F A6H?:6 <2K5J H 5FA6 <@A:6] vC27@>2?D<:6 DK4KJ?J ;2<:6 EF HCKF424:6 5@ ?:4K68@ D:6 ?:6 ?252;2[ 5@ 5FAJ E6K ?:6P z:=<F H2CE@D4:@HJ 2>2E@C@H A:D2?:2[ 2 C6DKE2 E@ 5K:64:D>:64:[ :?E6C?6E@H6 ?F5K246 D:6 A@=5FC<:[ 36K A6CDA6<EJH]
    rKJ HC@46n !C2H5@A@5@3?:6 ?:6] +2HDK6 K?2;5K:6 D:6 ?F5K24J D:6 ACKJ8=FA y2D:F (@;@H?:4K6<[ {F<2DK6?<@A@5=J <F?56=[ $K2=6;C@KHJ5CK@?J 8?@;6<[ p<H252C>6?52[ %CKJ 4KE6CJ8C27@>2?[ $H2?8 $@?8A@5=2 K5K:C2[ p8?6D42CJ42 8C27@>2?@H[ |2CEJ?2[ !:@EC6< : :??: 563:=6[ <E@CJ> D:6 HJ52;6[ K6 A@EC27:2 A:D24] p E6? A2=2?E >@56C2E@Ci (=2542 r92>@H ;2< >: 52= 32?2[ E@ ?:649 FDF?:6 >@;2 EH@C4K@D4] $=JDKJDK >2E@=<F nP
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaMowszem są w posiadaniu Armina i o ile są autentyczne czyli nie za VPN-em, proxy i/ lub torem to gdzieś prowadzą... to nie jest takie proste jak Ci się wydaje
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli dzięki! Ten siripons zaatakował mnie na pisarskim. Tam również myślałem, że to Celina. Dałem się nabrać w butelkę. Nobody's perfect! Pozdrawiam ps. Napisz coś na temat opowiadania.
  • MartynaM dwa lata temu
    Czanatan, to byl nick Bogumila
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Poszła na POLICJĘ, hahahahahaah, pewnie ją tam obśmiali, sama trolluje i o sprawiedliwość woła, a to ci hucpa! ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM więc, on czy nie on?
  • MartynaM Nie wierzę.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, jeżeli pisal to czanatan, to Bogumil.

    Mozesz nie wierzyć, pogromco, ja to wiem.
  • MartynaM Czanatan mieszka nad morzem, Bogumił gdzieś w południowo- wschodniej Polsce. Mała różnica.
  • MartynaM dwa lata temu
    Weź stoperan i jeszcze dołóż lakcid... bo się ze**asz tutaj... ?
  • MartynaM dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli, a skad wiesz gdzie mieszka Bogumil o czy czanatan prawdę pisal?
  • Szpilka dwa lata temu
    Ależ zawsze chętnie na twój łeb ? I co trollico, jak teraz wyglądasz ze swoimi z tyłka wziętymi pomówieniami?
  • MartynaM Jeszcze nie jestem aż takim paranoikiem, żeby uważać że wszyscy zawsze kłamią.
    Rownie dobrze mogę pomyśleć, że jedynym userem tego zacisza jestem ja a inne to https://www.cleverbot.com/
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak szczerze, to prędzej bym się śmierci spodziewala niż tego, że za pomoc tak mi się odplaci. I nie chodzi o te wyzwiska nawet.

    Szpilka, sama do tego doprowadzilas swoimi wpisami. Kultury nie masz zadnej.
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Tak? A to poniżej to twoja kultura? To gratuluję kultury, tylko naśladować ?

    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stad wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widzialam jeszcze."

    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"

    Czyli co? Twój protegowany tak cię załatwił? To rzeczywiście czarna niewdzięczność, trzeba było go nie odtrącać.
  • MartynaM Tu masz Cz- anat - ana w nowej odslonce jako ives i wypowiedzi betti i Bogumiła, który pomyślał że to sowiasty:)
    https://www.opowi.pl/w-kurnikowie-a52850/#:~:text=Witaj%20puszczyku%20w,Odpowiedz
  • MartynaM A poza tym Anat - czyli troll narzekał jakiś tydzień temu, że księża zdarli z niego pieniądze za pogrzeb w rodzinie. Bogumił nigdy by tego nie napisał.
  • Marek Adam Grabowski Jest troszkę tendencyjne:) Laleczka Czaki jako wzór zgnilizny Ameryki. Ale my też mamy swoje "dziady".
  • Poncki dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli nie jako Bogumił, ale ponoć nawet podszywał się pod kobitę
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli Spoko! Dla jasności nie chciałem atakować USA. Serii o Chuckym jestem fanem! Pozdrawiam i dziękuję za przeczytanie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Gdyby co na liście Bogumiłów go nie ma https://www.opowi.pl/noico-patrioto-a78077/.
  • Marek Adam Grabowski Dobrze, że mnie nie ma tej liście:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka ech dziewczyny, nie rozumiem naprawdę o co ten spór wasz. ..
  • MartynaM dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli, nie znasz Bogumila. On z roznych nickow roznie pisal. Raz byl lewicowcem, raz prawicowcem... i nie dam glowy, że lukaszenko to on.
  • MartynaM Co do zmiany, to tylko wiem, że zmieniał płeć w swoich nickach, poglądy miał konserwatywno- prawicowe. Jednakże inne niż Cz -anat -an.
    Czanatan - pirnaw , anat ives itd prawdopobnie uważa religję katolicką jako żydowską okupację, ale tego nie wiem do końca. Być może jest rodzimowiercą i wyznaję kult swastyki (słowiańskiej).
    Bogumił to rzymski-katolik. Jeżeli masz jakieś źródło gdzie Bogumił się przebrał za lewicowca chętnie zobaczę.
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    I dobrze ci trollico, niech cię wyzywa od najgorszych, zasłużyłaś setnie!
  • ultor dwa lata temu
    To pierwszy wpis, ciekawe czy się pokaże?
  • ultor dwa lata temu
    O, pokazał się. :-)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    ultor No pokażał. Mam nadzieję, że opowiadanie podobało się. ?
  • ultor dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski O czym ?
  • ultor dwa lata temu
    No przeczytałam. Nie rozumiem, po co miał rozmawiać z lalką o Ameryce?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Bo lalka była z USA! Oglądałeś Chuckiego?
  • ultor dwa lata temu
    Norrisa?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Nie, serie o Laleczce Chucky.
  • niklot dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski w kulki lecę...
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    █▀█ █ ▄▀█ ▀█▀ █▄▀ ▄▀█
    █▀▀ █ █▀█ ░█░ █░█ █▀█
  • ultor dwa lata temu
    Też kopie z półobrotu ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Ja ci dam trolla.

    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • SwanSong dwa lata temu
    Przecież jesteś ruskim trollem.
  • Noico1 dwa lata temu
    Bezwarunkowe przeprosiny za podłe oszczerstwa wytłuszczoną czcionką, wielkimi literami na portalu, albo wojna.
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    █░▄▄▄█
    █▄▄▄▒█
    ▀▄▄▄▄▀
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Bogumił uspokój się.
  • Noico1 dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli ty masz już czwarte konto Szpilko.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli zupełnie zwariował. Jeśli to nie on to powinien tak po prostu napisać, wówczas bym przeprosił.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    To nie ja, mam ściemniacza i piłkarza.
  • Marek Adam Grabowski Nie, nie musi tak pisać, chociaż może.
  • Szpilka dwa lata temu
    ────────────────
    ─██████████████─
    ─██░░░░░░░░░░██─
    ─██░░██████████─
    ─██░░██─────────
    ─██░░██████████─
    ─██░░░░░░░░░░██─
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Dzięki kotku! ?
  • Marek Adam Grabowski Czanatan ma niezły ubaw.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    ..... (¯`v´¯)♥
    .......•.¸.•´
    ....¸.•´
    ... (
    ☻/
    /▌♥♥
    / ♥♥
  • Szpilka dwa lata temu
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
    ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
    ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
    ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
    █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
    ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
    ░░████████████░░░█████████████████
  • Noico1 dwa lata temu
    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Szpilka dwa lata temu
    █▀▀█ ─▀─ █▀▀█ ▀▀█▀▀ █─█ █▀▀█
    █──█ ▀█▀ █▄▄█ ──█── █▀▄ █▄▄█
    █▀▀▀ ▀▀▀ ▀──▀ ──▀── ▀─▀ ▀──▀
  • Szpilka dwa lata temu
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
    ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
    ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
    ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
    ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
    █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
    ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
    ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
    ░░████████████░░░█████████████████
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka ?
  • Poncki dwa lata temu
    Przypomniał mi się kawał jak pijany chłop wrocił do domu i drze się na żonę:
    - właż pod stół!
    - ale dlaczego, po co...?
    - właź pod stół powiedziałem!
    Żone weszła pod stół na czworaka i patrzy pytająco na męża, który znów zaczyna się wydzoerać:
    - a teraz szczekaj!
    Żona tym razem bez dyskusji, zaczyna udawać psa n co pijany mąż strzela ją w twarz i mówi:
    - na pana szczekasz?!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    ? Ps. znałem w wersji o robieniu Loda.
  • Poncki dwa lata temu
    Chucky w Kościach Wielkich na miłej pogawędce u sołtysa. Zabrakło mi tylko trupa tudzież trupów. Wesołe opowiadanie, podoba mi się?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzięki! Chucky dopiero przyjechał. Trupy będą.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Prawie wszystkie komentarze na głównej pod moim opowiadaniem! Łał! Sukces! ??????✌????????????????♥??????❤?????????❣???????‼❗
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, tak Ci zależało na komentarzach? Przecież one nie o tekście...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Na ten moment 100% komentarzy jest pod moim opowiadaniem. Wiwat!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Skoro sytuacja się wyjaśniał przepraszam Bogumiła/Celinę, Puchacza, Ernesta i Psychola za posądzenie ich o obrażenie mnie, Kotka, Martyny i kilku innych osób. Mam nadzieje, że nie gniewacie się chłopaki.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek, trollica powinna pójść za Twoim przykładem, ale honoru to nie ma, zatem na przeprosiny nie liczę.

    Nie mam nic wspólnego z nagonką na trollicę, aczkolwiek bardzo się cieszę, że jej wtłukli ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Prawda Kotku, ale co zrobić? ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Łojtam, łojtam, życie toczy się dalej i dobrze ʕ•́ᴥ•̀ʔっ♡
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka To prawda; ale poparz ile mam komentarzy? Zawsze miło! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Milej byłoby, gdyby userzy ciekawie gwarzyli, ale cóż... jest, jak jest ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka zawsze coś! A i dziękuję za obronę z twojej strony. To było niezwykłe! Jeszcze bardziej cię lubię! Wiem, że nie pozwolisz nikomu mnie skrzywdzić! ?????????
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No ba! Jesteś moim ulubionym herbatnikiem, ma się rozumieć, że przywalę każdemu, jeśli się ośmieli Ci dokuczyć ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Super jesteś!
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ty też, najważniejsze, że jesteś przyjazny i niekłótliwy i nawet, gdy mamy różne zdania na dany temat, to się nie oburzasz, tylko bierzesz pod uwagę ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Od tego się zaczęła nasz przyjaźń. Wracając do tego co było dzisiaj. Kiedy to tylko mężczyzna bronił kobiety, ale czasy się zmieniają. Wiesz, to może być nasz piosnka? https://www.youtube.com/watch?v=_bZwy8Efi2o
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Nie lubię wojen i waśni, z drugiej strony naturę mam wojowniczą, z naturą się nie wygra ?

    Smutna piosenka, wojna to straszne świństwo ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Smutna, ale i piękna!
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka a twoj gdzie? I wiesz w ogole co to honor?

    Ja już pomijam, że po mnie jezdzil, ale tak samo jeździł po większości... a ty, chamico, chwalilas to zachowanie... ale szkoda śliny, żeby plunac ci w ryj!
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Nie moje klimaty, wolę Rammsteina ?

    https://www.youtube.com/watch?v=RCmZliDQ-7c
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Spieprzaj, trollico, cały czas mnie obrażasz, dobrze ci zrobił, świnio w ludzkiej skórze!

    To się odpieprz w końcu ode mnie, ty ryju bez honoru, plułam ci setki razy w ryło, a i tak przychodzisz, gorsza jesteś od dziewki sprzedajnej!
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM to co piszesz jest obleśnie poza granicą dobrego smaku
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka i tu też, ech
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    To taki świniak portalowy, pluj temu w ryło, a świniak i tak się pcha z ryjem, słów brak na to coś, jedynie przybysz potrafi celnie nazwać, niech przyjdzie i znów wyzwie to ryło od ka ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    No tu też, ryło nie odpuści, przybysza na nią trzeba, wtedy ten skundlony ogon podwinie ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM odpuść!
  • Szpilka dwa lata temu
    No i będę chwalić, brzydzę się tobą jak goownem na trotuarze i bardzo się cieszę, że ci ten świński ryj obili!

    Hahahahahaha i to ten hołubiony ryja obił, paradne ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie jestem fanem Rammsteina, ale ten kawałek kojarzę. ?
  • Szpilka To jest słabe, mimo wszystko. Jakieś granice trzeba mieć. Ordnung muss sein.
  • Szpilka dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli

    Powiedz to trollicy, w końcu dwóch banów darmo nie dostała.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Osoby wojownicze z reguły nie lubią wojen. Eisenhower i Grant byli wielkim bohaterami wojennymi i pacyfistami niczym hipisi. A taki Kaczyński. gdyby była woja pierwszy by uciekł.
  • Poncki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Moim zdaniem osoba, która przypuszcza szturm od kilku dni na opowi to nie Bogumił. Przynajmniej tak mi się wydaje po sposobie wypowiedzi. Niestety nie do sprawdzenia/udowodnienia. Mam swoje podejrzenie, ale na razie to tylko domysły...
  • Poncki To dawaj, kogo podejrzewasz?
  • Szpilka Ktoś musiał donieść. Tu na opowi jest wiele chamstwa i donos dopiero "robi robotę".
  • Poncki dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli, nie. Poobserwuję sobie z boczku. Powolutku. Jak będę pewien to chlapnę.
  • Poncki Łukaszenko to nie jest. Łukaszenko pławi się w rozpuście, opisami seksu itd. A ten gość jest dość pruderyjny jeżeli chodzi o seksualność.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Tak myślisz, że Kaczor tchórzliwy? ?

    All you need is love.

    Lennon miał rację:

    https://www.youtube.com/watch?v=_7xMfIp-irg
  • Poncki dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli nie podejzewam Łukaszenki
  • Szpilka dwa lata temu
    pogromca_leniwych_trolli

    Na pewno, wielu ludzi z błotem mieszała jako betti, teraz też ten atak to zemsta, ludzie jej tu nienawidzą, a do tej bździągwy nie dociera, że ludziom dokucza, durna jakaś czy niedorozwinięta?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Jarka mam za siusmajtka.? Pozdrawiam cię kotku Ps. Patrz co mi dopasował Youtub do twojego Rimstaina. https://www.youtube.com/watch?v=-6Xl9tBWt54 Kiedyś uwielbiałem tę piosnkę.
  • MartynaM dwa lata temu
    A ty myślisz, że ja za twoim chamstwem przepadam.

    Za każdym razem, kiedy napiszesz wymeczony chlam, nie omieszkam napisać tego pod tekstem.
    Tworzysz jak niedoróbka a jeszcze w pocie czoła... ciężkie to jak ten trotuar właśnie.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka przed przeczytaniem warto przeczytać na głos to co napisaliśmy, wtedy angażujemy kolejne zmysły i pozwala nam to na wychwycenie błędów, także w rozumowaniu.
    Polecam
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Skup się na własnym guanie, poetką nie byłaś, nie jesteś i nie będzisz!
  • MartynaM dwa lata temu
    Taką jak ty na pewno nie. Bo mnie chcą drukować, a ty pomimo lizania butów, będziesz tylko patrzeć i zazdrościć, jak do tej pory.
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Polecam rozumowanie, zamiast tyłowłażenie, bardzo mnie smuci, że taki inteligenty człowiek zupełnie oślepł ?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    A co mnie to obchodzi, w doopie mAM twoje pisanie i ciebie też, spieprzaj, trollico namolna. ŻYĆ BEZ MNIE NIE MOŻESZ? TO JAKAŚ OBSESJA, IDŹ DO PSYCHIATRY!
  • MartynaM dwa lata temu
    Pójdę, pod te twoje wysrywy - zawsze i na innych portalach też cię chamico znajdę. Pobawimy się, jak lubisz...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka nie będę cytował, ale rozumiem że wzajemne rzucanie się błotem raczej chluby nie przynosi. To na tyle. Jak przynosi to faktycznie oślepłem
    Pozdrawiam
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Owszem, bo trzymasz z trollicą, baaaa, z trollami i kto by pomyślał?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Ale się zrobiło, a wszystko przez jednego trolla!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Nie przez trola Marku. Jego tu nie ma, ale chyba nikt nie zauważył
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Już poszedł, ale to on je sprowokował. Chyba taki miał plan? Pozdrawiam ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Józef Kemilk Ten troll to spiritus movens burdy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Najzabawniejsze jest to, iż tematem mojego opowiadanie jest psychopata! ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria czytałeś opowiadanie?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Czytałem. Znalazłem błąd w dialogu - ubezdźwięcznione "do" . Może to zamierzone.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria To raczej literówka. W którym jest miejscu?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Ten troll to jak niewidzialna ręka rynku w systemie komunistycznym.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    "Ale jak giniesz, to chyba nie idziesz to piekła jak protestanci czy żydzi?"

    Klimacik polskiej prowincji - nietolerancja, chamstwo i obłuda. Troszkę przerysowane.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Już poprawiam. Masz rację oddałem prowincję, chociaż gość jest za oceanu.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Wtedy wszyscy starają się być och i ach. Ale wychodzi z nich słoma i to jest dość komiczne.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Bo i takie ma być! ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka wymień tych trolli. Zaciekawiłaś mnie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Twoja ulubienica Martyna, Bogumił klonorób:

    https://www.opowi.pl/noico-patrioto-a78077/
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka a kto nie jest trollem i z kim powinienem trzymać?
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    A tu masz odzywkę swojej ulubienicy, ja jej wulgarnie nigdy nie przezwałam:

    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stad wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widzialam jeszcze."

    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Oj, ja chyba nie jestem!
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Z nikim nie musisz trzymać, wystarczy tylko nie bronić trolli! Przybysz za darmo Martyny nie wyzwał, za darmo dwóch banów nie dostała!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka oczywiście, że nie za darmo. Rozumiem też, że Twoje słowa różnią się od tych od Martyny na twoją korzyść, tak? I taki styl wypowiedzi jest właściwy? Muszę się nauczyć właściwego postępowania, chyba rozumiesz?
  • MartynaM dwa lata temu
    Swoje wklej, kiedy cztery litery pokazywałas publicznie, zresztą zaniose ci gdzie indziej...
  • Szpilka dwa lata temu
    Józef Kemilk

    Nie musisz się niczego uczyć, fałsz masz we krwi. Kolegównę strofuj, bo zachowuje się jak maglara i za każdym razem, gdy mnie zaczepi, a zaczepi na pewno, bo ma hysia /kompleksy/ na moim punkcie, to dostanie ode mnie kopa. Czy to jasne?

    Jakoś Cię nie było widać z umoralniającą gadką, gdy przybysz wulgarnie kolegównę wyzywał. W nosie mam takich bohaterów i ich puste gadki.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szpilka nie siedzę 24 h na dobę na tym portalu. Po prostu pracuję, co chyba jest rzeczą normalną? A w pracy się pracuje. Fałsz? Lusterko?
    Dałaś popis, to sobie wyrobiłem zdanie o tobie.
    Pozdrawiam bez odbioru
  • MartynaM dwa lata temu
    Każdy wierszyk z wyneczonymi wersami. Nikt tu się tak nie męczy jak ty, ale jak sobie ubzduralas że potrafisz poezję pisać... to się męcz!
  • Szpilka dwa lata temu
    Ty w ogóle klasykiem słabo piszesz, zatem stul twarz, trollico!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Trza czasem wyluzować. Tak to wygląda na MMA i chwały nie przynosi
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka a ty klasykiem, jak stukilowym piórem... miesiąc ci zajmuje napisanie wiersza, cymbalico!
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    niklot
    "MartynaM Ty durna pizdo! Nie można zgłosić obrazy nicku! Mogę cię jebać jak sukę! Rozumiesz tępa dzido. Nie wiadomo kim jesteś! Napisać ci kim jesteś?"

    Rozumiesz, to paszoł won!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Z drugiej strony MMA kobiet jest sexy!
  • MartynaM dwa lata temu
    Spotkamy się na innych portalach... poszukam twojej "twórczości" i docenię...?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Tam się chamowatych trolli nie wpuszcza, do tego trzeba mieć osiągnięcia na niwie poetyckiej, wydany tomik, a ty co masz? Zas*aną opinię trollicy?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, jeszcze się zdziwisz...?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, jeszcze się zdziwisz...?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, jeszcze się zdziwisz...?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    A czym ty mnie możesz zaskoczyć? Już własne chamstwo obnażyłaś.
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpileczko ni cóż, wkleję twoje chamskie komentarze stąd, niech wiedzą z kim mają do czynienia. Tylko tyle... papatki!
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Idź w peace(do), słusznie cię wyzwali, trollico!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marku raczej nie cieszyłbym się tym rynsztokiem. Twoje podwórko.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Martyno po co ci to. Nawet wroga trzeba szanować, a nie wyzywać. Dramacik
  • MartynaM dwa lata temu
    Weź, spróbuj "to" szanować... jak Ci się uda, to i ja zacznę...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM trzeba, w przeciwnym wypadku sami się pogrążamy. Tak na marginesie to miejsce jest nieznane. Przeczyta nas maks 100-200 ludzi i po co te nerwy, wyzwisk, itp...
    Po prostu uczmy się i pomagajny, a jak ktoś nie chce pomocy, obecności, to idziemy sobie.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Józef Kemilk To miejsce jest nieznane, ale czytają nas służby specjalne różnych państw:) Bo tu rządzi Sparta!
  • MartynaM dwa lata temu
    Józef Kemilk, masz rację, ale w zderzeniu z takim chamstwem trudno zapanować nad emocjami.
    Uważa to się za bog wie kogo, pisze słabo i widać że w mękach, wydaje za własną kasę i zazdrości, że ktoś ma lepiej... a już pominę jak to wygląda. Stara pudernica, w sukienkach z lumpeksu.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM I po co takie złośliwości?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Ale po co komu wypominać wiek, używanie pudru, ubrań z lumpeksu? Po co?
    Piszemy tak jak piszemy. Jeden jedzie częstochową, drugi duka jakieś niewyartykułowane dźwięki. Ale to nie jest powód aby gnębić. To miejsce powinno być swoistą przystanią dla prawdziwych artystów - nie profesjonalnych ale zwykłych amatorów, co pracują inaczej na chleb.
    A dopieprzanie się osobiste do ludzi jest nie w porządku.
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie ta złośliwość? Nie widziałeś tej sukuenki?
    Poza tym figura typowo męska. Wąska w biodrach, szeroka w barach... ale jak lubisz taki typ "urody"
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Wiem, że nie tak wygląda kotek.
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Nie stać cię na taką sukienkę, stara palaczko z żółtymi zębami, jedynie co możesz, to popluć sobie w Necie. Szczęśliwi ludzie nie palą, tylko sfrustrowani jak ty, samotna, śmierdząca papierochami, krypo!
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Ty wszystkie kobiety oplujesz, a samaś sucha bez doopy i biustu, Ernest tak powiedział, bo widział, sucha szkapa!
  • MartynaM dwa lata temu
    Złudzenia są piękne Marku, żyj nimi jak najdłużej...?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Wypad, szkapo sucha! IĆ se zapalić, nałogu!
  • MartynaM dwa lata temu
    Ernest yo widział... butelkę przed sobą...?
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    MartynaM i Szpilka, kogo obchodzi która z was jest słucha, a która okrągłe?
    Bądźcie sobie jakie chcecie, karzda znajdzie amatora, zresztą, po ile wy lat macie?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy Szpilka ma 24 a Martyna 25 :)
  • Poncki dwa lata temu
    Abbie Faria
    Teraz mam wrażenie, że dekadę mniej...
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Poncki a dajta spokój
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy jak oceniasz samo opowiadanie?
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Baby, shit, czy wy się uspokoicie wreszcie? Magiel od rana i jak nie jedno próbuje rozjechać Martynę,
    to zaraz jest drugie. Jak psy wściekłe kurwa mać.
  • Szpilka dwa lata temu
    Baba chora łazi, jak jej doopy nie skopię, no nie mam wyjścia ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tu możesz sobie skopac... ogród!
    Taka baba ze wsi tylko do tego się nadaje...?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tylko sukieneczke załóż, tak "pięknie " na tobie leży...?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Tylko sobie popatrz na tę sukienkę, stara szkapo, nie na twoją kieszeń:

    https://de.maxmara.com/p-1326152606003-riviera-kamel
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Ty też w tych spodniach, jakby się kto ze*rał, czyli z obniżonym krokiem, pet w żółtych zębach też ci pasuje ???
  • MartynaM dwa lata temu
    Ojojoj... a toś mi pojechala....?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Niezłe, chociaż wolę cię w krótszych.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka nie podoba mi się to, MM od dawna grzecznie na tyłku siedzi, stara się być miła,
    można by jej było darować.
    Kiedyś jak się MM do kogoś dopierdalała, to robiła to w pojedynkę, względnie z ciotą Bogusiem,
    a napadnięty miał wielu obrońców. Teraz napadnięta jest sama jedna. Jakby dzikie zwierzęta
    krew poczuły.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka to jest świetne https://de.maxmara.com/p-5226022306033-fischio-dunkelbraun?source=igodigital
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski na tych króciutkich nóżkach?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM nie przeszkadzaj.
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    Hahahaha, no coś w tym jest z tymi zwierzętami, to zwierzę z żółtymi zębami musi odreagować, bo wpiertul dostało, hahahahaha, dobrze jej tak ???
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski naprawdę podoba Ci się ta kaczuszka? Nie ściemniasz?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM tak, a skoro już tutaj gadamy to przeczytaj opowiadanie. Może je potem skrytykować.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka chyba źle zrozumiałaś moją wypowiedź...
    Serio, nie szkoda wam życia na nienawiść?
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    ŻÓŁTOZĘBA, spójrz do lustra, tylko się nie uśmiechaj, bo lustro pęknie ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka To teraz kobiety patrzą sobie w zęby jak koniowi? :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski nie mam w tej chwili czasu, ale piątkę postawię Ci w ciemno.?
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    Jaka to nienawiść? Trollica guza szukała, to jej nabijam, w czym problem?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM dzięki!
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria jak ktoś nie slyszal o wybielaniu, i ma żółte, to myśli, że wszystkie tak mają...?
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Nom, to palaczka, zęby na pewno ma żółte, zatem powinna się własną urodą zająć, a nie innych, nie sądzisz? ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Ja niedawno wybielałem, a to jest bolesny zabieg.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka w tym, że się zachowujecie jakby was ktoś z klatek powypuszczał, a wcześniej nie
    karmił przez miesiąc
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Tępa dzido, palaczom po wybieleniu jeszcze szybciej żółkną! Palacz ma rzucić!
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski załatwione. Jest Piąteczka.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Zęby palacza to najmniejszy problem. W płucach mają dosłownie asfalt (sic!).
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    Nie wy, bo to trollisko z zółtymi zębami na mnie napadło i dostaje zasłużony wpiertul, bo trollicy mało wyzywania od najgorszych, wścieku macicy dostała. O!
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka palacz ma zrobić co będzie chciał
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    E tam najmniejszy, spójrz na Amerykańców jaki piękne uśmiechy mają. Co to za baba z żółtymi zębami i w trampkach, to babochłop!
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka żreta się jednakowo, z tym, ze ona jest teraz sama przeciw wszystkim
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    I dobrze jej tak, żółtozębna mnie pomówiła o wulgarną napaść, a niech ją przybysz jeszcze raz napadnie i zwyzywa!
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Ale Amerykanie to otyli ludzie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Heehehhe, ale Martynka jest sucha i ma żółte zęby ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Za to Rosjanki i Polki i Szwedki mają największe biusty, podobno. To się bierze od prawa w świecie zwięrząt - im dalje na północ tym większe zwierzę danej rodziny.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka popierasz zachowanie przybysza? Słabo...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria murzynki chyba nie mają małych?
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    No musi być jakiś bat na trollicę, skoro admin i społeczność nie reagują. Tobie się podoba zachowanie trollicy?
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria nadtlenkiem karbamidu nie boli, boli nadtlenkiem wodoru. Wybielaj u kosmetyczki, a nie u dentysty, bo wodor wchodzi w szkliwo.
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Ciekawe, nie zastanawiałam się nad tym ?
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka takich inwektyw nigdy nie użyłbym wobec kobiety, niezależnie co by zrobiła.
    To syfiate i upodlające, NIKT na coś takiego nie zasługuje.
    Typ powinien w ryj zarobić
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    A gdzie byłeś, gdy wyzywał? Ja się nie wtrącałam, bo nie lubię trollicy.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka nie miałem szansy napisać, zaglądnąłem prawie po fakcie, a od jakichś
    dwóch godzin czekam, aż gnój się pojawi. Ale spokojnie, jeszcze dorwę tego skórczonego
    fiutka.
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka to czy ją lubię czy nie, nie ma znaczenia, trzebabyć człowiekiem
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    Aha, trzymam kciuki ?

    Mykam w real, dość się dziś napytlowałam, u mnie długi weekend, trzeba poszaleć w realu, sayonara ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Miłej nocy kotku, trzymaj się! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Ciemna Strona Mocy

    Właśnie, troll nie jest człowiekiem, tylko cynicznym potworkiem, za potworka karku nadstawiać nie będę. Ciao ?
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka miłego, niech cię fala alko nie zatopi.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ciao, mój herbatniku najlepszy ?
  • Ciemna Strona Mocy dwa lata temu
    Szpilka nie mnie to oceniać
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Hej! ???
  • Strażnik dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Grabosiu-grafomanie -nic ci nie pomogą umizgi. Na PP. od razu wzięto mnie na "Górną półkę"...a ty szmondaku?!
  • MartynaM dwa lata temu
    No skąd by mnie było stać...?
  • Szpilka dwa lata temu
    No nie stać, dlatego tak jadem strzykasz, ale to nie moja wina, że ci zawiść doopę ściska ?
  • MartynaM dwa lata temu
    No, przecież... tylko ciebie stać?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, dokładnie...?
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Nie macie rodziny? Wnuczkowie nie czekają na przeczytanie książeczki na dobranoc. Pierdoły na niby poważnym portalu poetyckim. Koniec świata.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Jak ocenisz moje opowiadanie?
  • Szpilka dwa lata temu
    Nie takie pierdoły, skoro zajrzałeś i przeczytałeś. Bitki są zajmujące, nieprawdaż? ?
  • Grain dwa lata temu
    Ten troll, anat, Sirpions, i inne loginy to jednak Starszy Woźny, ostatnio spacyfikowany na PP. I teraz przylazł tutaj. Te same obawy, ten sam sposób działania poprzez zmianę loginów. Jesteś chory.
  • Szpilka dwa lata temu
    Grain

    A masz dowody? Bo inaczej to pomówienie.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Grain Ty jesteś hory. Jam jest Starszy Woźny i tutaj mam tylko to jedno kąto.
    Szpila podaj go do sądu, za pomówienie. Ty grain straciłeś kątakt z rzeczywiśtością. Celowe byki, bo mi rzal ciebie.
  • Grain dwa lata temu
    Szpilka, jakie monitorig? Na PP, pod tekstem, gdzie nie było mojego wpisu, najeżdżał moją osobę jako Scirpions. Mam tam inny login pociengiel a on w amoku pisał tak
    ,,alt art-oszust, Marek Gajowniczek-ten to produkował polityczne teksty,"jeśli tylko", Grain..."
  • Szpilka dwa lata temu
    Grain

    Nie wiem, kto tak sobie brzydko poczyna na portalach i dlaczego userów poniewiera. Nie jestem też w stanie udowodnić, kto się kryje za omawianym nickiem, dlatego wstrzymam się przed oskarżeniami ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Grain nie wiedziałem, że jesteś Pociengiel.
  • Grain dwa lata temu
    Szpilka, nie poniewiera, nie wyszło bidakowi z blogiem, to się ,,uzewnętrznia".
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Kotku co się stało z twoim avatarem?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Mam nowy, lubię dzieciaczki, a ten na avku wyjątkowo słodki ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka wypina dupę! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Hihhihihi, maluszki tak śpią, to naturalne, zresztą niech wypina na ten zafajdany świat ?
  • Strażnik dwa lata temu
    Szpilka Pomiń szczekanie tego palanta-grafoman dwojga imion Grabusia. Jechał go sęk...przygłupa.
  • Szpilka dwa lata temu
    Strażnik

    Nie mów tak, to wykształcony człowiek i bardzo grzeczny, filozof, w wirtualu nie ceni się wykształcenia, bo jest Wikipedia /sic!/, a przecież przeczytanie książki kucharskiej nie czyni z miejsca kucharzem, nieprawdaż?
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Nie czytałem akurat tego twojego niby opowiadania. Ale znam wiele tych twoich na portalach i mam niezbyt chwalebną ocenę
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Masz do tego prawo. Przeczytaj to, może tym razem ci podpadnie? ?
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Może, Przeczytam. Przepraszam.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Starszy Woźny Ok.
  • Strażnik dwa lata temu
    Accusare nemo se debet.
    Kto rozpętał wczorajszą awanturę? Na pewno nie ja, bo mnie nie było! Szpilka-nie! Martyna- też nie! Marek Grabowski rozpętał awanturę !!!Zaczął wszystkich podejrzewać i oskarżać np. Noico 1 o tzw. hejterskie wpisy. Potem napisała Martyna: „Widzę, Marku.
    Ale chyba bardziej szpilke bym podejrzewala o tę wulgarnosc w komentarzach.
    Ją nienawiść prowadzi... i też stać ją na takie zachowanie, co nie raz pokazała.” Nie wytrzymała żmija, żeby nie zasyczeć. Na co Szpilka odpowiedziała, że hejterem nie jest Noico1 „To nie Noicyk, jakiś przypupas ją Martynę-przy.aut) wydymał...publicznie „ Uważaj Szpilka: co i do kogo mówisz, bo ze mną nie zdzierżysz, a sojuszników nie masz. Widziałaś wczoraj eunuchów z opowi w akcji. Jak szczury pochowali się w dziurkach i nawet nie pisnęli, gdy rugałem wyjątkowo wredną kanalię, nijaką Martynę M. Rozbawiła mnie, pisząc że zapyta swego adwokata. Dziewczę z blokowiska ma Roll-Royce’a. Porada kosztuje 500 zł. Prowadzenie sprawy (i to przegranej) kilka tysięcy. Wybrechtała to Szpilka. Potem Poncki zaatakował Noico1 nazywając go hipokrytą. A spór podsycał Marek Grabowski.” Zostałem obrażony, a ty nie chcesz zaprzeczyć, że to twoja robota.” Rzucał podejrzenia na wszystkich. Tak było!
    A baby swoje:
    Szpilka wczoraj o 16:22
    Maryna ze młyna, czyli ze wsi, od Szpilki się odfikaj, trollico stara, przyczepiłaś się do mnie jak kupa (gówna-przyp.aut) do sandałka, a kysz! POLICJA - MARYNĘ WYZWALI!I DOBRZE ZROBILI - ODPOWIADA POLICJAN. Czy ja tę trollicę (Martynę M) zaczepiam? Wrzyna się jak majtki w dupę w rozmowę, nikt jej nie zapraszał, nie widzisz, że czuje się na portalu jak na prywatnym blogu? Dlatego w ryło dostała, bo wszędzie się z tym ryłem pcha. (Racja!)
    Czy ja tę trollicę zaczepiam?
    Martyna;” to jest taka tępa, ograniczona i chamska baba, że w głowie się nie mieści, z jakiej to obory wylazlo... ale wszystko ma swoje granice. Ja już tak tego nie zostawię...
    <...oho...zacznie się jazda...:-)))) >
    Szpilka: „Do mnie pisałaś, bo mam powiadomienia, stara, obrzydliwa, zakłamana trollico! Dobrze ci zrobił przybysz (to o mnie-przyp.aut, wolę: Strażnik Katarsis), że cię od najgorszych wyzwał, nazwał cię po imieniu!
    Tu Poncki wysilił swoją mózgownicę: „...że Szpilkę (pan Sirpions) pochwalił nie jest wystarczającym dowodem, żeby sądzić, że to ona (Spilka) jest trollem.
    Ty bałwanku, Szpilki nie chwaliłem, najwyżej jej utwór.
    Dalej grafoman Grabowski dwojga imion snuje domysły: „MartynaM moja lista podejrzanych: 1 Puchacz 2 Celina 3 Opalony Ernest 4 Niezły psychol. Mogę się mylić.
    Szpilka realnie posumowała: „Szpilka wczoraj o 18:25
    Uważaj na słowa, trollico, bo znów natura lampucery wyjdzie i będziesz się samej siebie zapierać. Możesz przybyszowi skoczyć i się pohuśtać razem z mecenasem, bucha-chacha:-)
    Nie zaprzeczam: verba veritatis -słowa prawdy. Elokwentnie, z erudycją i pewną swadą odpowiem: Szpilka ty moim przyrodzeniem, tak się nie rozporządzaj. Co to huśtawka, by każda zdzira się bujała? Par excellence –Nobllese oblige!
    Poncki wczoraj o 18:26
    MartynaM... i to, że jest inteligentny i się bawi to źle? Masz rację Poncki -inteligencji mi nie brakuje. Co w tym złego, że się bawię? :-) ...potrafisz docenić mistrza. Czasami zaskakujesz!
    Pogromca leniwych trolli dokonał odkrycia: „Stosuje słowo palant, przychlast, oraz znane słowa uznawane za obraźliwe.” W waszym wypadku są to najbardziej łagodne określenia...wy przymuły.
    PS. Czasami komuś podpowiadam, zamiast głupi użyj słowa: „przychlast, palant” to pomyślą, że to ja. Zmyłka działa.
    Grain wczoraj o 21:05 „Ten anat, Sirpions, i inne loginy to jednak Starszy Woźny”. Co oni przyczepili się do niewinnego Starszego Woźnego? Typowe, szukają „kozła ofiarnego”! SW: „Ty grain straciłeś kątakt z rzeczywistością”
    Nuria: „Jakieś wariatkowo się tutaj porobiło.” No czuby i chamy. „Chamstwu należy przeciwstawić się siłom i godnościom osobistą”

    Potem grafoman pożalił się, że negatywnie oceniłem jego wypociny: „Marek Adam Grabowski wczoraj o 18:52 do: pogromca_leniwych_trolli dzięki! Ten (pan) Siripons zaatakował mnie na pisarskim. Tam również myślałem, że to Celina. Dałem się nabrać w butelkę.” ! W końcu zacząłeś myśleć, grafomanie!
    A na to:
    Szpilka wczoraj o 19:10 Do: Martyna M ....Tak? A to poniżej to twoja kultura? To gratuluję kultury, tylko naśladować
    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stąd wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widziałam jeszcze."
    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"
    Ja pierdolę: Pełna kultura. „Widzicie słomkę w oku...a u siebie?
    A tu:
    Pogromca, Poncki i Grabowski jak chłystki dalej bawią się w detektywów. Pogromca leniwych trolli błysnął nawet swoim matołectwem: „pirnaw , Anat, Sirpions. itd prawdopobnie uważa religję katolicką jako żydowską okupację, ale tego nie wiem do końca. ( To po co piszesz – idioto!? ) Być może jest rodzimowiercą ( może chińskim mandarynem!? ty czabanie) i wyznaje kult słowiańskiej. (To dopiero debil z Pogromcy Rozumu-nie wie, a pisze! Nie myśl bo ci się mózg usmaży)

    Szpila się rozjuszyła: ” I dobrze ci trollico (Martyno), niech cię wyzywa od najgorszych, zasłużyłaś setnie!
    Tu ciąg dalszy komedii.
    Wtrąciła się Swang Song, która zaatakowała Noico 1 : „Przecież jesteś ruskim trollem.”
    Grabowski jak zwykle nie odpalił o co chodzi: „Marek Adam Grabowski wczoraj o 15:49 Do:
    pogromca_leniwych_trolli - zupełnie zwariował. Jeśli to nie on to powinien tak po prostu napisać, wówczas bym przeprosił.” Lepiej siedź matołku i nie odzywaj się.
    Ale.
    pogromca_leniwych_trolli wczoraj o 15:59
    Marek Adam Grabowski... „Atan vel Sirpions ma niezły ubaw.”. Rzeczywiście w chamskich połajankach widzę, że nie jestem potrzebny. Gryźcie się dalej. Jebiecie się sami i to równo!
    Tu Grabowski przyłasił się do Szpilki:
    Szpilka zawsze coś! A i dziękuję za obronę z twojej strony. To było niezwykłe! Jeszcze bardziej cię lubię! Wiem, że nie pozwolisz nikomu mnie skrzywdzić!” Auć, auć. zaskomlał cicho Grabuś.
    Szpilka wczoraj o 19:01
    Marek . No ba! Jesteś moim ulubionym herbatnikiem, ma się rozumieć, że przywalę każdemu, jeśli się ośmieli Ci dokuczy. (Za wyjątkiem mnie! Znaj swoje miejsce!)
    Ale Martyna nie odpuszcza Szpilce: „...a ty, chamico (to tak cię podsumowała), chwaliłaś to zachowanie... ale szkoda śliny, żeby plunąć ci w ryj!”
    Co teraz odpowie Szpilka?
    „Spieprzaj, trollico, cały czas mnie obrażasz, dobrze ci zrobił, świnio w ludzkiej skórze! To się odpieprz w końcu ode mnie, ty ryju bez honoru, plułam ci setki razy w ryło, a i tak przychodzisz, gorsza jesteś od dziwki sprzedajnej! To taki świniak portalowy, pluj temu w ryło, a świniak i tak się pcha z ryjem, słów brak na to coś, jedynie przybysz (Wielce Szanowny Pan Sirpions-przyp.aut) potrafi celnie nazwać, niech przyjdzie i znów wyzwie to ryło od ka*”
    Dołożył Poncki:” MartynaM to co piszesz jest obleśnie poza granicą dobrego smaku”
    A co na to „sprzedajna dziwka, świnia w ludzkiej skórze” niejaka Martyna, herbu Świński ryj” Cyt: „Szpilka a ty klasykiem, jak stukilowym piórem... miesiąc ci zajmuje napisanie wiersza, cymbalico! Stara pudernica, w sukienkach z lumpeksu. (Noszona prze Dinę-przyp. aut.)

    Jozef Kemlik słusznie zauważył: Nie przez Sirpions, Anat... Marku. Jego tu nie ma, ale chyba nikt nie zauważył! Nie zauważyli, a chreń z Sirpionsem. Walka dalej trwa zażarta. Potrzebny nam jeszcze ten przybłęda.
    Szpilka: „Na pewno, wielu ludzi z błotem mieszała jako betti, teraz też ten atak to zemsta, ludzie jej tu nienawidzą, a do tej bździągwy nie dociera, że ludziom dokucza, durna jakaś czy niedorozwinięta”

    Nie Szpilka, Martyna ma jakąś sadystyczną radość, dokuczania, znęcania się nad człowiekiem.
    Dostrzegłaś: „Szpilka wczoraj o 20:11MartynaM .
    ŻYĆ BEZ MNIE NIE MOŻESZ? TO JAKAŚ OBSESJA, IDŹ DO PSYCHIATRY!” Obsesja dokuczania i poniżania.
    Zauważyliście, że to nieważne, że ją wyzywają od najgorszych, ważne dla niej, żeby komuś dopiec, zgnoić, zaszczuć. To psychopatka. Do niej nic nie dociera. To nie jej wina. Ma zaburzenia osobowości o charakterze patologicznym. A eunuchy na opowi? Gdy ja Sirpions mruknąłem, wszystkie palanty „małe chujki” pochowali się do mysich dziurek i żaden nie ujął się za Martyną. Pewnie nie cierpią trollicy? Albo są tak tchórzliwi!? Ja Sirpions bym nie odpuścił! Znacie mnie moralne konusy!
    Gdybym w ramach eksperymentu wyzywał ciebie Szpilko, nikt by się wówczas za tobą nie ujął. To dupki, palanty!!! Fakty to potwierdzają. „Eksperymentu” nie dokonam, bo by Martyna się ucieszyła! Wała! A poza tym, bez powodu, nie wyzywam!!! Sic!
    Wracajmy do małpiarni.
    Szpilka do Ciemnej Strony Mocy: -A gdzie byłeś, gdy wyzywał? Ja się nie wtrącałam, bo nie lubię trollicy.”
    No gnojku, teraz jesteś chojrak!? W sumie: żałosne towarzystwo pętaków, srajduchów-grafomanów! Śledzą mnie kundelki i co z tego? Domyślają się, szarpią nogawki - ale to wszystko, na co ich stać.

    Szpilka: Jakoś Cię nie było widać z umoralniającą gadką, gdy przybysz (to o mnie: Sirpions, Anat) wulgarnie kole-gównę wyzywał. W nosie mam takich bohaterów i ich puste gadki. (Słusznie prawisz o bębnach, wypierdkach pachciarskiej kobyły)
    Kemlik nieśmiało odszczeknął: „Dałaś popis, to sobie wyrobiłem zdanie o tobie (Szpilko).
    Memorandum.
    Sucre-pozdrawiam Ciebie, a wy z szacunkiem do niego (wy zasrańcze, gnoje, ścierwa!), bo pan Sirpions może się pogniewać, zmarszczy brew...a wówczas „posrata się” ze strachu. Poniali? PS. Czują łyczki, szaraczki respekt. :-) ...taka ich mać.

    Teraz od siebie. Przyszedłem tu jako Sirpions, napisałem coś tam, nieważne i od razu Martyna M z Lucasenką do mnie z mordą, przysrywaniem. Dalej „huzia na Józia” tyrać, gnębić, poniewierać. Was widocznie to bawiło, nikt się nie ujął, nie przerwał sadystycznych docinek. Tchórze! Śmiecie w mordę jebani! Pochowaliście się kurwy w mysie dziury i cichutko siedzieliście. Tak było! A te dwie szmaty z sadystyczną mową nienawiści, gnębili mnie. Taka prawda. Co chuje, zaprzeczacie? Trzeba było przerwać tę mowę nienawiści. Ale dupki przestraszyli się jakieś rozkraczonej pindy!

    Na wszystko macie ścierwa tylko jedną odpowiedź: To troll! A kto mnie takim uczynił na waszym portalu? I nie trollem-tylko tym, który mówi wam, o was prawdę. Wy kurwy, bez honoru! Wy cwele, można was jebać, jak się chce! Admin/moderator – w porządku gość, nie włazi w wasze szambo, może myśli: „Urwijcie sobie łby kanalie-grafomani. Jebał was pies przygłupy.” A ja Anat napisałem wam prawdę...o was samych. Możecie gnojki snuć: kim jestem? I co wam z tego? Mogę wam podać swój adres i numer telefonu! I co, napiszesz do mnie? Jakieś żale, pierdolamento!? „A ja na to kładę...” Jedyną żałosną obroną, jest pisanie, że jestem trollem. Nie mam i nie miałem innych kont, więc nie trollowałem. Cenię siebie i podpisuję się (na ile admin. mi pozwala! zgodnie z regulaminem). Kiście się dalej i żryjcie między sobą. Mnie zostawcie w spokoju! Nie proszę, a ostrzegam: -Nie zdzierżysz ze mną! Zamiast portalu literackiego, wszedłem w wasz pojebany światek, z przygłupami, grafomanami, wrednymi szmatami. Usłyszałem od was tylko kpinę i mowę nienawiści. Odpłaciłem wam z nawiązką. Wy zaś zetrzecie gówno z waszych zapyziałych mord i dalej będziecie jazgotać. Banda przychlastów, grafomanów z najniższej półki. Dotarło?! Dotrze! Myślicie, że dalej będę bawił się w jakieś „podchody” zmieniania nicku?! Kim wy szmaty jesteście, żeby pan Sirpions się wysilał? Jedno jest pewne. Zgody u was nie było i nie będzie!
    Admin, zanim usuniesz ten mój wpis, poczekaj, niech wszyscy przeczytają, może dotrze do tych zakutych łbów (nota bene - beznadziejnych grafomanów/nie wszyscy/), że są odrażający, chamscy, źli. Z czasem to wszystko sfermentuje, oczyści się, wyklaruje. Odejdą śmiecie, opadną fusy i...zostanie: Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. Niczego innego się nie spodziewaj, a nie rozczarujesz się.
    Kilku nudzących się patałachów bawią się w rozszyfrowywanie, jakiś grafoman ze zrytym beretem pisze po niemiecku, włosku, produkują chłoptasie swoje bazgroły i wszyscy oczekują zachwytu, aplauzu. Nie bądźcie śmieszni i żałośni. To szajs! A co do mnie?! Wy poszukiwacze z dupy wzięci. Wejdzie na strony Chicago Polonii. Tam mnie znajdziecie!
    Pogromca grafomanów! Strażnik Prawdy. Yaroon! (ultor, Niklot, Anat)
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Lubię amerykańskość. Ale akurat Laleczka Chucky nie należy do moich ulubionych. Zwyczajnie nie rozumiem tych filmów. Pewnie mi czegoś z amerykańskiej popkultury brakuje.

    Pójdę posłuchać Dolly Parton. Te jej wielkie...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Każdy ma swój gust. Dzięki za wizytę! Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania